Jump to content

Herregud, her er det mye syting!


Chaz

Recommended Posts

Jada, vi dreit på draget i kveld. I kveld også. Vi gjorde det. Og ja, vi har ikke gode nok keepere. Og Silvestre skulle vi aldri ha anskaffet oss. Men sett dere i situasjonen til brorparten av engelske fotballsupportere; Pompey, Leyton Orient, Tranmere, Birmimgham, Liverpool, ja velg stort sett hvem som helst, med unntak av noen få lag, hva i svarte helsikke har vi å klage på. God butikk, mye bra ungdom og fremtiden foran oss. Hva f*** klager man etter???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Så utrolig enig Chaz! Så mye syting som det vært på dette forumet de siste ukene har jeg aldri sett før. Selv sesongene vi slet med å skaffe oss 4 plassen var det ikke så mye syting og klaging som det har vært den siste måneden.

Link to comment
Share on other sites

Jada, vi dreit på draget i kveld. I kveld også. Vi gjorde det. Og ja, vi har ikke gode nok keepere. Og Silvestre skulle vi aldri ha anskaffet oss. Men sett dere i situasjonen til brorparten av engelske fotballsupportere; Pompey, Leyton Orient, Tranmere, Birmimgham, Liverpool, ja velg stort sett hvem som helst, med unntak av noen få lag, hva i svarte helsikke har vi å klage på. God butikk, mye bra ungdom o fremtiden foran oss. Hva f*** klager man etter???

 

Dette kunne du tatt i klagemuren. Ikke opprettet en ny tråd spør du meg.

 

Men en ting er bombesikkert: Og det er at spillerne skal vise innsats i kampene de spiller. Hvor var innsatsen i dag? Hvor var innsatsen mot Manchester City, Wigan etc.

 

Det minste kravet til en supporter er iallfall at spillerne prøver, og det har de ikke gjort den siste delen av sesongen. Det virker allerede som om de tenker på hva de skal gjøre i ferien, og det er rett og slett ikke Arsenal verdig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med alle, men dog forstår jeg at spillerne har problemer med å motivere seg for denne innspurten. VM venter for noen, og gullsjansene gikk til h..... Jeg hadde slitt med motivasjonen. Jeg hadde ikke villet gå inn i duellene med livet som innsats.

 

Kanskje er flere som meg. Ikke moro å se på for oss som driter i det meste så lenge Arsenal vinner, men fullt forståelig spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 10:32 PM) 197423[/snapback]

Dette kunne du tatt i klagemuren. Ikke opprettet en ny tråd spør du meg.

 

 

Å? Klaget på at alt for mange klager, mener du? Nope, tror ikke det du......

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 10:32 PM) 197423[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Dette kunne du tatt i klagemuren. Ikke opprettet en ny tråd spør du meg.

Å? Klaget på at alt for mange klager, mener du? Nope, tror ikke det du......

 

Hvis vi allerede har en sytetråd så kan man like så godt bruke den, det forstår vel du også?

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 11:05 PM) 197429[/snapback]

Hvis vi allerede har en sytetråd så kan man like så godt bruke den, det forstår vel du også?

Den tråden er for å klage på selve klubben. Denne tråden er derimot et aldri så lite "skjerp deg!" til hele forumet. Jeg støtter denne tråden fullt ut, det er helt utrolig hvilke holdninger mange her inne har til sin egen klubb. Støtt laget deres, for pokker.

Link to comment
Share on other sites

Den tråden er for å klage på selve klubben. Denne tråden er derimot et aldri så lite "skjerp deg!" til hele forumet. Jeg støtter denne tråden fullt ut, det er helt utrolig hvilke holdninger mange her inne har til sin egen klubb. Støtt laget deres, for pokker.

 

Spot on, innertier and amen to that!

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 3 2010, 11:05 PM) 197429[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvis vi allerede har en sytetråd så kan man like så godt bruke den, det forstår vel du også?

 

Den tråden er for å klage på selve klubben. Denne tråden er derimot et aldri så lite "skjerp deg!" til hele forumet. Jeg støtter denne tråden fullt ut, det er helt utrolig hvilke holdninger mange her inne har til sin egen klubb. Støtt laget deres, for pokker.

Jeg synes det er på sin plass med syting!!!

Hvorfor?

Jo:

I motsetning til et par andre lag, som f.eks City og Tottenham, er det veeeeeldig tydelig å se hvor svakhetene i Arsenal ligger.

 

Og da vil kanskje noen si: "Ja, men Wenger ser sikkert også hvor det må gjøres noe, men overgangsvinduet er stengt".

 

- Vel, det er faktisk slik at Almunia og Fabianski har færre gode kamper de siste par årene enn jeg har fingre.

- Det er også slik at Silvestre vel aldri har spilt en eneste god kamp i Arsenaldrakta.

