Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

jeg tror personlig vela kan bli en joker denne sesongen.håper ikke wenger bruker penger på en ny spiss,synes vi har mange lovende spillere i den posisjonen.

Føler heller at vi trenger spillere på midten som kan både utfordre og dra av etpar spillere ,samtidig som de har øye for mål!

Får vi dette så tror jeg det vil være tungen på vektskålen for vår del.

Regner med at theo kommer til å spille mere denne sesongen og samtidig skåre litt flere mål,men vil fortsatt gi han 1 sesong eller 2 før at han er en stabil bidragsyter .

Link to comment
Share on other sites

Den der er jeg veldig enig i Utne,vi kunne trengt en klassespiss til for å hevet innsatsen til foreks Adebayor..Men hva med Bendtler i dette tilfellet,har ikke lyst å kvitte meg med han,heller leia han ut til en middels Pl-klubb..RVP kan jo spille på venstre kant å.Med dette kunne vi kjørt spissene våre enda hardere uten å være redd for skader etc..Men Wenger handler ikke spiss lel nå,han foretar seg max to overganger(jevla raring,han skulle spillt mere Fm) :D

Problemet i spiss rekkene etter min mening er at vi har litt for mange talenter. Av erfarende har vi Eduardo (skadet denne sesongen), Van Persie (Ofte skadet) og Adebayor.

Av talenter har vi Wallcott, Bendtner og Vela.

Jeg syns Wenger burde prioritert 2 talenter og hatt en erfaren spiss til i rekkene. Jeg tror alle talentene våre kommer til å bli veldig gode i fremtiden, men hvis en må dra føler jeg kanskje mest for Bendter (har ikke sett Vela spille) fordi han har vært innblandet i flere inntriger innad i klubben, pluss at han allerede i september i fjord begynte å klage til mediene om at han ikke fikk nok spilletid. Skal man spille i en klubb som Arsenal, må man fortjene det! Håper Wallcott blir brukt som ren høyre ving neste sesong, der er han klart best, hadde egentlig også håpet at Vela kom for å spille på venstre kant. Angående hvor mange overganger Wenger tar, håper jeg han legger til 2 - 3 spillere i tillegg til det vi hadde i fjord, dvs hvis Hleb drar i tillegg til Flamini trenger vi hvertfall 4 nye spillere i sommer.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 4 2008, 09:36 PM) 131556[/snapback]

dere skjønner at dere spekulerer i egne spekulasjoner nå, sant?

 

Villa kommer ikke til Arsenal i sommer

 

Hysj på deg! Villa kommer han!

 

In my dreams.. :D

veeel.. vi har en "hvilke spillere ønsker dere"- tråd. bare sier det..

 

drømmer personlig om Agüero, men ser du noen tråd som går videre og videre og videre av den grunn ;)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 4 2008, 09:36 PM) 131556[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

dere skjønner at dere spekulerer i egne spekulasjoner nå, sant?

 

Villa kommer ikke til Arsenal i sommer

 

Hysj på deg! Villa kommer han!

 

In my dreams.. :D

veeel.. vi har en "hvilke spillere ønsker dere"- tråd. bare sier det..

 

drømmer personlig om Agüero, men ser du noen tråd som går videre og videre og videre av den grunn ;)

 

Er vel litt forskjellig situasjon da. Nå blir jo Villa konstant linket til oss, og derav har han fått en egen tråd..

Link to comment
Share on other sites

Med Wenger som høvding blir ikke Bendtner byttet med Villa...

Men skjer det roper jeg hurraa=) Liker ikke bendtner

hvorfor liker du ikke Nicklas?

 

Jeg synes ikke han spiller den underholdene fotballen, som de andre Arsenal spillerne på den delen av banen gjør...

Han mangler de fine raidene/ driblingene som flere av de andre har =)

Men for å ha det sagt, tviler jeg ikke på at han kommer til å bli en god og viktig spiller for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

:D--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 4 2008, 10:37 PM) 131561[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

 

Er vel litt forskjellig situasjon da. Nå blir jo Villa konstant linket til oss, og derav har han fått en egen tråd..

ok. du skjønte ikke at dere spekulerer i deres egne spekulasjoner. de som linker Villa til Arsenal er dere her inne som snakker om hvor bra det hadde vært med han i klubben, om og om igjen. det er mulig noen useriøse medier lager nye historier av rykter som er et halvt år gamle, men sånn er det. vil dere la dere lure så værsågod.

