Jump to content

Gareth Barry


pacman

Recommended Posts

Barry som ville vekk fra Villa for å spille CL fotball.

Ingen CL men £110000 i uka. Tror han passer bedre i City

enn hos oss.

Ikke spesielt skuffa..heller overraska.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Barry som ville vekk fra Villa for å spille CL fotball.

Ingen CL men £110000 i uka. Tror han passer bedre i City

enn hos oss.

Ikke spesielt skuffa..heller overraska.

Enig! Hadde muligheten for spill i CL både hos oss og L'Pool, men velger heller latterlig høy lønn hos en middelmådighet! Sånne folk vil jeg uansett ikke ha i klubben vår. Trist å se at pengene har tatt over såpass mye som det faktisk har gjort!

Link to comment
Share on other sites

JEg blir litt uvel av å se pengegaloppen i City, det er liksom ikke måte på hvor mye som skal øses ut på spillere og lønninger. Og ikke blir de gode heller, det må jo være en viss sammenheng mellom klubbens status (som middelmådig) og den enorme pengebruken for at dette prosjektet skal funke. Chelsea var nærmere toppen når RA kom inn, men selv de brukte noen kroner og trenere på å komme seg til topps.

Link to comment
Share on other sites

Merkelig valg av Barry på mange måter, men det er vel nok en gang pengene som bestemmer. Overgangssummen var ikke så fryktelig høy, men får sikkert bra med lønn og sign-on-fee tenker jeg.

 

Kan nok bli skumle til neste år Man City - Barry blir nok ikke den eneste spilleren de kjøper i sommer. Trist at fotballen skal bli så ekstremt styrt av pengene som den har blitt de siste årene, og det ser ikke ut til å stoppe med det første. Mener jeg leste at Portsmouth var aktuell for oppkjøp av en araber også for noen dager siden...?

 

Det stemmer. Han heter så mye som Al-Fahim og er villig til å overgå City på overgangsmarkedet.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det ryktes at Barry nå får £110k i uka. Skjønner godt at han valgte det, for hos oss hadde han "bare" fått halvparten. Er rimelig sikker på at samtlige av oss hadde valgt det samme, selv om det hadde gitt en litt flau smak i munnen. Velvel, nå har han iallefall råd til å kjøpe tyggis nok til å få vekk denne flaue smaken, så da er det nok i orden.

Jeg hadde valgt Arsenal uansett hvor mye City ville betale... Og jeg tror neppe jeg er den eneste her inne som hadde gjort det

Link to comment
Share on other sites

Ser at det ryktes at Barry nå får £110k i uka. Skjønner godt at han valgte det, for hos oss hadde han "bare" fått halvparten. Er rimelig sikker på at samtlige av oss hadde valgt det samme, selv om det hadde gitt en litt flau smak i munnen. Velvel, nå har han iallefall råd til å kjøpe tyggis nok til å få vekk denne flaue smaken, så da er det nok i orden.

Jeg hadde valgt Arsenal uansett hvor mye City ville betale... Og jeg tror neppe jeg er den eneste her inne som hadde gjort det

 

Samme her! Med handa på hjertet..!

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget hadde stått mellom å tjene 300.000 kroner i året i Arsenal kontra 1,1 mill kroner i uka ui Man C så hadde jeg uten tvil gått til Man C.

 

BE

 

Trur nok du hadde tjent litt meir enn 300.000 hos Arsenal... :P

å si at man tjener 300.000 i året hos arsenal blir bare usaklig.. men håper det var skrive feil

 

uansett ville jeg mye heller gått til trofe jakt og champions league i arsenal, å tjene rundt 600.000 i uka (noe jeg tror jeg ville levd godt på), enn å dra til City å kjempe for UEFA cup plass.. selv om jeg ville tjent bortimot fordobling

 

å dette sier jeg ikke bare fordi jeg er Arsenal fan..

Link to comment
Share on other sites

mener du det heilt seriøst Ben Elfen ? Å spilt for arsenal hadde vært en levende drøm, om å så å ha tjent 300 tusen i året ! Penger kan ikkje kjøpe lykke. Dette du sier her Elfen er det dummeste eg har høyrt

 

Eg seier bare leve drømmen eller tjene penger i en middelmådig klubb utan historie? More money more problems!

