Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Det var ikke noen bombe at vi skulle tape dagens kamp med så mange skada (og småskada) spillere i troppen, men måten det ble gjort på var vondt å svelge.

Først:

Med et lag uten backene, uten spissene (persie og ade), to spillere som tydeligvis trenger tid på å komme seg etter en lang periode i et mesterskap milevis unna, samt en sentral makker til Fabregas som desverre har mistet mye av tempoet og plasseringsevnen, var det ikke rart at jeg tvilte før kampstart.

Og.....ja, jeg fikk desverre rett.

 

Utd var klart bedre enn oss i alt, men det var pga vår egen elendighet. Jeg aksepterer et tap, så lenge spillerene jobber å sliter for å unngå dette. Idag, ja...idag, følte jeg at vi ikke gjorde noenting fra første minutt.

Hvor var musklene og æren for å sloss for laget? Gud, som jeg savnet Adams, Keown, Parlour, Vieira, Dixon, Winterburn, eller for den saks skyld Groves i denne kampen. Dette var gutter som ofret seg 100% uansett om det så ille ut, og det følte jeg alle manglet idag.

I 1.omgang var vi knapp oppi Utd spillerene, vi tok knapt en takling, og visste ingen som helst vilje til å gå i krigen. Ikke etter to baklengs, gjorde noen spillere tegn på å brette opp armene for å "prøve" å komme seg inn i kampen.

 

Nei, dette var en kamp hvor spillerene sviktet på et viktig punkt, nemlig det å sloss for klubben.

Vi skal akseptere at det går ann å tape med stil, men tape uten engang å krige føler jeg er et slag mot klubben, manager, trenere, støtteapperat, eiere, medspillere, og ikke minst supportere.

 

Nå er det heldigvis lang tid mellom slike kamper i Arsenal, så denne skuffelsen svelges nok raskt selv om det svir.

Vi har en manager som helt klart sier ifra, og innstillingen blir som før allerede i neste kamp.

 

Det er bare å gratulere Utd med videre spill i FA cupen, men jeg påstår at det var vi som gav dem denne muligheten, og ikke de som var mesterlige idag. Fullt lov å være uenig, men vi spilte til tider som en finsk spillefilm uten mening, tekst, eller bilde.

 

Eboue: Du har fått flere sjanser av meg, men jeg tror desverre at nok er nok. Arsenal vil nok tjene på et salg, og heller hente inn en ny spiller med en annen sportslig og sympatisk innstilling.

Toure: Vær glad du ikke er Senderos etter en slik kamp, for da hadde du sikkert fått 14 nye klagesider på forumet. Godt å vite at du aldri har spilt så dårlig før, og med stor tro skjer det neppe igjen.

Dagens mann: Jens. Reddet oss fra både 5 og 6 baklengs.

 

Ha en tankefull lørdag videre, denne dagen går nok raskt i glemmeboken for min del. Slik er livet, noenganger smiler det, mens andre dager er det rett og slett surt i noen timer.

Nye muligheter om få dager, og vi vil oppleve et helt annet lag:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsto ikke helt den setningen der. Den Chelsea-setningen. "Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare"

 

Vi reiser oss til uken. Mark my words, mark my words!

Stakkars Milan. <_<

 

IQ er en fin ting :D

 

Alle sier kjøpe laget Chelsea?

 

Hva tro du Chelsea fansen sier da?

 

De er stolte over liga og cup gulla de tar :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsto ikke helt den setningen der. Den Chelsea-setningen. "Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare"

 

Vi reiser oss til uken. Mark my words, mark my words!

Stakkars Milan. <_<

 

IQ er en fin ting :D

 

Alle sier kjøpe laget Chelsea?

 

Hva tro du Chelsea fansen sier da?

 

De er stolte over liga og cup gulla de tar :P

 

Hva mener du da Dannialdo, er Chelsea et "kjøpelag"? Hva foretrekker du; Arsenal slik det fremstår, og har fremstått under Wenger, eller Chelsea slik det har fremstått ved hjelp av russiske rubler? Jeg forventer et ærlig svar.

Link to comment
Share on other sites

IQ er en fin ting :D

Det der er dæven snurre meg dagens! Ironien!!! hahahaha <_<

 

Nei, shit happens.

Forskjellen på Arsenal og United er at Arsenal ligger 5 poeng foran i ligaen.

Jeg trur gutta blei litt for rasjonelle i dag. Etter 2-0 ble alle tankene på Milan og det klandrer jeg dem ikke for.

