Jump to content

Herregud, her er det mye syting!


Chaz

Recommended Posts

Jeg har ikke sagt at Bendiksen ikke er gooner. Jeg har spurt hvorfor han er gooner. I det siste har jeg bare sett negativ kritikk fra den kanten. Hvorfor følge et lag når man har såpass mye imot det? Optimisme er noe av det viktigste av alt når en er fotballsupporter.

Ja, sant det. Selv har jeg endret min mening om å få Wenger ut av klubben. Etter å ha tatt det opp til debatt så har jeg ombestemt meg. Slik som flere sier så har Wenger utrettet ekstremt mye i sin tid, dessuten er det ikke sikkert vi finner en god nok erstatter for han. Så jeg gir Wenger en sesong til for å ta hjem pokaler. Skal bli interessant å følge med framover, hvem som kommer til klubben og hvem som drar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Bendiksen, jeg gikk inn på profilen din og leste gjennom innleggene du har skrevet. Vet du hvor lenge det er siden du skrev ett eneste positivt innlegg om Arsenal?

 

ETT ÅR

 

Moderatorer??? På det året har jeg skrevet 6 innlegg, med en pause på 6 måneder...

 

Og du snakker om å diskutere useriøst!?!?! Snakk om dobbeltmoral.

Skjønner ikke at jeg gidder å svare på det engang

Link to comment
Share on other sites

Moderatorer??? På det året har jeg skrevet 6 innlegg, med en pause på 6 måneder...

 

Og du snakker om å diskutere useriøst!?!?! Snakk om dobbeltmoral.

Skjønner ikke at jeg gidder å svare på det engang

Siden det ene positive innlegget har du skrevet 43 negative. Dette er en tråd om syting. Vil du ikke ha kommentarer på sytingen din kan du holde deg unna tråden.

Link to comment
Share on other sites

Siden det ene positive innlegget har du skrevet 43 negative. Dette er en tråd om syting. Vil du ikke ha kommentarer på sytingen din kan du holde deg unna tråden.

 

Bendiksen har oppført seg eksemplarisk denne tråden, det har derimot ikke du. Så hvis noen skal holde seg unna tråden så er det deg.

Link to comment
Share on other sites

Fábregas slo ikke opp sin gamle skade mot Barca, han fikk en ny. Gallas sa selv at han var fit for fight, derfor ble han brukt. Samme med Arshavin. De spillerne er tre av de viktigste i klubben, og når alle tre tilsynelatende er friske igjen, hadde det vært latterlig å spare dem i en så viktig kamp.

 

Selvsagt skal det være lov til å være kritisk, men du er bestandig så negativ at det er vanskelig for meg å skjønne at du i det hele tatt gidder å være gooner.

 

Just for the record: Å spille "delvis frisk/skadet" kan nok absolutt være medvirkende årsak til en ny skade på et nytt sted, da bevegelsesmønsteret ditt sannsynligvis er endret når du spiller "delvis frisk/skadet". Uten at jeg her påstår at Fabs benbrudd kom fordi han ikke var 100%.

Link to comment
Share on other sites

Bendiksen har oppført seg eksemplarisk denne tråden, det har derimot ikke du. Så hvis noen skal holde seg unna tråden så er det deg.

Nå har ikke jeg lest gjennom denne tråden, men Bendiksen har vært alt annet enn eksemplarisk her på forumet i det siste. Dette har irritert meg, spesielt siden han før skrev mye fornuftig, så her gir jeg utløp for det. Jeg har sagt mitt, vi trenger ikke å gjøre dette om til en Bendiksen-tråd.

Moderatorer: Har jeg gått over streken, slett i vei.

Bendiksen: Har du lyst til å diskutere videre, send PM.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas sitt brudd har absolutt ingenting med hans gamle skade å gjøre. Gallas slo opp skaden sin igjen, men det telles ikke som et nytt brudd.

 

Etter å ha lest dine siste kommentarer i dette forumet blir jeg nødt til å spørre deg; hvorfor er du egentlig Arsenal-supporter? Du kommer jo utelukkende med negative innlegg her inne.

 

 

Jeg er 100% enig med deg professor, syv benbrudd har absolutt ingenting med Wenger å gjøre.

Dette sier litt om hvilken linje man legger seg på her inne, det neste Wenger får skylden for er antagelig det dårlige været!!!

