Jump to content

Marouane Chamakh


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 395
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 16 2010, 05:31 PM) 195845[/snapback]

Tror ikke det kommer en bekreftelse på dette før sesongen i Frankrike er over.

 

Tror ikke det kommer en bekreftelse i det hele tatt jeg. RvP er jo som en ny signing - samtidig som Vela omsider skal slå gjennom. Bendtner har bevist hva han kan (score viktige mål), Arshavin er der samtidig som yngre spillere skal få noen sjanser.

 

Neida - blir ingen spiss på oss.

 

Gjenta ovenfornevnte prosedyre, bytt ut navn med henholdsvis midtbane/forsvar/keeper, samme konklusjon.

 

Ingen inn til klubben.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 16 2010, 05:31 PM) 195845[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Tror ikke det kommer en bekreftelse på dette før sesongen i Frankrike er over.

Tror ikke det kommer en bekreftelse i det hele tatt jeg. RvP er jo som en ny signing - samtidig som Vela omsider skal slå gjennom. Bendtner har bevist hva han kan (score viktige mål), Arshavin er der samtidig som yngre spillere skal få noen sjanser.

 

Neida - blir ingen spiss på oss.

 

Gjenta ovenfornevnte prosedyre, bytt ut navn med henholdsvis midtbane/forsvar/keeper, samme konklusjon.

 

Ingen inn til klubben.

Ganske sikker på at Wenger henter enn noen spillere i sommer, alt annet virker ulogisk. Om det blir Chamakh eller noen andre er ikke godt og si, men at det kommer en eller flere nye spillere er eg overbevist om. Wenger har vel aldri latt det gå en sommer uten at han henter inn noen?

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ganske sikker på at Wenger henter enn noen spillere i sommer, alt annet virker ulogisk. Om det blir Chamakh eller noen andre er ikke godt og si, men at det kommer en eller flere nye spillere er eg overbevist om. Wenger har vel aldri latt det gå en sommer uten at han henter inn noen?

 

2004 var vel et år han ikke hentet noen, og jobbet heller med nye kontrakter til Henry og co.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 16 2010, 05:31 PM) 195845[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Tror ikke det kommer en bekreftelse på dette før sesongen i Frankrike er over.

Tror ikke det kommer en bekreftelse i det hele tatt jeg. RvP er jo som en ny signing - samtidig som Vela omsider skal slå gjennom. Bendtner har bevist hva han kan (score viktige mål), Arshavin er der samtidig som yngre spillere skal få noen sjanser.

 

Neida - blir ingen spiss på oss.

 

Gjenta ovenfornevnte prosedyre, bytt ut navn med henholdsvis midtbane/forsvar/keeper, samme konklusjon.

 

Ingen inn til klubben.

 

Mulig du har rett,men tror det ikke denne gangen. Inntrykket etter Wenger

sin siste konferanse er at defensivt blir noe hanket inn.

Når han i tillegg sier at Almunia ikke er garantert 1 plassen framover går det mot signering der.

Tipper Chamakh,ny keeper og midtstopper blir hanket inn før neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

2004 var vel et år han ikke hentet noen, og jobbet heller med nye kontrakter til Henry og co.

 

Sommeren 2004 ble vel duoen Robin van Persie, Mathieu Flamini og Manuel Almunia hentet inn. Mens i januar kom Jose Antonio Reyes fra Sevilla. B)

 

Men kanskje sommeren 2003 hvor han jobbet med kontrakter. ;)

Link to comment
Share on other sites

Sommeren 2004 ble vel duoen Robin van Persie, Mathieu Flamini og Manuel Almunia hentet inn. Mens i januar kom Jose Antonio Reyes fra Sevilla. :)

 

Men kanskje sommeren 2003 hvor han jobbet med kontrakter. ;)

I 2003 kom vel Lehman, Senderos og Clichy?

Link to comment
Share on other sites

Mulig du har rett,men tror det ikke denne gangen. Inntrykket etter Wenger

sin siste konferanse er at defensivt blir noe hanket inn.

Når han i tillegg sier at Almunia ikke er garantert 1 plassen framover går det mot signering der.

Tipper Chamakh,ny keeper og midtstopper blir hanket inn før neste sesong.

 

Da kan man spørre seg selv -> Hvor ofte har Wenger nærmest lovet signeringer? Og jeg tenker da på _signeringer_ - ikke en avdanket Silvestre eller en lovende Bischoff - for så å gå tilbake etter at vinduet er stengt og si "vi fant ikke den rette" ? Dette er en gjenganger den siste tiden, og jeg har nok blitt en stor pessimist med tanke på overganger.