 

 

Arsenal til l i die, i am Arsnal till i die, well i know i am and im sure i am im Arsnal til i die!:P

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget hadde stått mellom å tjene 300.000 kroner i året i Arsenal kontra 1,1 mill kroner i uka ui Man C så hadde jeg uten tvil gått til Man C.

 

BE

 

Trur nok du hadde tjent litt meir enn 300.000 hos Arsenal... :P

Det tror jeg også, men jeg tok utganspunkt i hva vanlige folk tjener, for det er jo de som sitter her og er bastante på at de ville ha valgt Arsenal frmafor Man C.

 

BE

 

Edit: Mozart-7: Ja jeg er helt seriøs

Link to comment
Share on other sites

Ikke glem at Berbatov av alle hadde tilbud om høyere lønn i City. Han valgte hjertet og United. Ikke alle gjør som Barry som blir stemplet som en foræder av Villa fansen.

Link to comment
Share on other sites

Barry hadde tre valg. Han kunne blitt værende i Villa, og forsøkt å hjelpe dem med å ta steget videre inn i Champions Leauge. Han kunne valg å dra til Liverpool eller Arsenal, som allerede er i Champions Leauge. Begge disse valgene ville gjort at han ville biltt sett på som en legende i Villa.

 

Det tredje valget var valget han endte opp med. Dra til City å bli rik. Fansen kommer nå til å hate han, og hans innsats for Villa er allerede glemt. I tillegg skal han spille for en klubb som ikke er med i Europacup, og som er langt unna Europacup pr. dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det ryktes at Barry nå får £110k i uka. Skjønner godt at han valgte det, for hos oss hadde han "bare" fått halvparten. Er rimelig sikker på at samtlige av oss hadde valgt det samme, selv om det hadde gitt en litt flau smak i munnen. Velvel, nå har han iallefall råd til å kjøpe tyggis nok til å få vekk denne flaue smaken, så da er det nok i orden.

Jeg hadde valgt Arsenal uansett hvor mye City ville betale... Og jeg tror neppe jeg er den eneste her inne som hadde gjort det

 

Samme her! Med handa på hjertet..!

Det tviler jeg sterkt på! En ting er at dere sier det, men jeg tror neppe at dere ville takket nei til dobbelt lønn et annet sted. Menmen, det er vel det som skiller fans fra profesjonelle.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det ryktes at Barry nå får £110k i uka. Skjønner godt at han valgte det, for hos oss hadde han "bare" fått halvparten. Er rimelig sikker på at samtlige av oss hadde valgt det samme, selv om det hadde gitt en litt flau smak i munnen. Velvel, nå har han iallefall råd til å kjøpe tyggis nok til å få vekk denne flaue smaken, så da er det nok i orden.

Jeg hadde valgt Arsenal uansett hvor mye City ville betale... Og jeg tror neppe jeg er den eneste her inne som hadde gjort det

 

Samme her! Med handa på hjertet..!

Det tviler jeg sterkt på! En ting er at dere sier det, men jeg tror neppe at dere ville takket nei til dobbelt lønn et annet sted. Menmen, det er vel det som skiller fans fra profesjonelle.

Hadde valget vært mellom å tjene 500.000 i året mot 1.100.000 i året hadde nok valget vært enklere. Men når han tjener 500.000 i uka burde jo strengt talt pengen ikke spille så stor rolle, da han har meeeeeeeer enn nok til å klare seg. Men mange vil ha fler og fanden vil ha mer....

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget hadde stått mellom å tjene 300.000 kroner i året i Arsenal kontra 1,1 mill kroner i uka ui Man C så hadde jeg uten tvil gått til Man C.

 

BE

 

Trur nok du hadde tjent litt meir enn 300.000 hos Arsenal... :)

Det tror jeg også, men jeg tok utganspunkt i hva vanlige folk tjener, for det er jo de som sitter her og er bastante på at de ville ha valgt Arsenal frmafor Man C.

 

BE

 

Edit: Mozart-7: Ja jeg er helt seriøs

kan ikke ta utgangspunkt i hva normale folk tjener når man skal ta et valg mellom Arsenal og City fiksjonelt vettu..

