Jump to content

Herregud, her er det mye syting!


Chaz

Recommended Posts

Hvorfor skal vi støtte laget og Wenger, når de ikke støtter oss?

Jeg dropper konfirmasjoner, bursdager, kinobesøk med kompiser osv. for å se Arsenal kamper. Jeg kan ikke fatte at jeg gidder å gjøre det, når laget daffer rundt, og er ligegyldige til det meste som skjer på banen.

 

Hvis ikke Wenger tar noen grep inntill sesongstart, og gir supporterne noe å glede seg over, ser jeg ikke vitsen med at vi skal gi dem noe tilbake heller.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor skal vi støtte laget og Wenger, når de ikke støtter oss?

Jeg dropper konfirmasjoner, bursdager, kinobesøk med kompiser osv. for å se Arsenal kamper. Jeg kan ikke fatte at jeg gidder å gjøre det, når laget daffer rundt, og er ligegyldige til det meste som skjer på banen.

Da er vi to!

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har byttet vakter i helgene/ukedagene og gått tidligere fra jobben bare for å komme meg hjem og se Arsenal spille. Og når det skjer så ofte at de spiller uten glød og vilje, så mister jeg lysten til å fortsette med å droppe andre ting til fordel for fotballkamper.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi to!

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har byttet vakter i helgene/ukedagene og gått tidligere fra jobben bare for å komme meg hjem og se Arsenal spille. Og når det skjer så ofte at de spiller uten glød og vilje, så mister jeg lysten til å fortsette med å droppe andre ting til fordel for fotballkamper.

 

Vi er ikke tre.

 

Jeg har elsket Arsenal siden jeg var et lite barn, gjennom den gørr kjedelige tiden med Graham hvor jeg ofte småsovnet under kampene. Dette varer til jeg dør, uansett om vi aldri vinner et eneste trofe igjen.

Link to comment
Share on other sites

Bendiksen og Imers er døme på supportarar som ville hatt godt av eit lengre opphald langt ned i divisjonane.

Der skulle dei ha levd på vatn og brød, men med dagleg lufting, i minst fem sesongar. Etter det fekk dei komme attende, men med ei prøvetid på 2 år.

 

Hadde vært helt konge det, så lenge spillerne hadde gitt alt i hver eneste kamp, vist glød og stolthet over å bære drakten! Noe som er langt fra tilfellet i dagens Arsenal stall. Makan til tannløs gjeng skal du lete lenge etter.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært helt konge det, så lenge spillerne hadde gitt alt i hver eneste kamp, vist glød og stolthet over å bære drakten! Noe som er langt fra tilfellet i dagens Arsenal stall. Makan til tannløs gjeng skal du lete lenge etter.

 

Denne tannlause gjengen innehar altså tredjeplassen og nådde kvartfinalen i C. L. ved å daffe rundt utan glød og stoltheit. Litt av ein prestasjon det. Elles ynskjer eg lukke til i League two, eller kor du har tenkt deg. På gjensyn om fem år.

Link to comment
Share on other sites

Manu har ikke vært i nærheten av vår skadesituasjon.

Vær så snill og tell etter og du ser kjapt at manu stort sett har hatt 5-6 mann ute på det meste.

Det skulle da vi ha taklet greit og blitt champions vettu B)

Nei, saken er pinlig enkel i mange tilfeller men vi har en tendens til å komplisere den når det er motgang.

Har de vel, har faktisk hatt en verre situasjon enn oss i forsvaret sitt, men heldigvis for dem så kom de seg over skadene mens vi har hatt skadde spillere i hele år..

Link to comment
Share on other sites

Vi er ikke tre.

 

Jeg har elsket Arsenal siden jeg var et lite barn, gjennom den gørr kjedelige tiden med Graham hvor jeg ofte småsovnet under kampene. Dette varer til jeg dør, uansett om vi aldri vinner et eneste trofe igjen.

 

Sånn skal det låte B)

Slike gutter det vil gamle Gunners ha!!!

Når det er sagt blir det ikke lenge å vente før vi atter hever pokalen i været skal du se.

Link to comment
Share on other sites

Tror mange syter mest i kampenshete, har dessverre gjort det selv, men bare når det gjelder wengers engasjement, føler han bruker mer tid med 4.dommer enn å motivere de 11 ute på banen.

 

Skjønner at mange savner å vinne pokaler, så vi må bare godta at man klager når vi ikke vinner, for vi har jo på en måte blitt forespeilet at vi skal kjempe om pokaler.

Så når det ikke skjer skjønner jeg at mange blir frustrerte.