 

Jeg HÅPER på en spiss, midtstopper og keeper. Jeg tror vi får ett par ukjente 16-17åringer, og heller mister den tradisjonelle viktige spilleren. Hvem det blir får man vente og se - Jeg tror Gallas eller Arshavin forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

"We will announce the deals after the league [finishes]," he said.

 

"He is one of the players who has a good chance to join us."

 

Wenger om Chamakh.

 

Jepp, har sagt dette før at hvis det kommer en bekreftelse så kommer det ikke før sesongen er slutt.

Link to comment
Share on other sites

"We will announce the deals after the league [finishes]," he said.

 

"He is one of the players who has a good chance to join us."

 

Wenger om Chamakh.

Likte spesiellt godt "one of the players", det betyr vel at det kanskje kommer flere spillere?

Likte også at han sa the DealS

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ok. Veldig viktig og interessant.

 

Stemmer vel det ja, stompa, tror egentlig Kellex må svare for seg her. :P

Jo eldre man blir jo mer suser man tydeligvis :P

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 20 2010, 08:02 PM) 196381[/snapback]

Fyren bak den artikkelen er en komplett tulling. Eneste sammenlingbare mellom Chamakh og Ronaldo er i utseende, ellers er spillerstilen deres helt forskjellig.

 

Men det skal dog sies at han har en tedens til å falle litt for lett.

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 20 2010, 08:02 PM) 196381[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fyren bak den artikkelen er en komplett tulling. Eneste sammenlingbare mellom Chamakh og Ronaldo er i utseende, ellers er spillerstilen deres helt forskjellig.

Men det skal dog sies at han har en tedens til å falle litt for lett.

 

Det hender til tider det, men å si at noen filmer like mye som Ronaldo er drøyt, er få personer som kaster seg like lett som han ;)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Linken din går bare rett til samme tråd, Stefan! Regner med at det var denne du mente å bruke:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...-before-june-11

Jeg regner med at dette er Chamak, som hvis jeg kjenner Wenger rett allerede er enig med han om kontrakt! Vi er faktisk avhengig av en midtstopper, så Wenger: det holder ikke med en!

Link to comment
Share on other sites

Linken din går bare rett til samme tråd, Stefan! Regner med at det var denne du mente å bruke:

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...-before-june-11

Jeg regner med at dette er Chamak, som hvis jeg kjenner Wenger rett allerede er enig med han om kontrakt! Vi er faktisk avhengig av en midtstopper, så Wenger: det holder ikke med en!

 

Haha ja det stemmer det :) skjønner ikke hvordan linken endte inn på tråden her igjen men.. :P

 

Regner med at det er Chamakh jeg også. Vi trenger som du sier en midtstopper eller to, samt en keeper. Og hvis vi skulle forbedre laget ytterlige hadde en midtbanespiller som kunne gått rett inn ved siden av Cesc og Song vært ypperlig. (hvis vi spiller 4-3-3 neste sesong også da selvfølgelig)

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 29 2010, 11:26 PM) 197042[/snapback]

Haha ja det stemmer det :) skjønner ikke hvordan linken endte inn på tråden her igjen men.. :P

 

Regner med at det er Chamakh jeg også. Vi trenger som du sier en midtstopper eller to, samt en keeper. Og hvis vi skulle forbedre laget ytterlige hadde en midtbanespiller som kunne gått rett inn ved siden av Cesc og Song vært ypperlig. (hvis vi spiller 4-3-3 neste sesong også da selvfølgelig)

 

 

Neida - det er nok ny kontrakt til Gallas og/eller Campbell. Ny signering det vøtt - pr.d.d. har vi ikke dem tilgjengelige for neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 29 2010, 11:26 PM) 197042[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Haha ja det stemmer det :) skjønner ikke hvordan linken endte inn på tråden her igjen men.. :P

 

Regner med at det er Chamakh jeg også. Vi trenger som du sier en midtstopper eller to, samt en keeper. Og hvis vi skulle forbedre laget ytterlige hadde en midtbanespiller som kunne gått rett inn ved siden av Cesc og Song vært ypperlig. (hvis vi spiller 4-3-3 neste sesong også da selvfølgelig)

Neida - det er nok ny kontrakt til Gallas og/eller Campbell. Ny signering det vøtt - pr.d.d. har vi ikke dem tilgjengelige for neste sesong.

 

Neida der tar du nok feil. Er nok ny kontrakt til Silvestre! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...