Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

Ryo mot Wolves. En god del gode innlegg og et par andre gode involveringer, men syntes det er utrolig synd at han ikke fikk fortsette på venstrekanten. Er langt mer produktiv og komfortabel på venstre enn det han er på høyre dessverre.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MXPUdaxXxaI&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvorfor Klasnic tidligere denne sesongen er blitt plassert på benken til fordel for Ngog? Så de to spissene starta sammen denne kampen, men det er latterlig at Ngog som ikke er i nærheten av å være PLklasse får starte foran en Klasnic som er rimelig god. Og som virker å ha et godt samarbeid med Ryo.

 

Syns litt synd på Ryo faktisk, som har måttet spille sammen med Ngog...

 

 

Men Myaichi virker fortsatt å vise frem glimt av at han kan bli en klassespiller med tiden. Fortsetter å jobbe knallhardt, er flink til å komme til innlegg og det er ofte kvalitet på innleggene.

 

Gleder meg til å se mer av Ryo i Arsenaldrakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Var visstnok en skade han har båret et par kamper, men slo den visstnok opp enda mer mot Villa. Ellers er Ryo meget spennende, men litt synd at han har blitt plassert ute på høyre. Litt mer anonym der og klarer ikke å involvere seg like mye i spillet som på venstre, men uansett så er det meget lærerikt at han må tilpasse seg til å være på høyrekanten litt også. Blir artig å se om Ryo går inn i troppen vår til neste sesong eller om han forsvinner ut på lån. Personlig syntes jeg han pdd. virker langt mer stødig og bidrar med enn Chamberlain på kanten på vanlig basis for Bolton som knapt får til et pasningsspill i det hele tatt, men toppnivået til Chamberlain er nok høyere enn det Ryo har på dags dato. Tror uansett vi kommer til å få to megatalenter i både Ryo og The Ox.

Link to comment
Share on other sites

Chamberlain har ferdigheter som gjør at han kan bli en meget god kantspiller eller en mektig god offensiv midtbanespiller, men jeg mener også han har ferdigheter som gjør at han muligens kan bli prøvd ut på spissplassen etterhvert. Only time will tell dog.. :P

Link to comment
Share on other sites

Tror han blir "wasted" som sentral midtbane, men grunnen til at jeg nevnte spiss er at de fleste som snakker om Chamberlain sentralt snakker om han som offensiv midtbane og ikke som spiss. Så bare pirket litt! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Miyaichi's debut for Japan

 

http://www.youtube.com/watch?v=_SL057glDE4

 

Kommer langt mer tilrette etter han spiller på venstre igjen. Synd at han ble såpass misbrukt av Coyle etter han hadde 4-5 meget gode kamper på venstrekanten før han ble flyttet over på høyrekanten, men uansett så er det bedre med spilletid i en uvant posisjon enn ikke noe spilletid i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har fortsatt vanvittig stor tro på denne gutten. Har bevist at han takler nivået i Premier League. Både fysikken og tempoet. Mangler nå bare å overbevise Wenger til å satse på han og det tror jeg han vil gjøre hvis Ryo fortsetter utviklingen sin. Forhåpentligvis så fokuserer han på å utvikle teknikken sin videre fremfor å satse på kun rå fart. Da blir han veldig veldig god.

 

http://www.youtube.com/watch?v=iZihog4CdV4

Link to comment
Share on other sites

Kan være det. Kan også være at det beste for Miyaichi er å bli vant til sine lagkamerater og systemet i Arsenal. Akkurat der føler jeg at Wenger vet best. Når det gjelder dekning på kantene så mener jeg at Miyaichi ikke er så langt unna å få spilletid. Podolski tror jeg blir lett usynlig og temmet på venstrekanten og Gervinho er klart best på høyrekanten. Chamberlain holder omtrent det samme nivået som Miyaichi så spilletid ville det nok blitt på japaneseren hvis han jobber hardt.

 

Er uansett spennende å følge med på Miyiachi. Og er ikke i tvil om at han kunne vært en bidragsyter fra benken i kamper mot slitne bein..

