Jump to content

Amsterdam Tournament


magys

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Bra at de klarte å snu, og det ble bedre i den andre omgangen spillemessig, men farlig å la seg lure av dette. Laget svinger for mye i prestasjonene, og det er liten tvil om at det er større forskjell på maks og min-nivå hos Arsenal enn hos rivalene. Defensivt er det som vanlig alt for lurvete og naivt, og selv om målene var glimrende er det fortsatt for ineffektivt. Laget har MYE å gå på, men ser naturligvis ikke bort fra at de klarer å rette opp noe når alvoret starter.

 

Spillervurderinger:

Almunia: På det jevne. En toppkeeper hadde KANSKJE tatt 0-2 målet?

Sagna: Har et stykke igjen til fjorårsnivået.

Toure: Pluss for høy fart, men for lurvete taktisk.

Gallas: Mye det samme som Toure.

Clichy: Dette var vel ikke av de bedre kampene hans?

Eboue: Katastrofe i første omgang. Har stagnert de to siste sesongene. Pluss for kjempeassist til 1-2 målet!

Denilson: Kjempebidrag til 3-2 målet, og har et bra potensiale offensivt. Men defensivt anker? Neppe!

Fabregas: Brukbart, men fortsatt mye å gå på.

Walcott: For variabel. Gjør endel rare valg.

Adebayor: Spilte seg opp i den andre omgangen, men i den første så det ut som han fortsatt var på ferie.

van Persie: Skaden har satt ham tilbake? Men vi så noen positive tilløp.

Bendtner: Bra innhopp. Virker mer på hugget enn i fjor.

 

De andre innbytterne rakk aldri å sette preg på begivenhetene.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Kan ikke si at jeg er overrasket. Når Wenger mister 4 erfarne spillere og erstatter med en ung spiller som nå er skadet så er en tropp som var for tynn og uten nok erfaring blitt utrolig nok mindre..At Wenger bruker Eboue er egentlig greit da det ikke er så mange å velge(Wilshere er jo der men vil nok ikke bli brukt så ofte som vi skulle ønske enda)

Morsomt å se Huntelaar, og det er en grund til at jeg har skreket navnet hans en lang stund nå. Ajax er et bra lag de og vi skal nok ikke se så alt for mørkt på det da det er en omgang igjen. Problemene i laget er der og vil ikke gå bort med det første så vi får håpe noen kan ta ansvar og pynte litt på resultatet.

Mye sies om Adebayor i disse dager men jeg har tru på at han kommer seg. Jeg har slått meg til ro at vi ikke vil få tak i en skikkelig målskårer i klasse med vår tdligere store Henry. Så håper han setter flere enn han bommer på i år og at Walcott kan ta steget helt opp. Synd Wenger ikke vil/kan bruke penger på flere spillere for de vi har er meget gode :D

 

Pluss i første omgang:

 

- Fabregas er tilbake.

- Walcott.

- Van Persie er ikke skadet enda.

 

Minus i første omgang:

 

-Forsvaret nok en gang.

- Eboue :surprise?

- Denilson :Skal han spille en full sesong ved siden av fabregas? Grøss!

- Adebayor sløser med 100% sjanser nok en gang desverre.

 

Joda da vant vi denne kampen. Meget bra av gutta og det ble Adebayor som ble den store forskjelllen :D Flere ting som Wenger må ta tak i, for det så ikke bra ut før Adebayor startet å herje litt. Litt flaks med 2-2 målet, men en bra kamp. Min oppsumering etter kampen:

 

PLuss:

- Sagna.

- Adebayor.

- Bedre forsvar i andre omgang.

- Vinner kampen etter å ligget under 2-0!

 

Minus:

- Van Persie som ser det som mer viktig å klage på Walcott når laget ligger under.(mange ufine situasjoner med nederlenderen også! Skjerp deg gutt!

- Disiplin! Mangel på erfaring og ledere er meget tydelig!

- Må nesten si Denilson igjen men gjør fint forarbeid til det tredje målet men som partner til Fabregas er han ikke god nok enda.

- Eboue igjen her også men gjør et meget fint innlegg til Adebayor på reduseringen. Ellers gjør han fint lite på banen desverre.

