Jump to content

Marouane Chamakh


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Velkommen til Arsenal, Marouane! Ble plutselig litt smålykkelig nå selv om jeg visste denne overgangen var dømt til å gå igjennom til slutt! :D

 

Gleder meg til å se han spille i preseason må jeg si.

 

Forresten kan vel en moderator flytte tråden til Arsenal seksjonen?

Link to comment
Share on other sites

veldig godt å se at han er på plass :D

jeg har ikke sett han så mye, men å få han inn gratis er veldig imponerende og jeg tror han har gode sjanser for å bli veldig bra i Arsenal.

 

Nå skal det bli spennende å se om det kommer flere kjøp og hvem det i såfall blir :D

Link to comment
Share on other sites

Nydelig at Chamakh er på plass! Nå må Wenger fortsette med å hente inn forsterkninger!

 

Velkommen til Chamakh. Chamakh er et år for seint, men bedre seint enn aldri.

Så over til det største problemet, og det er ikke Fabregas. Vi har et større enn det også.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Chamakh. Chamakh er et år for seint, men bedre seint enn aldri.

Så over til det største problemet, og det er ikke Fabregas. Vi har et større enn det også.

 

Burde i hvertfall ha kommet i januar når van Perise var ute resten av sesongen.

 

Når det gjelder det du nevner som "det største problemet", så antar jeg at tenker på våres spanske og polske venner. Skal bli spennende å se hva han gjør her...

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Chamakh. Chamakh er et år for seint, men bedre seint enn aldri.

Så over til det største problemet, og det er ikke Fabregas. Vi har et større enn det også.

 

Det har vi helt klart! Viktig at Wenger ikke bruker all sin tid på å holde Fabregas i klubben nå.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder det du nevner som "det største problemet", så antar jeg at tenker på våres spanske og polske venner. Skal bli spennende å se hva han gjør her...

 

Det ja, pluss det absurde faktum at vi nå kun har en midtstopper av format under kontrakt. Det har imidlertid ikke noe med Chamakh å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Deilig at denne endelig er i boks. Litt over 10 mnd at tråden ble opprettet.

Velkommen Chamakh. Fornøyd at denne er i boks.

Tråden kan vel flyttes fra rykter til Arsenaltråden tenker jeg..

Link to comment
Share on other sites

Har bare ventet på denne nyheten, og du verden så deilig det var å endelig få det bekreftet at Chamakh er Arsenal spiller til neste år. Etter min mening er Chamakh den spisstypen vi trenger. Han er ekstret god i lufta, og kommer nok til å ha det som plommen i egget med våre fantastiske kreative spillere ved hans side. Så får vi håpe Chamakh får et minst like godt samarbeid med Fabregas som han hadde med Gourcuff. Det ser jo også ut til at Chamakh har Arsenal i sitt hjerte, noe som han forhåpentligvis kan gjenspeile utpå banen.

 

Velkommen til klubben Marouane Chamakh, måtte du score mange mål og bli i mange år! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...