Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Blir ingen lekestue kjære deg, dette er hva som vil skje: Hull kommer til å legge seg i forsvar med hele laget og jage på topp med Altidore og Bullard, hvis vi vinner kampen er vi avhengig av noe ekstraordinært eller et flott langskudd..

 

Lekestue er en overdrivelse, jeg står fortsatt på tipset mitt 1-3. Men vi må også huske på at Hull har tapt med veldig høye sifre tidligere i sesongen.

 

Vi kommer nok til å ta overtaket, og vi er avhengige av Nasri og Arshavin sin kreativitet om vi skal klare å score mer en 2 mål i 2. omgang.

Link to comment
Share on other sites

Vakkert av Cambell. Trør til så det holder, og tar ballen! Sånn skal deg gjøres. Men dommern klare såklart å blåse frispark på det også!

Vil si det er viktig å ha en spiller som Campbell som klarer å 'ta igjen' på lovlig vis, skulle gjerne hatt Song idag også til å beskytte de mer kreative spillerne våre.

Link to comment
Share on other sites

Vakkert av Cambell. Trør til så det holder, og tar ballen! Sånn skal deg gjøres. Men dommern klare såklart å blåse frispark på det også!

 

Enig, vi har begynt å ta igjen og jeg må innrømme at jeg liker det.

Link to comment
Share on other sites

Vil si det er viktig å ha en spiller som Campbell som klarer å 'ta igjen' på lovlig vis, skulle gjerne hatt Song idag også til å beskytte de mer kreative spillerne våre.

Hadde trengt mer han Song også idag, måtte nok hatt chuck norris og mike tyson! For dommerne klare vertfall ikke å beskytte noen som helst.

Link to comment
Share on other sites

Vi roter fryktelig idag, om dette resultatet står seg så tror jeg vi har mistet gull-sjansen, spesielt siden vi må være klare til å droppe poeng mot tottene eller city..

 

Stompa: Arshavin sitt 'problem' er at han ALLTID går for kraft, noe som egner seg dårlig på harde pasninger..

Link to comment
Share on other sites

Vi roter fryktelig idag, om dette resultatet står seg så tror jeg vi har mistet gull-sjansen, spesielt siden vi må være klare til å droppe poeng mot tottene eller city..

 

Stompa: Arshavin sitt 'problem' er at han ALLTID går for kraft, noe som egner seg dårlig på harde pasninger..

Kan gjerne gå for kraft viss han dunker den i nota. Vett om flere spillere som hadde sotte minst halvparten av dem bommene Arshavin har hatt det siste i, eller vertfall på mål. Og viss han ikke klare å skyte på direkten, bør han dempe. Det hadde han faktisk tid til der. Kunne også lagt den til Diaby som egentlig burde fått han viss det ikke hadde vert for tåa til Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke sikkert det er like enkelt å oppfatte alt det i løpet av den korte tiden Arshavin så at han skulle få ballen, men hvis jeg var han ville jeg nok prøvde å dempe oftere, han er såpass kjapp i vendingene at han kunne fått til å tatt ned ballen og skutt i en telefonkiosk full av Hull-spillere..

Link to comment
Share on other sites

Vi roter fryktelig idag, om dette resultatet står seg så tror jeg vi har mistet gull-sjansen, spesielt siden vi må være klare til å droppe poeng mot tottene eller city..

 

Når de kampene kommer har vi Song og Fabregas tilbake på midten

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...