 

Godkjent kamp for så vidt men med en gavepakke fra Ajax så er vi heldige som kommer inn i kampen igjen. Store problemer bakover, sløser med 100% sjanser, ufint spill til tider(frustrasjon) krangling med egne og motspillere, mangel på en klasse DM spiller, er noe av det som bør fikses på snart og forhåpntligvis finner Wenger løsningen ;)

Link to comment
Share on other sites

hvis dette skal være arsenals første 11, vet jeg fan ikke om pl plassen berges. dette er noe av det værste jeg har sett på 20 år.

 

almunia ser ut som et lite barn som prøver å strekke seg etter noe godt på 2-0. eboue er rett og slett tragisk. ellers er det svakt og dårlig spill av de aller fleste. fysj og fy!!

 

sett inn wilshere å få litt fart i spillet

 

...her må det handles wenger. en toppkeeper, en midtstopper som vet hvor han er på banen, en defansiv midtbane som jobber knallhardt og ikke minst, en spiss som i allefall klarer å komle ballen over streken på mer enn 1 av 12-15 100% sjanser.

 

fysj å fy!!

 

Ha litt mere trua på gutta så skal du se at det går bra,,kan ikke bare hiv oss rundt og kjøpe midtbaner og spisser hver gang det går dårlig i en kamp.

Tror vi kommer tilbake i 2 omg ;)

 

Som sagt,,ha litt mere tru på laget ditt så går det bra.. :D

Link to comment
Share on other sites

Arsenal mer skjerpet i andre omgang samtidig som Ajax byttet i stykker laget sitt. Alt i alt en bra gjennomført kamp, men det er dette med å score selvsagte mål og la være å forære motstanderen mål. Her må det skjerpes inn ytterligere.

 

Almunia - som alltid "ok", hverken mer eller mindre.

Sagna - stort sett greit.

Toure - svært "rusten" (noe han har vært i snart et år nå).

Gallas - har også hatt bedre kamper, umotivert?

Clichy - stort sett greit.

Eboue - traff med et innlegg.

Fabregas - ok kamp, ikke mer.

Denilson - kuppet en assist, forøvrig middels.

Walcott - løper, forsøker og er et uromoment, men sliter med samspillet.

van Persie - ok kamp, ikke mer.

Adebayor - som alltid grove miss og offside, men også et par mål.

 

Vi ser at det bor mye fotball i laget. Ser ikke så fryktlig ille ut alt i alt. Skulle ønske at Adebayor hadde satt en av de tidlige sjansene. Det handler om fokus og er så forbannet viktig. Skulle ønske at Toure kunne fått strøm på GPS'en. Har merket meg at 2-0 målet (som langt fra er en selvfølge å redde) er slikt van der Sar tar innimellom. Ikke en ueffen egenskap. Håper Gallas ikke er blitt "tam" i sitt fornyede liv som kaptein. I dag var det for lite trøkk derfra.

 

Det er kritikken. Det siste touchet mangler fortsatt, men likevel er dette laget er mer enn godt nok til å få en ny god sesong.

 

Satser på at vi drar i land "leketrofeet" i morra.

Link to comment
Share on other sites

Med en liten klype etterpå klokskap må jeg si at det enda er litt tidlig å komme med dommedagsprofetier etter førsteomgang i en treningskamp mot Ajax. Ja vi spilte ikke bra, men med tanke på hvilke lag vi har stilt med hittil i førsesongen så er ikke mange av disse gutta skikkelig innspilte. Er meget fornøyd med seier og vi viser hjerte og guts til å komme tilbake ;)

Link to comment
Share on other sites

grei kamp dette. Svakt å ligge under 2-0 mot Ajax som så absolutt ikke er det laget de engang var på 90-tallet. Vi snur, og det er bra. Har allikevel problemer med å se Arsenal kjempe om 1.Plassen med dette laget, dessverre:( Føler bare vi mangler bredde og nok gode spillere, og jeg håper virkelig jeg tar feil!

 

Positivt idag: Snur oppgjøret, Ade scorer to, Eboue har 1 godt innlegg!

Negativt: ligge under 2-0 mot Ajax, mye dårlig spill, spesielt defensivt.

Utmerket seg: Kolo med FET afrikasveis. Suarez, veldig god spiller!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen ga bare tre svar:

-Walcott mangler fotballhode; van Persie har all grunn til å skjelle ham ut etter utallige dårlige valg.

-Eboue-kritikerne skjønner fortsatt ikke at gutten har mye å bidra med både offensivt og defensivt. Han må imidlertid plukke av seg noe av tullet han har drevet med siste sesongene.

