Jump to content

Arsenal v Barcelona, 31.03.10


hermz

Arsenal v Barcelona  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Vel - det er IKKE regelen... Å bli fratatt en opplagt målsjanse er regelen for rødt. Fabregas hadde ikke kontroll nok på ballen til at han ble fratatt en opplagt målsjanse, IMHO...

Nå skjønner jeg ikke hva du mener? Han sier det ikke var rødt, det er det du begrunner med regelen din?

jeg mener han ble tatt ifra en ganske åpenbar målsjanse da han skal avslutte alene foran mål, men Pyoul løper rett i han i det han skyter!

Link to comment
Share on other sites

Vel - det er IKKE regelen... Å bli fratatt en opplagt målsjanse er regelen for rødt. Fabregas hadde ikke kontroll nok på ballen til at han ble fratatt en opplagt målsjanse, IMHO...

Hva mener du med IMHO? Mener det er en opplagt mulighet, han hadde jo skutt den på volly, men blir hindret i skuddøyeblikket. Det jeg mener er at når du får straffe så bær det ikke være rødt kort for slike ting, men da må det til regelendringer.

Link to comment
Share on other sites

Haha, må le når jeg hører Fjørtoft fra studio!

"NOEN av oss mener det var helt riktig dømt straffe!"

Kan vedde noen arsenal-drakter på at han ikke mener det hvertfall! Husker i fjor, da han nesten begynte å gråte da Fletcher ble utvist i semien mot Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Almunia - 9

Sagna - 3

Gallas - 4

Vermaelen - 3

Clichy - 5

Nasri - 7

Denilson - 4

Fabregas - 5

Diaby - 2

Eboue - 5

Arshavin - 2

Bendtner - 4 (pluss for assist)

Walcott - 8

Song - 5

 

Jeg elsker hvordan Henry på alle mulige måter viser hvordan han ikke vil noe vondt mot noen :P

Men skjønner virkelig ikke hvorfor Fabregas fortsatte etter den skaden?!

Psykisk. Med 11 mot 10 vil ikke Barca angripe, med 10 mot 10 vil de pøse på.

Link to comment
Share on other sites

Når dommeren først blåser (som det ble sagt om Cescs takling tidligere)... Og jeg syns Puyols røde var minst like rødt som Vermaelens her forleden. JEG ville ikke gitt kort i noen av de tre situasjonene tror jeg, men nå er jeg mest imponert over guttas opphenting. Det var faktisk MER enn jeg trodde på etter 0-1. Det nærmeste jeg kom var 3 minutter bom på Henrys innhopp (tippet han fikk 10 min). Nå er det lov til å tro også til returoppgjøret, selv om det blir tøft.

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker hvordan Henry på alle mulige måter viser hvordan han ikke vil noe vondt mot noen :P

Men skjønner virkelig ikke hvorfor Fabregas fortsatte etter den skaden?!

 

Arsenal kunne ikke bytte inn flere spillere.

 

2-2 med 3 så goe spillere skada og en drøss med gulekort, kosta oss alt for dyrt dette er.

 

Men litt merkelig at vi for alltid så utrolig mange skader i Arsenal vært år.

 

At vi nå må vinne i Spania er nesten umulig oppgave nå.

 

For håpe ikke Arshavin og Cesc blir for lenge ute med skader nå :P

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at vi spiller unna med 2-2 her! :P

 

Uvant rufsete pasningsspill i dag - det er det som slår meg som det mest overraskende. At vi er dårlig organisert defensivt er vi dessverre vant med...

 

Håper INDERLIG ikke at Fabregas ble alvorlig skadet på straffa! Synes fortsatt at han burde gått av - at Wenger burde tatt han av for å spare ham til helga. Kan ikke ha gjort det noe bedre at han halta rundt utpå der i femten minutter, i alle fall!

 

Ellers var Almunia som en berg-og-dalbane. Fantastiske redninger i første, billige mål i andre - i alle fall det andre målet. Man skal ikke bli slått på nærmeste stolpe sånn...

 

Nasri var ganske frisk i første, forsvant fra kampen i andre. Synes Denilson og Walcott (spesielt) gjorde gode innhopp. Ellers var det ganske grått, dessverre. Skal man ha sjanse mot Barcelona må laget være på topp - det var ikke vi i dag og fikk en leksjon i pasningsfotball av verdens (?) beste fotballag.

 

Fantastisk fotball av Barcelona til tider - det som imponerte meg aller aller mest var gjenvinninga på midtbanen. Fantastisk første- og andreforsvarerjobb i store deler av kampen!

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk fotballkamp for den nøtrale tilskuer.

Uhyre sterkt av et lag med så mange udugelige spillere(ref forumet her) å komme tilbake mot et uhyre sterkt Barca lag.

 

Skader på Fab,Gallas,Arshavin var dog en dyr pris å betale.

 

Almunia får bestemannsprisen idag med mange kvalifiserte redninger.

Ellers et meget godt innhopp av Walcott idag.

Ikke helt fornøyd,men med tanke på at vi lå under 2-0 har

vi faktisk ennå en sjanse.

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen var vi heldige og dyktige. Syns vi viser mye positivt etter Walcotts scoring! Barcelona brukte nok veldig mye krefter i første omgang. Det som gleder meg er at vi sloss og kommer tilbake mot verdens beste klubb lag. Vi var riktignok heldige, men innsatsen på slutten av kampen varmet mitt hjerte. Gleder meg ekstremt til returoppgjøret.

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med IMHO? Mener det er en opplagt mulighet, han hadde jo skutt den på volly, men blir hindret i skuddøyeblikket. Det jeg mener er at når du får straffe så bær det ikke være rødt kort for slike ting, men da må det til regelendringer.

 

Jeg så det bare på reprise, og da så det ut som om ballen var for langt fra ham til at han ville truffet den. Men for all del - var ballen så nærme at han bare skulle sette den på volley var det klart rødt, ja :P

 

IMHO betyr forøvrig in my humble opinion.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal jeg være litt stygg her, og kaste en brannfakkel:

Tror det var spillere det hadde vært verre å miste enn Arshavin i den formen han er i om dagen! Han virker slapp og giddaløs, og bare sutrer!

Link to comment
Share on other sites

Barcelona er et fantastisk fotballag. De er Arsenal med turbo!

 

Når det er sagt, enormt å jobbe seg inn igjen etter 0-2. Dette er faktisk fortsatt mulig.

 

Når Arsenal har dagen spiller vi faktisk ikke langt unna hva Barca viste i dag. Dog presterer vi ikke dette like ofte som Barcelona dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...