- Eduardo har ikke spilt en eneste god kamp siden han kom tilbake.

- Diaby bla bla Vela bla bla osv

 

Så slik jeg ser det, er det ikke slik at folk syter fordi at det går dårlig, men fordi at det er så utrolig lett å se hvordan ting kan bli bedre! Det må man klare å skille mellom!

 

Jeg er enig med alle, men dog forstår jeg at spillerne har problemer med å motivere seg for denne innspurten. VM venter for noen, og gullsjansene gikk til h..... Jeg hadde slitt med motivasjonen. Jeg hadde ikke villet gå inn i duellene med livet som innsats.

 

Kanskje er flere som meg. Ikke moro å se på for oss som driter i det meste så lenge Arsenal vinner, men fullt forståelig spør du meg.

Slitt med motivasjonen???

Walcott (og noen vil hevde Campbell), kjemper om usikker VM-plass

Nasri, Clichy og Diaby har mulighet til plass i Frankrikes VM-tropp. Regner med Sagna er klar.

Eboue kjemper om plass i startelveren til Elfenbenkysten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fullstendig enig i at det har vært for mye klaging her i det siste. Men jeg synes dog man skal få lov til å klage på innsatsen til spilleren i dag. Sett i det større perspektivet synes jeg imidlertid en del har malte veldig mye med den svarte penselen.....

Link to comment
Share on other sites

Jada, vi dreit på draget i kveld. I kveld også. Vi gjorde det. Og ja, vi har ikke gode nok keepere. Og Silvestre skulle vi aldri ha anskaffet oss. Men sett dere i situasjonen til brorparten av engelske fotballsupportere; Pompey, Leyton Orient, Tranmere, Birmimgham, Liverpool, ja velg stort sett hvem som helst, med unntak av noen få lag, hva i svarte helsikke har vi å klage på. God butikk, mye bra ungdom og fremtiden foran oss. Hva f*** klager man etter???

 

Hvor faen er innsatsen hen??? Fortjener supporterne (som betaler alt for mye), å se overbetalte spillere lunte rundt på en fotballbane? Spillerne til Pompey, Leyton Orient og Tranmere tjener en promille av det Arsenal spillerne gjør, og man kan ikke forvente mer av de spillerne, enn de presterer.

 

Man må kunne forvente mer av en ingeniørstudent som har gått på M.I.T, enn en som har gått på ingeniørhøyskolen i folldal!

 

 

Men jeg vil ikke svartmale situasjonen helt!

Vi vant jo gull i konkuransen om å få best regnskap. Vi vant gull i antall 18 åringer på laget. Vi vant gull i å ha fremtiden foran oss, og det 5. året på rad! Vi vant gull i treningsfasiliteter, antall franskmenn på laget osv...

Det eneste som mangler er et ekte gull! Jeg skjønner ikke hva folk klager over :) .

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar meg selv i å syte etter denne kampen, men jeg passer på å syte på dommeren :)

 

Dette skrev du i kamptråden:

 

Men til tross for at disse livsviktige dommeravgjørelsene går mot oss alle som en synes jeg vi presterer utrolig dårlig spillemessig.

Det holder slett ikke å spille bra i et kvarter på bortebane mot blackburn.

Vi taper alt for mange dueller og blir alt for statiske og lite bevegelige når vi har ballen.

Mulig at det er for mye forlangt at vi skal prestere godt med et så redusert mannskap men det hadde vi garantert gjort tidligere i sesongen.

Nå virker det som gutsen og motivasjonen er på hell, ikke det at det betyr noe plasseringsmessig men vi har da et ansvar for å underholde vårt publikum også i disse kampene.

Det blir ikke flyt i spillet med Traore og Vela på venstrekanten, men jeg er egentlig mere skuffet over etablerte spillere som Diaby og Nasri i denne kampen, også van Persie kommer helt bort utover i andreomgangen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Litt syting er absolutt på sin plass etter Black April.

 

Det som er levert i det siste er ikke rare greiene. Fansen fortjener mer enn dette. Dessuten bør motivasjonen være på plass nå som spillerne skal tilrive seg en plass i VM-toppene. Ellers bør det vel være litt motivasjon å sikre tredjeplassen, samt det å komme foran Spudz på tabellen? Graver meg ned hvis tredjeplassen ryker.

Link to comment
Share on other sites

Jada, vi dreit på draget i kveld. I kveld også. Vi gjorde det. Og ja, vi har ikke gode nok keepere. Og Silvestre skulle vi aldri ha anskaffet oss. Men sett dere i situasjonen til brorparten av engelske fotballsupportere; Pompey, Leyton Orient, Tranmere, Birmimgham, Liverpool, ja velg stort sett hvem som helst, med unntak av noen få lag, hva i svarte helsikke har vi å klage på. God butikk, mye bra ungdom og fremtiden foran oss. Hva f*** klager man etter???