-Adebayor er per i dag en av verdens beste angripere og fortjener den lønnen han nå får. At vi beholdt ham kan være forskjellen på pokaler og ingenting neste sesong. I dag er han hele forskjellen på et middelmådig og et godt fotball-lag.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen ga bare tre svar:

-Walcott mangler fotballhode; van Persie har all grunn til å skjelle ham ut etter utallige dårlige valg.

-Eboue-kritikerne skjønner fortsatt ikke at gutten har mye å bidra med både offensivt og defensivt. Han må imidlertid plukke av seg noe av tullet han har drevet med siste sesongene.

-Adebayor er per i dag en av verdens beste angripere og fortjener den lønnen han nå får. At vi beholdt ham kan være forskjellen på pokaler og ingenting neste sesong. I dag er han hele forskjellen på et middelmådig og et godt fotball-lag.

 

Er meget uenig i det du skriver, og skal prøve så godt jeg kan med å begrunne:

 

Walcott:

Var uheldig med touch og det våte underlaget igår i enkelte situasjoner, men synes likevel han er en av få som jobber å skaper offensive angreps-situasjoner igår. Hvorfor Persie skjeller han ut, forstår jeg faktisk ikke, for det jeg fikk inntrykk av på hendelsen igår uten reprise er:

Walcott fører ballen i stort tempo, mens hverken Persie eller Ade går i tidlig løp på rom hvor ballen skal bli spilt. Forsvarspilleren går meget kjapt ut, så han må prøve å ta med ballen videre.......etterhvert så går angrepet opp i null.

Hadde Persie gått i et rom hvor Walcott burde ha spilt, så skulle jeg forstått reaksjonen.........men her mener jeg den "rutinerte" Persie" rett og slett dummer seg ut med sin oppførsel igår, og Ade tok vel også å stoppet Persie med et lite dytt/berøring i denne situasjonen om jeg ikke husker helt feil.

Nei, et stort minus på Persie etter hans oppførsel etter angrepet.

 

Eboue har en middels førsteomgang, hvor han ikke bidrar noe offensivt. Har et meget godt innlegg til 1-2 målet, men mangler det lille ekstra for at høyre siden skal bli beryktet og farlig. Han gir vel midtbanen en litt mere defensiv trygghet, slik at Fabregas/Denilson kan gå høyere opp i banen.

Jeg liker ikke typen spiller Eboue er, og det står jeg for. For mye dritt med taklinger, etterslegninger, rullinger, kroppsrpåk, osv, og for å si det med få ord: Elendig oppførsel på banen.

Få han vekk!

 

Adebayor har to 100% sjanser hvor han ikke scorer, før han får et kjempeinnlegg fra EBoue. Greit nok, et godt løp inni feltet, kombinert med dårlig markering.

Synes han tar seg opp i 2.omgang, men offiside-løpene (som ifjor), dårlig 1.touch på ballen, og tilfelidig med jobbing/løp gjør at han står igjen som en kamp helt på det jevne. Mål nummer to skal han takke Denilson for, selv om det er et fint veggspill.

Nei, ble langt ifra imponert over Adebayor igår....selv med 2 mål.

 

For all del, han har masse kvaliteter.....men bruk dem på en effektiv måte, så er du en meget god spiss Ade :P

 

Synes likevel det var en grei kamp å ta med seg rett før sesongen. Vi slipper inne to mål, og det første målet kommer av at Toure (nok engang) header ballen ut i et farlig rom. Dette er svakheten i Toure sitt spill, men jeg elsker å se han ta angrepspiller i løpeduell. Fantastisk!

2.målet kommer etter en rask frispark, og det er en fantastisk avslutning av Huntelaar. Vi burde ha hatt en scoring før dette, hint hint Adebayor.......

Kampen var jevn, men Arsenal kom sterkere å sterkere i 2.omgang. Ballen gikk raskere, og løpene/pasningene satt mer enn 1.omgangen.

Synes Denilson/Fabregas kombinasjonen fungerte til tider meget bra, men er meget skeptisk (som jeg har vært lenge) til Ade og Persie på topp.

Liker ikke den kombinasjonen, siden jeg mener de ikke utfyller hverandre som et fryktet angrepsvåpen skal være. Ville hatt en mer rettvendt spiss som makker til en av disse....men, det er min mening B)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har to 100% sjanser hvor han ikke scorer, før han får et kjempeinnlegg fra EBoue. Greit nok, et godt løp inni feltet, kombinert med dårlig markering.

