Jump to content

Arsenal v Barcelona, 31.03.10


hermz

Arsenal v Barcelona  

44 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men å vinne 2-1, 3-2, 4-3 osv, er ikke godt nok!

Det vi må prøve på er å score ett eller flere mål og ikke få noen baklengs, som vi vet er umulig med Almunia i mål.

Uansett viss vi får bortemål imot oss må vi ut utrolig offensivt på Camp Nou, som kan reflektere i katastrofe.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 470
  • Created
  • Last Reply

Hehe! Vi må vel være den eneste klubben i verden som ikke syns det er "godt nok" å slå Barcelona..?

La oss vinne hjemmekampen, så tar vi bortekampen når den kommer med det utgangspunktet vi da har.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig så er det en rimelig bra prestasjon å slå Barcelone, men viss vi har ambisjoner om å komme videre(som vi har) kan vi ikke slippe inn mål. Det jeg er redd for er en målrik kamp som vi vinner feks 3-2. Barca scorer garantert flere ganger på Camp Nou og da ender vi opp med å må score masse mål.

Link to comment
Share on other sites

Den kampen du refererer til så jeg ikke, men jeg så returoppgjøret og da var Barcelonas gjenvinninger tilbake anført av Pyoul som var over hele banen og vant dueller. Så jeg står ved min påstand om at de er ekstremt dyktige i gjenvinningsfasen. Spørsmålet er om vi er i stand til å ta kontringene når vi får sjansen.

Blir vel så viktig å ikke la dem trille ball. Slik dem fikk gjøre mot man u i finalen ifjor. Da hadde dem omtrent ikke ne feilpassning etter 1-0 målet.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk deilig at ikke Soler sitter i studioet og jatter med på våset til Fjørtoft. Kanskje de to andre kan få dempet våsefaktoren og gjøre dette greit å se på? ;)

 

Kampen gleder jeg meg forøvrig vannvittig til. Selvsagt.

Link to comment
Share on other sites

Spille messig så er Arsenal og Barcelnoa ganske like. Men det Arsenal har et overtak på er styrke. Det jeg er mest bekymret for er at Messi kommer til å rundlure Clichy gang på gang, så mitt tips er rettogslett å sette inn en sikkelig takling på Messi og håpe han blir skadet. Selvfølgelig må vi forvente et rødt kort , men uansett med Messi på banen så spiller Barcelnoa med 2 spillere mere. Så viss vi får skadet Messi tidlig i kampen har vi sjangser ;)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

(1) Manuel Almunia

(3) Bakary Sagna, (5) Thomas Vermaelen, (10) William Gallas, (22) Gael Clichy,

(17) Alexandre Song Billong, (2) Abou Diaby, (4) Francesc Fabregas,

(8) Samir Nasri, (23) Andrei Arshavin, (52) Nicklas Bendtner,

 

Akkurat det laget jeg ville ha.. Herlig at Denilson sitter på benken, til fordel for Diaby.

 

Har ikke hatt troa på seier de siste dagene, men nå kom godfølelsen tilbake! ;)

Link to comment
Share on other sites

Spille messig så er Arsenal og Barcelnoa ganske like. Men det Arsenal har et overtak på er styrke.

 

Hva mener du med styrke? Muskler? Vi har kanskje Song & Vermaelen, men Barca har spillere som Puyol, Keita, Ibrahimovic & Busquets. Så her tar du feil i mine øyne. :)

 

Helt ærlig vet jeg ikke hvordan vi skal slå ut Barcelona av Champions League, men regner med at Wenger har funnet det ut. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva mener du med styrke? Muskler? Vi har kanskje Song & Vermaelen, men Barca har spillere som Puyol, Keita, Ibrahimovic & Busquets. Så her tar du feil i mine øyne. :)

 

Helt ærlig vet jeg ikke hvordan vi skal slå ut Barcelona av Champions League, men regner med at Wenger har funnet det ut. ;)

 

Sorry fikk ikke detaljert meg godt nok.

Det jeg mente med styrke er Barcas offensive forhold til våre defansive.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det laget jeg ville ha.. Herlig at Denilson sitter på benken, til fordel for Diaby.

 

Har ikke hatt troa på seier de siste dagene, men nå kom godfølelsen tilbake! :)

 

Ja, jeg liker også laget. Herlig at Fabregas kan spille !

 

Så har vi jo spillere som Walcott, Rosicky og Eboue som kan komme inne 20 før kampen og hjelpe oss til en seier ;)

Link to comment
Share on other sites

Sitter og venter litt på Diabys endelige internasjonale gjennombrudd. Håper det kan komme i kveld. Han har mye å spille for. Hvis han lager overskrifter mot Barcelona tror jeg han kan bli sentral for Frankrike i Sør-Afrika. I mine øyne er han helt klart god nok til begge deler.

 

Lykke til i kveld :)

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg gleder meg ordentlig til denne kampen! forventer mye fin fotball, og en Fabregas som stråler! Gleder meg til å se igjen Henry også :) Noen som har sett hvordan mottakelse han har fått? Kom akkurat, så vet ikke hvordan det ble, men regner med den var flott!

Lykke til, Fellow Gooners

Link to comment
Share on other sites

Spille messig så er Arsenal og Barcelnoa ganske like. Men det Arsenal har et overtak på er styrke. Det jeg er mest bekymret for er at Messi kommer til å rundlure Clichy gang på gang, så mitt tips er rettogslett å sette inn en sikkelig takling på Messi og håpe han blir skadet. Selvfølgelig må vi forvente et rødt kort , men uansett med Messi på banen så spiller Barcelnoa med 2 spillere mere. Så viss vi får skadet Messi tidlig i kampen har vi sjangser :)

Tror nok jeg velger Wengers side på det der: No fouling. Det er bedre å slå Barca med Messi, enn å bli tatt for å være de thugsene halve England allerede er.

Link to comment
Share on other sites

Spille messig så er Arsenal og Barcelnoa ganske like. Men det Arsenal har et overtak på er styrke. Det jeg er mest bekymret for er at Messi kommer til å rundlure Clichy gang på gang, så mitt tips er rettogslett å sette inn en sikkelig takling på Messi og håpe han blir skadet. Selvfølgelig må vi forvente et rødt kort , men uansett med Messi på banen så spiller Barcelnoa med 2 spillere mere. Så viss vi får skadet Messi tidlig i kampen har vi sjangser ;)

 

Etter så mange alvorlige skader vårt lag har hatt de siste sesongene så er det helt uaktuelt å sette ut for å skade en motstander! Dette bør vi holde oss altfor gode til å gjøre! Ellers så blir dette en av de største kampene på lenge, og nå får vi virkelig prøvd oss mot topp europeisk motstand, og jeg gleder meg som en liten unge til å wengerballen seire :)

Link to comment
Share on other sites

Merker jeg gleder meg ordentlig til denne kampen! forventer mye fin fotball, og en Fabregas som stråler! Gleder meg til å se igjen Henry også :) Noen som har sett hvordan mottakelse han har fått? Kom akkurat, så vet ikke hvordan det ble, men regner med den var flott!

Lykke til, Fellow Gooners

Han starter jo ikke, blir spennende å se om han kommer innpå. Da fortener han virkelig en kjempe aplaus. Lure på hvem han bytter drakt med etterpå viss han får muligheten? Eboue? Fabregas?

Nå går dem utpå banen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...