Jump to content

Gareth Barry

pacman

Recommended Posts

• Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Hvis det finnes snev av sannhet i dette ryktet, så er det jaggu håp for neste sesong. Ett kjøp av Barry ville vært ett meget godt kjøp

Nå er det på tide å hente en etablert og god DM, det har vi ikke hatt siden Vieira var i klubben. Sorry Gilberto og Flamoney, dere var ikke gode nok! Barry trur og mener eg at er et hakk og to over dem og bortimot like god som Vieira var på sitt beste. Løp og kjøp!

Hvis det finnes snev av sannhet i dette ryktet, så er det jaggu håp for neste sesong. Ett kjøp av Barry ville vært ett meget godt kjøp

Etter Garry's sesong i AV har jeg snudd her.

Barry vil være det ultimate midtbanekjøpet for oss.

Når det er sagt var både Flamini og Gilberto to fantastiske spillere som vi faktisk har slitt med å erstatte denne sesongen.

Barry er selvsagt en meget god spiller, men jeg tror ikke han vil passe inn i spillesystemet som makker til Fabregas.

Barry er litt som Fabregas, en playmaker. Liker å styre spillet fra sin sentrale midtbaneposisjon, og servere vinger/spisser pasninger fra sentral midtbane.

Liker å ta løp fremover, og være med på det offensive.

Jeg føler at om vi skal ha inn noen ny spiller på midtbanen, så må det være en kriger som ligger bak Fabregas. En spiller som jobber defensivt med å bryte opp motangrep/kontringer, og som kan gå å beskytte områdene som blir skapt defensivt, når Arsenal-backene løper oppover siden for å skape 2 mot 1 situasjoner offensivt.

Dette vil gi backene og Fabregas større muligheter å ta del offensivt, uten at man skaper for sårbare motangrep.

Jeg føler at Song har vokst i denne rollen de siste mnd, selv om jeg mener han fortsatt har mye å lære med å posisjonere seg bedre i leddet mellom Fabregas og vår forsvarsrekke. En annen spiller jeg tror kan passe inn i denne rollen i fremtiden er Ramsay, men begge er unge og vil nok være ustabile også neste sesong. Spørsmålet er om det er verdt å vente til de får spilt seg inn, eller om man skal bruke penger på denne posisjonen i laget i sommer. Jeg mener det er andre lagdeler (stopper og spiss) som helt klart burde forsterkes, før man ser på akkurat denne posisjonen. Bruk heller pengene på en klassestopper og en klassespiss :D

Barry er en god spiller, men så lenge vi har Fabregas så tror jeg ikke dette kjøpet vil medføre at laget styrkes i denne lagdelen. De blir for like i tankegangen og spillestilen, men jeg kan selvfølgelig ta skammelig feil.

Barry er selvsagt en meget god spiller, men jeg tror ikke han vil passe inn i spillesystemet som makker til Fabregas.

Barry er litt som Fabregas, en playmaker. Liker å styre spillet fra sin sentrale midtbaneposisjon, og servere vinger/spisser pasninger fra sentral midtbane.

Liker å ta løp fremover, og være med på det offensive.

Jeg føler at om vi skal ha inn noen ny spiller på midtbanen, så må det være en kriger som ligger bak Fabregas. En spiller som jobber defensivt med å bryte opp motangrep/kontringer, og som kan gå å beskytte områdene som blir skapt defensivt, når Arsenal-backene løper oppover siden for å skape 2 mot 1 situasjoner offensivt.

Dette vil gi backene og Fabregas større muligheter å ta del offensivt, uten at man skaper for sårbare motangrep.

