Jump to content

Gareth Barry


pacman

Recommended Posts

Jeg liker absolutt ikke at Wenger går ut i media og navngir spillere han er interessert i på denne måten. Dette er måten Real Madrid, Barcelona og AC Milan opererer på.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Jeg liker absolutt ikke at Wenger går ut i media og navngir spillere han er interessert i på denne måten. Dette er måten Real Madrid, Barcelona og AC Milan opererer på.

 

Faktisk uenig med deg her. Mener at Wenger går ut på n helt annet måte. Han har alltid sagt at han er interessert i gode spillere og følger med på dem. Det er ikke sånn sm Real Madrid f. eks som sier de SKAL få Barry, men tror nok han er bare litt lei av alle Barry-ryktene og ville si litt om det for han blir omtrent spurt om det konstant.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker absolutt ikke at Wenger går ut i media og navngir spillere han er interessert i på denne måten. Dette er måten Real Madrid, Barcelona og AC Milan opererer på.

 

Wenger sier jo:There is interest always."

 

"I do not want to give you any names,” he went on .

 

Slik jeg forstår det så sier han at det vil alltid være interesse for barry fra mange klubber,og at han liker spilleren,men han vil ikke gi noen navn på hvem han vurderer å signe.

Synes dette er en veldig grei å diskre måte å uttale seg på og det kan vel ikke sammenlignes med måten feks real går fram på.

Link to comment
Share on other sites

Eller er dette bare en typisk Wenger manøver for å ta fokuset vekk fra den han virkelig vil ha.

Har liten tro på at Barry kommer til Arsenal. Leste en plass at Alonso hadde blitt enig med Arsenal om personlige betingelser men at Pool avslo budet på 10 mill pund.

Link to comment
Share on other sites

Siste rundt Gareth Barry

 

Sagaen om Gareth Barry vil ingen ende ta og nå er det Arsenal som er ute etter den anvendelige midtbanemannen. Aston Villa-manager Martin O’Neill hevder imidlertid at Arsenal ikke har kommet

Nettavisen.no

 

Håper vi får Barry eller Alonso før vinduet stenger, jeg tror det fort kan bli Alonso vi ender opp med. Har det bare på følelsen.

Link to comment
Share on other sites

Barry er en tapt sak. fortesetter i Villa

 

tviler på at det blir Alonso eller Johnson, så aner ikke hvem Wenger skal dra opp av hatten nå. tror han har spilt alle kortene og ingen ga gevinst.. virkelig en fiaskosommer.

 

Tror trumfet til Wenger var Gökhan Inler, men dette gikk jo i vasken og dermed hadde han vel ingen reserveplan..

Link to comment
Share on other sites

ellers blir vi linket til De Guzman fra feyenoord i dag

 

Link?

 

Ble litt gira nå, for De Guzman er virkelig en klassespiller! Ingen defensiv midtbanespiller, men bedre enn ingenting. 20 år gammelt giganttalent, som jeg vil sammenligne med Sneijder eller Van der Vaart. Kan fort omskoleres til en god makker for Cesc.

 

Som sagt ikke defensivt orientert i utgangspunktet, og ikke rutinert, men jeg ser på ham som en bedre forsterkning enn f.eks Johnson (selv om han også har sine fordeler, som at han er engelsk f.eks).

Link to comment
Share on other sites

Kjenner ikke noe til spilleren. Men hvis han er ett stort talent som du sier Helmik'n, så sier jeg ikke nei takk. Men jeg frykter at hvis han blir hentet inn, så vil det være på bekostning av en rutinert deffensiv midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Ser at de kaller ham en ny Hargreaves og en god takler.

 

Det er ikke slik jeg kjenner ham. Jeg ser på ham som en playmaker type som ikke trekker seg i dueller, for å si det slik. En litt røff type, men de offensive egenskapene er langt større enn de defensive.

 

Uansett en gigantisk forsterkning om han kommer, og han er verdt hver eneste pund om vi får ham for £12 millioner.

