Jump to content

Arsenal v Barcelona, 31.03.10


hermz

Arsenal v Barcelona  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Hvertfall jeg oppfattet innlegget ditt som utrolig smålig! kan hende jeg tolket det feil, men du er ikke alene! mange som er grinete i dag!

Henry inn :D

Se på innlegget en gang til, så ser du hvilket symbol som står rett ved siden av utropstegnet...

 

Er det bare meg, eller faller/sklir Arsenalspillere oftere enn andre lags spillere?

Link to comment
Share on other sites

Pique er vel også ute i returoppgjøret nå (to gule)?

Ja, må stå over han også.

Frysninger når eg såg Henry springe ut til trampeklapp nå, synd eg ikke såg det på skysport der vi hører fansen og lyden fra tribunen mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Se på innlegget en gang til, så ser du hvilket symbol som står rett ved siden av utropstegnet...

regner med at du refererer til spørsmålstegnet? Når !? står på den måten uttrykker det vanligvis oppgitthet eller aggresjon!

Link to comment
Share on other sites

Mange gulekort er vi oppe i nå.... makan til tull...

 

Den siste er så symptomatisk for hele kampen. Denilson (?) spiller Diaby i en vanskelig situasjon pga godt press av Barcelona.

 

Til sammenligning med Barcelona har vi dessverre vært småguttspillere i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det gir uttrykk for både "gitt opp" og "kanskje det finnes en mulighet"

Da tolker vi det på hver vår måte :D

Men jeg gidder ikke diskutere det noe mer, når jeg selv i stad ble veldig oppgitt over krangelen deres!

 

OG bra dommer, skulder mot skulder kvalifiserer vel nesten til gult det og?!

Link to comment
Share on other sites

Jada, jada, jada! Dette er kanskje ikke over alikevel? Men hva som feiler Eggen eller hvem det er som er komentator? Det var jo helt klar straffe, han blir jo hektet! Synest det er dumt å vise han ut, men det er jo reglene.

Link to comment
Share on other sites

Klar var den ikke, men men

 

Streamen min var nede akkurat da det skjedde, men på reprisen så straffa grei ut. Klønete av Puyol, men like fullt straffe.

 

Rødt, derimot, var strengt.

 

Men Fabs - GÅ NÅ AV BANEN HVIS DU IKKE ER 100%!!! Vi trenger deg mer til helga!!

Link to comment
Share on other sites

Jada, jada, jada! Dette er kanskje ikke over alikevel? Men hva som feiler Eggen eller hvem det er som er komentator? Det var jo helt klar straffe, han blir jo hektet! Synest det er dumt å vise han ut, men det er jo reglene.

Word, Stompa! satt og tenkte nøyaktig det samme!

Jeg og mener det er straffe, han hekter i det han skyter!

Link to comment
Share on other sites

Jada, jada, jada! Dette er kanskje ikke over alikevel? Men hva som feiler Eggen eller hvem det er som er komentator? Det var jo helt klar straffe, han blir jo hektet! Synest det er dumt å vise han ut, men det er jo reglene.

 

Vel - det er IKKE regelen... Å bli fratatt en opplagt målsjanse er regelen for rødt. Fabregas hadde ikke kontroll nok på ballen til at han ble fratatt en opplagt målsjanse, IMHO...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...