Skjerpings, det må gå an å holde en viss saklighet på kritikken og ikke kritisere for syns skyld.

For øvrig synes jeg le professeur hever standarden mange hakk her inne :)

Link to comment
Share on other sites

det neste Wenger får skylden for er antagelig det dårlige været!!!

Unødvendig og usaklig kommentar. Grunnen til at vi har flere skader enn chelsea og united er enkel. Vi har for få spillere i stallen som holder godt nok nivå til å spille i toppen av pl.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at vi har flere skader enn chelsea og united er enkel.

 

Jeg tror ikke grunnen til at vi har flere skader er enkel.

 

Tvert imot tror jeg det er mange årsaker. Antallet uheldige beinbrudd og andre kampskader har vært godt over snittet denne sesongen. Arsenal er det laget som springer mest i PL, og de trener mest sannsynlig hardere fysisk enn de øvrige lagene, for å få til dette. Jo hardere man trener, jo større er risikoen for belastningsskader.

 

Arsenals skadeproblemer er en sammensatt problematikk, og det blir litt lettvint når noen hevder "vi må kvitte oss med det eksisterende medisinske apparatet".

Link to comment
Share on other sites

Moderatorer??? På det året har jeg skrevet 6 innlegg, med en pause på 6 måneder...

 

Og du snakker om å diskutere useriøst!?!?! Snakk om dobbeltmoral.

Skjønner ikke at jeg gidder å svare på det engang

 

Du skjønner vel at du må si det de liker å høre på dette forumet, "Wenger knows" i neste innlegg så er du sikkert tilgidt ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke grunnen til at vi har flere skader er enkel.

 

Tvert imot tror jeg det er mange årsaker. Antallet uheldige beinbrudd og andre kampskader har vært godt over snittet denne sesongen. Arsenal er det laget som springer mest i PL, og de trener mest sannsynlig hardere fysisk enn de øvrige lagene, for å få til dette. Jo hardere man trener, jo større er risikoen for belastningsskader.

Arsenals skadeproblemer er en sammensatt problematikk, og det blir litt lettvint når noen hevder "vi må kvitte oss med det eksisterende medisinske apparatet".

Det handler ikke om hvor hardt man trener, men hvor effektivt man trener. En utbredt kondisjonstreningsmetode er 4x4 der man jobber på 85% i 4 minutter, 60% i fire minutter og gjentar dette fire ganger. En av de mest effektive treningsmetodene med tanke på fysisk utbytte, blodgjennomstrømning og forebygning av belastningsskader. DET er noe trenerapparatet, i samarbeid med det medisinske støtteapparatet kan gjøre noe med. Ut i fra hva jeg har lest av treningsrapporter fra Østerrike kjører Arsenal mye langintervall trening som har stikk motsatt effekt av hva jeg nettop beskrev. Så jeg mener det blir feil å si at vi må trene hardere enn alle de andre lagene i PL og dermed bli mer utsatt for skader.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel slik at sytekulturen på forumet gjenspeglar det som skjer i samfunnet generelt. Folk klagar på det meste, sjøv om me ligg på eit historisk høgt nivå når det gjeld materiell velstand. Slik er diverre menneskenaturen; utakknemlegheita stig proporsjonalt med rikdomen.

 

Skulle ikkje Arsenal være til glede og fornøyelse? Ville ikkje det vore betre, enn å bruke livet på å gå rundt med sinne, ergrelse og irritasjon? Det verkar i alle fall slik når ein les deler av forumet, at klubben vår er blitt eit irritasjonsmoment. Det kan fort bli magesår og det som verre er av slikt:-) Men no er det jo også eit faktum for alle fotballklubbar og alle supportararar rundt om på kloden, at skuffelsane langt overgår gledene.

 

Eg ynskjer ikkje å stå fram som nokon gledesdrepande moralist, men eg tykkjer det er heilt naudsynt at me av og til stoppar opp og stikk fingeren i jorda. Ein kan ikkje miste perspektiva. Kvart tredje sekund døyr det eit barn av sjukdomar som lett kan lækjast eller førebyggjast, eller av underernæring. Meir enn 200 000 av det lutfattige Haiti's befolkning vart utsletta på sekundar. Hvis det er blitt slik at nokon tek like mykje på veg for eit Arsenal-tap, eller at me ikkje har vunne ein einaste pokal på over fem år, er me veldig langt ute å køyre.

