Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

OK, det ble ikke noen lekestue. At Hull var feige, det visste jeg.. Men feige! De lå med alle 10 spillere i egen 16meter hele 2. omgang!

 

Herlig at vi fikk det målet på slutten. Jeg måtte utføre en del tvangshanldinger i løpet av kampen for at det skulle skje :)

 

Gratulerer med seieren, folkens. Dette liker jeg :)

Sa dette ville skje :P Men desto deiligere med det siste målet da! Når de har ligget å vært feige hele kampen gjennom..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Han hadde nå en halv-sjanse og en til to til, men det er ikke så verst uttelling når han scorer til slutt.

 

Riktig Nima, det jeg tror skiller oss fra de siste 5 årene og i dag er evnen til å avgjøre kamper på slutten og å ha flaks, dette ville gått betydelig verre i fjor..

Flaks var vel omtrent det eneste vi ikke hadde idag, vertfall viss du ser på dommern. Dette var en slite seier og 3 poeng på en dårlig dag, akkuratt som et sikkelig mesterlag :)

Link to comment
Share on other sites

Flaks var vel omtrent det eneste vi ikke hadde idag, vertfall viss du ser på dommern. Dette var en slite seier og 3 poeng på en dårlig dag, akkuratt som et sikkelig mesterlag :)

Idag hadde vi ike så mye flaks nei, eller vi kan jo se på sistemål som ganske flaksete.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 13 2010, 08:31 PM) 191658[/snapback]

Hvor mange sjanser har Bendtner hatt i dag? Såvidt jeg kan huske skulle han hatt en straffe, også hadde han en halvsjanse før han scorte nå på slutten!

 

 

Ikke bare idag, men sett under ett. Men jeg klager ikke så lenge vi vinner. Og det er jo ekstra gøy of være brisen og vinne på overtid. Blir en skikkelig kickstart på følla :)

 

Men han trenger mange sjangser, det står jeg på. Sett under ett disse tre siste kampene så er nesten 4 mål litt lite i forhold til sjangser..... :)

 

Men who gives a fuck, vi vinner, det som teller.imorra er det GO FULHAM!

Link to comment
Share on other sites

Ok, tre poeng i en kamp vi sliter noe helt forjævlig.

Hva sliter vi med?

1. En ufattelig dommertrio som tillater grisespill og gir faen i offside

2. Sjansesløseri av en annen verden......igjen

3. Helt tydelig preget av kampen mot Porto og derfor taper vi dueller, ukonsenstrert pasningsspill, dårlig bevegelse

 

Men, vi har super-Nick :)

Da kan jeg glede meg til London-tur neste helg og Fabregas på banen mot West Ham :)

Link to comment
Share on other sites

fy fan for en elendig kamp. dommerene viser prov på at de kanskje holder tippeliganivå. horribelt. når det gjelder arsenals innsats, syns jeg de fire i forsvaret gjør en god jobb. bendtner er noe klønete, og midtbanen er rett og slett elendig i dag. denilson spiller seg noe opp de siste 10, og walcott har et godt innhopp. arshavin får til lite forruten målet. nasri er svak, men diaby virker helt uinteressert, og gjør meg fly forbannet gjennom hele kampen. rett og slett noe av det verste jeg har sett av han. de få pasningene han legger i dag, legger han litt bak spillere som er i bevegelse framover. det blir ikke så mange av de, da han stort sett velger å gå inn i to, tre eller fire motspillere, for så å gi de ballen.

 

utrolig glad for tre poeng, men særdeles skuffet over innsatsen. eller mangelen på innsats fra de i de to fremste leddene.

Link to comment
Share on other sites

ENDELIG, ENDELIG, ENDELIG har vi begynt å vinne slike type kamper. Ubeskrivelig deilig. Phil Brown og rugbyfansen får som ytterst fortjent. LIAR, WHAT'S THE SCORE? Liar, Liar what's the score? :)

 

Fortsetter nå med å telle Bendtners mål for Arsenal: 9 mål denne sesongen, 33 totalt. Si hva dere vil, men han er matchvinner nok en gang.

 

...and now yer gonna believe us, and now yer gonna believe us, and now yer gonna believe ussssss! WE'RE GONNA WIN THE LEAGUE!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske når vi spilte en så ELENDIG kamp sist gang? Det er ikke vits til å juble, vi bør heller gråte for dette. Hull er laget vi må knuse uansett dommer + at de hadde en mann mindre! Vi er svekket uten Fabregas og Song.

