Jump to content

Herregud, her er det mye syting!


Chaz

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Hehe, Arshavin. Ser du AnabOle sine syn på skader og måten ting i Arsenal blir gjort som like enkle som jeg ser din måte til å enkelt vri sakelig kritikk av Arsenal ut av proposjoner?

 

 

Godt eksempel på en som ikke har fått med seg diskusjonen tidligere du arse.

Det er anabolle som gjentatte ganger har påstått at skadesituasjonen er enkel, ikke jeg.

Han påstår at det hele er såre enkelt, nemlig fylle på med mere kvalitetsspillere i stallen.

Greit nok å tro det, men det må være mulig å være uenig i det og påpeke hvorfor det ikke stemmer vel??

Ivan Gazidis påpeker det samme som de fleste vel er enige om, nemlig at skadesituasjonen til Arsenal skyldes mange ting og er sammensatt.

Jeg tillot meg å erte ham litt med denne redegjøringen fra Gazidis og forventet en irritert reaksjon, og den kom som forventet ;)

Hillarious :-"

Du må selvfølgelig ha retten til å synes at jeg vrir saklig kritikk av Arsenal ut av proposjoner, til tross for at det laaaaangt fra medfører riktighet.

Den riktige versjonen av din påstand er at jeg forsvarer Arsenal på en hjertelig og ærlig måte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil uttrykke min fulle støtte til anabolle, utesteng denne arshavin-figuren som til stadighet tillater seg å være uenig med ham.

Helt uakseptabel oppførsel her inne.

Her skal vi være unison i vår oppfatning om at Wenger har sviktet Arsenal og med vitende og vilje ikke har forsterket stallen slik at anabolle blir fornøyd.

Jeg foreslår at vi avsetter Wenger snarest og innsetter anabolle som manager for gunners, så kan han igjen ansette ben elfen og tusmo som sine assistenter på benken til Arsenal FC, slik at vi atter en gang kan løfte pokalene vi har fortjent å løfte over hodet.

Hvem er så denne Gazidis-klovnen som også tillater seg å være uenig med anabolle???

Han påstår faktisk at skade-situasjonen i Arsenal slett ikke er så enkel som anabolle for lenge siden har avslørt at den er, Ivan G må være totalt uvitende.

Nei, la oss alle, tusmo og ben elfen særlig, hylle vår kommende manager anabolle, og utestenge slike slitsomme debattanter som arshavin, vi må jo fremstå som samlede selvfølgelig.

E. N. I. G! B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil uttrykke min fulle støtte til anabolle, utesteng denne arshavin-figuren som til stadighet tillater seg å være uenig med ham.

Helt uakseptabel oppførsel her inne.

Her skal vi være unison i vår oppfatning om at Wenger har sviktet Arsenal og med vitende og vilje ikke har forsterket stallen slik at anabolle blir fornøyd.

Jeg foreslår at vi avsetter Wenger snarest og innsetter anabolle som manager for gunners, så kan han igjen ansette ben elfen og tusmo som sine assistenter på benken til Arsenal FC, slik at vi atter en gang kan løfte pokalene vi har fortjent å løfte over hodet.

Hvem er så denne Gazidis-klovnen som også tillater seg å være uenig med anabolle???

Han påstår faktisk at skade-situasjonen i Arsenal slett ikke er så enkel som anabolle for lenge siden har avslørt at den er, Ivan G må være totalt uvitende.

Nei, la oss alle, tusmo og ben elfen særlig, hylle vår kommende manager anabolle, og utestenge slike slitsomme debattanter som arshavin, vi må jo fremstå som samlede selvfølgelig.

 

Hva var det tråden het igjen, "herregud, her er det mye syting!" var det ja

 

Jeg må dessverre gjenta meg selv. Kutt ut de meningsløse innleggene dine og oppfør deg som folk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må dessverre gjenta meg selv. Kutt ut de meningsløse innleggene dine og oppfør deg som folk.

 

 

Så lenge du fortsetter med alt pisspratet ditt kan jeg herved love at jeg skal prøve å være en motvekt til det.

Det var jo veldig positivt at du lovet at du skulle kutte det ut, men det var vel å tro på julenissen...

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke noen stenge denne dumme tråden. Ja, det er litt syting her inne, men mye av det er VELDIG berettiget, så fatter ikke hvorfor denne tråden fortsatt lever.

Når jeg går inn på gunners.no sitt forum vil jeg se tråder som har livets rett, ikke tråder som denne

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke noen stenge denne dumme tråden. Ja, det er litt syting her inne, men mye av det er VELDIG berettiget, så fatter ikke hvorfor denne tråden fortsatt lever.

Når jeg går inn på gunners.no sitt forum vil jeg se tråder som har livets rett, ikke tråder som denne

 

Støttes

Link to comment
Share on other sites

Så lenge du fortsetter med alt pisspratet ditt kan jeg herved love at jeg skal prøve å være en motvekt til det.

