Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er ikke sikkert det er like enkelt å oppfatte alt det i løpet av den korte tiden Arshavin så at han skulle få ballen, men hvis jeg var han ville jeg nok prøvde å dempe oftere, han er såpass kjapp i vendingene at han kunne fått til å tatt ned ballen og skutt i en telefonkiosk full av Hull-spillere..

Ja, det skjer fort. Men han har bommet så masse på direkteskudd at han budre sjønt at han burde ta et ekstra berøring.

Sånn som dommern har vert idag så blåser han sikkert av etter 85 min! Dette frykter eg blir et utrulig surt poengtap!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Likevel er det de vanskeligste kampene vi har igjen og det kan hende begge de to er ute, uansett burde ikke et lag som knuste Porto 5-0 ha vanskeligheter med å score i en andre omgang mot et Hull-lag på 10..

har hatt mulighetene våre nå da. Og alt skjer på høyre siden med Walcott.

Link to comment
Share on other sites

har hatt mulighetene våre nå da. Og alt skjer på høyre siden med Walcott.

Er så tett i midten, ville ikke trodd at Hull skulle stå så dårlig imot i andre omgang egentlig, men når vi er uheldige/udyktige i avslutningsfasen og de gjør det bra ved å blokkere så blir det vanskelig..

Link to comment
Share on other sites

Er så tett i midten, ville ikke trodd at Hull skulle stå så dårlig imot i andre omgang egentlig, men når vi er uheldige/udyktige i avslutningsfasen og de gjør det bra ved å blokkere så blir det vanskelig..

Sette ballen høgt. Da må dem blokke med henden eller kroppen, mye verre enn når dem hiver seg inn med bena.

Link to comment
Share on other sites

Sette ballen høgt. Da må dem blokke med henden eller kroppen, mye verre enn når dem hiver seg inn med bena.

Høyt setter Arshavin de hvertfall, dette er total enveiskjøring, men om det står seg kan Hull-fansen gå fornøyde hjem mens vi må sitte igjen å vurdere hvordan vi skal kunne vinne serien med den effektiviteten.. Like effektive idag som mot Burnley,.

 

Enda en feil fra dommerteamet da Hull får en corner fra en Vermaelen-duell med en offside-spiller..

Link to comment
Share on other sites

Høyt setter Arshavin de hvertfall, dette er total enveiskjøring, men om det står seg kan Hull-fansen gå fornøyde hjem mens vi må sitte igjen å vurdere hvordan vi skal kunne vinne serien med den effektiviteten.. Like effektive idag som mot Burnley,.

 

Enda en feil fra dommerteamet da Hull får en corner fra en Vermaelen-duell med en offside-spiller..

Dommerteamet har rett og slett vert katastrofe! Også det stygge tryne til hullmanagern gjør det jo ikke mindre surt. 6 min tilleg. Det var jammen megen ikke mer enn det må! Drømmer om et overtidsmål fra Eduardo nå. Målet skårer han selvsagt på en feildømt straffe.

Link to comment
Share on other sites

Nå kan dem filme manager Taylor eller hva han hetter resten av kampen. Kan ikke huske sist eg var så glad for et mål! Og igjen er det Bendtner! Nå må vel folk slutte og klage på han :)

 

Brown var det navnet på styggen, men det er detaljer i dag. Fantastisk å avgjøre en slik kamp på overtid. Sikkelig fox in the box skåring av Kongen av Danmark :)

Link to comment
Share on other sites

Nå kan dem filme manager Taylor eller hva han hetter resten av kampen. Kan ikke huske sist eg var så glad for et mål! Og igjen er det Bendtner! Nå må vel folk slutte og klage på han :)

 

 

Fett av dansken, men du verden hvor mange sjangser han trenger for å sett de. S¨jeg klager fremdeles, men idag var han meget grei og ha på slutten :)

Link to comment
Share on other sites

Nå kan dem filme manager Taylor eller hva han hetter resten av kampen. Kan ikke huske sist eg var så glad for et mål! Og igjen er det Bendtner! Nå må vel folk slutte og klage på han :)

Vel, jeg klager ikke så ofte på Bendtner, han har ikke vært god idag, men han har i løpet av den siste måneden vist at han har fått instinkt for å være der ballen kommer, så folk må nesten vente til kampene er over før de kritiserer han nå :)

 

Der blåser dommeren!

Link to comment
Share on other sites

Fett av dansken, men du verden hvor mange sjangser han trenger for å sett de. S¨jeg klager fremdeles, men idag var han meget grei og ha på slutten :)

 

Hvor mange sjanser har Bendtner hatt i dag? Såvidt jeg kan huske skulle han hatt en straffe, også hadde han en halvsjanse før han scorte nå på slutten!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange sjanser har Bendtner hatt i dag? Såvidt jeg kan huske skulle han hatt en straffe, også hadde han en halvsjanse før han scorte nå på slutten!

Han hadde nå en halv-sjanse og en til to til, men det er ikke så verst uttelling når han scorer til slutt.

 

Riktig Nima, det jeg tror skiller oss fra de siste 5 årene og i dag er evnen til å avgjøre kamper på slutten og å ha flaks, dette ville gått betydelig verre i fjor..

Link to comment
Share on other sites

OK, det ble ikke noen lekestue. At Hull var feige, det visste jeg.. Men feige! De lå med alle 10 spillere i egen 16meter hele 2. omgang!

 

Herlig at vi fikk det målet på slutten. Jeg måtte utføre en del tvangshanldinger i løpet av kampen for at det skulle skje :)

 

Gratulerer med seieren, folkens. Dette liker jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...