 

Ser også at folk roser Bendtner som bare det, hva med Denilson som fyrte skuddet fra 30-meters hold? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske når vi spilte en så ELENDIG kamp sist gang? Det er ikke vits til å juble, vi bør heller gråte for dette. Hull er laget vi må knuse uansett dommer + at de hadde en mann mindre! Vi er svekket uten Fabregas og Song.

 

Ser også at folk roser Bendtner som bare det, hva med Denilson som fyrte skuddet fra 30-meters hold? :)

Ja, må sende en takk til at Denilson har trent skuddfoten i sommer. Iår har han skutt noen vannvittig. Å skyte der ifra er jo noe vi kunne sotte spm ved. Men når det går som det er det bare og hylle gutten.

Hiver mer på super niq sangen. Skal gå og nynne på den resten av helgen :)

Link to comment
Share on other sites

Ekstremt viktig seier, og det viktigste er at vi får med oss tre poeng. Allikevel var ikke dette kampen å rope hurra for spillemessig, men det visste vi også egentlig før kampen når man møter et lag som kjemper for å unngå nedrykk og som baserer seg på fotballkrig.

 

Hull gikk nok stort sett for det ene poenget i dag, og derfor ble de veldig defensive etter utvisningen. Tror det kunne blitt lettere utover i kampen hvis det hadde vært 11 mot 11.

 

Ganske oppstykket fotballkamp. De 15-20 første min i andre omgang gikk mest med til bare tull. Var for det meste bare stopp i spillet. Trodde vi bare skulle få med oss ett poeng i dag. Denilson hadde ingen stor kamp i dag og jeg var ikke helt fornøyd i det han skjøt fra såpass langt hold, heldigvis var ikke Myhill sin inngripen spesielt bra og da er det godt å se at Bendtner var på plass :)

 

Det er i sånne slitekamper vi trenger å få med oss tre poeng skal vi klare å kjempe om ligagullet helt inn, og i dag klarte vi det. Utrolig herlig :)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke vits til å juble, vi bør heller gråte for dette.

Håper ikke at du mener dette... År etter år har vi sett på United, Chelsea og tildels Liverpool vinne kamper helt på slutten i kamper de spiller ræva, og endelig nå har Arsenal våknet. I 2008 fortjente vi å vinne serien, men alt gikk i mot oss. Nå har vi vært litt heldige og alt ser så mye bedre ut, lurer på hva du foretrekker...

 

Tviler på United-fansen "gråt" over seieren deres mot Wolves forrige helg. De manglet da Rooney, slik vi også manglet Cesc i dag.

 

Og ja, fint at Denilson tør å prøve seg. Han er vel så og si alene. I tillegg har han jo (faktisk) en svært bra skuddfot! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske når vi spilte en så ELENDIG kamp sist gang? Det er ikke vits til å juble, vi bør heller gråte for dette. Hull er laget vi må knuse uansett dommer + at de hadde en mann mindre! Vi er svekket uten Fabregas og Song.

 

Ser også at folk roser Bendtner som bare det, hva med Denilson som fyrte skuddet fra 30-meters hold? :)

 

Nei, å juble for tre viktige poeng er skammelig. En kamp vi fortjente å vinne etter antall sjanser, og enkelte dommeravgjørelser som gav Hull gode fordeler.-

Burde vært blåst offside, samt at vi mister nok en mulighet for å få straffe. Er dette vår 10.klare straffe, som vi ikke har fått denne sesongen?

 

Synes laget gjør en kjempejobb, mot et lag som spiller kick and fight-football. Hull la seg bakpå etter 1-1, og prøvde å ri dette i land.

Synes det er rart ikke Boateng får direkte rødt kort i utvisningsituasjonen, men har blitt vant til at overfall i det beste gir gult kort.

 

Arshavin og Bendtner er ikke alltid effektive foran mål (selv om Bendtner hadde en kjempekamp på tirsdag), men det er viktig for moralen at vi på ny avgjør på slutten. De skaper sjanser, og det er også en viktig del.

