Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Komentatorene i Liverpool - Inter er de Liverpool supportere?

Når de presterer å si på stillingen 1 - 0 til Liverpool etter 87 min at "Det er en klassiker av en kamp," så går jeg ut ifra det. Eller så er de bare verdens dårligste kommentatorer. Skal ikke se bort ifra at det er en kombinasjon mellom de to ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har det seg at Roar Stokke var ønska av Drillo som assistent og RBK har henvendt

seg til han om en trenerjobb..? Han er en karakteristisk og grei kommentator, men jeg kan bare ikke fatte hvordan han skal være kompetent og rette person til en trenerjobb såpass høyt oppe. Ekstremt hvor mye rart jeg har hørt fra den trøndermunnen der! Kom til å tenke på det under dagens kamp... (forsåvidt hver kamp) Synes hele fyren virker litt "enkel" for å si det på den måten. Redd for å ta parti under en kamp er han hvertfall ikke redd for ;)

Link to comment
Share on other sites

Han er en karakteristisk og grei kommentator

Uenig. Karakteristisk ja, men langt ifra grei!

 

hva med grei- ? :P Langt, langt fra de beste kommentatorne som f.eks Alsaker, men hans engasjemang og særegenhet gjør fotballkampen bedre enn med en søvnig NRK-kommentator eller noen av Canal PLus kommentatorne opp gjennom tidene!

 

Men jeg må bare le av tanken av han som trener :P

Link to comment
Share on other sites

Men jeg må bare le av tanken av han som trener :P

 

Ikke det at det nødvendigvis betyr så sinnsykt mye, men Roar Stokke har faktisk talt C trener kurs her hjemme på berget, og hvis jeg ikke tar alt for mye feil så var han trener for Trondheim`s klubben Nardo da klubben nesten spilte seg opp i tippeligaen en gang på 90 tallet. Så det å påstå at den godeste Stokke ikke har peiling på fotball blir rimelig feil.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

forresten vet alle hvorfor Carragher alltid med langarmet skjorte?? fikk vite det i går nemlig.. :P

 

 

Er det ikke på grunn av en Everton tatto på overarmen? ;)

 

 

stemmer helt korrekt! :D

Link to comment
Share on other sites

Han har selv påstått at han ikke har det. :D Det kan faktisk stemme. La oss si at han rett og slett foretrekker lange ermer, og siden vi vet at han er (var?) Everton-fan, så kan noen ha funnet på en artig mulig sammenkobling, og dermed klart å sette ut dette ryktet.

 

Men jeg tviler ikke! Har vel ikke sett ham med korte ermer, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool FC defender Jamie Carragher was in the uefa.com chat room on Friday 5 May. You can read his answers to your questions below.

 

TomBingham: Hi Jamie mate. I'm a massive Liverpool fan but i know that as a kid you supported Everton. Right now do you still have love for Everton as you did when you were young?

Jamie Carragher: No at the moment that's well gone and I do not have an Everton tattoo.

 

Virker som det bare er et ryktet som er satt ut.

Link to comment
Share on other sites

Shit, Torres har virkelig funnet scoringsformen nå. Han er nå oppe i 19 mål, det samme som Adebayor. Ronaldo har 21 mål.

 

Dersom Adebayor fortsetter å være såpass "ustabil" når det gjelder å score mål (Kan score masse mål i noen serierunder på rad, dermed er det måltørke en stund igjen), så håper jeg for guds skyld at det blir Torres som blir toppscorer i år. Orker ikke tanken på å se den stygge, &/&%¤#¤ ronaldo-klysa ta imot gullstøvelen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som sitter og ser på Inter-Liverpool? Syke skills Torres viser på målet sitt. 0-1-målet, om det blir fler.

 

Ja, han er sinnsyk. Det er det som skiller de gode fra de beste, Zlatan klarer ikke sette sjansene sine, mens Torres setter sin første!

Link to comment
Share on other sites

På én uke har både Arsenal og Liverpool gått seirende av San Siro til lyden av et applauderende hjemmepublikum. Det forteller det meste om styrkeforholdet mellom Premier League og Serie A for tiden. Men viktigere er det at det kanskje gir grunnlag for håp om fredeligere tider på italienske fotballtribuner. En lang rekke tribuneskandaler har skjemmet landet de senere år, og i første rekke gått utover den fredelige hverdagssupporter.

 

Dårlig vedlikeholdte tribuneanlegg, kampfiksing-skandalen og tribuneskandalene har alle bidratt til at Serie A i øyeblikket ser mindre konkurransedyktig ut enn på mange mange år. Og for en som både er forelsket i fotball og i landet Italia, er sportsånden utvist i Italia et uventet, men svært velkomment tegn. Jeg velger å tro det er første skritt på veien mot bedre tider.

Link to comment
Share on other sites

På én uke har både Arsenal og Liverpool gått seirende av San Siro til lyden av et applauderende hjemmepublikum. Det forteller det meste om styrkeforholdet mellom Premier League og Serie A for tiden. Men viktigere er det at det kanskje gir grunnlag for håp om fredeligere tider på italienske fotballtribuner. En lang rekke tribuneskandaler har skjemmet landet de senere år, og i første rekke gått utover den fredelige hverdagssupporter.

 

Dårlig vedlikeholdte tribuneanlegg, kampfiksing-skandalen og tribuneskandalene har alle bidratt til at Serie A i øyeblikket ser mindre konkurransedyktig ut enn på mange mange år. Og for en som både er forelsket i fotball og i landet Italia, er sportsånden utvist i Italia et uventet, men svært velkomment tegn. Jeg velger å tro det er første skritt på veien mot bedre tider.

 

 

Sant det du sier der.. Det er rett å slett trist å se på italiensk fotball for tiden. Ikke bare pga publikum som piper hele kampen på motspillere og egne.. Men også hvordan spilleren ligger nede og har "smerter" av en takling :)

 

Men en ting jeg lurer på, hva hadde Liverpool vært uten Torres ?

Link to comment
Share on other sites

Torres fremstår som årets store kjøp i Premier Leauge denne sesongen for tiden. Er ennå skuffet over at Wenger ikke hentet Torres i sommer

 

Helt uenig, Sagna er for meg årets kjøp i PL. Han har etter mitt syn vært vår beste spiller. Forsvarsspillere får ofte ikke den rosen de fortjener.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...