 

Arsenal reiser seg som de alltid gjør. Akkurat som etter 2-1 tap mot Boro, etter 5-1 tap på WHL.

Akkurat som United gjorde i dag. Jeg gleder meg som en unge til vi skal til Old Trafford denne våren for å sikre ligagull.

 

La oss møte disse armaniklysene nå på onsdag og gi dem en real posjon med juling a'la Flamini. La dem å smake på Indrefilet a'la Cesc. La dem prøve å hamle opp med Gael "The hurricane" Clichy. La dem prøve å ta ballen fra Hleb. Sist, men ikke minst, la dem prøve å stoppe The Togonator. La oss reise kjerringa så hardt at de ikke tør å møte opp til returoppgjøret.

 

Og helt til slutt, en liten beskjed til Demento:

5 poeng you rednosed CUNT! :P

Come on Arsenal!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsto ikke helt den setningen der. Den Chelsea-setningen. "Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare"

 

Vi reiser oss til uken. Mark my words, mark my words!

Stakkars Milan. <_<

 

IQ er en fin ting :D

 

Alle sier kjøpe laget Chelsea?

 

Hva tro du Chelsea fansen sier da?

 

De er stolte over liga og cup gulla de tar :P

Klart Chelsea-fansen er stolte over troféene sine. Men tror de er enig i at de har brukt en del på spillerkjøp de siste 3-4 årene.

Link to comment
Share on other sites

Det var et vondt tap i dag, men livet seiler videre. Nå er det 100% fokus på PL etterfulgt av CL, og der kan vi fremdeles gjøre det bra. Allikevel.. om vi så ryker ut mot Milan, for så å stå med PL-trofeet over hodet i Mai, så er jeg mega-fornøyd med sesongen.

 

Proud to be a Gooner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsto ikke helt den setningen der. Den Chelsea-setningen. "Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare"

 

Vi reiser oss til uken. Mark my words, mark my words!

Stakkars Milan. <_<

 

IQ er en fin ting ;)

 

Alle sier kjøpe laget Chelsea?

 

Hva tro du Chelsea fansen sier da?

 

De er stolte over liga og cup gulla de tar ;)

 

Hva mener du da Dannialdo, er Chelsea et "kjøpelag"? Hva foretrekker du; Arsenal slik det fremstår, og har fremstått under Wenger, eller Chelsea slik det har fremstått ved hjelp av russiske rubler? Jeg forventer et ærlig svar.

Chaz du er frampå i gjen du he he

 

Jeg er vist din favoritt her inne he he *not* =)

 

Wenger kunne henta et par man for å styrke stallen var ikke snakk om å drive kjøpe fest ;)

 

IQ er en fin ting ;)

Det der er dæven snurre meg dagens! Ironien!!! hahahaha :P

 

Nei, shit happens.

Forskjellen på Arsenal og United er at Arsenal ligger 5 poeng foran i ligaen.

Jeg trur gutta blei litt for rasjonelle i dag. Etter 2-0 ble alle tankene på Milan og det klandrer jeg dem ikke for.

 

Arsenal reiser seg som de alltid gjør. Akkurat som etter 2-1 tap mot Boro, etter 5-1 tap på WHL.

Akkurat som United gjorde i dag. Jeg gleder meg som en unge til vi skal til Old Trafford denne våren for å sikre ligagull.

 

La oss møte disse armaniklysene nå på onsdag og gi dem en real posjon med juling a'la Flamini. La dem å smake på Indrefilet a'la Cesc. La dem prøve å hamle opp med Gael "The hurricane" Clichy. La dem prøve å ta ballen fra Hleb. Sist, men ikke minst, la dem prøve å stoppe The Togonator. La oss reise kjerringa så hardt at de ikke tør å møte opp til returoppgjøret.

 

Og helt til slutt, en liten beskjed til Demento:

5 poeng you rednosed CUNT! ;)

Come on Arsenal!!!!

 

Tja er nok veldig enig i alt du skriver ;)

 

Jeg forsto ikke helt den setningen der. Den Chelsea-setningen. "Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare"

 

Vi reiser oss til uken. Mark my words, mark my words!

Stakkars Milan. :D

 

IQ er en fin ting ;)

 

Alle sier kjøpe laget Chelsea?

 

Hva tro du Chelsea fansen sier da?

 

De er stolte over liga og cup gulla de tar ;)

Klart Chelsea-fansen er stolte over troféene sine. Men tror de er enig i at de har brukt en del på spillerkjøp de siste 3-4 årene.