 

må se for deg en situasjon hvor Arsenal står med rundt 6-800 000 i uka på ene sida og City med litt over en million på andre sida.. så kan du velge om du ville valgt penger fremfor å spille for en av verdens beste klubber med gull sjangser både i serie og CL..

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget hadde stått mellom å tjene 300.000 kroner i året i Arsenal kontra 1,1 mill kroner i uka ui Man C så hadde jeg uten tvil gått til Man C.

 

BE

 

Trur nok du hadde tjent litt meir enn 300.000 hos Arsenal... :)

Det tror jeg også, men jeg tok utganspunkt i hva vanlige folk tjener, for det er jo de som sitter her og er bastante på at de ville ha valgt Arsenal frmafor Man C.

 

BE

 

Edit: Mozart-7: Ja jeg er helt seriøs

kan ikke ta utgangspunkt i hva normale folk tjener når man skal ta et valg mellom Arsenal og City fiksjonelt vettu..

 

må se for deg en situasjon hvor Arsenal står med rundt 6-800 000 i uka på ene sida og City med litt over en million på andre sida.. så kan du velge om du ville valgt penger fremfor å spille for en av verdens beste klubber med gull sjangser både i serie og CL..

 

Mitt svar var i utgangspunktet til Ravenhost som skrev at han ville ha spilt for Arsenal uansett. Han er, etter det jeg forstår, en lærer i dag.

Men over til ditt svar. Jeg hadde selvsagt gått for pengene, selv om jeg svært gjerne ville ha spilt for Arsenal, men det skal selvsagt gå begge veier. Dersom markedet mener jeg er verdt 1,1 mill i uka så er det ikke noe sunnhetstegn at Arsenal tilbyr meg halvparten. Man kan da stille seg spm. hvor hardt satsr de? Hvor sterkt ønsker de meg? Osv.

 

Det er mange som slaktet Barry fordi han har uttalt at han ønsker CL spill og at det derfor kan se dumt ut at han valgte City.

Men som jeg forstår så er ikke Barry en som ofte beveger på seg. Han har spilt 12 sesonger i AV og har skrevet 5 års kontrakt med City. Kan det være at han tror det i løpet av de neste 5 årene vil bli mer CL spill med City enn det ville ha blitt med Arsenal eller AV? Dette er kun en tanke, men dersom han ser for seg at Arsenal er på vei ned, og City er på vei opp så er det vel ikke så dumt bytte for ham?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

PENGER ER IKKJE ALT HER I VERDEN!

 

 

sier det nok en gang, hadde uansett gått til Arsenal, samme hva City hadde lagt ut av penger!

Nei bevares, men det dobbelte er nå engang det dobbelte. Er det snakk om arbeid, så ville de aller, aller fleste vært sjeleglad med det. Jeg er selvfølgelig skuffet for at vi ikke fikk Barry, men jeg skjønner at han valgte dobbelt lønn i flere sesonger fremover og store muligheter for cl senere. Jeg tror at nesten alle i samme situasjon hadde valgt det samme, så det blir feil å ville korsfeste Barry for valget hans.

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget hadde stått mellom å tjene 300.000 kroner i året i Arsenal kontra 1,1 mill kroner i uka ui Man C så hadde jeg uten tvil gått til Man C.

 

BE

 

Trur nok du hadde tjent litt meir enn 300.000 hos Arsenal... :)

Det tror jeg også, men jeg tok utganspunkt i hva vanlige folk tjener, for det er jo de som sitter her og er bastante på at de ville ha valgt Arsenal frmafor Man C.

 

BE

 

Edit: Mozart-7: Ja jeg er helt seriøs

kan ikke ta utgangspunkt i hva normale folk tjener når man skal ta et valg mellom Arsenal og City fiksjonelt vettu..

 

må se for deg en situasjon hvor Arsenal står med rundt 6-800 000 i uka på ene sida og City med litt over en million på andre sida.. så kan du velge om du ville valgt penger fremfor å spille for en av verdens beste klubber med gull sjangser både i serie og CL..

 

Mitt svar var i utgangspunktet til Ravenhost som skrev at han ville ha spilt for Arsenal uansett. Han er, etter det jeg forstår, en lærer i dag.

