Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

Tenk dere hvor sykt god vi hadde blitt på FM da! :(

 

Alltid morsomt med nye spillere, spessielt angreps spillere. Skaden til Eduardo er veldig synd, for hadde det ikke vært for den. Så er jeg sikker på at dette ikke hadde vært ett tema.

Adebayor - Persie - Villa - Eduardo. Dette er 4 stjernespillere (+ at vi har Bendtner, evt Walcott og Vela). Ville jo vært veldig synd for den/de som har måttet sittet på benken. Hvertfall med tanke på Dudu, som ble skadet så lenge, så når han blir frisk blir det ummulig å spille seg inn i laget. Jaja, Arsenal kommer alltid forran enkelt spillere, og alle kan ikke være fornøyd.

Ja takk til Villa!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Dette er lovende! Sinnsykt lovende!

 

Lenge siden at jeg har hørt en verdensstjerne som ØNSKER seg til Arsenal! Herlig å høre at vi har den egenskapen også! Måtte dette bare skje, og at vi snapper ham opp foran nesa til Chelsea med sine rubler.

 

Hadde vi henta Villa i sommer så tror jeg at jeg hadde hoppa i taket og begynt å grine! Har egentlig lite tro på det skjer, men fy steike for en signering det hadde vært.

 

Føler også at Wenger ymta frempå også i det siste: "Vi mangler litt rutine", "Vi har nok penger", "Jeg skal kun hente èn spiller". Villa kan være spilleren! :(

Link to comment
Share on other sites

David Villa kommer til å bli spent i filler i England, overpriset blir han sikkert også. Godt det ikke er en mer politlig kilde enn teamtalk som har dette ryktet.

 

Bruk heller pengene på Benzema.

Må si meg litt uenig der. David Villa er ikke så fysisk svak som man skal ha det til. Mange som sa det om Tevez og Torres da de kom til England. Benzema er jo ikke noen kraftplugg han heller, selv om han er en svært lovende spiller. Han når ikke Villa til knærne engang når det gjelder målteft når Villa er på sitt beste. Og for det andre, teamtalk har da alltid vært pålitelig! De har så og si alltid samme oppslag som skysports.com og det er etter min mening den beste og mest pålitelige kilden i England.

 

Tilbake i diskusjonen om Villa på Emirates tror jeg nok vi ikke bør ha for store forhåpninger. Hvis han drar fra Mestalla blir det nok Real, Barca..eller chelsea avhengi av om drogba blir eller drar.

Bare vent til RvP blir skadefri (hvis det skjer), adebayor blir mer stabil og bendtner og walcott for ett års mer rutine så kommer nok ingen til å snakke om Villa.

Link to comment
Share on other sites

David Villa kommer til å bli spent i filler i England, overpriset blir han sikkert også. Godt det ikke er en mer politlig kilde enn teamtalk som har dette ryktet.

 

Bruk heller pengene på Benzema.

Tro meg. Benzema vil bli ennå dyrere. Pluss at han har sagt det om og om igjen at han ikke vil til england.

 

David Villa hadde vært fantastisk. Har følgt med han ganske mye. Drømmespissen. Rask, iskald foran mål, god på frispark. Har vel egentlig alt en spiss skal ha. Mangler litt på hodestyrken.

Pluss at han er akkuratt den typen spiller som hadde sklidd rett inn i Arsenal. Med teknikken og farten sin.

 

Kan egentlig ikke se for meg andre spisser jeg heller ville hatt. Må isåfall være Etoo

 

Jepp, Villa er et godt 2. valg. Etoo er mannen vi trenger. Han er like nådeløs i boksen som Henry og Wright.

Link to comment
Share on other sites

Ja å få David Villa til klubben hadde vel vært helt sykt. SPørsmålet da er hvem som må dra? Ser mange hinter om RvP eller Bendtner. Nå tror jeg at Wenger aldri ville solgt RvP. Bendtner derimot, som både har hatt litt problemer med å spille seg inn, og hatt litt "attitude-problemer" til tider, kan fort forsvinne.

 

Nå skal vi tenke på at vi faktisk har Gilberto som kan brukes i byttehandler, eller kanskje også Gale Jens. Jeg er ikke stabil på spansk fotball så vet ikke om de trenger noen av dem, men hvem vet? Trenger de noen av dem, så kan vi få ned prisen på Villa - evt at de selges andre plasser for å "minske tapet" på overganger i sommer.

 

Time will show.. Så får vi håpe dem "shower" Villa på Emirates :(

Link to comment
Share on other sites

Nå skal vi tenke på at vi faktisk har Gilberto som kan brukes i byttehandler, eller kanskje også Gale Jens. Jeg er ikke stabil på spansk fotball så vet ikke om de trenger noen av dem, men hvem vet? Trenger de noen av dem, så kan vi få ned prisen på Villa - evt at de selges andre plasser for å "minske tapet" på overganger i sommer.

