Jump to content

2010.03.13 Hull City B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

HULL CITY - ARSENAL

KC Stadium, Premier League

Lørdag 13. mars, kl 18:30

> Lagnyheter, Hull: Anthony Gardner mister kampen grunnet en ankelskade, mens også Ian Ashbee definitivt er ute. Stephen Hunt er usikker og skal testes før kampstart. Craig Fagan er uansett tilgjengelig igjen etter å ha sonet karantene. Hull gikk forrige søndag på sitt tredje strake ligatap da Everton knuste tigerne 5-1 på Goodison Park. Det betyr nest sisteplass for Browns menn, og det nærmer seg et "vinn eller forsvinn"-kokepunkt for de oranjskledde.

 

> Lagnyheter, Arsenal: Cesc Fabregas er ikke klar igjen etter at spanjolen sto over mot Porto. Arsenal har også tre spillere som er usikre, i Tomas Rosicky, Bacary Sagna og Sol Campbell. Mest sannsynlig er det at engelskmannen rekker kickoff klokken halv syv senere i dag. Alexander Song soner sin siste kamp i dag. William Gallas, Robin van Persie, Johan Djourou, Kieran Gibbs og Aaron Ramsey er alle uaktuelle. Arsenal er en av tre sannsynlige ligavinnene i år, og da må kamper som denne vinnes.

> Mulig lag, Hull: Myhill; McShane, Mouyokolo, Zayatte, Kilbane; Garcia, Bullard, Boateng, Cairney, Fagan; Venegoor of Hesselink

 

> Mulig lag, Arsenal: Almunia; Eboue, Campbell, Vermaelen, Clichy; Nasri, Diaby, Denilson; Walcott, Bendtner, Arshavin

 

Dommer: Andre Marriner

TV-kanal: Canal + Sport 2

Avspark: Klokken 18:30 (17:30 lokal tid)

 

Tips: 1-2

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Deilig med kamp igjen, og deilig at det ikke har vært så lenge å vente! Jeg gleder meg!

 

Hull City er et lag vi skal slå, med eller uten Fab. Rosicky, Campbell og Sagna rekker trolig denne kampen også, noe som er positivt. Dette tror jeg blir enveiskjøring, og enveiskjøringen vil foregå med dette laget:

 

Almunia; Sagna,Campbell,Verminator,Clichy; Nasri, Denilson, Diaby; Rosicky, Bendtner, Arshavin

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke vi kommer til og slite spesielt idag, vi tar en 1 - 3 seier.

Håper Nasri fortsetter storspillet, og at Bendtner fortsetter og score, noe jeg tror han gjør.

Viktig at vi fortsetter og holde fokus, ingenting er vunnet før alle kampene er spilt.

Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Eboue-Campbell-Vermaelen-Clichy

 

Nasri-Denilson-Diaby

 

Walcott-Bendtner-Arshavin

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tro på tre poeng i dag. Vi har rett og slett i råd til å avgi poeng i en slik kamp om vi ønsker ligagull. Kun seier er godt nok.

Skal derfor på tippekiosken å sette en kupong, Arsenal med handikap:)

 

Lykke til lads!!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kampen idag!

Tror vi vinner med 3-4 mål mot ett frustrert Hull-lag som t.o.m slåss med hverandre på trening !

Satser på dette laget:

 

Almunia

 

Eboue Vermaelen Sol Clichy

 

 

 

Diaby Denilson Nasri

 

 

Rosicky/Walcott Bendtner Arshavin

 

Dette er en kamp vi MÅ vinne,og det tror jeg vi gjør! ;)

 

Proud to be a gooner!

Link to comment
Share on other sites

Har tippet Arsenal som seriemester i hele år, også etter kampene vi har tapt to på rad.

Sterk i troen m.a.o. ;)

Jeg tror imidlertid at innspurten vil bli avgjort av hvor godt vi gjør det på bortebane, hjemme føles det som vi gjør rent bord!!!

Alle bortekampene kan det imidlertid lett bli poengtap i og kveldens oppgjør er slett ikke noen walk-over.

De fleste lagene i bunn-sjiktet er elendige bortelag og slåss som dyr på hjemmebane, slik også med Hull.

Selvfølgelig vil vi savne vår kaptein og inspirator, det er i de jevne kampene han har vært utslagsgivende.

Nasri har vært strålende i det siste og jeg ber til Gud den allmektige om at flyten fortsetter i kveld.

Jeg har imidlertid klokketro på at våre angripere fortsetter storspillet og både Arshavin og Bendtner kommer nok til å gi hjemmelaget hodebry, men jeg har i dag en sterk følelse av at Theo vil gjøre en kanonkamp!!!!!!!

Laget bør bli; Almunia, Eboue, Sol, Vermaelen, Clichy, Diaby, Denilson, Nasri, Theo, Nick og Arshavin.

You know it makes sense!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gruer meg enormt til å se hva Fæle-Phil og Hull finner på i dag. Hvis Phil Brown øyner en mulighet til å stelle i stand jævelskap for oss, så tror jeg han vil gjøre maksimalt ut av det. Jeg tipper det blir en skitten kamp, med tøft spill og mange irritasjonsmomenter for oss. Det blir viktig i dag å holde hodet kaldt og ri av stormen av fantestreker Hull vil utsette oss for. Det blir viktig at Sol og Vermaelen temmer den vilbassen Fagan så han ikke tror han kan gjøre som han vil. Diaby og dansken vil også bli sentrale i duellspillet i dag. Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Eboue-Campbell-Vermaelen-Clichy

 

Diaby-Denilson-Nasri

 

Walcott-Bendtner-Arshavin

 

Det er kanskje et sjansespill å sende ut skjøre Walcott, men jeg har troen på at hans fart kan bli et viktig våpen i denne kampen. Med dette laget skal vi klare å spille Hull svimle, og samtidig være med på notene når Hull byr opp til haraball. Dette skal vi vinne!

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en kamp vi må vinne for å henge med i ligagullet.

Nerver og spenning er på høyt nivå nå.

Chelsea gjorde jobben sin så til de grader!

Blir interessant å se hva Arsenal kan få til borte mot Hull. Jeg regner med og håper på 3poeng, men som sagt, Hull er et godt hjemmelag!

Gledelig å se Campbell i lagoppstillingen, for Silvestre er en tikkende bombe. Råtips 0-3 til Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Positiv, eneste gangene Hull har sluppet til er når de er i Off-side, har ikke vært noen sjanser annet enn den vi satt, men det kommer nok, overrasket over at vi ikke slår inn når vi kommer på siden og har Bendtner og Eboue i feltet, mens vi slo inn stadig vekk med Arshavin alene i feltet..

 

Ellers, så har ikke Hull vært gode på defensive dødballer, Vermaelen har hatt to sjanser nå pga ingen markering.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...