 

Tror de er bare glad til har flere Chelsea fans som venner, de elsker russer rubler å kjøpe fest de mener bare alle andre er missunelige he he

 

De hadde ikke vinni noen ting uten Rubler skjønner dem godt, de har ikke noe Wenger så da må de kjøpe ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg driter i hvor lenge Hoyte har lyst til å være i Arsenal, men jeg har ikke lyst til å ha ham!

En snill og sympatisk Arsenal fan er han sikkert. Men fotball kan han ikke!

 

Begge Backene holder ikke mål Gallas og Toure funka ikke i dag heller, Gilberto hade bra sier jeg bare.

 

Cesc takla ikke helt at aggresive Man Utd spiller var på han med en gang, Hleb fikk lite hjelp.

 

Spissene Bendtner og Dudu funker ikke, samme var mot Tottenham.

 

Eboue var han borti ballen? nesten ikke værfall, han måtte jo ta en stygg en i dag også :unsure:

 

Vi klarte ikke holde i ballen omtrent.

 

Flaut flaut flaut ikke mere å si :blink:

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som hørte hva han "eksperten" i Viasat-studioet sa før kampen? "Arsenal stiller med førstelaget, kanskje med unntak av Rosicky". Seriøst noe av det aller dummeste jeg har hørt noen si på TV i fotballsammenheng. Hva heter dusten?

 

Du hørte riktig ja! I tilleg så sa han att Ferguson hadde gitt Arsenal en pekefinger, siden han ikke brukte Ronaldo, Giggs og Hargreaves, sisste nevnte bruker vel nesten aldri å spille? latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Tok meg akkurat en titt på Wenger sitt bbc-intervju.

Liker den mannen bedre og bedre, han får meg alltid til å ta det med ro når det gjelder kommende kamp, og stemningen i troppen.

 

Kan godt anbefale og ta seg en titt på hva magikeren sier :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gikk "glipp av" kveldens kamp. De to siste kampene jeg har gått glipp av var Middlesbrough og Sevilla borte... Jeg kan love forumistene at jeg ikke planelegger å gå glipp av noen flere kamper resten av sesongen. Og jeg tror jeg kan love at dagens tap vil vise seg å være en blessing in disguise.

 

Proud to be a gooner!

-Seriemester 07/08-

 

Edit: Ser i dette øyeblikk at Liverpool røk hjemme for Barnsley! Da skal vel ikke vi gooners klage alt for høyt.

Link to comment
Share on other sites

Emmanuel Eboue er den mest bedritne spilleren jeg har sett i en Arsenal drakt. Gang på gang får han tillitt av vår altfor snille manager, og gang på gang viser han at han er en umoden usmaklig møkkaspiller. Jeg prøver som regel og la være å kritisere enkeltspillere, men han her er et stort unntak.

 

Lehmann spiller overraskende bra etter min mening, men mangler fortsatt trygghetsfølelsen syns jeg. Gilberto korer siste vers, han fungerer ikke sammen med en "all over the place" kollega på midten slik han har gjort i alle år. Hoyte mangler ego syns jeg, evnen til å sette fart selv uten og måtte lete febrilsk etter passnings alternativer. Eduarado viser innsats ihvertfall, Bendtner lukter det ikke mål av for tiden. Traore trenger tid, med tid kommer erfaring, og med erfaring kommer posisjoneringen. Resten er så langt under par som det absolutt er mulig.

 

Flamini kommer inn og gjør en god figur, ingenting er umuligt og det viser han med innsats gang på gang. "BB" for Arsenals del blir Lehmann og Flamini. "Today we were beaten everywhere" Honnør til United som viser innsats og vilje til å vinne.

 

Denne kampen går rett i glemmeboken, til nå har den bare 4 kapittler. Sevilla-Tottenham-M'Boro-United, la oss håpe det blir en tynn bok denne sesongen.

 

Blir en helt annen kamp på onsdag mot Milan, det er jeg helt sikker på.

Link to comment
Share on other sites

For det første så forstår eg ikkje kvifor nokon gidd å kommentere dei idiotiske innlegga til Dannialdo... Gutten har vel vist gong på gong at kommentarane hans ikkje fortjener noko som helst slags oppmerksomheit..

 

Over til kampen:

 

Vi var rett og slett rævdårlige idag, for å seie det på godt norsk.. Vi viste ikkje verken innsatsvilje, guts eller mot nok til å slå eit hardtarbeidande United-lag, og dei vann fortjent..!!