Ambisjonene til klubben er å bli best. Og nå har det gått fem sesonger siden sist pokal ble hentet hjem. Begeret er fult for de fleste, og dermed kommer også klagene strømmende. Synes folk har rett til å klage når det har gått så mange sesonger uten pokaler. For hver nye sesong så sier Wenger: Vi skal kjempe om pokaler! Vi er utfordrere!

Bare synd at vi ikke strekker til. Ambisjonene om best i verden lar vente på seg, sesong etter sesong.

- Vi har godt lag

- God økonomi

- Gode fasiliteter

- En bra manager

Men det er tydligvis ikke bra nok når vi taper de avgjørende kampene.

Hvem som har skylden i at ambisjonene ikke blir nådd? Det kan være mange faktorer som spiller inn, styret, trenere, manager, krav, spillere, økonomi o.l.

For min del så synes jeg nå at klubben kan vurdere Wengers stilling. Kanskje kan situasjonen bli forbedret med en ny manager, kanskje ikke?

Men når forventningene ikke står til stil med resultatene etter så mange sesonger, så synes jeg at supporterne har rett til å klage.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Wenger skulle tatt en titt på BBC-programmet "The weakest link"...

 

 

Jeg skrev dette:

"Så slik jeg ser det, er det ikke slik at folk syter fordi at det går dårlig, men fordi at det er så utrolig lett å se hvordan ting kan bli bedre! Det må man klare å skille mellom!"

 

Kan ikke se at noen kan være uenig i det

Link to comment
Share on other sites

Dette skrev du i kamptråden:

 

Men til tross for at disse livsviktige dommeravgjørelsene går mot oss alle som en synes jeg vi presterer utrolig dårlig spillemessig.

Det holder slett ikke å spille bra i et kvarter på bortebane mot blackburn.

Vi taper alt for mange dueller og blir alt for statiske og lite bevegelige når vi har ballen.

Mulig at det er for mye forlangt at vi skal prestere godt med et så redusert mannskap men det hadde vi garantert gjort tidligere i sesongen.

Nå virker det som gutsen og motivasjonen er på hell, ikke det at det betyr noe plasseringsmessig men vi har da et ansvar for å underholde vårt publikum også i disse kampene.

Det blir ikke flyt i spillet med Traore og Vela på venstrekanten, men jeg er egentlig mere skuffet over etablerte spillere som Diaby og Nasri i denne kampen, også van Persie kommer helt bort utover i andreomgangen.

 

BE

 

 

WENGER KNOWS!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kan hende at Wenger vet mye altså, men i de siste 5 sesongene så har han ikke vist nok til å vinne en pokal.

 

 

Her er jeg veldig uenig med deg, uten Wengers kunnskap hadde vi aldri deltatt i CL de 10 siste årene.

Vi hadde aldri kunne blitt nr 3 denne sesongen med de knappe ressursene AW har hatt til disposisjon hvis ikke det var for at WENGER KNOWS!!!

Link to comment
Share on other sites

Her er jeg veldig uenig med deg, uten Wengers kunnskap hadde vi aldri deltatt i CL de 10 siste årene.

Vi hadde aldri kunne blitt nr 3 denne sesongen med de knappe ressursene AW har hatt til disposisjon hvis ikke det var for at WENGER KNOWS!!!

Hvordan kan du være så bombesikker på det? Er det ingen som kan erstatte Wenger eller gjøre det bedre enn han?

Vi hadde hatt en ganske god sjanse til å vinne PL hvis en klassekeeper hadde blitt hentet

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan du være så bombesikker på det? Er det ingen som kan erstatte Wenger eller gjøre det bedre enn han?

Vi hadde hatt en ganske god sjanse til å vinne PL hvis en klassekeeper hadde blitt hentet

 

 

Tja, spørs hvor mange klassekeepere som er tilgjengelig da, utgangspunktet må iallefall være at den mannen måtte vært bedre enn keeperne vi har i dag, samt at de ikke kunne kostet veldig mye...

Økonomien har nemlig vært veldig begrenset skjønner du, men nå har Wenger klart å styrt skuta slik at økonomien er solid.

Derfor forventer jeg og regner med betydelig styrking av laget nå i sommer.

Link to comment
Share on other sites

WENGER KNOWS!!!!!

 

dette er jo en dypsindig analyse, og omtrent like informative som de lange innleggene dine! :huh: Med forbehold om at det er noe som har gått meg hus forbi tillater jeg meg å spørre om det du har skrevet i denne tråden og nærliggende temaer KUN er ironi?

Link to comment
Share on other sites

dette er jo en dypsindig analyse, og omtrent like informative som de lange innleggene dine! :huh: Med forbehold om at det er noe som har gått meg hus forbi tillater jeg meg å spørre om det du har skrevet i denne tråden og nærliggende temaer KUN er ironi?

 

haha

dagens

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...