 

Så inderlig tusen takk, Good Old Arsenal. Til alle dere som syter, eller syter for mye. Les og lær!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke grunnen til at vi har flere skader er enkel.

 

Tvert imot tror jeg det er mange årsaker. Antallet uheldige beinbrudd og andre kampskader har vært godt over snittet denne sesongen. Arsenal er det laget som springer mest i PL, og de trener mest sannsynlig hardere fysisk enn de øvrige lagene, for å få til dette. Jo hardere man trener, jo større er risikoen for belastningsskader.

 

Arsenals skadeproblemer er en sammensatt problematikk, og det blir litt lettvint når noen hevder "vi må kvitte oss med det eksisterende medisinske apparatet".

 

Som sagt så er grunnen ekstremt enkel. Tynn stall, lav kvalitet på reserver. Wenger omtalte det selv som en ond sirkel, og jeg er helt enig.

 

Scenario: Arshavin har akkurat blitt skadefri eller er småskadet og vi skal spille mot Barcelona. Alternativet på venstrekant er ikke noe særlig å skryte av. Hva tror du Wenger gjør? Jo, han setter selvsagt inn Arshavin pga at han trenger seier i denne kampen. Hva er skjer? Arshavin slår opp skaden sin. Altfor mange spillere spiller enten med skader, eller blir satt for tidlig inn etter skadene sin. Wenger gambler, og han forteller det også til oss.Så Wenger har sammen med det medisinske apparatet mye skyld i sakdesituasjonen.

 

Det at vi har en syltynn stall er altså hovedgrunnen til skade i mine øyne, da vi ikke har kvalitet å erstatte de skadde spillerne med. Chelsea og United har også skader, men de gambler ikke med sine spillere i like stor grad som Wenger. Selv om vi alle så Ferguson gamble med Rooney, og få svi for det...

Link to comment
Share on other sites

Som sagt så er grunnen ekstremt enkel. Tynn stall, lav kvalitet på reserver. Wenger omtalte det selv som en ond sirkel, og jeg er helt enig.

 

 

 

Det at vi har en syltynn stall er altså hovedgrunnen til skade i mine øyne, da vi ikke har kvalitet å erstatte de skadde spillerne med. Chelsea og United har også skader, men de gambler ikke med sine spillere i like stor grad som Wenger. Selv om vi alle så Ferguson gamble med Rooney, og få svi for det...

 

Nåja nå har vel Chelski spilt med en halvskadet Drogba i lang tid, og United har som du sier

brukt Rooney.

Det samme hadde Chelsea sannsynligvis gjort med Lampard og Terry også.

 

Fantastiske spillere er vanskelig å erstatte uansett. Vi har sett det i Arsenal før,og spilte med både Thierry og Vieira når de var halvskadet. Selv om stallene våre var relativt gode.

Det er ikke noe nytt fenomen.

 

Hadde vi spilt fotball av godt gammelt Graham merke hadde vi hatt færre skader. Det er jeg overbevist om.

Tekniske spillere og teknisk rask spillestil har alltid blitt tatt hardt av motstandere.

De beste eksempler på dette historisk sett er Van Basten,Maradonna og Rummenigge som stort sett alltid ble tatt.

 

Med vårs kjappe tekniske spillestil vil vi alltid være et offer for sene tacklinger. Etter Wenger tok over

har vi alltid hatt mye skader. Jeg er ikke så sikker på som andre at det medesinske apparatet er for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Nåja nå har vel Chelski spilt med en halvskadet Drogba i lang tid, og United har som du sier

brukt Rooney.

Det samme hadde Chelsea sannsynligvis gjort med Lampard og Terry også.

 

Fantastiske spillere er vanskelig å erstatte uansett. Vi har sett det i Arsenal før,og spilte med både Thierry og Vieira når de var halvskadet. Selv om stallene våre var relativt gode.

Det er ikke noe nytt fenomen.

 

Hadde vi spilt fotball av godt gammelt Graham merke hadde vi hatt færre skader. Det er jeg overbevist om.

Tekniske spillere og teknisk rask spillestil har alltid blitt tatt hardt av motstandere.

De beste eksempler på dette historisk sett er Van Basten,Maradonna og Rummenigge som stort sett alltid ble tatt.

