Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Tipper en eventuell suspensjon av Gerrard uansett ikke vil tre i kraft allerede til helgen - den skal vel først behandles av FA - eventuelt gi Gerrard en dom - som vil bli anket av Liverpool osv. Frykter ikke at Gerrard mister United kampen.

Link to comment
Share on other sites

Litt avsporing i tråden ser jeg.......tilbake til kampen: Etter denne seieren er vi øverst på bortetabellen! Betyr dette at gutta endelig har blitt menn?

 

Er vel ingen tvil om at en del av spillerene som fremsto som "gutter" i fjorårs sesongen, i år har tatt store steg og kan regnes som "menn".

Spesielt syns jeg Song og Diaby har hevet seg enormt, begge fremstår denne sesongen som langt mer rutinerte og stabile spillere.

Song har blitt en bærebjelke i laget og har etter min mening vært stor i rollen som stabiliserende midtbane mann, han vinner utrolig mange baller og er meget god på å støtte sidebacker og midstoppere når laget er i ubalanse. Er også imponert over Songs evne til å vinne mange viktige dueller uten å pådra seg frispark, som veldig mange andre spillere i denne rollen gjør.

Diaby som tidligere har vært svært ustabil har denne sesongen visst at han kan spille stabilt og godt i mange kamper på rad. Det er kanskje fortsatt litt for stor forskjell på topp og bunnivå, men framgangen er stor i forhold til tidligere sesonger der en meget god kamp ofte ble fulgt opp av en til tider katastrofal kamp kort tid etter.

Link to comment
Share on other sites

Song har blitt en bærebjelke i laget og har etter min mening vært stor i rollen som stabiliserende midtbane mann, han vinner utrolig mange baller og er meget god på å støtte sidebacker og midstoppere når laget er i ubalanse. Er også imponert over Songs evne til å vinne mange viktige dueller uten å pådra seg frispark, som veldig mange andre spillere i denne rollen gjør.

 

Helt enig med deg. Synes Song har vokst enormt denne sesongen. Når det gjelder resten av laget så synes jeg det er mer samhold enn før. Gutta står sammen og kjemper godt (tenk hvor gode de er om 2-3 sesonger).

Seieren borte mot Hull viser at vi kan vinne ligaen og blir en tøff utfordrer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...