 

det har ikke vært noe nytt på denne karen siden Wenger sa at han ikke kom til å kjøpe han. Wenger har også sagt at han ikke kommer til å kjøpe spisser. han har Ade, RvP, Eduardo, Bendtner, Vela og Walcott. dette har vi diskutert mange ganger, men hver gang debatten har vært død ei stund vekkes han til livet av at en eller annen person sier: "ååå, jeg har så lyst på David Villa!!!" og så er det i gang igjen. men for all del, bedra dere selv hvis det er hyggelig. bare vær klar over at det ikke blir noe mer virkelig av den grunn..

Link to comment
Share on other sites

Det man gjør her er å fortsette diskusjonen om man trenger en spiss til eller ikke - og hvem man evt. skal satse på. Det er fortsatt ett diskusjonsforum, og hvis folk vil diskutere emnet så må man få lov til det, uten at folk skal påpeke at man enten er "dumme som tror på useriøse sider" eller "Bare la dere lure". Hva slags garanti har du for at de siste artiklene er usanne? Sikkert akkurat den samme vi har for at den er sann...

 

 

Og denne gangen ble ryktene satt igang igjen av en artikkel, og ikke noe som sier "åååå, jeg har så lyst på David Villa!!!".

 

Vi skjønner det nå - DU tror ikke på noe kjøp - men DU må skjønne at noen andre fortsatt ønsker å diskutere det så lenge man ser nye artikler om mannen.

Link to comment
Share on other sites

det har ikke vært noe nytt på denne karen siden Wenger sa at han ikke kom til å kjøpe han. Wenger har også sagt at han ikke kommer til å kjøpe spisser. han har Ade, RvP, Eduardo, Bendtner, Vela og Walcott. dette har vi diskutert mange ganger, men hver gang debatten har vært død ei stund vekkes han til livet av at en eller annen person sier: "ååå, jeg har så lyst på David Villa!!!" og så er det i gang igjen. men for all del, bedra dere selv hvis det er hyggelig. bare vær klar over at det ikke blir noe mer virkelig av den grunn..

 

Er enig at vi kan holde spekulasjoner i en annen tråd enn i tråder som omhandler spesielle spillere, men når man diskuterer et rykte, ytrer folk sine meninger om saken, her gjelder det Villa. Derfor det kalles et "diskusjonsforum".

Link to comment
Share on other sites

Likte Mourinho sin stil jeg med og kjøpr klassespillere selv om de var 26-30 år.

Og ikke slik som Wenger gjør med og kjøpe spillere som blir gode i 2013!

 

Totalt uenig! Selv om klubbers kjøpspolitikk antakeligvis ikke bør diskuteres i denne tråden så er jeg av den meningen at ingenting er så morsomt som at spillere blomstrer i Arsenal fremfor at de visner her (satt på spissen B))

Link to comment
Share on other sites

Likte Mourinho sin stil jeg med og kjøpr klassespillere selv om de var 26-30 år.

Og ikke slik som Wenger gjør med og kjøpe spillere som blir gode i 2013!

 

gratulerer! du har nettopp skrevet årets tåpeligste innlegg!

 

hahah er det mulig. B)

Link to comment
Share on other sites

Å tro at David Villa kommer til Arsenal er rett og slett utopi. Med tanke på hvilke klubber vi kjemper mot, så sier det seg selv at vi kommer til å slite med å matche lønnstilbud.

 

Da må vi eventuelt leve i håpet om at det finnes fotballspillere der ute som ikke er opptatt av penger

Link to comment
Share on other sites

Likte Mourinho sin stil jeg med og kjøpr klassespillere selv om de var 26-30 år.

Og ikke slik som Wenger gjør med og kjøpe spillere som blir gode i 2013!

 

Gratulerer, årets kommentar =)

 

Wenger kjøper spillere som er gode og blomstrer iløpet av 1-2 sessonger :-|

Link to comment
Share on other sites

Likte Mourinho sin stil jeg med og kjøpr klassespillere selv om de var 26-30 år.