Synes han tar seg opp i 2.omgang, men offiside-løpene (som ifjor), dårlig 1.touch på ballen, og tilfelidig med jobbing/løp gjør at han står igjen som en kamp helt på det jevne. Mål nummer to skal han takke Denilson for, selv om det er et fint veggspill.

Nei, ble langt ifra imponert over Adebayor igår....selv med 2 mål.

 

For all del, han har masse kvaliteter.....men bruk dem på en effektiv måte, så er du en meget god spiss Ade :P

 

Er enig i det meste du sier, til og med om Adebayor, men er du ikke enig at det er merkverdig at selv om han faktisk spiller en generelt midt-på-treet kamp, så scorer han fortsatt 2 mål? Greit nok at han kanskje skulle hatt et mål eller to til, men han klarer faktisk å komme til så sinnsykt mye sjanser at jeg rett og slett ikke klarer å la være å bli imponert.

 

Bare tenk deg Adebayor med avslutningsegenskaper alá Van Nistelrooy/Ronaldo, verdens beste spiss med en mil hvis han kunne forbedret avslutningene.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen ga bare tre svar:

-Walcott mangler fotballhode; van Persie har all grunn til å skjelle ham ut etter utallige dårlige valg.

-Eboue-kritikerne skjønner fortsatt ikke at gutten har mye å bidra med både offensivt og defensivt. Han må imidlertid plukke av seg noe av tullet han har drevet med siste sesongene.

-Adebayor er per i dag en av verdens beste angripere og fortjener den lønnen han nå får. At vi beholdt ham kan være forskjellen på pokaler og ingenting neste sesong. I dag er han hele forskjellen på et middelmådig og et godt fotball-lag.

 

Er meget uenig i det du skriver, og skal prøve så godt jeg kan med å begrunne:

 

Walcott:

Var uheldig med touch og det våte underlaget igår i enkelte situasjoner, men synes likevel han er en av få som jobber å skaper offensive angreps-situasjoner igår. Hvorfor Persie skjeller han ut, forstår jeg faktisk ikke, for det jeg fikk inntrykk av på hendelsen igår uten reprise er:

Walcott fører ballen i stort tempo, mens hverken Persie eller Ade går i tidlig løp på rom hvor ballen skal bli spilt. Forsvarspilleren går meget kjapt ut, så han må prøve å ta med ballen videre.......etterhvert så går angrepet opp i null.

Hadde Persie gått i et rom hvor Walcott burde ha spilt, så skulle jeg forstått reaksjonen.........men her mener jeg den "rutinerte" Persie" rett og slett dummer seg ut med sin oppførsel igår, og Ade tok vel også å stoppet Persie med et lite dytt/berøring i denne situasjonen om jeg ikke husker helt feil.

Nei, et stort minus på Persie etter hans oppførsel etter angrepet.

 

Eboue har en middels førsteomgang, hvor han ikke bidrar noe offensivt. Har et meget godt innlegg til 1-2 målet, men mangler det lille ekstra for at høyre siden skal bli beryktet og farlig. Han gir vel midtbanen en litt mere defensiv trygghet, slik at Fabregas/Denilson kan gå høyere opp i banen.

Jeg liker ikke typen spiller Eboue er, og det står jeg for. For mye dritt med taklinger, etterslegninger, rullinger, kroppsrpåk, osv, og for å si det med få ord: Elendig oppførsel på banen.

Få han vekk!

 

Adebayor har to 100% sjanser hvor han ikke scorer, før han får et kjempeinnlegg fra EBoue. Greit nok, et godt løp inni feltet, kombinert med dårlig markering.

Synes han tar seg opp i 2.omgang, men offiside-løpene (som ifjor), dårlig 1.touch på ballen, og tilfelidig med jobbing/løp gjør at han står igjen som en kamp helt på det jevne. Mål nummer to skal han takke Denilson for, selv om det er et fint veggspill.

Nei, ble langt ifra imponert over Adebayor igår....selv med 2 mål.

 

For all del, han har masse kvaliteter.....men bruk dem på en effektiv måte, så er du en meget god spiss Ade :P

 

Synes likevel det var en grei kamp å ta med seg rett før sesongen. Vi slipper inne to mål, og det første målet kommer av at Toure (nok engang) header ballen ut i et farlig rom. Dette er svakheten i Toure sitt spill, men jeg elsker å se han ta angrepspiller i løpeduell. Fantastisk!