 

Når det er sagt, så vil eg myyyyykje heller ha ligagullet i lomma i mai, enn FA-cup-medaljen.. Det eg frykter mest, er at dette forsmedelege tapet skal påvirke gutta i ei slik retning at dårlege resultat i serien vil bli ein konsekvens.. Forhåpentleg er gutta vaksne nok til å heve seg over dette, og takle tapet betre enn mange her på forumet klarer..

 

Vi tek Milan, og vi tek seriegullet, eg er overbevist..!!

 

Always a gooner!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kampen kan vel oppsummeres på denne måten:

-de 2 sidebackene trenger raskt skolering: nytter ikke å rygge 20 meter uten å sette inn tacklinger, fører til innlegg som i går førte til mål. Begge backene var utrolig svake i går.

-Toure og Gallas viser igjen at de samarbeider dårlig. Senderos får frem det beste i begge to og er per i dag et bedre alternativ enn Toure.

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

-Bendtner må lære seg to grunnleggende ting: Innsats og ydmykhet. Han har talent, men er i ferd med å kaste det bort i måten han opptrer på.

-Eduardo må lære seg å slippe ballen tidligere i oppspillsfasen. Altfor ofte må han vende opp hjemover og sinker dermed mulighetene for raske overganger.

-Helb trenger støtte av sidebacken for å briljere.

-Cesc er desverre helt ute av form.

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

Link to comment
Share on other sites

heldigvis ble jeg spart for å se denne kampen. Men uansett hvor dårlig Arsenal må ha spilt, og uansett hvor dårlig resultat dette var, og uansett hvor skuffende det er å tape med slike sifre mot en av de hardeste rivalene, dette klarer jeg ikke å hisse meg opp over. Jeg tror faktisk at dette kan bli snudd til noe positivt.

 

At man først taper for Tottenham i en cupkamp, og så mot ManU med store sifre etter å ha vist slett innsats, en innsats som står i sterk kontrast til hvordan laget fremstår i ligaen, viser jo med all tydelighet hvor Wenger & co har fokus denne sesongen; PL (og kanskje CL). Uansett hva man sier utad, og hvor mye man hevder at dette var en viktig kamp; når man har hodet et annet sted, er det dømt til å gå galt. Og da blir det gjerne seende stygt ut, uten at man bør se seg blinde på sigrene av den grunn. Og at det går riktig galt når man først går på trynet er jo ganske så typisk for unge og urutinerte lag. Man kan jo også spørre seg hva som egentlig er representativt for hva Arsenal står for; det de gjorde i går, eller det de har gjort i de andre kampene? Og apropos sifre; resultatet hadde vært det samme om man hadde tapt 0-1 også, man hadde likefullt vært ute av FA-cupen.

 

Nå er jo FA-cupen i utgangspunktet en viktig turnering, og det er naturligvis ikke bra å bli slått ut. HVIS sjansen er der, bør man jo gå for alt. Men når man først trakk den motstanderen de gjorde, en sterk motstander som naturligvis var ekstra tent på å vise seg frem, og Arsenal ble så rammet av skader, så sa jo alle tegn i tiden at dette kom til å bli tøft. Og kanskje en slik følelse snek seg inn hos Arsenal også? Og uansett hvor viktig FA-cupen er, i den situasjonen man er nå, ville det være galskap å sette prestasjonene i ligaen over styr for å slå ManU i FA-cupen. HVIS Arsenal vinner ligaen er denne kampen glemt... Og at man nå er ute betyr jo at man nå kan fokusere på færre ting, DET kan bli en fordel i innspurten. Og at man tapte i går betyr at når lagene igjen møtes i ligaen om snaue to måneder, så er det Arsenal som er revansjesugne, og kanskje mest tent. Time will show...

Link to comment
Share on other sites

For det første så forstår eg ikkje kvifor nokon gidd å kommentere dei idiotiske innlegga til Dannialdo... Gutten har vel vist gong på gong at kommentarane hans ikkje fortjener noko som helst slags oppmerksomheit..

 

Over til kampen:

 

Vi var rett og slett rævdårlige idag, for å seie det på godt norsk.. Vi viste ikkje verken innsatsvilje, guts eller mot nok til å slå eit hardtarbeidande United-lag, og dei vann fortjent..!!

 

Når det er sagt, så vil eg myyyyykje heller ha ligagullet i lomma i mai, enn FA-cup-medaljen.. Det eg frykter mest, er at dette forsmedelege tapet skal påvirke gutta i ei slik retning at dårlege resultat i serien vil bli ein konsekvens.. Forhåpentleg er gutta vaksne nok til å heve seg over dette, og takle tapet betre enn mange her på forumet klarer..