Og ikke slik som Wenger gjør med og kjøpe spillere som blir gode i 2013!

100% enig med deg! Ville mye heller kjøpt Schevtsjenko for £30 millioner enn håpløse spillere som Fàbregas, Adebayor, Sagna og Clichy for den prisen vi betalte.

 

 

 

 

 

 

 

 

(ironi, for de som ikke skjønte det...)

Link to comment
Share on other sites

Det som er fascinerende er at hvis alle dem som kommenterer her at alt er "offtopic" står for tilsammen en 70& av off-topic kommentarer... skjerpings ja... bingo der gitt... (Ja vet jeg er offtopic selv:p )

 

 

Men man har alltid lov til å håpe at en spiller som Villa kommer til Arsenal.. fantastisk spiller.. og er det dumt og leve i håpet? Uten håp kan vi bare legge oss ned og dø hele gjengen. Og kan man håpe, kan man diskutere.

Link to comment
Share on other sites

Det man gjør her er å fortsette diskusjonen om man trenger en spiss til eller ikke - og hvem man evt. skal satse på. Det er fortsatt ett diskusjonsforum, og hvis folk vil diskutere emnet så må man få lov til det, uten at folk skal påpeke at man enten er "dumme som tror på useriøse sider" eller "Bare la dere lure". Hva slags garanti har du for at de siste artiklene er usanne? Sikkert akkurat den samme vi har for at den er sann...

 

Og denne gangen ble ryktene satt igang igjen av en artikkel, og ikke noe som sier "åååå, jeg har så lyst på David Villa!!!".

 

Vi skjønner det nå - DU tror ikke på noe kjøp - men DU må skjønne at noen andre fortsatt ønsker å diskutere det så lenge man ser nye artikler om mannen.

1. ja, dette er et diskusjonsforum, men det finnes tråder for ting som ikke er realistiske, som det ikke finnes verifiserbare grunner for å tro på og gamle rykter som vekkes til live igjen av at en eller annen perifer avis har funnet en gammel artikkel og skrevet den om på nytt.

 

jeg gjentar: det har ikke skjedd noe nytt med Villa-ryktet etter at Wenger la det dødt.

 

2. diskurs skaper sannhet og mening for mennesker, dette blir det forsket på i blant annet samfunnsvitenskapene. det er egentlig lett overførbart til dette med rykter. du har sikkert hørt ordtaket om "en fjær som ble til ti høns". folk tror på det de prater om hvis de prater om det lenge nok. det finnes det utallige eksempel på.

 

3. når du spør om "hva slags garanti jeg har får at ryktet ikke er sant", angriper du verifiseringen av en sannhet i helt feil ende. jeg kan ikke bevise at noe ikke eksisterer hvis jeg ikke har beviser på at det eksisterer. jeg har ikke sett noe som tilsier at Villa er på vei til oss, ergo er det vanskelig for meg å bevise noe som helst.

den som må bevise noe er jo den som sier at noe eksisterer. hvis du er sikker på at romvesen finnes må du jo bevise at de eksisterer. du kan ikke bare si at de eksisterer fordi du har snakket om at de finnes med noen så lenge at dere tror det er sant. tro og håp har man religion til å ta seg av.

 

tro og drøm så mye dere vil, men det har vi altså andre tråder for. hvis ikke for dere tåle å få svar som dette.

Link to comment
Share on other sites

Arguing on the internet is like participating on the special olympics - if u win, u're still a retard!

 

Sorry, kunne ikkje dy me når du bruker så mye engasjement på å gjemme argumentasjonen din bak fancy ord og uttrykk. (hvis e gikk for langt, så kan e slette posten)

 

Og når d er sagt, så synes e Villa bør være oppe til diskusjon på forumet, for hvis Ade faktisk sku være på vei bort, så bør Villa være et hett alternativ. Hvorfor; ein grunn er rett og slett Fabregas som sa at d er spilleren han har mest lyst ska komme te klubben!

Link to comment
Share on other sites

hvis det skulle være sånn at ade stikker håper jeg virkelig villa blir mannen som blir hentet inn..

 

det skulle også gi en del penger til overs, selv om jeg helst skulle sett ade bli da jeg tror han kommer bare til og bli bedre og bedre..

