Jump to content

Amsterdam Tournament


magys

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

Fabianski

J.Hoyte - Senderos - Djourou - Emmanuel-Thomas

Walcott - Ramsey - Fabregas - Wilshere

Bendtner - Vela

Tok du en råsjans Sir John?? ;) Randall spiller istedenfor Fabregas, han er ikke engang på benken faktisk.hehe... Han spilte mye i går, og er vel greit å hvile han litt nå etter å ha spilt sin første kamp på lenge ;)

 

Herlig av Vela :D

Link to comment
Share on other sites

Utenom den nylige situasjonen som endte med gult kort, så syntes jeg Senderos virker stødig og som en god ledertype for de yngre! Kapteinstype, med holdninger og fotballgjerne, forran teknikk og atletisme ;)

Link to comment
Share on other sites

Absolutt godkjent omgang av unggutta dette! Vi blir litt kjørt i siste halvdel av omgangen, og må nok gjøre noen grep i pausen der. Vi må blant annet bli flinkere til å ta ut folk innenfor vår egen 16-meter. Sevilla kommer altfor lett til avslutning, det må vi bedre på. Rett å slett bare å orientere seg og være litt tøffere 1 mot 1, uten å bruke ulovlige midler. Ellers så synes jeg Fabianski har vært meget god, det beste jeg har sett av han, han holder oss inne i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Mye Sevilla i denne omgangen,men syns allikevel det er mye positivt her.

Djorou-Senderos virker veldig bra sammen til tross for et par småfeil.

Bendtner virker som han har tatt et skritt videre fra forrige sesong.

Thomas er bra defensivt. Fabianski..njaa..fra meget bra til litt opp og ned,men definitivt godkjent.

Ellers så blir midtbanen litt tynn,men kunne faktisk tenke meg å se Eboue sentralt i 2 omg.

Link to comment
Share on other sites

Forsvarskamp så langt, men det måtte ein vel vente!

 

Fabianski har stort sett vore trygg og bra i feltarbeidet. Pluss også for redninga på skotet til Fabiano.

 

Ellers har Djourou og Senderos vore gode i midtforsvaret, noko som har vore nødvendig ettersom Ramsey i fleire høve har mista ballen i farleg sone. Ramsey får derimot pluss for eit par gode gjennombruddspasningar.

 

Hoyte har vore ok på høgrebacken, sjølv om han hatt litt trøbbel med Capel. Gibbs er ikkje venstreback, noko som til tider er ganske tydeleg. Reddar seg derimot inn litt takka vere bra fart.

 

Wilshire har vore bra, Randall har vi sett lite til. Det samme gjeld forsåvidt Vela bortsett frå målet. Jay Thomas held ikkje nivået endå.

 

Bendtner var ein av dei som gleda mest i første omgong. Touchen er vesentleg betre enn forrige sesong, og han virkar også lettare og kjappare. Reell konkurrent om spissplassen komande sesong slik eg ser det..

Link to comment
Share on other sites

der utlignet sevilla mot fabianski!

 

synnsykt svakt forsvarsspill. tragisk senderos. dette holder ikke. satser på en god avslutning av de som vil vise seg frem. randall, djorou og senderos er ikke bra. ginns har åpnet motorvei på sin side...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...