Flere ting under kampen kan man sette fingeren på, men enkelte dager går det ikke ann å spille fest-fotball selv mot 10-mann (Sorry, mot 12 mann...dommer og linjemann var på Hull sitt lag)

 

Er veldig fornøyd med moralen og viljen i denne kampen, vi klarer å reise oss i en fysisk og rotete kamp. Godkjent for alle mann.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en parodi på en fotball kamp med to lag som forsøkte å gjøre ting de rett og slett ikke mestret. Hull entrer banen som et fotball-lag og da forventer jeg at de skal spille fotball, noe de ikke er i stand til. Vi forsøker å lage farligheter ved å slå innlegg fra kant, noe vi langt i fra mestrer. Vi forsøker også og løpe og trille ball gjennom en mur av kropper, noe som strengt talt er umulig. Dommerne bør stå skolerett for FA, Fagan bør få prøve seg i MMA, og Boateng hadde passet inn med Jack Nicholson i Gjøkeredet! Makan til tullball.

 

Men VI VANT!!!!! Denilson bestemte seg plutselig for å gjøre noe jeg er sikker på at vi alle skulle ønske spillerne hadde gjort hele kampen, nemlig fyre av fra distanse, og vips så var det 2-1 til oss!

 

Som dere kanskje har skjønt er jeg ikke veldig imponert over noen av spillerne i dag, men alle skal ha honnør for at vi stakk av med 3 poeng og at de fortsatte å jobbe og gnu helt til siste sekund. Det gleder et goonerhjerte.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en parodi på en fotball kamp med to lag som forsøkte å gjøre ting de rett og slett ikke mestret. Hull entrer banen som et fotball-lag og da forventer jeg at de skal spille fotball, noe de ikke er i stand til. Vi forsøker å lage farligheter ved å slå innlegg fra kant, noe vi langt i fra mestrer. Vi forsøker også og løpe og trille ball gjennom en mur av kropper, noe som strengt talt er umulig. Dommerne bør stå skolerett for FA, Fagan bør få prøve seg i MMA, og Boateng hadde passet inn med Jack Nicholson i Gjøkeredet! Makan til tullball.

 

Men VI VANT!!!!! Denilson bestemte seg plutselig for å gjøre noe jeg er sikker på at vi alle skulle ønske spillerne hadde gjort hele kampen, nemlig fyre av fra distanse, og vips så var det 2-1 til oss!

 

Som dere kanskje har skjønt er jeg ikke veldig imponert over noen av spillerne i dag, men alle skal ha honnør for at vi stakk av med 3 poeng og at de fortsatte å jobbe og gnu helt til siste sekund. Det gleder et goonerhjerte.

Takk for en enkel og grei oppsummering, sier det meste av det undertegnede tenkte.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en parodi på en fotball kamp med to lag som forsøkte å gjøre ting de rett og slett ikke mestret. Hull entrer banen som et fotball-lag og da forventer jeg at de skal spille fotball, noe de ikke er i stand til. Vi forsøker å lage farligheter ved å slå innlegg fra kant, noe vi langt i fra mestrer. Vi forsøker også og løpe og trille ball gjennom en mur av kropper, noe som strengt talt er umulig. Dommerne bør stå skolerett for FA, Fagan bør få prøve seg i MMA, og Boateng hadde passet inn med Jack Nicholson i Gjøkeredet! Makan til tullball.

 

Men VI VANT!!!!! Denilson bestemte seg plutselig for å gjøre noe jeg er sikker på at vi alle skulle ønske spillerne hadde gjort hele kampen, nemlig fyre av fra distanse, og vips så var det 2-1 til oss!

 

Som dere kanskje har skjønt er jeg ikke veldig imponert over noen av spillerne i dag, men alle skal ha honnør for at vi stakk av med 3 poeng og at de fortsatte å jobbe og gnu helt til siste sekund. Det gleder et goonerhjerte.

 

I overkant kritisk idag? :)

 

Jeg er litt enig angående det du sier om høye innlegg fra kanten. Men dette er det faktisk hakket mer vits i nå som Bendtner er tilbake. Han er jo tross alt helt OK på hodet. Det er ikke mer enn et par kamper siden han skåret på hodet gjennom nettopp en slik situasjon.

 

Jeg velger å fokusere på at gutta kom seg godt gjennom et Hull-lag som ligner mer på et Rugbylag enn fotballag. Det er tydelig hva den feige oppskriften deres var idag. De var utrolig grisete og holdt på å knekke beina på både Sagna og Denilson. Forrige sesong ville de ha satt oss helt ut med denne typen nonleague fotball. Idag håndterte vi det, Campbell tok til og med litt tilbake :) Vi kommer antagelig aldri til å briljere mot sånne motstandere som bare ønsker å spolere spillet, men så lenge vi kommer oss gjennom dem med seier i lomma, bør vi være fornøyde. Og det er nettopp det vi gjorde idag. Så får vi heller leve med at Arshavin brente 350 hundreprosentssjanser...