 

Til "arshavin"

Du sier at det ikke blir lenge til vi vinner pokaler, men hvor lenge mener du man skal vente?

- neste sesong?

- 2år?

- 5år?

- 10år?

Lurer siden du sier det ikke er så lenge, har godt 5år allerede uten noen ting.

Link to comment
Share on other sites

Tror mange syter mest i kampenshete, har dessverre gjort det selv, men bare når det gjelder wengers engasjement, føler han bruker mer tid med 4.dommer enn å motivere de 11 ute på banen.

 

Skjønner at mange savner å vinne pokaler, så vi må bare godta at man klager når vi ikke vinner, for vi har jo på en måte blitt forespeilet at vi skal kjempe om pokaler.

Så når det ikke skjer skjønner jeg at mange blir frustrerte.

 

Til "arshavin"

Du sier at det ikke blir lenge til vi vinner pokaler, men hvor lenge mener du man skal vente?

- neste sesong?

- 2år?

- 5år?

- 10år?

Lurer siden du sier det ikke er så lenge, har godt 5år allerede uten noen ting.

 

Litt vanskelig å love noe her B)

Men jeg kan garantere at vi kommer til å kjempe om flere pokaler og være med helt i toppen neste sesong, og jeg må vel kunne si at jeg blir en smule overrasket hvis ikke vi løfter minst en i været.

Vi var definitivt med å kjempet om pokalen også i år vettu, helt til det sto igjen fire kamper og skadene ødela for oss.

Får vi like mange skader neste sesong kommer vi garantert ikke til å vinne PL, og det samme kan jeg garantere gjelder chelsky og manu.

Link to comment
Share on other sites

Hehe helt enig med at det er vanskelig å love noe,

ja vi har vel vært med å kjempe om pokaler i 5år nå uten at vi har klart noen ting.

Men mye kan selvfølgelig skyldes skader, det tror jeg alle skjønner.

Men når det er utslagsgivende vært år kan man lure på om det egentlig er der feilen er. Tror feilen kan skyldes litt skader og litt dårlig kvalitet på spillere, men blir spennede å se hva Arsenal klarer neste sesong. Gleder meg allerede til å se om vi klarer å kjempe i toppen neste sesong.

 

Men tror vi må bare godta at alle har sin egen mening, vi kan ikke få mennesker til å slutte å ha meninger fordi dem ikke har den meninga som man selv har eller ønsker dem skulle hatt.

Hadde blitt et kjedelig forum om man ikke får lov til å klage hvis man vil det, eller skryte hvis man vil det.

Dette er et forum man kan få ytret sinne meninger for å få letet litt på trykket.

Kan man ikke godta andres meninger og tanker, kan vi like godt bare stenge forumet mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Tja, vi diskuterer hvorvidt sytingen er berettiget eller ikke, så sånn sett er vi vel fortsatt innenfor trådens rammer? B)

 

Var det dette du så for deg med denne tråden Chaz? En tråd opprettet for å kritisere sytingen, har nå tatt over som tråden der sytingen foregår (samtidig som det debatteres om syting er berettiget, jada).

 

Det er som om Rema1000 skulle plassert en banankasse med påskriften "jeg er mot de negative innleggene i forslagskassen" like ved forslagskassen ved utgangen - og så hadde personer med forslag til endringer i butikken lagt lappene sine i banankassen med en begrunnelse for hvorfor forslaget de kommer med er korrekt..

Link to comment
Share on other sites

Hehe helt enig med at det er vanskelig å love noe,

ja vi har vel vært med å kjempe om pokaler i 5år nå uten at vi har klart noen ting.

Men mye kan selvfølgelig skyldes skader, det tror jeg alle skjønner.

Men når det er utslagsgivende vært år kan man lure på om det egentlig er der feilen er. Tror feilen kan skyldes litt skader og litt dårlig kvalitet på spillere, men blir spennede å se hva Arsenal klarer neste sesong. Gleder meg allerede til å se om vi klarer å kjempe i toppen neste sesong.

 

Men tror vi må bare godta at alle har sin egen mening, vi kan ikke få mennesker til å slutte å ha meninger fordi dem ikke har den meninga som man selv har eller ønsker dem skulle hatt.

Hadde blitt et kjedelig forum om man ikke får lov til å klage hvis man vil det, eller skryte hvis man vil det.

Dette er et forum man kan få ytret sinne meninger for å få letet litt på trykket.

Kan man ikke godta andres meninger og tanker, kan vi like godt bare stenge forumet mener jeg.

