Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en stor utfordring for våre gutter, en soleklart partisk og sannsynligvis kjøpt og betalt dommertrio som tillater grisespill og gir faen i 3 soleklare offsider så langt, den ene fører jo sågar til straffe.

Da er det vanskelig å spille fotball..........

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke en gang å beskrive hvor mye jeg hater Hull, og de uduglige dommerne fra FA... :lol:

 

Hva er det som gjør at verken Clichy eller Bendtner får straffe, når Hull får det etter situasjonen med Sol? Pluss at det var etter en 1.5 meters offside! Er det rart Campbell er på etterskudd da!?

 

EDIT: Jadda!!! Endelig seirer rettferdigheten! Rødt til Boateng

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke en gang å beskrive hvor mye jeg hater Hull, og de uduglige dommerne fra FA... :lol:

 

Hva er det som gjør at verken Clichy eller Bendtner får straffe, når Hull får det etter situasjonen med Sol? Pluss at det var etter en 1.5 meters offside! Er det rart Campbell er på etterskudd da!?

 

EDIT: Jadda!!! Endelig seirer rettferdigheten!

Rettferdigheten er viss vi hadde fått to straffer, dem 0. Og dem skulle hatt to røde kort! Det hadde vert rettferdighet!

 

Hull spiller ikke for å vinne, men for å ødlegge karrierene til dem som er bedre fotballspillere enn dem selv. Slike kamper trenger dommere som er på høyde. Dommerne idag, er alt annet enn på høyde!

Link to comment
Share on other sites

Rettferdigheten seirer ikke før vi scorer et mål likt det vi ufortjent slapp inn! :P

 

Hehe, du sier noe der. Men jeg vet ikke om jeg vil at vi skal score på den måten.

 

For meg passer det bedre at Hull fåt et rødt kort, slik at vi kan holde lekestue i 2. omgang :D

Link to comment
Share on other sites

Ok, greit nok med et rødt kort.

Høll har skapt sjanser kun pga linjemannen, skal bli artig å se om han er like håpløs i andre omgang...

Dette blir en stor test for hvor modne gutta har blitt.

Vi burde ledet soleklart til pause men det positive er at vi har minst 45 min igjen å gjøre det på.

Eboue meget bra, Diaby også god, Vermaelen konge, alt tyder på overkjøring i andre omg!!!

Link to comment
Share on other sites

Slike taklinger som dawson tok på Denilson er uakseptabelt. Det er jo ganske 50/50 på at det ikke ender med beinbrud.. helvette heller

Helt enig! Er skal vi få kvitt stygge benbrudd, må dommere være så at dem gi direkte rødt på slike ting. Boateng skulle også fått direkte rødt i mine øyne.

Hull er virkelig et lag som eg ønsker alt vondt. Nedrykk, konkurs, nesten som dem hadde fortent en flystyrt!

Link to comment
Share on other sites

En grei førsteomgang som vi burde ledet.

Bare en udugelig dommertrio gjør at vi får baklengsmål og ikke får straffe hvor Clichy blir tatt. Det eneste riktige de gjorde var å vise ut Boateng. Oransje kort på Dawson også.

Det er ikke lett å spille fotball utpå der når Hull-spillerne til stadighet slipper unna med etterslenger og andre ulovligheter..

 

Ellers syns jeg vi kan skyte litt mer når vi kommer til gode posisjoner inni 16 meter. Blir mye nesten, men dette bør vi vinne greit nå siden Hull garantert kommer til å bli slitne siste 20 min. med 10 mann.

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Nå har Hull for alvor tatt over topplassen over lag jeg ikke kan utstå. De gjorde f.. meg så mye stygt ut på banen. Bendtner blir angrepet i alle duellene i deres sekstenmeter. Syns synd på gutten i dag, han har f.. meg fått gult kort for å bli pirket i øynene av deres kaptein også.

 

Hull er et ufyselig lag, med en ufyselig kaptein og en kongeufyselig manager :D

Link to comment
Share on other sites

bra omgang av eboue og vermaelen. svak start av nasri, men han spiller seg opp. diaby gjør fortsatt veldig mye rart. denilson er for treig, og dansken står for mye på hælene. dommeren er trolig ligeans dårligste. feilaktig straffe i mot, og snytt for en klar en... latterlig av dommertrioen!

 

dette bør gå veien. walcott inn for diaby eller denilson i 2. omg, og kjør enda høyere tempo.

Link to comment
Share on other sites

vet ikke helt om jeg liker at Boateng fikk rødt.. Når et lag spiller med 10 mann fører det som regel til at alle kjemper litt hardere, i tillegg kommer Hull nå til å kjøre alt ned i forsvar og da er det ingen hemmelighet at vi kommer til å slite.. Godt vi har Bendtner der inne i hvert fall, og ikke dudu, Nick blir viktig nå

 

Dommern gidder jeg ikke engang bruke tiden min på. Fy f*** for f**** dommer, synd om nok engang en dommer skal sende oss vekk fra gull kampen

 

Finnes det noen rettferdighet i verden vinner vi dette, måtte gud være Arsenal fan i kveld

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...