Jump to content

Gareth Barry


pacman

Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

la oss alle sammen krysse fingrene for at det er eboue, sånn at vi slipper og se han spille 29 kamper fra start og stå i veien for utviklingen til andre yngre bedre og mye mer lovende spillere vi har i klubben :)

Link to comment
Share on other sites

la oss alle sammen krysse fingrene for at det er eboue, sånn at vi slipper og se han spille 29 kamper fra start og stå i veien for utviklingen til andre yngre bedre og mye mer lovende spillere vi har i klubben B)

 

Å herregud ja..La oss inderlig håpe det :)

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi trenger han? Tørr jeg spørre hvem du ser for deg bekle den defensive midtbanerollen vår? Bare av nysgjerrighet... Hvem har vi som er god nok til å holde den rollen i størstedelen av sesongen, og hvem er backup?

Link to comment
Share on other sites

Barry hadde vært bra, men jeg sitter med en følelelse av at det fins mange andre defansive midtbane spillere som kan bekle den rollen bedre for Arsenal en hva Barry vil gjøre. Jeg har fått intrykk av at Barry er litt for treg. Og jeg mener man må ha hurtighet for å spille DM for Arsenal. Derfor mener jeg at en mann som Yaya Toure hadde passet perfekt inn. Så jeg håper virkelig Wenger henter Yaya for da har vi i mine øyne verdens beste sentrale midtbane! Så wenger løp og kjøp Yaya :P

Link to comment
Share on other sites

Barca sier at yaya ikke er til salgs og om vi hadde hatt en sjanse for å få han hadde det vært et bytte av Hleb.

 

Vi får se andre steder og mange skriver at vi er ute etter Inler og at han er en som kan gjøre en like god jobb som Flamini(har ikke sett han spille, men flere sier det).

 

Jeg tror Diaby er for offensiv for å danne midtbanepar med Fabregs.

Denilson tror jeg har en sjans

Link to comment
Share on other sites

æ ser egentli ikke for meg han Barry i Arsenal drakt. ;)

 

Serriøst? :)

Jeg mener Barry er enhver PL klubbs drøm, fordi han er en skikkelig leder, er en av verdens beste midtbanespillere, og ikke minst fordi han spiller på det engelske landslaget...

Jeg ser for meg Barry i Arsenal drakt :P

Link to comment
Share on other sites

æ ser egentli ikke for meg han Barry i Arsenal drakt. ;)

 

Serriøst? ;)

Jeg mener Barry er enhver PL klubbs drøm, fordi han er en skikkelig leder, er en av verdens beste midtbanespillere, og ikke minst fordi han spiller på det engelske landslaget...

Jeg ser for meg Barry i Arsenal drakt :D

okey :P

men det hadde vært bra og sett han i Arsenal drakta denna sesongen , men æ trur egentli ikke at det blir å skje :)

det hva det æ mente. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er veldig off topic, men svært sannsynelig hvis vi ikke velger å signere noen nye spillere

 

Når jeg tenker tilbake til Emirates cup ifjor, mener jeg å huske at Wenger sa han skulle bruke Diaby sammen med Fabregas sentralt. Men så ble han skadet og Flamini fikk sjansen. Noen som husker noe av dette?? Ganske sikker på at dette var tilfelle.

 

Mener også å ha lest at Rosicky sa at Diaby passet godt inn i denne rollen han også. Han mente han var "den nye Vieira". Så med mindre Diaby er skadet? så tror jeg Fabregas--Diaby blir vårt første valg på midten iår.

 

Jeg hadde klokketro på Diaby den første sesongen hans i Arsenal-drakt, men så ble han dyttet ut på kant og her har han ikke prestert like bra. Så hvis han klarer å ligge dypt i banen tror jeg dette kan bli riktig så bra! :)

Link to comment
Share on other sites

æ ser egentli ikke for meg han Barry i Arsenal drakt. ;)

 

Serriøst? ;)

Jeg mener Barry er enhver PL klubbs drøm, fordi han er en skikkelig leder, er en av verdens beste midtbanespillere, og ikke minst fordi han spiller på det engelske landslaget...

Jeg ser for meg Barry i Arsenal drakt :D

okey :P

men det hadde vært bra og sett han i Arsenal drakta denna sesongen , men æ trur egentli ikke at det blir å skje :)

det hva det æ mente. ;)

Okay ;) trodde du mente at vi ikke hadde hatt bruk for han i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Barry-sagaen dryger ut..

 

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-f...00252-21492180/

 

Ser ut til at Hicks og Gillett ikke er særlig lysten på å punge ut for Barry, noe som frustrerer Benitez.

Nå kan det fortsatt skje at de kjøper han likevel, men jeg syns Wenger kan fleske til å slenge inn et bud på han også..

Vet jo at det er en transfersum Wenger holder seg unna og mest sannsynlig at Barry vil til Liverpool, men kan i det minste prøve et bud.

 

Jeg mener dette er en spiller vi har bruk for og han kan sikkert tilpasse seg kjapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wenger uttaler at han kan være interessert i Barry, og at vi kanskje får en ny defensiv midtbane før overgangsmarkedet er slutt.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...lways-in-barry-

Er ikke det litt rart at det presenteres spekulasjonlinende artikler på arsenal.com. Og med bilde av Barry. Kan det bety noe, tenker dere?

Link to comment
Share on other sites

Som du sier, veldig uvanlig av Arsenal.com å skrive slikt, men om det betyr

noe mer er veldig usikkert. For meg ville det vært en bombe om han kom,

men en meget god forsterkning. Om ti dager er i hvertfall alle disse

spekulasjonene over for en stund. Og det blir deilig!

Link to comment
Share on other sites

Wenger uttaler at han kan være interessert i Barry, og at vi kanskje får en ny defensiv midtbane før overgangsmarkedet er slutt.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...lways-in-barry-

Er ikke det litt rart at det presenteres spekulasjonlinende artikler på arsenal.com. Og med bilde av Barry. Kan det bety noe, tenker dere?

Har en følelse av at Wenger gjør dette for å rette fokuset mot Barry, slik at han enten kan presse frem et kjøp av Alonso eller for å kunne signere en annen spiller uten at media eller andre klubber oppfatter det, før en avtale er skrevet under.

Edit : ser at Kjellus har nevnt akkurat det samme i Alonso tråden B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...