2.målet kommer etter en rask frispark, og det er en fantastisk avslutning av Huntelaar. Vi burde ha hatt en scoring før dette, hint hint Adebayor.......

Kampen var jevn, men Arsenal kom sterkere å sterkere i 2.omgang. Ballen gikk raskere, og løpene/pasningene satt mer enn 1.omgangen.

Synes Denilson/Fabregas kombinasjonen fungerte til tider meget bra, men er meget skeptisk (som jeg har vært lenge) til Ade og Persie på topp.

Liker ikke den kombinasjonen, siden jeg mener de ikke utfyller hverandre som et fryktet angrepsvåpen skal være. Ville hatt en mer rettvendt spiss som makker til en av disse....men, det er min mening B)

 

For å ta Ade først:

-Han skaper enormt med sjanser både i første og i andre omgang. Helt enig i at han skal score flere mål og må bli mer kynisk alene med keeper hvor han ofte slurver og fullstendig mangler TH14 kvaliteter. Men, selv på en middels dag avgjør han kampen helt alene. Talentet er enormt og kvalitetene han har både langs bakken og i luften gjør ham til en utrolig vanskelig spiller å håndtere for motstanderene. Han kan fungere som oppspillspunkt, tilrettelegger, hodespiller, bakromsspiller og avslutter. Blandet med stor motor og god vilje er det ikke mange angrepsspillere i verden som kan være mer komplett som spiller. Slik Arsenal spiller fotball, dvs alle spillere skal involveres i de offensive trekkene, er Ade per idag det absolutt beste man kan finne. At flere av verdens største klubber har ligget langflate etter ham både i fjor (ManU og Chelsea) og i år med Barca og Milan må da være forklaring nok for de fleste til å skjønne at han har et ekstremt potensiale som bare venter på å blomstre helt.

 

van Persie og Walcott: Walcott virker å være umulig å spille med fordi han ikke tydelig gjør klart for medspillere hva han har tenkt. Dette er litt det samme som Reyes slet med; gode individuelle ferdigheter, men kun Bergkamp og Pires som klarte å lese hans bevegelser. Flere ganger i går hvor van Persie viser at han vil ha ballen tidlig for å frigjøre rom for andres løp, mens Walcott ikke evener å lese hva som er i ferd med å skje. Blir derfor hakkete og urytmisk og tilslutt sprekker det litt for van Persie. I akkurat den situasjonen er jeg enig i at han overreagerer, men tror nok det skyltes oppspart frustrasjon fra flere lignende hendelser.

 

Eboue: Du nevner selv både hans sterke og svake sider. Overspillet må bort. Faktene må bort. Ufinhetene (som jeg faktisk mener er sterkt overhypet både her og andre steder) må bort. Men, faktum er at han balanserer laget mye både offensivt og defensivt. Dette har jeg kommentert mange ganger tidligere og skal ikke gå inn på dette nå igjen. Du har jo vært her en stund, så du har sikkert lest noen av mine innlegg om den saken tidligere.

I gårsdagens kamp har Eboue en meget god avslutning som fører til returen Ade presterer å bomme på. Han har ved flere anledninger frigjort seg med tunge og smarte løp som spesielt Denilson var god til å lese. Fikk snudd spillet raskt og dette førte sekundært til overtalls-situasjoner både på høyresiden og sentralt ved van Persie og Sagna. Legget før Ades mål var meget godt og han har også et godt legg tidligere i kampen som Ade bommer på. Jeg syns helt oppriktig at han var blandt de 5 beste på laget i går.

Jeg tror at Eboue lett kan komme opp i 6-7 scoringer i år hvis han bare klarer å få litt selvtillit foran mål. Det var veldig nært ved flere anledninger sist sesong, men man kunne tydelig se at han kviet seg for å avslutte da han gang etter gang misset på relativt gode muligheter. Tipper vi kan se den såkalte "ketchup-effekten" når det første målet kommer.

Link to comment
Share on other sites

Eboue har kvaliteter som fotballspiller, ellers hadde han ikke fått muligheten for å være under Wenger sine armer i så lang tid.