 

Edit: Kim: Jeg er enig med deg, men akkurat nå er Arsenal desperate etter forsterkninger, og personlig tar jeg til takke med hva enn det skulle være. Og når det nå ser ut som om det ikke kommer inn noen defensiv, rutinert midtbanespiller uansett, så er ingenting bedre enn å få inn et stortalent som muligens kan omskoleres.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest kellex

Mange rykter i dag om Gareth Barry og kunne ikke vært gladere!! Engelsk, kaptein, leder, erfaren, god i flere posisjoner og en av mine store favoritter! Kan hende Yaya Toure er litt bedre men Barry har mer og tilby tror jeg! Er jo bare et rykte men skjer det så har Wenger gjort det første virkelig riktige i sommer!

Link to comment
Share on other sites

Gareth Barry er akkurat det vi trenger for å hevde oss neste år, tror jeg. Han oser av erfaring og rutine, og han er et defensivt midtbaneanker som Arsenal sårt har manglet denne sesongen. Han er 28 år og spiller sannsynligvis opp mot sitt beste, med andre ord: Perfekt for Gunners!

 

Leste forøvrig også i dag: "I want to be a Gunner"

 

Sier bare GO FOR IT!!!

Link to comment
Share on other sites

Gareth Barry er akkurat det vi trenger for å hevde oss neste år, tror jeg. Han oser av erfaring og rutine, og han er et defensivt midtbaneanker som Arsenal sårt har manglet denne sesongen. Han er 28 år og spiller sannsynligvis opp mot sitt beste, med andre ord: Perfekt for Gunners!

 

Leste forøvrig også i dag: "I want to be a Gunner"

 

Sier bare GO FOR IT!!!

Med han på laget tar vi et stort steg nærmere de 3 forran oss, viss ikke forbi dem. Rutine fra PL, ballvinner, god i lufta og kreativ! Dra fram ei budda med sedler nå Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Gareth Barry er akkurat det vi trenger for å hevde oss neste år, tror jeg. Han oser av erfaring og rutine, og han er et defensivt midtbaneanker som Arsenal sårt har manglet denne sesongen. Han er 28 år og spiller sannsynligvis opp mot sitt beste, med andre ord: Perfekt for Gunners!

 

Leste forøvrig også i dag: "I want to be a Gunner"

 

Sier bare GO FOR IT!!!

Med han på laget tar vi et stort steg nærmere de 3 forran oss, viss ikke forbi dem. Rutine fra PL, ballvinner, god i lufta og kreativ! Dra fram ei budda med sedler nå Wenger.

+ Engelsk, Lederegenskaper, vinnervilje, god både defensiv og offansiv :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger velger å hente TO etablerte spillere i sommer, bør Barry være en av dem. Men om han KUN velger å hente én defensiv spiller bør han la Barry være og la Denilson og Song få fortsette fremgangen de har hatt i år.

 

Da mener jeg det er viktigere å hente en høy midtstopper som kan gå knallhardt i dueller og vinne dem. Det holder ikke med kun Djourou som denne type spiller når han ikke ser ut til å få nok tillit. Kolo og Gallas kommer aldri til å passe bra nok sammen i kamper mot virkelig sterke lag som manure, chelskij og pool. Grunnen? De er begge ganske lave til å være midtstoppere og er helst den typen spiller som ligger bak, plukker opp løp i bakrom og andreballer. De er den typen som lar en annen ta seg av krigen foran. Bare se hvordan de har storspilt oppigjennom med henholdsvis Sol Campbell og John Terry ved sin side.

 

Senderos tror jeg er ferdig som Arsenalspiller, og da vil jeg at vi henter inn en kriger, en Terry/Carragher/Vidic/Laursen/Lescott/Jagielka-type som kan ta seg av høye baller.

 

Det er det jeg mener er den viktigste endringen laget trenger for å bli rimelig bra balansert. Song har posisjoneringsevne, taklingsstyrke, hodestyrke og arbeidskapasitet til å bekle den defensive midtbanerollen bra. Han har hatt en kjempefremgang i år, og han kommer nok til å fortsette fremgangen neste år.

Denilson er en litt annen type spiller, en box-to-box spiller med enorm arbeidskapasitet. Akkurat nå ser jeg han kun som en evt reserve for Song, men han har også hatt en veldig stor fremgang og i starten av sesongen var han vår beste midtbanespiller sammen med Nasri.

 

I tillegg har Djourou sagt at han liker seg best i en defensiv midtbanerolle...

 

Gi oss en kriger i forsvaret som kan ta seg av høye baller!! En spillertype som Wenger egentlig ikke liker, men som laget skriker etter!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...