Jeg føler at Song har vokst i denne rollen de siste mnd, selv om jeg mener han fortsatt har mye å lære med å posisjonere seg bedre i leddet mellom Fabregas og vår forsvarsrekke. En annen spiller jeg tror kan passe inn i denne rollen i fremtiden er Ramsay, men begge er unge og vil nok være ustabile også neste sesong. Spørsmålet er om det er verdt å vente til de får spilt seg inn, eller om man skal bruke penger på denne posisjonen i laget i sommer. Jeg mener det er andre lagdeler (stopper og spiss) som helt klart burde forsterkes, før man ser på akkurat denne posisjonen. Bruk heller pengene på en klassestopper og en klassespiss :D

Barry er en god spiller, men så lenge vi har Fabregas så tror jeg ikke dette kjøpet vil medføre at laget styrkes i denne lagdelen. De blir for like i tankegangen og spillestilen, men jeg kan selvfølgelig ta skammelig feil.

Tror han hadde passet perfekt. Denne sesongen har han vært mindre framme enn tidligere. Dette pga at de nå har sitt offensive arsenal i Young og Agbonlahor. Tidligere har han vært med mere fram fordi han har vært en av Villas mest kreative/målfarlige spillere. Men han kan også nå tillate seg å gå fram en del i og med han har Petrov som i større grad er mer holdene. Er overbevist om at han hadde gjort den jobben med Fabregas med bravur for oss, og holdt tilbake når Cesc er framme og "strør" :P Han har jo spilt en del kamper under Capello som DM bak Gerrard og/eller Lampard og dette er ikke tilfeldig:) Han løper kanskje ikke like mye som Flamini, men det er ikke langt unna, og gjør en veldig god "usynlig" jobb. I tillegg er han veldig duellsterk, noe jeg syns er en stor mangelvare. Husker godt da jeg satt ringside på Emirates og så Villa vinne 2-0. Barry tok fullstendig lurven av Denilson og hva som måtte være av dueller. En smart og meget dyktig spiller!

Tror neppe Barry er særlig inntresert i å spille for pengeklubben City. Jeg tror grunnen til at han vil forlate Villa ikke er pga lite lønn, men heller at han ikke får spille CL i klubben. I Man City får han jo ikke engang spille UEFA cup. Nei, våkn opp Wenger, kjøp denne fantastiske midtbanespilleren før noen andre gjør det!

Barry er visstnok i samtaler med City ifølge Aston Villas offisielle hjemmeside

Så da spørs det om ikke dette er en tapt sak

vis ikke barry vil spille cl da? city kom vel ikke med i europa engang.. vis det da ikke bare er penger som spiller in for barry er det ikke en tapt sak tror jeg...

Vi må regne med at Barry vil kunne oppnå en god del mer i lønn i City enn hos oss. Så det spørs om han anser CL-spill som viktigere enn penger. Det vil jo iallefall vise seg om det er penger, eller muligheten til å vinne noe som trigger han.

Vi må regne med at Barry vil kunne oppnå en god del mer i lønn i City enn hos oss. Så det spørs om han anser CL-spill som viktigere enn penger. Det vil jo iallefall vise seg om det er penger, eller muligheten til å vinne noe som trigger han.

Det er selvfølgelig en sjanse for at City kan klare å kjøpe seg en tittel eller to, slik som Chelsea klarte noen år tidligere. Likevel tror jeg at med all verdens spillere inn i klubben, vil de ikke vinne noe stort, så lenge de har en manager som Hughes i stolen.

Så jeg har en klart ønske til City: kjøp gjerne mange dyre klassespillere, men behold Hughes :P

Står for det jeg skrev tidligere, jeg tror ikke Barry hadde vært noe fantastisk kjøp for oss med vårt spillesystem og som makker til Fabregas.

Slik som ryktene sier, så blir det en meget heftig sommer i City, Chelsea, og Real Madrid. La de presse hverandre, så kan Arsenal plukke de spillerene som blir "oversett".

Det finnes nok av spillere der ute, som ikke har det navnet som gjør at de er nok attraktive for disse kjøpelagene. Er ikke alltid kvalitet til spillesystemet som står som pri1, når de skal kjøpe for å blidgjøre fansen.

Kanskje vi kan lokke en viss Richards fra City iløpet av sommeren, en spiller jeg mener er så sinnsykt mye bedre som stopper enn en back-spiller i City sitt spillesystem. En spiller som har fysikk, fart, og meget god spilleforståelse allerede, og han blir 21 år om 3 uker.