 

Med vårs kjappe tekniske spillestil vil vi alltid være et offer for sene tacklinger. Etter Wenger tok over

har vi alltid hatt mye skader. Jeg er ikke så sikker på som andre at det medesinske apparatet er for dårlig.

 

Greit alt dette, men det unnskylder fortsatt ikke at spilelre i Arsenal pådrar seg nye skader enten fordi de spiller med småskader eller at de blir kastet inn for tidlig etter skade. Vi har en for dårlig stall, og skader blir konsekvensen. Vi kan ihvertfall ikke skylde på uflaks som flere her på forumet gjør.

Link to comment
Share on other sites

Førsteelleveren vår:

Manuel Almunia

Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Cesc Fabregas - Alex Song - Abou Diaby

Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin

 

Backup: Lukasz Fabianski, Johan Djourou, Sol Campbell, Emmanuel Eboue, Kieran Gibbs, Aaron Ramsey, Tomas Rosicky, Denilson, Theo Walcott, Nicklas Bendtner og Eduardo.

 

Dette er i mine øyne en bred stall. Spesielt med tanke på alle de store talentene våre som enten er på utlån eller spiller for reservelaget, som for eksempel Jack Wilshere, Fran Merida, Carlos Vela, Jay Emmanuel-Thomas, Kyle Bartley, Håvard Nordtveit og Sanchez Watt.

 

Henter vi en solid keeper, en stopper og Chamakh, så har vi absolutt en stall som er god nok til å ta gullet.

Link to comment
Share on other sites

Førsteelleveren vår:

Manuel Almunia

Bacary Sagna - William Gallas - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy

Cesc Fabregas - Alex Song - Abou Diaby

Samir Nasri - Robin van Persie - Andrei Arshavin

 

Backup: Lukasz Fabianski, Johan Djourou, Sol Campbell, Emmanuel Eboue, Kieran Gibbs, Aaron Ramsey, Tomas Rosicky, Denilson, Theo Walcott, Nicklas Bendtner og Eduardo.

 

Dette er i mine øyne en bred stall. Spesielt med tanke på alle de store talentene våre som enten er på utlån eller spiller for reservelaget, som for eksempel Jack Wilshere, Fran Merida, Carlos Vela, Jay Emmanuel-Thomas, Kyle Bartley, Håvard Nordtveit og Sanchez Watt.

 

Henter vi en solid keeper, en stopper og Chamakh, så har vi absolutt en stall som er god nok til å ta gullet.

 

Mange spillere er ikke for meg synonymt med bred stall. Spillerne som kommer inn må holde et høyt nok nivå til at vi ikke taper mot f.eks. Wigan og Blackburn.

Link to comment
Share on other sites

Mot Blackburn spilte vi med dette laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Mikael Silvestre - Sol Campbell - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Manuel Almunia, Thomas Vermaelen, William Gallas, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Gaël Clichy, Cesc Fabregas, Aaron Ramsey, Alex Song, Denilson, Andrei Arshavin, Nicklas Bendtner og Tomas Rosicky hadde alle blitt prioritert foran disse spillerne om de hadde vært friske og i kampform. Det er 13 spillere. Selvsagt skal vi få lov til å skylde på skader.

Link to comment
Share on other sites

Mange spillere er ikke for meg synonymt med bred stall. Spillerne som kommer inn må holde et høyt nok nivå til at vi ikke taper mot f.eks. Wigan og Blackburn.

 

Jeg må tildels være enig med deg her. Hadde stallen blitt forsterket med en keeper og evt lån av en spiss i januar kunne kanskje mye vært annerledes.

Link to comment
Share on other sites

Mot Blackburn spilte vi med dette laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Mikael Silvestre - Sol Campbell - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Manuel Almunia, Thomas Vermaelen, William Gallas, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Gaël Clichy, Cesc Fabregas, Aaron Ramsey, Alex Song, Denilson, Andrei Arshavin, Nicklas Bendtner og Tomas Rosicky hadde alle blitt prioritert foran disse spillerne om de hadde vært friske og i kampform. Det er 13 spillere. Selvsagt skal vi få lov til å skylde på skader.

 

Ikke når mange av skadene er selvforskyldte.

