Jump to content

Marouane Chamakh


mmaelan

Recommended Posts

Vi HAR midtspisser Van Persie, Bendtner og Eduardo. Har vel ikke akkurat brukt for flere. Mye viktigere at vi heller videreutvikler de vi har. Se på Bendtner som et eksempel, se hvor viktig han har vært i det siste.

 

Bendtner scorer mange viktige mål, men han har fremdeles et stykke å gå før han er noen 20+ mål per sesong-spiss.

 

Eduardo frykter jeg er fortapt, synd å si det men han har vært vanvittig dårlig i år. Med god grunn selvsagt, men man har ikke råd til å være sympatisk på dette nivået, og jeg føler meg sikker på at Dudu aldri vil bli noen toppspiss igjen.

 

Van Persie er, i form, en av verdens aller beste spisser. Men jeg skjønner ikke hvordan du, med RvP's historie, kan basere neste sesong rundt ham. Han er desverre på sidelinja mer enn han spiller fotball, og når han først er på banen trenger han et par kamper for å spille seg i form, og når det skjer kommer det en ny skade.

 

Det er selvsagt ingen garanti for at Van Persie vil tilbringe også neste sesong på sidelinja, men det er ALT for risikabelt å ha ham som vår eneste skikkelige målscorer.

 

Chamakh virker for meg som den perfekte spissen for oss akkurat nå. Giftig, rask, høy og hodesterk. Vil gå meget godt sammen med Van Persie hvis de begge får spille sammen, og hvis Van Persie er ute kan han gjøre en solid jobb alene på topp. Tror også han kunne spilt godt sammen med Bendtner.

 

Å rotere Van Persie, Chamakh og Bendtner neste sesong kan føre til gull. I år har vi kun hatt Bendtner, Eduardo og Arshavin på topp, Van Persie i parantes. Det er da vi ender opp med midtbanespillere som toppscorere, noe som ikke bør skje når man kjemper i toppen av PL og CL. Vi trenger en giftig spiss ved siden av RvP, den spilleren kunne vært Dudu før skaden, nå er det Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

Meget bra skrevet Eboue! Eduardos tid som hvertfall midtspiss i Arsenal er over,han blir ikke annet enn en backup i mine øyne! Om Chamakh kommer har vi i mine øyne kun to rene midtspisser,altså Chamakh og Bendtler.Chamakh,RVP og Bendtler i et rotasjonssystem har jeg virkelig tro på og om vi vil brukel 4-3-3 kan jo både Bendtler og RVP spille i det systemet.Ser veldig bra ut dette :)

Link to comment
Share on other sites

Liker lite at Dzeko nå ønsker seg til Premier League, der Spurs, City, Chelsea og United alle er ute etter han.

Vi får Chamakh og et annet Dzeko, som vi kunne fått, det liker jeg lite.

Chelsea har faktisk bruk for en spiss, samme med United og Spurs også, men jeg tror ikke han går til Spurs.

Chelsea vil nok ikke satse på Anelka som er 36 år gammel, Dzeko og Drogba kunne blitt farligt.

United har jo Rooney, Berba er jo til tider ubrukelig så.

 

Men Arsenal har ikke sagt noe om Chamakh overgangen, så jeg tror det ikke helt før det er offentligjort fra Arsenal FC sin side.

 

Men dette var kanskje en feil tråd, men hvorfor er det så få ryktetråder her? Hver sesong kommer det jo nye rykter om en og samme spiler, så hvorfor så få ryktetråder ?

Link to comment
Share on other sites

Men dette var kanskje en feil tråd, men hvorfor er det så få ryktetråder her? Hver sesong kommer det jo nye rykter om en og samme spiler, så hvorfor så få ryktetråder ?

Det er flere ryktetråder her enn de som hovedsakelig vises. De blir "borte" fra siden (etter en viss tid?!), men om du søker på et navn (som det tidligere har vært rykter om) finner du nok "gamle" ryktetråder om spillerne.

Link to comment
Share on other sites

Liker lite at Dzeko nå ønsker seg til Premier League, der Spurs, City, Chelsea og United alle er ute etter han.

Vi får Chamakh og et annet Dzeko, som vi kunne fått, det liker jeg lite.

Chelsea har faktisk bruk for en spiss, samme med United og Spurs også, men jeg tror ikke han går til Spurs.

Chelsea vil nok ikke satse på Anelka som er 36 år gammel, Dzeko og Drogba kunne blitt farligt.

United har jo Rooney, Berba er jo til tider ubrukelig så.

 

Men Arsenal har ikke sagt noe om Chamakh overgangen, så jeg tror det ikke helt før det er offentligjort fra Arsenal FC sin side.

 

Men dette var kanskje en feil tråd, men hvorfor er det så få ryktetråder her? Hver sesong kommer det jo nye rykter om en og samme spiler, så hvorfor så få ryktetråder ?

 

anelka 36?! anelka har akkurat blitt 31, og har minst 3 år igjen som absolutt topp spiss!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Chamakh skåret nettopp for bordeaux igjen. De trenger 1 mål til mot Lyon. Spiller bra gjør han også. Og tror vi er på vei å få en knall spiss som vil hjelpe oss stort neste sesong!

 

Edit: Skulle slå meg med posten da Danildo & Stefan B ;)

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg gjøre Christian, men jeg er på jobb til klokken er 22 i kveld, men den kommer i løpet av kvelden, hvis ingen kommer meg i forkjøpet..

 

Det høres flott ut :)

Har vel mistenkt han for å være litt ekkel på bana av det jeg har sett, litt høye albuer osv..

Link to comment
Share on other sites

Det høres flott ut :)

Har vel mistenkt han for å være litt ekkel på bana av det jeg har sett, litt høye albuer osv..

 

Har aldri sett han slenge ut noe særlig med albuer og ting som det der. Dog har han hatt noen perioder hvor han har falt litt lett f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Det var da slettes ikke mye Ronaldo over den der. Ikke er jeg sikker på om det er filming heller.

 

Nei langt ifra. Han faller kanskje litt lett, men han får en arm i ryggen fra Cris mens han er i ubalanse, noe som sikkert bidrar til et litt teatralsk fall. Syntes ikke dette var en filming av høy grad, kanskje litt overdrevent fall bare, men thats it.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så Wenger pre-Wigan exclusive nettopp. Han duden spurte Wenger: De er t folk som kommer til å snakke om transfer markedetr, så svarer Wenger umiddelbart : Vi er ikke ute etter "strikers".. Så stønner han duden som stiller spørsmål og sier : Ikke til sommeren engang ? OG Wenger sier: Vi har allerede gjort det vi skal...

 

Det betyr vel at Marouane Chamakh er klar da.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...