Jump to content

Arsenal v Barcelona, 31.03.10


hermz

Arsenal v Barcelona  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Fra himmel til helvette for Manuell Almunia. Men etter alle feberredningene hans i dag vil jeg ikke utpeke han til noen syndebukk.

Nei, i dag er han absolutt ikke syndebukk, nesten uansett hvordan han gjør det resten nå.

Det er minst 9 andre spillere som har større grunn enn han til å føle seg som det.

 

Nok en gang er det Nasri som skaper det lille som er.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke over! Vi kommer rundt på venstresida vår gang på gang. Enig at det er litt rar plassering av Almunia, men vil ikke si at det var noen klar keepertabbe. Det var minst like stor tabbe av forsvaret å han han komme så alene. Uansett hvor Almunia hadde stått hadde det vore en stor mulighet for Zlatan, og det var en utsøkt lobb som gjorde at Almunia ble seende litt dum ut.

Link to comment
Share on other sites

Ja der kom den berømte kiper tabba i gjen da... hva gjør han helt der ute :)

 

Den største feilen ble nok gjort av Vermalen, men skal ikke frikjenne Almunia. Men jeg velger heller å se det som at Almunia har kredit for at vi ligger under 0-1 og ikke 0-4!!

 

Men skal vi ha noen sjanse til noe som helst, så må forsvarspillet opp hvertfall 14 hakk, for dette holder ikke mål!!

 

 

edit: 0-2 og forsvarspillet er like lite imponerende, og det er lenge siden jeg har sett Arsenal har blitt så til grader utspilt på eget gress, all honør som er verdens desidert beste fotballag for tiden. Det er bare å ta av seg hatten.

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke sjangs til å vinne CL, lets go for PL... der er det faktisk fortsatt et håp!

 

Håp er det kansje i PL, men det er det eneste det e og.. Mitt tynnslitte håp røk mot Birmingham.. Kan betrygge deg med at vi vinner ingen av delene!

Link to comment
Share on other sites

Måtte jo komme...

Dette beviser at forsvarsspillet vårt og høyst variable keepere er langt under pari og ødelegger alt gang på gang når det gjelder som mest.

 

Spar spillere til returoppgjøret og sats på PL!

Link to comment
Share on other sites

Nå var CL eventyret over for 2010. Forsvaret er ikke på G i det hele tatt. Eneste trøsten må være at dette er et fantastisk lag som slår oss ut.

Jeg har tenkt en stund at hvis noe skal lure Fabregas vekk fra Arsenal, så må det være noe som dette - at han ser at alternativet hans er et klart bedre lag. Frykter dette, men håper selvsagt han biter tenna sammen og heller tenker at han skal gjøre alt han kan for å bli like god som Xavi (som Arsenalspiller)!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...