Det er jo egentlig helt utrolig å tenke på at mange av disse spilte pga at Wenger ikke synes de er gode nok til å spille. Han har kastet inn de han finner gode nok for tidlig etter skader, eller de har spilt skadet, nettopp for å slippe å bruke gjengen som dummet seg ut mot Blackburn.

 

Så jeg synes skadeunnskyldningen er syltynn.

Link to comment
Share on other sites

Mot Blackburn spilte vi med dette laget:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Mikael Silvestre - Sol Campbell - Armand Traore

Samir Nasri - Emmanuel Eboue - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Carlos Vela

 

Manuel Almunia, Thomas Vermaelen, William Gallas, Johan Djourou, Kieran Gibbs, Gaël Clichy, Cesc Fabregas, Aaron Ramsey, Alex Song, Denilson, Andrei Arshavin, Nicklas Bendtner og Tomas Rosicky hadde alle blitt prioritert foran disse spillerne om de hadde vært friske og i kampform. Det er 13 spillere. Selvsagt skal vi få lov til å skylde på skader.

 

Hvis eg seier som Ole at det er flere her som ikkje holder eit stabilt godt nok nivå vi kan forvente som eit lag som skal kjempe i toppen. Eg vurderer; Fabianski, Almunia, Silvestre, Traore, Diaby, Vela, Djorou, Denilson, Rosicky, Eduardo som spelarar som ikkje holder eit stabilt godt nok nivå både pga stadige skadeavbrekk og nivå. Da er spelarar som Gibbs og Ramsey ikkje tatt med, som til tross for at deira alder og rutine ikkje skal dra lasset pga skader/manglande breidde. Det er 10 (12) spelarar det, satt på spissen.

 

Eg var og frista til å hive Walcott inn på lista, for eg tykkjer han har gjort mykje bra i det siste, vært aktiv på vinga og komt til mange innlegg, men diverre er han noko ustabil han og.

Djorou tok eg med fordi han har noko å bevise, diverre har han vært skadeplaga dei siste to åra. For meg er det ikkje aktuelt å gamble med Djorou denne sesongen for å se om han er god nok.

 

Eg tok med Vela i lista og ikkje i de unges liste fordi Vela har knapt utretta noko mens Ramsey og Gibbs har vist gode takter i sine kamper. Eg trur ikkje Vela slår gjennom i ein liga som Premier League.

 

Siden vi har ein god stamme er mykje er gjort dersom ein hentar inn keeper, midtstoggar og ein spiss i Henry-stil, ein som er kapabel til å score over 25 mål på ein sesong.

Det er ikkje plass til Denilson/Diaby (eg heller mot å behalde Diaby) og Vela, så beholder vi Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at så mange har meninger, og ganske så bastante sådanne, ang skadesituasjon og medisinsk støtteapparat uten at noen av dere har den minste peiling på hva Arsenal har å tilby eller hvordan de jobber. Dette er en diskusjon tuftet på ren gjetting og manglende innsikt.

 

Faktum er at Arsenals medisinske team blir konsultert av samtlige klubber i PL (samt landslag) og brukt som eksempel til etterfølgelse på alle store kongresser og konferanser om skadeforebygging og rehabilitering innen toppfotballen. Og dette vet jeg da jeg jobber innen bransjen selv.

 

Diskuter gjerne innsats, bredde og kvalitet. Men, disse utrolig spekulative innleggene om treningsmetoder, halvskadde spillere osv er bare tull og tøys.

Link to comment
Share on other sites

Som sagt så er grunnen ekstremt enkel. Tynn stall, lav kvalitet på reserver. Wenger omtalte det selv som en ond sirkel, og jeg er helt enig.

 

Scenario: Arshavin har akkurat blitt skadefri eller er småskadet og vi skal spille mot Barcelona. Alternativet på venstrekant er ikke noe særlig å skryte av. Hva tror du Wenger gjør? Jo, han setter selvsagt inn Arshavin pga at han trenger seier i denne kampen. Hva er skjer? Arshavin slår opp skaden sin. Altfor mange spillere spiller enten med skader, eller blir satt for tidlig inn etter skadene sin. Wenger gambler, og han forteller det også til oss.Så Wenger har sammen med det medisinske apparatet mye skyld i sakdesituasjonen.

 

Det at vi har en syltynn stall er altså hovedgrunnen til skade i mine øyne, da vi ikke har kvalitet å erstatte de skadde spillerne med. Chelsea og United har også skader, men de gambler ikke med sine spillere i like stor grad som Wenger. Selv om vi alle så Ferguson gamble med Rooney, og få svi for det...

