Jump to content

Arsenal v Barcelona, 31.03.10


hermz

Arsenal v Barcelona  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Nå er ikke dette den eneste kamptråden som ser slik ut... Men vi er vel alle litt rystet i dag, ja. Poenget var at det er bare de med negative briller på som har noe de vil si, og de sier det gjerne alle sammen etter tur. Deres keeper har null redninger. Vår har plenty med kjemperedninger allerede. SuperBarca har ikke scoret etter å ha presset oss i en halvtime. Ikke så verst stempel for et hvilket som helst forsvar det. Vi kan jo prøve å ikke forlange himmelen hver gang og hele tiden..?

Forsvaret har vært svakt, keeperen veldig god. Ellers har ingen på Arsenal, bortsett fra litt Nasri, vært noe som ligner godkjent!

Arshavin må vekk! Spiller elendig, klager og syter, har blitt tregere osv

Link to comment
Share on other sites

Jævla kjipt å se Arsenal blir runspilt gang på gang Barca leker fotball nå... bare måle som mangler..

 

I det minste har vi klart å holde Barcelona bedre fra livet de siste 15 minuttene.

 

Vi må ikke glemme at vi nok møter verdens beste lag! Som de sier på ITV - Barcelona er som Arsenal, bare mye bedre...

 

Men - fortsatt 0-0. I fotball kan alt skje :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er ikke dette den eneste kamptråden som ser slik ut... Men vi er vel alle litt rystet i dag, ja. Poenget var at det er bare de med negative briller på som har noe de vil si, og de sier det gjerne alle sammen etter tur. Deres keeper har null redninger. Vår har plenty med kjemperedninger allerede. SuperBarca har ikke scoret etter å ha presset oss i en halvtime. Ikke så verst stempel for et hvilket som helst forsvar det. Vi kan jo prøve å ikke forlange himmelen hver gang og hele tiden..?

Det er vel ikke bare klaging, ser endel av det som blir skrevet her som beundring over hvor gode barca faktisk har vert. Men så lenge det er 0-0 så kan alt skjer, Nasri har vert nærme og nå var ikke Diaby/Nasri langt unna. Pluss at det er lenge siden dem har skapt noen store muligheter nå.

Link to comment
Share on other sites

Seriøst Ravenhogst? Mener du virkelig at Arshavin er en udugelig fotballspiller? Han kom hit for å så spille slike kamper som i dag. Aldri i verden om han gikk av banen uten å være skadet.

Eh, har du sett hvordan han har spilt i år?

Har du sett de idiotiske tingene han lufter i media?

Har du sett hans generelle humør (selv ved scoringer).

Jeg mener at en spiller må være siiiinsykt god for at det skal kompensere for dette!

Link to comment
Share on other sites

Eh, har du sett hvordan han har spilt i år?

Har du sett de idiotiske tingene han lufter i media?

Har du sett hans generelle humør (selv ved scoringer).

Jeg mener at en spiller må være siiiinsykt god for at det skal kompensere for dette!

Det var vel strengt talt ikke personlighet vi diskuterer her, men fotballferdigheter. Hans oppførsel i media endrer ikke mitt syn på hans ferdigheter. Alle kan ha en dårlig sesong. Arshavin kommer sterkere tilbake!.

Link to comment
Share on other sites

Er dette seriøst..?! Av alle tåpelige kommentarar du har hatt, er dette bortimot den verste.. Herregud, du fekk tydeligvis for lite oppmerksomheit som barn..

Jeg kommer til å rapportere deg til moderatorene. Makan til usaklig personangrep skal man lete lenge etter!

Jeg har et godt liv og fikk mye oppmerksomhet da jeg var liten, by the way!

 

Når det gjelder Arshavin, så har han gjentatte ganger vist at han helt klart mangler ferdigheter når det gjelder det mentale, og hans uttalelser og holdninger er til tider svært uprofesjonelle. Hvorfor skal man da være naiv og tro at alt alle Arsenalspillere gjør er godt taktisk gjennomtenkte ting?

Link to comment
Share on other sites

Hva skjedde med Arshavin, når ble han skadet?

Det skjedde når han taklet/felte på seg det gule kortet. vet ikke hvor han skadet seg, dog.

Gallas sliter nå også :) Og Cesc er nok ikke 100% - han har vært uvant lite bevegelig hittil.

 

EDIT: Der er Cesc ute av returoppgjøret, dessverre (to gule) :(

Link to comment
Share on other sites

Huff mangler bare at Fabregas også blir skadet nå da, så er 3 av våre beste spillere skadet iløp av en omgang! Men men Sol har puttet mot Barca før han :)

 

Denilson gjør seg klar, visstnok.

 

Song ned på midtstopper, da.

 

Pokker - gult på Fabregas. Ikke så mye å klage på, egentlig IMHO.

 

Da er han ute av returkampen.

Link to comment
Share on other sites

Det var vel strengt talt ikke personlighet vi diskuterer her, men fotballferdigheter. Hans oppførsel i media endrer ikke mitt syn på hans ferdigheter. Alle kan ha en dårlig sesong. Arshavin kommer sterkere tilbake!.

Klart alle kan ha dårlige sesonger, men når man nærmer seg 30, er det mer alvorlig enn om man er yngre...

Link to comment
Share on other sites

Denilson gjør seg klar, visstnok.

 

Song ned på midtstopper, da.

 

Pokker - gult på Fabregas. Ikke så mye å klage på, egentlig IMHO.

 

Da er han ute av returkampen.

IMHO? Synest ikke det var gult, han tok jo ballen, var egentlig ikke frispark engang.

Rart at Denilson kom innpå og ikke Sol.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...