Er helt enig med RP7, om at Eboue har potensiale til å score nesten 2-sifret med mål. Han kommer stadig vekk i gode scoringsjanser, men avsluttningsegenskapene er nesten i samme kvalitet som Hleb hadde. Virker som om man stresser i denne fasen, men ser også den ketchup-effekten om han skulle få et par raske mål etterhverandre.....

 

Og, jeg tror at i enkelte kamper kan det/og er det faktisk et must å han en kantspiller med litt andre egenskaper enn en reinspikka offensiv ving. Man må balansere litt i denne lagdelen, om motstanderlaget har kvaliteter som må stoppes i dette området av spillet. Vi kan ikke blottlegge hele midtbaneleddet i tøffe bortekamper, så at vi har bruk for Eboue er det ingen tvil om......(selv om jeg blir irritert hver gang han tosker seg til)

 

Vi er nok alle enige om nykkene, så den fortsetter jeg ikke på :P

 

Nå er jeg litt uenig med deg i Persie og løp, og skal prøve å forklare:

Arsenal spiller en angrepsfotball som skal omhandle tempo i lengderetningen, og om Persie stadig løper ut av dette systemet så vil man stoppe tempoet i angrepet. Han frigjør rom når han drar med seg en forsvarspiller med sine løp og det er bra, men det blir for ofte at det stopper opp der. Det er for mange løp mot sin egen banehalvdel (møtende løp), og for ofte løp ut på kanten som stopper angrepet. Han må også variere litt med å ta løpene også rettvendt, noe jeg synes blir mer og mer sjeldent fra Persie sin side.

Han spiller for mye på det sikre, og han kan ikke kreve at ballen må ut av den sonen hvor målsjansene skapes.

 

Jeg føler at vi skulle hatt en spiss som tok løpet i rommet som Persie etterlater, og mot målet. Da har Walcott en gyllen sjanse til å sende en pasning som kan skape 1 mot 1 sjanse.

Vi skal selvfølgelig variere spillet, men jeg mener ut ifra kampen igår at Persie ikke hadde grunn til å klage slik han gjorde.

Walcott var litt uvenn med ballen og slet litt med underlaget igår, men han gir forsvarspillere problemer med den enorme farten på sine løp. Og alternativenen fremover var ikke så mange i store deler av kampen igår.....

Jeg føler og mener at han burde bli spilt som spiss, sammen med enten Adebayor eller Persie. Da har man en som kan stikke i bakrommet, som skapes når makkeren (Ade/Persie) møter eller trekker seg ut på kanten.

Adebayor og Persie føler jeg ikke vil fungere bra som et spisspar i det systemet Arsenal spiller, begge har nogenlunde samme spisskvaliteter og de jobber litt for likt på banen. Mulig jeg tar feil, men tiden vil vise...... Jeg er ikke begeistret for det spissparet, og mener vi mangler den rettvendte aggresive spilleren når de er der fremme.

 

Da kan man argumentere med at: det er jo der kantspillerene skal være??

Jeg er enig i den tankegangen, men står fortsatt på at vi kun burde ha en som møter og evt trekker seg ut (ha de kvalitetene), og ha en som jakter på rommene som skapes av dette.

 

Joda, Ade scoret to mål igår...men de var nesten ferdigscoret? Et fantastisk innlegg, og en dårlig markering i forsvaret gjør at han kommer hoppende inn på 5meter gir det første målet.

 

Mål nummer to kommer av et bra veggspill, etter et fantastisk initiativ av Denilson. Han legger på skrå ut der Ade står.

All honnør av å være der, men mye var tilrettelagt for målene.

 

Jeg veit (og har aldri nektet) for at han har enome kvaliteter, og et enormt potensiale.

Avsluttnings-egenskapene er middelmådig, og det å jobbe i alle kamper (være på tå hev som det heter) er også noe som må bli bedre. Ofte offside avblåsningene kommer av at han ikke følger med, og der går vi glipp av mange sjanser.

 

Dette kan selvfølgelig jobbes med, men jeg står for at han igår hadde en kamp på det jevne. Ikke fantastisk, og ikke dårlig.

Bra med to mål, men helhetlig er det mye å gå på.

 

En spiller som kan nå så langt han selv vil, men hvor mye vil han jobbe for det?

Tiden vil vise.........jeg håper at han prøver 100%, men jeg frykter en liten anelse at det ikke skjer.....så får folk halshugge meg for å mene/føle det B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...