 

Valencia har hatt en forferdelig sesong nå, og ligger på en horribel 15. plass på tabellen, kun fem poeng over nedrykksstreken. Til tross for at de vant Copa Del Rey i går så må dette kunne betegnes en fiaskosesong for klubben, og flere av stjernene deres vil nok forlate klubben.

 

Å fått inn David Villa, David Silva eller Joaquin hadde jo vært fantastisk! Førstevalget ville vært David Silva, men jeg får vann i munnen bare av at David Villa sier at han ønsker seg til Arsenal.

 

Når det gjelder de du nevner, altså Gilberto og Lehmann, så er det vel nesten disse to plassene de har best dekning. De har Hildebrand i mål, en keeper som om ikke lenge sannsynligvis vil ta over etter Lehmann på landslaget. Kanskje allerede i EM. På midten har de to spillere som har blitt spådd strålende fremtider i Sunny og Ever Banega. Ellers har de jo vår gamle Edu, Vicente og Baraja som også kan spille på midten. Dermed er nok ikke akkurat disse to spillerne (Gilberto og Jensemann) så attraktive for Valencia, men det kan hende at Wenger finner på noe. Kanskje vil de ha inn Senderos eller Eboue?

 

Håper egentlig at Wenger bare punger ut, for bortsett fra disse fire så er det få jeg vil kvitte meg med i dagens stall, og egentlig helst ikke de to sistnevnte (Senderos og Eboue).

 

Men vi må utnytte Villas flørting her, og bare slå til. Tror Wenger vet dette!

Link to comment
Share on other sites

Nå skal vi tenke på at vi faktisk har Gilberto som kan brukes i byttehandler, eller kanskje også Gale Jens. Jeg er ikke stabil på spansk fotball så vet ikke om de trenger noen av dem, men hvem vet? Trenger de noen av dem, så kan vi få ned prisen på Villa - evt at de selges andre plasser for å "minske tapet" på overganger i sommer.

 

Valencia har hatt en forferdelig sesong nå, og ligger på en horribel 15. plass på tabellen, kun fem poeng over nedrykksstreken. Til tross for at de vant Copa Del Rey i går så må dette kunne betegnes en fiaskosesong for klubben, og flere av stjernene deres vil nok forlate klubben.

 

Å fått inn David Villa, David Silva eller Joaquin hadde jo vært fantastisk! Førstevalget ville vært David Silva, men jeg får vann i munnen bare av at David Villa sier at han ønsker seg til Arsenal.

 

Når det gjelder de du nevner, altså Gilberto og Lehmann, så er det vel nesten disse to plassene de har best dekning. De har Hildebrand i mål, en keeper som om ikke lenge sannsynligvis vil ta over etter Lehmann på landslaget. Kanskje allerede i EM. På midten har de to spillere som har blitt spådd strålende fremtider i Sunny og Ever Banega. Ellers har de jo vår gamle Edu, Vicente og Baraja som også kan spille på midten. Dermed er nok ikke akkurat disse to spillerne (Gilberto og Jensemann) så attraktive for Valencia, men det kan hende at Wenger finner på noe. Kanskje vil de ha inn Senderos eller Eboue?

 

Håper egentlig at Wenger bare punger ut, for bortsett fra disse fire så er det få jeg vil kvitte meg med i dagens stall, og egentlig helst ikke de to sistnevnte (Senderos og Eboue).

 

Men vi må utnytte Villas flørting her, og bare slå til. Tror Wenger vet dette!

En spiller du har glemt Manuel Fernandez som er på lån i Everton er spåd en kjempe karierre. Men Everton har en kasul om at de kan kjøpe han for 115mil.

Link to comment
Share on other sites

Tenk om Wenger slår til no ;)

Det er jo ikkje noke som garantera at han virkelig slå til i England og Arsenal, men eg har trua ;)

Tenk dokke David Silva i samme slengen da ? ;)

Men heilt ærlig så trur eg at om litt står det " I don't want Villa" eller noke slikt på Arsenal.com ..

men, men d er lov å håpe ;)

Link to comment
Share on other sites

Villa ville vel vært en signing i klasse med Bergkamp og Henry. det er ikke umulig at Wenger går for en sånn spiller, men det skjer ikke ofte. det hadde selvfølgelig vært veldig kult hvis det var noe i det.