Men over til ditt svar. Jeg hadde selvsagt gått for pengene, selv om jeg svært gjerne ville ha spilt for Arsenal, men det skal selvsagt gå begge veier. Dersom markedet mener jeg er verdt 1,1 mill i uka så er det ikke noe sunnhetstegn at Arsenal tilbyr meg halvparten. Man kan da stille seg spm. hvor hardt satsr de? Hvor sterkt ønsker de meg? Osv.

 

Det er mange som slaktet Barry fordi han har uttalt at han ønsker CL spill og at det derfor kan se dumt ut at han valgte City.

Men som jeg forstår så er ikke Barry en som ofte beveger på seg. Han har spilt 12 sesonger i AV og har skrevet 5 års kontrakt med City. Kan det være at han tror det i løpet av de neste 5 årene vil bli mer CL spill med City enn det ville ha blitt med Arsenal eller AV? Dette er kun en tanke, men dersom han ser for seg at Arsenal er på vei ned, og City er på vei opp så er det vel ikke så dumt bytte for ham?

 

BE

markedet mener ikke at Barry er verdt 1,1 million i uka.. sheiken i City gjør, og fordi han har kvalmt mye penger, kan de gi han så mye som mulig for å slå eventuelt andre klubbers lønninger.. tilbudte Pool Barry noen gang en lønning på over en mill i uka?

 

siden høyeste lønn i Arsenal ligger på rundt 800 000, tror jeg vi ville strekt oss til rundt 700 for å få Barry.. noe som tilsier at en klubb som Arsenal med nogen lunde omstendige lønningen er villige til å strekke seg meget langt..

 

at Arsenal, med så mange unge spillere og gode forutsetninger, skal gå ned er vel ikke særlig logisk? men han om det..

 

si at du hadde fått 600.000 i Arsenal da, som du tror han ville.. det vil si at du hadde fått ca 31 mill i året.. i City med lønna deres hadde du fått ca 52 mill, vesentlig forskjell ja.. men de kunne ikke tilbudt det sportslige

du ville fortsatt syntes 31 mill var for lite og gått for mer cash i City?

 

javel.. vi kan ikke alle mene det samme

Link to comment
Share on other sites

Det blir litt feil å sammenligne hvor vi som Arsenal supportere ville dradd for hvilke penger, det er lett for en idealistisk supporter av Arsenal, å si at jeg ville spilt for klubben uansett hva.

De aller fleste av oss ville vel valgt Arsenal fremfor alle andre, uansett tilbud. Men nå er det sånn at alle er ikke die hard Arsenal supportere og de drar dit hvor lønna er god og det sportslige potensialet med mange penger også er veldig stort. At Arsenal kan tilby et bedre sportslig tilbud, tja.... vi kan vise til CL kvalikk, og det er ikke noe automatikk i at vi kvalifisrerer oss. Med den spillerstallen City er i ferd med å bygge, så har de kanskje et mye bedre sportslig tilbud å komme med etter neste sesong. Så kortsiktig kan det virke rart av Barry å gå til City, men ser vi litt frem i tid, så kan City bli den neste stormakten i fotball.

Link to comment
Share on other sites

Det blir litt feil å sammenligne hvor vi som Arsenal supportere ville dradd for hvilke penger, det er lett for en idealistisk supporter av Arsenal, å si at jeg ville spilt for klubben uansett hva.

De aller fleste av oss ville vel valgt Arsenal fremfor alle andre, uansett tilbud. Men nå er det sånn at alle er ikke die hard Arsenal supportere og de drar dit hvor lønna er god og det sportslige potensialet med mange penger også er veldig stort. At Arsenal kan tilby et bedre sportslig tilbud, tja.... vi kan vise til CL kvalikk, og det er ikke noe automatikk i at vi kvalifisrerer oss. Med den spillerstallen City er i ferd med å bygge, så har de kanskje et mye bedre sportslig tilbud å komme med etter neste sesong. Så kortsiktig kan det virke rart av Barry å gå til City, men ser vi litt frem i tid, så kan City bli den neste stormakten i fotball.

Det er faktisk så enkelt dette her.

Barry har ikke våre øyne.

Og jeg tror jeg hadde gått til West ham for 100 kroner timen enn til Fulham for 50 selv om enkelte Fulham spillere skulle mene at det var å velge bort noe helt spesielt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...