Det var jo veldig positivt at du lovet at du skulle kutte det ut, men det var vel å tro på julenissen...

Jeg er dypt sjokkert over at du får deg til å rakke ned slik på andre gooners. Du hylte tideligere om at andre burde utestenges, men det var jo kun en som påpekte at din opptreden var frekk. Burde ikke den som er frekk og viser liten til ingen grad av oppdragelse heller være den som ble utestengt?

Link to comment
Share on other sites

Så lenge du fortsetter med alt pisspratet ditt kan jeg herved love at jeg skal prøve å være en motvekt til det.

Det var jo veldig positivt at du lovet at du skulle kutte det ut, men det var vel å tro på julenissen...

 

Jeg lovet å ikke diskutere mer med deg. Dette er ingen diskusjon, dette er en oppfordring til deg. En mer respektløs og nedsettende debattant enn deg har jeg aldri opplevd på forumet. Du godtar ikke at andre kan ha meninger som ikke samsvarer med dine og rakker ned og håner de som er uenige med deg.

Derfor vil jeg fortsatt oppfordre deg om å oppføre deg som folk. Så langt har du store problemer med dette.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke noen stenge denne dumme tråden. Ja, det er litt syting her inne, men mye av det er VELDIG berettiget, så fatter ikke hvorfor denne tråden fortsatt lever.

Når jeg går inn på gunners.no sitt forum vil jeg se tråder som har livets rett, ikke tråder som denne

 

Den har defintivt livets rett. Det er en og annen Gooner som bør ta litt lærdom av hovedbudskapet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovet å ikke diskutere mer med deg. Dette er ingen diskusjon, dette er en oppfordring til deg. En mer respektløs og nedsettende debattant enn deg har jeg aldri opplevd på forumet. Du godtar ikke at andre kan ha meninger som ikke samsvarer med dine og rakker ned og håner de som er uenige med deg.

Derfor vil jeg fortsatt oppfordre deg om å oppføre deg som folk. Så langt har du store problemer med dette.

støttes

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovet å ikke diskutere mer med deg. Dette er ingen diskusjon, dette er en oppfordring til deg. En mer respektløs og nedsettende debattant enn deg har jeg aldri opplevd på forumet. Du godtar ikke at andre kan ha meninger som ikke samsvarer med dine og rakker ned og håner de som er uenige med deg.

Derfor vil jeg fortsatt oppfordre deg om å oppføre deg som folk. Så langt har du store problemer med dette.

 

 

Du får bare fortsette med dine karakteristikker av meg, nivået har du så definitivt vært med og satt selv.

Hvis du går tilbake på denne og andre tråder finner du kjapt ut at du selv ikke akkurat er verdens mest diplomatiske debattant.

Jeg har aldri nektet deg å ha egne meninger, tvert om, jeg tillot meg bare å være uenig med deg.

Trodde det var meningen med et slikt forum ...

Spar meg for dine oppfordringer om at jeg skal "oppføre meg som folk", akkurat det kler deg utrolig dårlig.

Dine hånlige og nedsettende kommentarer tidligere i tråden velger jeg ikke å kommentere her.

Det blir rett og slett for barnslig.

Da avslutter jeg dette fjaset med deg i denne tråden men garanterer at jeg kommer til å tillate meg å være uenig med deg også i fremtiden om du slenger rundt deg med enkle og billige forklaringer om min klubb i andre tråder.

Denne tråden har absolutt livets rett, all den tid at det opererer "Myles Palmer-kloninger" her inne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lovet å ikke diskutere mer med deg. Dette er ingen diskusjon, dette er en oppfordring til deg. En mer respektløs og nedsettende debattant enn deg har jeg aldri opplevd på forumet. Du godtar ikke at andre kan ha meninger som ikke samsvarer med dine og rakker ned og håner de som er uenige med deg.

Derfor vil jeg fortsatt oppfordre deg om å oppføre deg som folk. Så langt har du store problemer med dette.

 

Støttes!

 

Vil også legge til at arshavin er en slags "Myles Palmer kloning". I stedet for å rakke ned på klubben, så rakker han ned på alle som har saklig kritikk mot hvordan klubben styres. :P

Ser ut som du hater at andre kritiserer klubben, men så lenge det er saklig så er det ingen grunn til "panikk". La andre få ha sine meninger, godta at vi er forskjellige.

 

Kritikk og ros går hånd i hånd på et forum med slikt mangfold av meninger. Derfor sier jeg bare: "Life is pain. Get used to it."

 

 

Det var forøvrig mitt siste innlegg i denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

He he, det er noe litt artig over den måten som denne tråden har utviklet seg :P

 

Det kunne vært gøy å sett noen av debattantene her i et "big brother"-hus. :P

 

Det kan se ut som at det er noen her som tar seg selv svært alvorlig, og som egentlig har det svært vanskelig med å forstå hverandre.

 

La underholdningen fotsette ;D , det begynner å bli "dagens høydepunkt"!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...