 

men villa er i spania vurdert som en bedre spiller enn torres og det sier ganske mye

Link to comment
Share on other sites

Det man gjør her er å fortsette diskusjonen om man trenger en spiss til eller ikke - og hvem man evt. skal satse på. Det er fortsatt ett diskusjonsforum, og hvis folk vil diskutere emnet så må man få lov til det, uten at folk skal påpeke at man enten er "dumme som tror på useriøse sider" eller "Bare la dere lure". Hva slags garanti har du for at de siste artiklene er usanne? Sikkert akkurat den samme vi har for at den er sann...

 

Og denne gangen ble ryktene satt igang igjen av en artikkel, og ikke noe som sier "åååå, jeg har så lyst på David Villa!!!".

 

Vi skjønner det nå - DU tror ikke på noe kjøp - men DU må skjønne at noen andre fortsatt ønsker å diskutere det så lenge man ser nye artikler om mannen.

1. ja, dette er et diskusjonsforum, men det finnes tråder for ting som ikke er realistiske, som det ikke finnes verifiserbare grunner for å tro på og gamle rykter som vekkes til live igjen av at en eller annen perifer avis har funnet en gammel artikkel og skrevet den om på nytt.

 

jeg gjentar: det har ikke skjedd noe nytt med Villa-ryktet etter at Wenger la det dødt.

 

2. diskurs skaper sannhet og mening for mennesker, dette blir det forsket på i blant annet samfunnsvitenskapene. det er egentlig lett overførbart til dette med rykter. du har sikkert hørt ordtaket om "en fjær som ble til ti høns". folk tror på det de prater om hvis de prater om det lenge nok. det finnes det utallige eksempel på.

 

3. når du spør om "hva slags garanti jeg har får at ryktet ikke er sant", angriper du verifiseringen av en sannhet i helt feil ende. jeg kan ikke bevise at noe ikke eksisterer hvis jeg ikke har beviser på at det eksisterer. jeg har ikke sett noe som tilsier at Villa er på vei til oss, ergo er det vanskelig for meg å bevise noe som helst.

den som må bevise noe er jo den som sier at noe eksisterer. hvis du er sikker på at romvesen finnes må du jo bevise at de eksisterer. du kan ikke bare si at de eksisterer fordi du har snakket om at de finnes med noen så lenge at dere tror det er sant. tro og håp har man religion til å ta seg av.

 

tro og drøm så mye dere vil, men det har vi altså andre tråder for. hvis ikke for dere tåle å få svar som dette.

 

1: Hvis man har en tråd om en spiller som har vært/er aktuell - så fortsetter man gjerne diskusjonen i den eksisterende tråden fremfor å legge ut innlegg i en helt annen tråd. Og poenget mitt er at hverken du eller jeg kan si om en artikkel er "verifiserbar" for å bruke dine fine ord. Så dermed er spørsmålet tilbake: På hvilket grunnlag kan vi da poste artikler på forumet fremover? Skal du ta på deg jobben som "Verifiserer" og bestemme om den aktuelle artikkelen er ny/gammel eller sann/usann?

 

Jeg gjentar: Hvilken informasjon og kilde har du for å si at "det har ikke skjedd noe nytt med Villa-ryktet etter at Wenger la det dødt" ?

 

 

2: Det vitenskapelige innlegget ditt lar jeg snakke for seg selv.

 

 

3: Du påstår at den eneste som må bevise noe som helst bak sine påstander, er den som påstår at noe eksisterer. Så hvis en person sier til meg "I det skapet er det en gul ball" - så må han gå bort og bevise det for meg. Hvis han derimot sier "I det skapet er det ikke en gul ball" så er det bevis godt nok. Det er satt på spissen, men det er akkurat dette du sier.

 

jeg kan ikke bevise at noe ikke eksisterer hvis jeg ikke har beviser på at det eksisterer.

 

Men kan du bevise at noe eksisterer hvis du ikke har beviser på at det ikke eksisterer?

Og hvordan kan man bevise at noe ikke eksisterer hvis man har beviser for at det eksisterer?

 

Det blir akkurat det samme, og jeg er spent på å høre din argumentasjon på akkurat dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...