Jump to content

Amsterdam Tournament


magys

Recommended Posts

  • Replies 206
  • Created
  • Last Reply

hvis dette skal være arsenals første 11, vet jeg fan ikke om pl plassen berges. dette er noe av det værste jeg har sett på 20 år.

 

almunia ser ut som et lite barn som prøver å strekke seg etter noe godt på 2-0. eboue er rett og slett tragisk. ellers er det svakt og dårlig spill av de aller fleste. fysj og fy!!

 

sett inn wilshere å få litt fart i spillet

 

...her må det handles wenger. en toppkeeper, en midtstopper som vet hvor han er på banen, en defansiv midtbane som jobber knallhardt og ikke minst, en spiss som i allefall klarer å komle ballen over streken på mer enn 1 av 12-15 100% sjanser.

 

fysj å fy!!

Link to comment
Share on other sites

Her er det mye å ta tak i. Ajax er meget bra og ugyre effektive.

Toure har hatt malaria,men mister fortsatt hodet i pressete situasjoner.

Fortsetter Toure slik må vi ut og kjøpe en ny midtstopper. Dette er uhyre svakt av Toure. Toure gjør det vanskelig for hele forsvarsfireren og begge målene er hans skyld i etter min mening.

 

Hvem spiller ved siden av Fab? For der er det ikke mye å se. Som jeg har sagt før. Denilson holder ikke nivået ennå, og det vises med all tydelighet nå.

 

Adebayor må sette den der!

Link to comment
Share on other sites

Og Av motstandernes Forsvar......

 

De er da vitterlig også foran målene.

 

Ellers skal jeg være litt ekkel og spissformulert. Mønstret fra fjoråret som nådde høydepunktet på Anfield i CL viser seg igjen.

Burde vært 0-1, men Adebayor misser.

Burde vært 0-1 en gang til, men Adebayor misser igjen.

1-0 armer og bein.

2-0 er en typisk situasjon som vi nylig har diskutert i en annen tråd.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Kan ikke si at jeg er overrasket. Når Wenger mister 4 erfarne spillere og erstatter med en ung spiller som nå er skadet så er en tropp som var for tynn og uten nok erfaring blitt utrolig nok mindre..At Wenger bruker Eboue er egentlig greit da det ikke er så mange å velge(Wilshere er jo der men vil nok ikke bli brukt så ofte som vi skulle ønske enda)

Morsomt å se Huntelaar, og det er en grund til at jeg har skreket navnet hans en lang stund nå. Ajax er et bra lag de og vi skal nok ikke se så alt for mørkt på det da det er en omgang igjen. Problemene i laget er der og vil ikke gå bort med det første så vi får håpe noen kan ta ansvar og pynte litt på resultatet.

Mye sies om Adebayor i disse dager men jeg har tru på at han kommer seg. Jeg har slått meg til ro at vi ikke vil få tak i en skikkelig målskårer i klasse med vår tdligere store Henry. Så håper han setter flere enn han bommer på i år og at Walcott kan ta steget helt opp. Synd Wenger ikke vil/kan bruke penger på flere spillere for de vi har er meget gode :huh:

 

Pluss i første omgang:

 

- Fabregas er tilbake.

- Walcott.

- Van Persie er ikke skadet enda.

 

Minus i første omgang:

 

-Forsvaret nok en gang.

- Eboue :surprise?

- Denilson :Skal han spille en full sesong ved siden av fabregas? Grøss!

- Adebayor sløser med 100% sjanser nok en gang desverre.

Link to comment
Share on other sites

hvis dette skal være arsenals første 11, vet jeg fan ikke om pl plassen berges. dette er noe av det værste jeg har sett på 20 år.

 

almunia ser ut som et lite barn som prøver å strekke seg etter noe godt på 2-0. eboue er rett og slett tragisk. ellers er det svakt og dårlig spill av de aller fleste. fysj og fy!!

 

sett inn wilshere å få litt fart i spillet

 

...her må det handles wenger. en toppkeeper, en midtstopper som vet hvor han er på banen, en defansiv midtbane som jobber knallhardt og ikke minst, en spiss som i allefall klarer å komle ballen over streken på mer enn 1 av 12-15 100% sjanser.

 

fysj å fy!!

 

Ha litt mere trua på gutta så skal du se at det går bra,,kan ikke bare hiv oss rundt og kjøpe midtbaner og spisser hver gang det går dårlig i en kamp.

Tror vi kommer tilbake i 2 omg :huh:

Link to comment
Share on other sites

Skremmende langt unna ett akseptabelt nivå. Jeg tror vi er kapable nok til å score mål. Det som derimot sannsynligvis vil koste oss titler er midtforsvaret som simelten ikke er godt nok. Gallas/Toure har aldri vært gode sammen og blir det heller ikke.

I tillegg trenger vi en ballvinner sentralt på midtbanen.

At ikke Wenger ser dette er helt uforståelig. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Wenger skrev i et intervhu med arsenal.com at laget hans er full av spisser... de spissene får Jaggu meg skjerpe seg!

 

At adebayor bommer på nærmest to 100% sjanser er for dårlig.. Van persie har jeg ikke sett noe av.. Bendtner har igjen masse å bevise etter min mening, håper han og wilshere kommer inn i 2 omgang...

 

DETTE SKAL VI VINNE! Hvertfall få U:)

Link to comment
Share on other sites

hvis dette skal være arsenals første 11, vet jeg fan ikke om pl plassen berges. dette er noe av det værste jeg har sett på 20 år.

 

almunia ser ut som et lite barn som prøver å strekke seg etter noe godt på 2-0. eboue er rett og slett tragisk. ellers er det svakt og dårlig spill av de aller fleste. fysj og fy!!

 

sett inn wilshere å få litt fart i spillet

 

...her må det handles wenger. en toppkeeper, en midtstopper som vet hvor han er på banen, en defansiv midtbane som jobber knallhardt og ikke minst, en spiss som i allefall klarer å komle ballen over streken på mer enn 1 av 12-15 100% sjanser.

 

fysj å fy!!

 

Ha litt mere trua på gutta så skal du se at det går bra,,kan ikke bare hiv oss rundt og kjøpe midtbaner og spisser hver gang det går dårlig i en kamp.

Tror vi kommer tilbake i 2 omg :huh:

Trur vi kommer tilbake i 2 omgang ja , men æ syns fortsatt vi burde ha litt forsterkninga.

En topp keeper i ung alder og en defansiv midtbanespiller , og kanskje en midtstopper.

vi har nok penger til det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...