 

kjøper vi en klassespiss som han tror jeg ganske sikkert vi selger en annen. har sett antydninger til at Bendtner ikke er helt hjemme i klubben så tror det blir han, men vi har jo blitt sjokkerte før. håper både Ade og vP blir. hvis vP får bra grunntrening i sommer, så rister han kanskje av seg skadene og da kan vi bruke han i flere posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

kjøp vincente og villa i samme slengen, vicente har sikkert godt av og bytte klubb.. synes vi trenger både venstre ving og jeg, ben afra som første valg der egentlig

Husker Vicente var veldig linka til Arsenal for noen år siden. Men vi valgte Reyes istede. Nå er vel kanskje Vicente den meste skadeplagede "stjerne"spilleren som finnes der ute. Og er det noe vi ikke trenger er det ennå flere "10 kamper pr.sesong" spillere. Skal dog sies at både Vicente og Joaquin er ordentlige kantspillere, som sårt savnes i Arsenal. Men heller Quaresma eller Ben Arfa

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke at vi må selge noen for å kjøpe Villa. VP spiller på kant på landslaget og kan fint gjøre jobben i Arsenal også.

Men tviler vel egentlig på dette rykte jeg og.

Link to comment
Share on other sites

Vel vi har nok muligens pengene til å kjøpe Villa straight up uten å selge noen av våre. Men kjenner vi Wenger rett så vil han gjerne selge noe for å ikke "blakke seg" helt. Jeg tørr ikke hverken tro, eller ikke tro på dette ryktet - Men det er ikke første gangen Villa har vært linket til oss. Så man kan virkelig begynne å håpe. Skal vi Goonere få noe å juble for for en gangs skyld i overgangsmarkedet?

Link to comment
Share on other sites

Vel vi har nok muligens pengene til å kjøpe Villa straight up uten å selge noen av våre. Men kjenner vi Wenger rett så vil han gjerne selge noe for å ikke "blakke seg" helt. Jeg tørr ikke hverken tro, eller ikke tro på dette ryktet - Men det er ikke første gangen Villa har vært linket til oss. Så man kan virkelig begynne å håpe. Skal vi Goonere få noe å juble for for en gangs skyld i overgangsmarkedet?

Peter Hill-Wood kom jo ut i media og sa at Wenger enkelt kunne få 70 millioner pund i transfer budsjett! Så vi har deffinitivt råd :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hvis vi skal ende opp med å kjøpe David Villa så må nok Van Persie plukke opp en ny skade som er ganske så sannsynelig. Og at Bendtner forlater oss som jeg fortsatt har en sterk følelse av. Muligheten er der men da kan det godt hende Wenger satser på Obuku fra Nigeria eller noe.. Vi må tette forsvaret neste sesong, mer bredde i stallen, kantspillere og en klasse spiss ala David Villa

 

Sier vel det meste :thumbsup: :

 

 

Og enda litt mer selvpineri:

 

 

Og jaggu kan han skyte frispark også, sykt skudd!:

 

http://www.youtube.com/watch?v=E6WO8StN8X0...gunnerblog.com/

Link to comment
Share on other sites

Sier vel det meste :thumbsup: :

 

 

Og enda litt mer selvpineri:

 

 

Og jaggu kan han skyte frispark også, sykt skudd!:

 

http://www.youtube.com/watch?v=E6WO8StN8X0...gunnerblog.com/

 

Mens man først er inne på videoer, så kan jeg dra frem det som er den største prestasjonen jeg har sett på en fotballbane på lang tid (kanskje med unntak av Theo's ville raid mot 'Pool). Nemlig David Villa sin enorme volley mot Italia i en friendly for et par uker siden.

 

 

Dette er ikke bare et meget pent mål, men her snakker vi om enorm teknikk. Jeg vet ikke om mange i verden som hadde klart å presset den under tverrliggeren med slik kraft og presisjon. Helt sinnsykt!

 

Dette kan vi ikke gå glipp av. Nå må Wenger få ut fingeren og hente Villa! Det hadde vært så enormt stort, og kunne nok gjort at spillere som Flamini og Hleb ble i klubben. Og da kunne vi nok ha kjempet om seriegull neste år tenker jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke få for høye forhåpninger, Richards, Ribery og Torres har alle blitt sitert på at de ville til Arsenal men Wenger var ikke interessert. Hadde vi fått inn David Villa hadde jeg først og fremst blitt veldig glad men siden dette fortsatt er kun en drøm, bruker jeg ikke mye energi på det.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...for+David+Villa

 

der kom den meldinga enkelte her inne hadde spåd. Wenger er ikke intressert i Villa :(

 

Skjønner ikke hvordan han kan synes vi scorer nok mål, vi skaper to sifret sjanser i løpet av en kamp, og de fleste av disse er så og si 100% sjanser og vi klarer ikke å score, med Villa tror jeg vi kunne blitt dødelig effektive på disse sjansene. Men jaja, Wenger knows..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...