Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

Fant ingen topics angåenda han her.

 

Men ja takk :P

 

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...3430227,00.html

 

 

Godt og se at vi kan tiltrekke oss klassespillere vi også. Så her har du det Wenger, en erfaren og sinnsykt god spiller. akkurat om det du sa du ville tilføye troppen vår. Er en signering som dette vi trenger for og fi oss troen og beholde spillerne våre som er ettertraktet. Dette hadde vist ambisjoner.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Tenkte å legge inn samme sak fra skysports. Fantastisk interessant spiller, men langt fra at spilleren kan tenke seg til Emirates, til at Arsenal er villig til å betale det som trengs for en såpass dyr stjernespiller.

 

Men det hadde definitivt gitt oss mer variasjon, og økt firepower i angrepet..

Link to comment
Share on other sites

Kanskje dette er den "Experienced player" som Wenger snakker om. David Villa har jo nok erfaring han..!

 

JA TAKK!

 

Edit:

 

La oss raide Valencia. Inn med David Villa, Silva, Barzagli, Sunny og Hildebrand :P

 

Tenk på dette laget:

 

---------Hildebrand----------

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Silva

-------Villa--Adebayor-----

 

Huff jeg begynner å få for store forhåpninger!

Link to comment
Share on other sites

kjempe rykte. Tur villa ville godt in i arsenal slik som torres har gjort i pool. hadde vi fått villa til klubben trur eg det hadde vert mye letter å avgjort ein kamp tidligt noe som arsenal har vert dårlige på i år. punktere kamper mye tidliger å kunne slappe mer av og ikke slitte oss ut. Dette bør seriøst vurderest Wenger

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært utrolig bra om Wenger hadde henta denne karen...

Men hadde nok etter hvert hvis Villa hadde kommet til Arsenal

et bra luksusproblem; Vela, Ade, RVP, Bendtner, Walcott (selv om han spiller høyre ving er han egentlig spiss) m.fler...

 

Men for all del. litt sunn konkurranse er nå bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Villa er på lik linje med Torres, Han kommer til å gjøre det DRIT bra. Men han blir svinedyr, og dermed spørs det kanskje med tanke på Wenger. Kan egentlig tenke meg å se Bendtner på lån en sesong til, så han får en del første lags spill.

Link to comment
Share on other sites

David Villa kommer til å bli spent i filler i England, overpriset blir han sikkert også. Godt det ikke er en mer politlig kilde enn teamtalk som har dette ryktet.

 

Bruk heller pengene på Benzema.

Tro meg. Benzema vil bli ennå dyrere. Pluss at han har sagt det om og om igjen at han ikke vil til england.

 

David Villa hadde vært fantastisk. Har følgt med han ganske mye. Drømmespissen. Rask, iskald foran mål, god på frispark. Har vel egentlig alt en spiss skal ha. Mangler litt på hodestyrken.

Pluss at han er akkuratt den typen spiller som hadde sklidd rett inn i Arsenal. Med teknikken og farten sin.

 

Kan egentlig ikke se for meg andre spisser jeg heller ville hatt. Må isåfall være Etoo

Link to comment
Share on other sites

David Villa har Arsenal som første valg i følge Nettavisen....

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1764338.ece

 

Håper Wenger biter på i sommer trenger seriøst en kontring sterk spiss i laget nå med stor fart.

 

Har sett Villa mange ganger han kan gjøre ting på egen hånd han er på nivået til Torres vis ikke bedre :(

 

David Villa kommer til å bli spent i filler i England, overpriset blir han sikkert også. Godt det ikke er en mer politlig kilde enn teamtalk som har dette ryktet.

 

Bruk heller pengene på Benzema.

Tro meg. Benzema vil bli ennå dyrere. Pluss at han har sagt det om og om igjen at han ikke vil til england.

 

David Villa hadde vært fantastisk. Har følgt med han ganske mye. Drømmespissen. Rask, iskald foran mål, god på frispark. Har vel egentlig alt en spiss skal ha. Mangler litt på hodestyrken.

Pluss at han er akkuratt den typen spiller som hadde sklidd rett inn i Arsenal. Med teknikken og farten sin.

 

Kan egentlig ikke se for meg andre spisser jeg heller ville hatt. Må isåfall være Etoo

 

Vi har ADB på hode og Villa med de raske løpa sinne de 2 sammen ville flyt værandre bra som spiss par ;)

Link to comment
Share on other sites

Wenger får helt sikkert spørsmål om han er interessert i å kjøpe Villa gjennom intervjuet som ArsenalTV legger ut på fredag - kunne jo vært interessant å høre hva Wenger sier til Villa sine kommentarer.

 

Hvis et kjøp av han skulle skje så tror jeg Bendtner blir solgt. Kan ikke se for meg at Bendtner ønsker å bli da når veien frem til førstelaget blir enda lengre.