Drømme, drømme, drømme, drømme-..........

Uff det er trist å se spillere selge seg selv på denne måten. I fjor maste han om at han var desperat etter CL spill. Nå går han glipp av UEFA-cup spill også. Det er helt utrolig hvor mye pengene har å si. I følge Skysports er han inne til medisinsk kontroll nå.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5359919,00.html

Uff det er trist å se spillere selge seg selv på denne måten. I fjor maste han om at han var desperat etter CL spill. Nå går han glipp av UEFA-cup spill også. Det er helt utrolig hvor mye pengene har å si. I følge Skysports er han inne til medisinsk kontroll nå.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5359919,00.html

For noen er penger alt tydligvis! Håper at man c får enda en ræva sesong. Så kan vi hente noe sinte stjerner i jan 2010. Til en billig penge.

Håpe vi skulle få han nå i sommer eg.

Merkelig valg av Barry på mange måter, men det er vel nok en gang pengene som bestemmer. Overgangssummen var ikke så fryktelig høy, men får sikkert bra med lønn og sign-on-fee tenker jeg.

Kan nok bli skumle til neste år Man City - Barry blir nok ikke den eneste spilleren de kjøper i sommer. Trist at fotballen skal bli så ekstremt styrt av pengene som den har blitt de siste årene, og det ser ikke ut til å stoppe med det første. Mener jeg leste at Portsmouth var aktuell for oppkjøp av en araber også for noen dager siden...?

Morsomt. En 28 år gammel spiller vil spille Champions League-fotball. Laget han spiller på er med i UEFA-cupen neste sesong i tillegg til å ha et rimelig ungt lag.

Han går til et lag som har flere sentrale midtbanespillere som sloss om samme posisjonen som ham. De er ikke med i verken CL eller UEFA-cupen.

Greit nok, de har mye penger og kommer til å hente noen flere sterke spillere, men for å være helt ærlig hadde iallefall jeg valgt enten å bli eller å gå til en klubb som faktisk er i enten CL eller UEFA-cupen fra før av...

Vel, egentlig like greit. Håper Denilson og Song kan fortsette fremgangen...

Javell, interessant. Da ser det ut til at Barry er en av de pengegriske gutta. Hva sette City forran det han har i Villa? Eller har han et 5 års mål med City? Penger er ikke alt, og man kan ikke kjøpe seg et lag på en sesong.

Er ganske skuffet, for jeg ville så gjerne hatt han i Arsenal, men vi får heller se frammover mot andre alternativer.

Merkelig valg av Barry på mange måter, men det er vel nok en gang pengene som bestemmer. Overgangssummen var ikke så fryktelig høy, men får sikkert bra med lønn og sign-on-fee tenker jeg.

Kan nok bli skumle til neste år Man City - Barry blir nok ikke den eneste spilleren de kjøper i sommer. Trist at fotballen skal bli så ekstremt styrt av pengene som den har blitt de siste årene, og det ser ikke ut til å stoppe med det første. Mener jeg leste at Portsmouth var aktuell for oppkjøp av en araber også for noen dager siden...?

Syntes ikke det er så rart.

Tilsvarende skjedde velmed Chelsea.

Tanken og troen på champions league er vellevende i City.

Syntes ikke det er så rart.

Tilsvarende skjedde velmed Chelsea.

Tanken og troen på champions league er vellevende i City.

Forskjellen her er vel at Chelsea allerede var ett lag som hadde etablert seg i topp 4, og på denne måten hadde champions leauge spill.

Ser at det ryktes at Barry nå får £110k i uka. Skjønner godt at han valgte det, for hos oss hadde han "bare" fått halvparten. Er rimelig sikker på at samtlige av oss hadde valgt det samme, selv om det hadde gitt en litt flau smak i munnen. Velvel, nå har han iallefall råd til å kjøpe tyggis nok til å få vekk denne flaue smaken, så da er det nok i orden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...