 

 

Diskusjon om Wenger, spillere osv er helt topp.

Respektløs slakting og utdriting av de samme temaer er grunn nok til nakkeskudd.

Link to comment
Share on other sites

Slutt å skyld på skader!!! Det medisinske apparatet er endel av fotballen. Spillerne våre faller som fluer, og blir skadet i lang tid. Dette skjer nå, og har skjedd i mange år på rad nå. Er Wengers treningsmetoder feil? Er det medisinske apparatet for dårlig? Hvis Chelsea og United er bedre til å forebygge skader enn oss, hvordan kan dere da si at vi har uflaks?

 

Det er lov til å ha et godt medisinsk apparat, treningsmetoder, rehabilietering osv. Det er en del av fotballen!

Link to comment
Share on other sites

Vi har hatt SYV benbrudd i år. Er det det medisinske apparatets feil?

 

Ja, uten tvil. Wenger har selv innrømt at han har gamblet på om spillere er klare fra skade eller ei.

Siste eksempel på det er Fabregas og Gallas mot Barcelona. Ingen av spillerne var friske nok til å spille, men han måtte la dem gjøre det pga at stallen er for svak!

Hvordan endte det? Benbrudd på begge spillerene.

 

EDIT: Glemte å nevne at Arshavin har spilt med en skade gjennom hele sesongen, mens Wenger nærmest har presset han til det ytterste gjennom hele sesongen fordi alternative spillere er for dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Ja, uten tvil. Wenger har selv innrømt at han har gamblet på om spillere er klare fra skade eller ei.

Siste eksempel på det er Fabregas og Gallas mot Barcelona. Ingen av spillerne var friske nok til å spille, men han måtte la dem gjøre det pga at stallen er for svak!

Hvordan endte det? Benbrudd på begge spillerene.

Fabregas sitt brudd har absolutt ingenting med hans gamle skade å gjøre. Gallas slo opp skaden sin igjen, men det telles ikke som et nytt brudd.

 

Etter å ha lest dine siste kommentarer i dette forumet blir jeg nødt til å spørre deg; hvorfor er du egentlig Arsenal-supporter? Du kommer jo utelukkende med negative innlegg her inne.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas sitt brudd har absolutt ingenting med hans gamle skade å gjøre. Gallas slo opp skaden sin igjen, men det telles ikke som et nytt brudd.

 

Etter å ha lest dine siste kommentarer i dette forumet blir jeg nødt til å spørre deg; hvorfor er du egentlig Arsenal-supporter? Du kommer jo utelukkende med negative innlegg her inne.

 

Akkurat sånne kommentarer og spørsmål synes jeg det bør slås hardt ned på av moderatorene.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas sitt brudd har absolutt ingenting med hans gamle skade å gjøre. Gallas slo opp skaden sin igjen, men det telles ikke som et nytt brudd.

 

Etter å ha lest dine siste kommentarer i dette forumet blir jeg nødt til å spørre deg; hvorfor er du egentlig Arsenal-supporter? Du kommer jo utelukkende med negative innlegg her inne.

 

http://www.abcnyheter.no/premier-league/kl...m-mot-barcelona

http://norskefans.com/england/artikel.asp?id=44133

 

Fabregas var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

 

 

http://www.thisislondon.co.uk/standard-spo...ce-barcelona.do

http://www.dnaindia.com/sport/report_arsen...rst-leg_1361046

 

Gallas var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

 

 

"Elsewhere, Cesc Fabregas has a "40 per cent" chance of playing after suffering severe bruising to his leg at Birmingham on Saturday. In addition Andrey Arshavin and Samir Nasri have recovered from small knocks and should be involved."

 

Arshavin var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

 

 

Wenger er nødt til å gamble på spillere i mangel på gode alternativer. Det er hans egen feil.

 

PS: Vi kan diskutere grunnen til at jeg er supporter på PM, ikke off topic i tråden.

PS, 2: Hvorfor er det ikke lov til å være kritisk på dette forumet? Jeg trekker frem kilder, og holder en seriøs tone. Hvorfor skal det ikke være rom for debatt på et debattforum?

Link to comment
Share on other sites

http://www.abcnyheter.no/premier-league/kl...m-mot-barcelona

http://norskefans.com/england/artikel.asp?id=44133

 

Fabregas var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

http://www.thisislondon.co.uk/standard-spo...ce-barcelona.do

http://www.dnaindia.com/sport/report_arsen...rst-leg_1361046

 

Gallas var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

"Elsewhere, Cesc Fabregas has a "40 per cent" chance of playing after suffering severe bruising to his leg at Birmingham on Saturday. In addition Andrey Arshavin and Samir Nasri have recovered from small knocks and should be involved."

