Jump to content

David Villa


Legend14

Recommended Posts

  • Replies 240
  • Created
  • Last Reply

Han hadde et fantastisk spill rett før scoringa til Fabregas, pluss at han gjorde en meget god defansiv jobb i forkant av det 1. målet sitt. Etter det jeg har sett i dag er jeg overbevist om at han ikke kommer til å bli taklet i filler i england, han har helt klart styrke nok!

Link to comment
Share on other sites

Frykter Villa blir alt for dyr i forhold til hvor lenge vi får bruk for han. Det tar nok minst et halvt år fra vi eventuelt får han til han slår ut i full blomst. Hvor lenge vil han klare å være på det nivået etter det? Mange spillere taper seg stort så fort de blir 30 :)

 

Uansett en meget goedt gjennomført kamp av han. Bruker fysikken sin bra, noe som ville gitt han en enklere tilværelse i PL :)

Link to comment
Share on other sites

Frykter Villa blir alt for dyr i forhold til hvor lenge vi får bruk for han. Det tar nok minst et halvt år fra vi eventuelt får han til han slår ut i full blomst. Hvor lenge vil han klare å være på det nivået etter det? Mange spillere taper seg stort så fort de blir 30 :)

 

Uansett en meget goedt gjennomført kamp av han. Bruker fysikken sin bra, noe som ville gitt han en enklere tilværelse i PL :)

 

Han er bare 27 år da og holder nok 5 år til på toppnivå tipper jeg.

Hadde ikke sagt nei takk jeg, men det er veldig usannsynlig at han blir Arsenalspiller tror jeg.

Er vel lite som tyder på det siden vi har 5-6 spisser fra før og en saftig prislapp på han i tillegg.

 

Men...det er jo lov å håpe..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Man får en liten "tåre" i øyenkroken når man ser Villa spille. Tror nok Wenger dommer seg litt ut igjen på transfere markedet(ikke at han gjør det så ofte da, he he). Meget synd vi aldri skaffet spillere som Torres, Ribery, Teves osv, og nå blir Villa nok en spiller som virkelig kunne gjort oss godt. Vi mangler Killer instinct da Van Persie ikke holder seg skadefri lenger enn et par kamper om gangen, Eduardo er fortsatt usikker tross meget bra rehab. Ja man kan egentlig si litt av hvert om spissene våres, ja vi har mange gode muligheter på topp men det begynner å bli skadelig å gå stort lenger nå uten trofeer så hvis man vil gamble på det vi har nå så er det bare å vente i spenning :P Husker nå en ting da det var snakk om at Ribery var tilgjengelig og linket til arsenal på daglig basis så sa Wenger "where would I play him?" Tja.. Husker kanskje feil men han nevnte vel noe om Eboue og Diaby i den sammenhengen også.. Håper ikke samme "karma" slår til med Bendtner og Walcott på topp slik Wenger pratet om i sammenheng med Villa ryktet. Villa blir nok å se i Milan, Real, Chelsea eller Liverpool desverre, håper det ikke blir PL slik at han kan fortsette å være en yndling :)

Link to comment
Share on other sites

Fabregas vil ha Villa til Arsenal

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/11/537877.html

 

Wenger bør lytte til Cesc. :) Er vel kanskje ikke på spissplassen vi trenger en ny spiller nå, men hvis vi har muligeten til å sikre oss han, så ville det vært veldig vanskelig å si nei etter min mening. :P

 

Ikke ofte jeg syns vi bør kjøpe uten å tenke oss om, men her syns jeg vi bør slå til med en gang og heller ta problemet med å finne ut hvem vi skal bruke etterpå.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas vil ha Villa til Arsenal

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/11/537877.html

 

Wenger bør lytte til Cesc. :) Er vel kanskje ikke på spissplassen vi trenger en ny spiller nå, men hvis vi har muligeten til å sikre oss han, så ville det vært veldig vanskelig å si nei etter min mening. :P

 

Ikke ofte jeg syns vi bør kjøpe uten å tenke oss om, men her syns jeg vi bør slå til med en gang og heller ta problemet med å finne ut hvem vi skal bruke etterpå.

 

Som du sier er ikke spissplassen der vi trenger spillere mest, men hadde ikke sagt nei til Villa.

 

Men desverre er dette bare en ønsketenkning og blir nok aldri en realitet

Link to comment
Share on other sites

Fabregas vil ha Villa til Arsenal

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/11/537877.html

 

Wenger bør lytte til Cesc. :) Er vel kanskje ikke på spissplassen vi trenger en ny spiller nå, men hvis vi har muligeten til å sikre oss han, så ville det vært veldig vanskelig å si nei etter min mening. :P

 

Ikke ofte jeg syns vi bør kjøpe uten å tenke oss om, men her syns jeg vi bør slå til med en gang og heller ta problemet med å finne ut hvem vi skal bruke etterpå.

 

Som du sier er ikke spissplassen der vi trenger spillere mest, men hadde ikke sagt nei til Villa.

 

Men desverre er dette bare en ønsketenkning og blir nok aldri en realitet

Tenk alle de gangene som Wenger har gått ut og sagt : "We didn`t kill the game" Jeg må si jeg syns det er VELDIG rart, hvis Wenger ikke forhører seg med Valencia en gang, i såfall vil det jo bare være en prinsippsak fordi han koster mer enn 12 mill pund.

Link to comment
Share on other sites

Villa hadde vært en flott signering han.

 

Men tror ikke at Wenger bruker over 20 millioner pund for å hente en spiller som kommer til å prestere på et høyt nivå de to-tre første årene og plutselig falle i prestasjonene når han nærmer seg 30 år og sitter en 22-23 år gammel Bendtner\Walcott\Vela å prestere på samme nivå og pengene ligger i Valencia.

 

Pluss har vi et luksus problem på topp forsatt. Med Bendtner,Vela og Dudu til å utfordre RVP og Ade om plassene på topp.

 

Men men hadde jo ikke vært helt dumt med Villa heller da. Men foretrekker at Wenger satser på de unge vi har. Kan vel vedde på at han gjør det og. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...