Jump to content

Fotball-VM 2010


Safe Hands

Recommended Posts

Deilig å se det oppskrytte laget drite seg ut nok en gang :lol:

 

Nøt det jeg også. Får ofte høre at jeg "burde" holde med England, men jeg liker ingen spillere på det laget, jeg liker ikke treneren, har ingenting til overs for noen der. Kanskje med unntak av Gary Lewin da... Vinner England VM blir jeg glad på Lewins vegne, resten driter jeg i.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Hvilket lag heier folk på i VM? Personlig er jeg veldig svak for Nederland. Spania spiller også fin fotball. Jeg håper i alle fall at de morsomme lagene kommer langt. Dessverre er det nok et par kyniske lag som kommer til å gjøre det bra.

 

Frankrike tror jeg får videre fra gruppespillet, men ryker i første kampen i sluttspillet. Portugal håper jeg ryker til fordel for Elfenbenkysten. Kan elefantene bli det første Afrikanske laget til å vinne VM? Herregud som jeg gleder meg!!

Link to comment
Share on other sites

Hvilket lag heier folk på i VM? Personlig er jeg veldig svak for Nederland. Spania spiller også fin fotball. Jeg håper i alle fall at de morsomme lagene kommer langt. Dessverre er det nok et par kyniske lag som kommer til å gjøre det bra.

 

Frankrike tror jeg får videre fra gruppespillet, men ryker i første kampen i sluttspillet. Portugal håper jeg ryker til fordel for Elfenbenkysten. Kan elefantene bli det første Afrikanske laget til å vinne VM? Herregud som jeg gleder meg!!

 

har også veldig sans for nederland, men tror nok at den tyske maskinen viser seg fra sin beste side, og henter pokalen.

Link to comment
Share on other sites

har også veldig sans for nederland, men tror nok at den tyske maskinen viser seg fra sin beste side, og henter pokalen.

For første gang har jeg faktisk ikke noe imot at Tyskland vinner! Nå er Ballack heldigvis ute, og Tyskland har et lag som har mulighet til å spille morsom fotball... Går for enten Nederland, Spania eller England, men blir faktisk ikke skuffet hvis Tyskland vinner! :)

Ellers frykter jeg Italia, typisk de å gjøre det bra i mesterskap, når de er underdogs :lol:

Link to comment
Share on other sites

Holder kanskje mest med Nederland. Håper Danmark gjør det bra i tillegg til Slovakia da jeg er kvart slovaker.

 

Jeg holder alltid med afrikanske lag. Håper Song eller Eboue står igjen som verdensmestre når turneringen er over.

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig at eg er ekstremt negativ som person, men fy f.. så lei eg er av vuvuzelaen. Man hører jo knapt det øvrige publikum på kampene. Plasttrompetene overdøver jo alt hele tiden (hadde dei i det minste overdøvd Thor Eggen også, så hadde det jo vært en trøst i det).

 

Men i følge Rick Mkhondo, en talsmann for arrangørkomiteen, så må eg vel være enestående for han sier: "Alle elsker vuvuzelaen. Det er symbolet for denne turneringen".

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Det er mulig at eg er ekstremt negativ som person, men fy f.. så lei eg er av vuvuzelaen. Man hører jo knapt det øvrige publikum på kampene. Plasttrompetene overdøver jo alt hele tiden (hadde dei i det minste overdøvd Thor Eggen også, så hadde det jo vært en trøst i det).

 

Men i følge Rick Mkhondo, en talsmann for arrangørkomiteen, så må eg vel være enestående for han sier: "Alle elsker vuvuzelaen. Det er symbolet for denne turneringen".

 

:lol:

 

Se kampen på SVT1 så slipper du Eggen. Vuvuzelaen slipper du ikke okke som, jeg liker den jeg. Duren gir kampen et særpreg og i Afrika skal ikke ting være som på andre steder. Merker jeg savner landet, jeg har bodd 8 måneder i Durban for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

Se kampen på SVT1 så slipper du Eggen. Vuvuzelaen slipper du ikke okke som, jeg liker den jeg. Duren gir kampen et særpreg og i Afrika skal ikke ting være som på andre steder. Merker jeg savner landet, jeg har bodd 8 måneder i Durban for lenge siden.

SVT1 er dessverre ikke i mitt område, så jeg får overleve Eggen. Vuvuzelaen kan nok være sjarmerende i mindre doser, akkurat som trommingen fra buekorpsene i Bergen, og kan sikkert skape god stemning for noen og være plage for andre. Sambatrommer og trompeter i Sør-Amerika kan også være sjarmerende men der er det tross alt noen få som slår/blåser. Eg forstår så absolutt det "kulturelle" elementet, men av og til kan det jo være "med måte" :)

 

Men selv om eg er litt "ukomfortabel" så misunner jeg ikke de på tribunene som får dette rett i øret hele kampen og litt til. Eg har jo tross alt muligheten til å skru ned volumet både på Vuvuzelaen og Thor Eggen :lol:

Link to comment
Share on other sites

So schön kann Frauenfußball sein.. Mon tro om dette er fremtidens drakter? Det blir vel neppe mindre "trøyeholding" med disse...

 

Tipper kvinnefotballen blir en smule mer populær med slike drakter. Jeg blir hvertfall å følge litt ekstra med fotballdamene våre om disse "trøyene" hadde blitt tatt i bruk i Norge. :)

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor han tar med King heller, gutten har jo en kronisk kneskade. Merkelig.

 

En frisk Ledley King hadde trolig vært englands beste midtstopper (til tross for at han spiller i Spurs må jeg si det), men frisk har han ikke vært på år og dag. At han skal tåle en VM-turnering annet enn som benkefyll er nesten ubegripelig i utgvangspunktet, og med facit i hånd - fullstendig utenkelig. Snodig valg av Capello.

Link to comment
Share on other sites

En frisk Ledley King hadde trolig vært englands beste midtstopper (til tross for at han spiller i Spurs må jeg si det), men frisk har han ikke vært på år og dag. At han skal tåle en VM-turnering annet enn som benkefyll er nesten ubegripelig i utgvangspunktet, og med facit i hånd - fullstendig utenkelig. Snodig valg av Capello.

kunne muligens vært ja. men det hjelper så fryktelig lite når gutten er skadet stort sett hele tiden. capello kommer ikke til å få til noe stort med england.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...