 

Grunnen til alle skadene er alt annet enn enkel, det er forresten en veldig merkelig påstand.

Det er vanlig å ha 2-3 brudd per sesong, vi har hatt 7 brudd denne sesongen og da er det langvarig.

Det skyldes selvfølgelig ikke en tynn stall.

Vi kan umulig vite hva som er årsaken til de forskjellige skadene men det er interessant å synse noe om dette temaet, derfor tillater jeg meg å liste opp noen mulige årsaker:

 

-spillestil, vi holder lenge på ballen og blir veldig ofte sparket i filler av den grunn, her må det gå an å forlange at dommerne tar mere vare på tekniske spillere, noe som PL-lag ville hatt fordel av i CL

-unge spillere, vi har såpass unge gutter at noen av de muligens ikke er rustet for det fysisk tøffe klimaet i PL men burde ideellt sett blitt matchet litt forsiktig inn, noe den ekstreme skadefrekvensen vanskeliggjør

-media, det har blitt opplest og vedtatt at måten å stoppe Arsenal på er å møte opp med fysisk tøff stil og røffe oss av banen, her må AW fortsette sin opplysningskampanje rettet mot dommerne

-fysisk trening, er det for stor konkurranse blant alle unggutta på trening slik at det må ofres på hver økt?

-Gary Lewin, er det mulig at vårt medisinske støtteapparat har blitt svekket etter at Lewin forsvant?

-kamputvikling, har alle våre sene avgjørelser denne sesongen gjort at spillere som ideellt sett hadde trengt hvile den siste halvtimen må spille kampen ut?

 

Når det gjelder påstanden om gambling fra AW sin side er jo dette forsåvidt korrekt, i likhet med alle andre managere må man i enkelte situasjoner håpe at den skadde spilleren er tilstrekkelig leget til å kunne spille. I mange tilfeller har jeg derimot vært frustrert over at ikke AW kunne sluppet utpå enkelte spillere tidligere, f.eks van Persie når han kom tilbake.

Men i alle slike tilfeller er det soleklart at Wenger og hans apparat er de rette til å vurdere dette, og de gjør vanligvis denne jobben perfekt.

At vi opplever spillere som får skader rett etter en annen skade er ikke til å unngå og gjelder samtlige klubber i PL.

Problemet i Arsenal har denne sesongen vært at når f.eks Arshavin har vært skadet har samtidig alternativ 2 og 3 også vært skadet, og da er det helt korrekt slik at erstatterne ikke er av samme kvalitet.

Vi må ta inn over oss at skader av og til handler om uflaks, samtidig må vi også evne å se at lag som blir mestere i PL oftest også er heldigst med skadesituasjonen, f.eks Arsenal rundt årtusenskiftet.

Vi har vært sinnsykt uheldige med skader denne sesongen til tross for at det også kan ha andre årsaker.

Det er imidlertid helt avgjørende for neste sesong at dette temaet får en grundig oppfølging nå i sommer, noe jeg er 100% sikker på vil bli gjort, og at hver en stein vil bli snudd i jakten på skadefrie spillere.

Link to comment
Share on other sites

Vinneren av premierleague sin poengsum:

2009/2010: 83, mulig 86poeng

2008/2009: 90

2007/2008: 87

2006/2007: 89

2005/2006: 91

2004/2005: 95

2003/2004: 90

 

Arsenal sine poeng siden sist gull

2009/2010: 72, mulig 75poeng, --------- 11poeng bak

2008/2009: 72 -----------------------------18poeng bak

2007/2008: 83 -----------------------------4poeng bak

2006/2007: 68 -----------------------------21poeng bak

2005/2006: 67 -----------------------------24poeng bak

2004/2005: 83 -----------------------------12poeng bak

2003/2004: 90 Ligagull vinner

 

Sist gang vi kan si at vi var nære på å ta ligagull var i 2007/2008 sesong. Ellers så har vi vært utrolig mange poeng bak 1.plassen, spesielt med tanke på ambisjoner-målsetting-forventninger.

Wenger du har 1sesong på å gjøre det utrolig. Klarer du ikke å ta hjem pokaler neste sesong så håper jeg du pakker kofferten og drar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...