Link to comment
Share on other sites

Han kunne absolutt vært en viktig bidragsyter fra benken, men er det nok for et talent i den alderen..?

Jeg har på følelsen av at AA blir så da er det potensielt 5 kantspillere som alle antageligvis er foran Ryo i køen.

Men som du sier vet nok Wenger best på dette området. Personlig føler jeg Ryo er av den typen som bare må

få kjenne på nivået så mye som mulig. Trening er vell og bra, men det er ingenting som er som kamptrening. Time will tell

Link to comment
Share on other sites

Mener vi må signere en kant/offensiv midtbanespiller til om Ryo drar på utlån.

 

Hvis Arshavin blir i Arsenal så trenger vi ikke nødvendigvis det, men det tror jeg ikke han gjør. Vil også si at hvis Arshavin er i den formen han tidligere var i for Arsenal så er Miyaichi en klar oppgradering.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser gjerne at Ryo blir i Arsenal denne sesongen. Han kan bli en nyttig joker å ha på benken mot slitne motstandere, samtidig som han nok vil få noen starter i cupene og i enkeltkamper i ligaen. Gjør han det bra i pre-season tipper jeg det blir rollen han får også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser gjerne at Ryo blir i Arsenal denne sesongen. Han kan bli en nyttig joker å ha på benken mot slitne motstandere, samtidig som han nok vil få noen starter i cupene og i enkeltkamper i ligaen. Gjør han det bra i pre-season tipper jeg det blir rollen han får også.

 

+1

 

Tenk så herlig om han også virkelig hadde slått til. Da hadde vi hatt en venstrekant av høy klasse tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvis Arshavin blir i Arsenal så trenger vi ikke nødvendigvis det, men det tror jeg ikke han gjør. Vil også si at hvis Arshavin er i den formen han tidligere var i for Arsenal så er Miyaichi en klar oppgradering.

Helt uenig med deg, Wenger kommer ikke til å spille Arshavin noe annerledes nå enn han har gjort før. Arshavin må ut, virker ikke som han kommuniserer med lagkamerater engang.

Link to comment
Share on other sites

Helt uenig med deg, Wenger kommer ikke til å spille Arshavin noe annerledes nå enn han har gjort før. Arshavin må ut, virker ikke som han kommuniserer med lagkamerater engang.

 

Så ille er da vitterlig Arshavin ikke. Som andre/tredjevalg på kanten(e) er han langt mer enn hva noe annet lag generelt har til disposisjon. Han kommer trolig ikke til å sette fyr og flamme på Premier League hvis han kommer tilbake til Arsenal, men han vil trolig bidra selv om han ikke får en spesielt fri rolle av Wenger ute på kanten eller bak spissen. Dog tror jeg at Arshavin forsvinner uansett i sommer. Har ikke akkurat verdens beste forståelse med medspillerene sine pdd. for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

 

Så ille er da vitterlig Arshavin ikke. Som andre/tredjevalg på kanten(e) er han langt mer enn hva noe annet lag generelt har til disposisjon. Han kommer trolig ikke til å sette fyr og flamme på Premier League hvis han kommer tilbake til Arsenal, men han vil trolig bidra selv om han ikke får en spesielt fri rolle av Wenger ute på kanten eller bak spissen. Dog tror jeg at Arshavin forsvinner uansett i sommer. Har ikke akkurat verdens beste forståelse med medspillerene sine pdd. for å si det sånn.

Påstår da heller ikke at Arshavin er ille, han er en fantastisk spiller, men han vantrives i klubben vår og håver inn penger..

Link to comment
Share on other sites

Påstår da heller ikke at Arshavin er ille, han er en fantastisk spiller, men han vantrives i klubben vår og håver inn penger..

 

Vel. Du var da helt uenig med meg når jeg sa det ikke var nødvendig med en spiller inn hvis vi ikke var blitt kvitt Arshavin og Miyaichi forsvant ut på lån.. er det plutselig blitt et pengespørsmål nå da eller? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...