Link to comment
Share on other sites

I overkant kritisk idag? :)

 

Jeg er litt enig angående det du sier om høye innlegg fra kanten. Men dette er det faktisk hakket mer vits i nå som Bendtner er tilbake. Han er jo tross alt helt OK på hodet. Det er ikke mer enn et par kamper siden han skåret på hodet gjennom nettopp en slik situasjon.

 

Jeg velger å fokusere på at gutta kom seg godt gjennom et Hull-lag som ligner mer på et Rugbylag enn fotballag. Det er tydelig hva den feige oppskriften deres var idag. De var utrolig grisete og holdt på å knekke beina på både Sagna og Denilson. Forrige sesong ville de ha satt oss helt ut med denne typen nonleague fotball-stil. Idag håndterte vi det, Campbell tok til og med litt tilbake :) Vi kommer antagelig aldri til å briljere mot sånne motstandere som bare ønsker å spolere spillet, men så lenge vi kommer oss gjennom dem med seier i lomma, bør vi være fornøyde. Og det er nettopp det vi gjorde idag. Så får vi heller leve med at Arshavin brente 350 hundreprosentssjanser...

Ja jeg ble nok litt vel kritisk, men jeg fikk frem hvordan jeg følte det helt frem til dansken putta 3 min på overtid. Ja det er mer hensiktsmessig å slå innlegg fra kant med Bendtner som midtspiss, men det krever at innleggene faktisk treffer, noe de ikke har gjort i alt for stor grad denne sesongen.

 

Det kom kanskje ikke godt nok frem i mitt forrige innlegg, men jeg er jo selvfølgelig i ekstase over at vi dro seieren i land. Jeg skrek meg til hosteanfall (noe jeg sikkert ikke var alene om :P ) i ren gledesrus, for dette var en fortjent seier.

 

Jeg har forøvrig startet en egen tråd for den møkkaklubben vi spilte mot i dag, så håper det blir et fint sted å få ut frustrasjonen mot de amatørene.

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...=0entry191689

Link to comment
Share on other sites

Enig i din vurdering, ha en flott tur til London. Og husk taxfree :)

 

Men trist å se at Nasri og Denilson var elendig. Bendtner var heller ikke noen RadfordSmithWrightHenry, men heller en brukbar utgave av Lee Chapman.

 

Men det er i slike kamper man skiller ut mesteren.... :)

 

 

Takk takk, det skal nok handles på tax-free ja, men bare gotteri :P

Spesielt Nasri virket helt uttafor i dag, merkelig hvor det svinger men tror nok kampen mot Porto satt både i hodet og føttene hans. Diaby hadde heller ingen stor kamp.

Denilson holder nok ikke samme nivå som Song, neste kamp er både Cesc og Song tilbake!!

Skal ikke forundre meg om scumchester får trøbbel i morgen heller pga etterdønninger av CL.

Fikk flere bekymringsmeldinger fra div scum-supportere etter kampen som synes vi avgjør vel mange kamper på overtid, slik de selv har gjort de sesongene de har blitt mester...

Super-Nick gjør en dugelig jobb på topp men burde jo ha puttet den ene som datt ned foran ham på ti meter. Uansett, så lenge han avgjør kampene må han gjerne bomme noen sjanser for meg.

Han har scoret like mange mål som han har spilt kamper etter come-backet og det er jeg fornøyd med.

Forøvrig kan han virke klønete på nivå med Alan Smith innimellom, men tror han blir utrolig viktig i innspurten nå med sin fysiske styrke og hodespill, binder opp to mann og gir oss en mulighet til å slå langt en sjelden gang.

Dette synes jeg lukter GULL ;)

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke at du mener dette...

Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig men jeg mente at etter innsatsen vår i dag og forskjellen mellom kampen mot Porto og denne er helt uforståelig. Vi er Arsenal og mot lag som Hull bør vi vinne hvis vi i det hele tatt skal prate om ligagullet!

Og ja, selvfølgelig nyter jeg kvelden etter å ha kapret oss 3 poeng i dag!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...