Link to comment
Share on other sites

van Persie ned på vingene (kan jo spille begge ;)) og Villa på topp med Ade :(. JAAAA! Det blir dog vanskelig for en stakkars Dudu å komme inn på laget igjen, men det er alltid greit å ha litt bredde på topp.

 

Villa er absolutt ikke et typisk Wenger-kjøp. En middels gammel fotballspiller som vil bli Wengers dyreste kjøp. Fordelen med dette kjøpet er at vi får en skikkelig goalgetter. I tilegg har vi til å score på frispark når van Persie er skada :P.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hadde egentlig sett for meg Huntelaar da spillere som Benzema, Etoo, Villa osv ikke ville være tilgjengelige men dette har reddet uken min! På fantasien sin side vel og merke:) Spania har et nært og fast plass i mitt hjerte og har ønsket meg spanske talenter ved flere anledninger. Håper Wenger ser hva Torres gjør i Liverpool og det må nevnes at Villa er og har vært i mine øyner en bedre spiller enn Torres disse årene hvis dere ser bort fra denne sesongen. Men Wenger kommer sikkert med en uttalelse om at vi har Bendtner og Walcott + at Van Persie sikkert er ferdig med skader så hvor skal han da bruke Villa? Han tok en slik en med Ribery :(

Og dere skal ikke se bort ifra at kjøpekåte Liverpool skaffer seg enda en klassespiss ;) Det er dette området Wenger skuffer meg så veldig! Vi har hatt muligheter til å skaffe Ribery, Babel(rangerer han fortsatt meget høyt) Torres, Tevez og andre klassespillere. Står jo selvfølgelig på økonomien ogsåmen erlig talt! Vi skal da ha penger til Villa + at vi har en eller to spillerer som kan gå andre vei(Lehman/Gilberto isåfall) Føler fortsatt at vi trenger en og annen spiller til men da kan Wenger heller finne noen rimeligere spillere på den fronten for det er ytterst viktig å få en slik signering! Både for fansen, det sportslige, for de andre spillerne og for min skyld ;)

Så nå er det bare å håpe at det går litt tid før Wenger kommer med den uttalelsen sopm jeg har spådd..For når vi aldri hentet Torres, Teves og andre klasse spisser hvorfor skulle vi være så heldige nå? La meg leke meg litt i lekeland etter flere tunge hendelser med arsenal de siste par månedene B)

 

Ps: Det er bare å GLØMME Benzema for han har ikke lyst, blir for dyr og nettopp signert ny langtids kontrakt!

 

Ja, og hvor er det Valencia kampen går hen, finner den ikke..?

Link to comment
Share on other sites

Hadde egentlig sett for meg Huntelaar da spillere som Benzema, Etoo, Villa osv ikke ville være tilgjengelige men dette har reddet uken min! På fantasien sin side vel og merke:) Spania har et nært og fast plass i mitt hjerte og har ønsket meg spanske talenter ved flere anledninger. Håper Wenger ser hva Torres gjør i Liverpool og det må nevnes at Villa er og har vært i mine øyner en bedre spiller enn Torres disse årene hvis dere ser bort fra denne sesongen. Men Wenger kommer sikkert med en uttalelse om at vi har Bendtner og Walcott + at Van Persie sikkert er ferdig med skader så hvor skal han da bruke Villa? Han tok en slik en med Ribery :(

Og dere skal ikke se bort ifra at kjøpekåte Liverpool skaffer seg enda en klassespiss ;) Det er dette området Wenger skuffer meg så veldig! Vi har hatt muligheter til å skaffe Ribery, Babel(rangerer han fortsatt meget høyt) Torres, Tevez og andre klassespillere. Står jo selvfølgelig på økonomien ogsåmen erlig talt! Vi skal da ha penger til Villa + at vi har en eller to spillerer som kan gå andre vei(Lehman/Gilberto isåfall) Føler fortsatt at vi trenger en og annen spiller til men da kan Wenger heller finne noen rimeligere spillere på den fronten for det er ytterst viktig å få en slik signering! Både for fansen, det sportslige, for de andre spillerne og for min skyld ;)

Så nå er det bare å håpe at det går litt tid før Wenger kommer med den uttalelsen sopm jeg har spådd..For når vi aldri hentet Torres, Teves og andre klasse spisser hvorfor skulle vi være så heldige nå? La meg leke meg litt i lekeland etter flere tunge hendelser med arsenal de siste par månedene B)

 

Ps: Det er bare å GLØMME Benzema for han har ikke lyst, blir for dyr og nettopp signert ny langtids kontrakt!

 

 

Når Villa ryktet kom siklet det også i munnen min.. forhåpentligvis tar Wenger en litt utradisjonell måte og får tak på Villa! Er også veldig glad for ryktet om Gomes, en fantastisk keeper som ville stått meget bra for Arsenal..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...