 

Arshavin var skadet FØR kampen! Wenger burde spart ham.

Wenger er nødt til å gamble på spillere i mangel på gode alternativer. Det er hans egen feil.

 

PS: Vi kan diskutere grunnen til at jeg er supporter på PM, ikke off topic i tråden.

PS, 2: Hvorfor er det ikke lov til å være kritisk på dette forumet? Jeg trekker frem kilder, og holder en seriøs tone. Hvorfor skal det ikke være rom for debatt på et debattforum?

 

Fábregas slo ikke opp sin gamle skade mot Barca, han fikk en ny. Gallas sa selv at han var fit for fight, derfor ble han brukt. Samme med Arshavin. De spillerne er tre av de viktigste i klubben, og når alle tre tilsynelatende er friske igjen, hadde det vært latterlig å spare dem i en så viktig kamp.

 

Selvsagt skal det være lov til å være kritisk, men du er bestandig så negativ at det er vanskelig for meg å skjønne at du i det hele tatt gidder å være gooner.

Link to comment
Share on other sites

Fábregas slo ikke opp sin gamle skade mot Barca, han fikk en ny. Gallas sa selv at han var fit for fight, derfor ble han brukt. Samme med Arshavin. De spillerne er tre av de viktigste i klubben, og når alle tre tilsynelatende er friske igjen, hadde det vært latterlig å spare dem i en så viktig kamp.

 

Selvsagt skal det være lov til å være kritisk, men du er bestandig så negativ at det er vanskelig for meg å skjønne at du i det hele tatt gidder å være gooner.

Jeg synes det er bra at vi har Goonere som er kritiske. Da får vi satt tema på dagsorden. Sunt med diskusjon og flere meninger for å få andre perspektiv på saker. Utvide forståelseshorisonten imøte med andres meninger.

Gooner er vel ikke noe en gidder å være. Handler nok mer om lidenskap og kjærlighet. For min del så er det ikke slik at jeg akkurat kan slutte å holde med Arsenal og bare begynn å hold med Birmingham f.eks. Det er ikke noe en gidder.

En er Gooner på mange måter, kritisk og positiv så er vi alle goonere!

Link to comment
Share on other sites

Gooner er vel ikke noe en gidder å være. Handler nok mer om lidenskap og kjærlighet.

Der har du problemet. Mange her inne viser absolutt null kjærlighet til klubben. Jeg har ingenting imot at folk er kritiske, så lenge de kommer med kritikk som f. eks. "I dag var vi veldig dårlige i forsvar. Hvis ikke spillerne skjerper seg, trenger vi forsterkninger" i motsetning til f. eks. "Fy faen, for et rævva forsvar. Når forsvaret holder et så latterlig dårlig nivå viser det at Arsenal ikke er et topplag. Send de idiotene på hodet og rævva ut og kjøp nye!!!".

Link to comment
Share on other sites

Der har du problemet. Mange her inne viser absolutt null kjærlighet til klubben. Jeg har ingenting imot at folk er kritiske, så lenge de kommer med kritikk som f. eks. "I dag var vi veldig dårlige i forsvar. Hvis ikke spillerne skjerper seg, trenger vi forsterkninger" i motsetning til f. eks. "Fy faen, for et rævva forsvar. Når forsvaret holder et så latterlig dårlig nivå viser det at Arsenal ikke er et topplag. Send de idiotene på hodet og rævva ut og kjøp nye!!!".

Ja, en må holde en saklig debatt. Også kritikere må være åpne for nye meninger og ta til seg hva andre har å si. Men en trenger ikke å antyde til at de ikke er goonere fordi, da faller en på samme lavmål selv. Husk det er mange måter å vise kjærlighet for klubben på. Men det er sant det du sier. En kritiker må lære av en som er positiv, og en som er positiv må lære av en som er kritiker. Slik viser en at en tar hverandres mening på alvor og setter den i en debatt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, en må holde en saklig debatt. Også kritikere må være åpne for nye meninger og ta til seg hva andre har å si. Men en trenger ikke å antyde til at de ikke er goonere fordi, da faller en på samme lavmål selv.

Jeg har ikke sagt at Bendiksen ikke er gooner. Jeg har spurt hvorfor han er gooner. I det siste har jeg bare sett negativ kritikk fra den kanten. Hvorfor følge et lag når man har såpass mye imot det? Optimisme er noe av det viktigste av alt når en er fotballsupporter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...