 

Vi tek Milan, og vi tek seriegullet, eg er overbevist..!!

 

Always a gooner!!!!!

 

Greit å slippe og skrive et lengre innlegg ettersom du alt har skrevet det jeg ville si.. :unsure: Heilt enig i absolutt alt!

Synd at vi ikke møtte opp til kampen...

Link to comment
Share on other sites

å tape mot et Manu-lag som var sinnsykt revansjelystne etter sitt eget derbytap mot ManC sist var vel egentlig ingen overraskelse. jeg hadde en bra feeling, men magen løy. ble selvsagt utrolig skuffet, som mange andre her, men dette var bare en kamp, og kanskje den vanskeligste denne sesongen. har lest tråden og synes det er noen ting som mangler.

 

forsvaret: mange er misfornøyd med jobben Gallas gjorde, og jeg slenger meg på der. jeg tror den dårlige innsatsen hans skyldes at han ikke klarte å være konsentrert når det var behov for det. han var ingen trygg leder sammen med de unge sidebackene og en sliten og halvskadet Toure, men kom for sent inn i viktige dueller med sinnsykt giftige Manu-spillere og det ble kostbart. Hoyte viser egentlig vei for Nani i det han backer ut på to av målene. han skal ha for gode holdninger og lojalitet, men det er ikke alltid nok. slik spiller vi ikke mange flere viktige kamper denne sesongen.

 

Manus taktikk og glimrende spill: jeg må innrømme at jeg aldri ble helt klok på formasjonen til Manu og det var kanskje meningen. i tillegg til at Fergie nok hadde hudfletta spillerne etter City-tapet har han gjort en grundig hjemmelekse og piska den inn i spillerne sine. flere spillere som Rooney, Nani og Anderson imponerte og Fletcher og Park tror jeg spilte over evne. jeg har ikke sett oss møte så sterk motstand denne sesongen og sifrene vi får i mot oss er ikke bare fordi vi er dårlige, slitne og skadeskutte. det spørs om vi ikke burde gått mer defensivt ut i 4-5-1. all cred til Fergies taktikk og Manu-spillernes innsats.

EDIT: la folk forresten merke til hvordan Cesc ble murt inne og Gilberto ikke var agressiv nok til å hjelpe han? smart move!

 

nå er det vi som kan få en "rebound-effekt": vi hadde den etter Spurs-tapet og hvis spillerne er sånn noenlunde restituerte så tror jeg de falmende stjernene fra Milano skal få svi. sånne tap som dette gjør ofte spillerne blodtørstige som udyr med overmenneskelige krefter.

 

jeg var mye mer skuffet etter spurs-tapet. det kom uventet og var ydmykende. jeg skammet meg å følte at spillerne fornærmet rivaleri-følelsen til fansen med det svake spillet sitt. før dette tapet visste vi at vi ikke var hundre prosent klare og det føltes på forhånd heilt greit ut og tape.

 

man kan lett få feelingen av at stallen er for tynn nå. det er ikke Dannialdo den første til å hevde her inne, så det blir unødvendige og forutinntatt å pese han for å mene det når 90% av forumet har vært inne på det samme tidligere. skadesituasjonen nå har allikevel vært helt horribel og det er vanskelig å forutse. det er altså ingen noe fasittsvar.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som hørte hva han "eksperten" i Viasat-studioet sa før kampen? "Arsenal stiller med førstelaget, kanskje med unntak av Rosicky". Seriøst noe av det aller dummeste jeg har hørt noen si på TV i fotballsammenheng. Hva heter dusten?

Det var vel André Bergdølmo eller noe sånt.

Eneste han snakket om før kampen var Wayne Rooney og hvor fantastisk han var osv.

Sinnsykt frustrerende å høre på. Han har jo tydeligvis ikke mye peiling.

Link to comment
Share on other sites

Da var det exit Facup og forhåpentlig topp tente Arsenalspillere

til Milan kampen.

Tapet igår var fortjent. United var best i alt. Virket som de var raskere

enn alle Arsenalspillerne igår.

Gallas var som i Tottenhamkampen 1-5 svak. Sidebackene våre var utrolig svake. Er ikke Sagna og Clichy tilbake mot Milan sliter vi.

Flamini ser vi etter hvert begynner å bli en skikkelig nøkkelspiller for oss. Vi har pr. dags dato ingen som er så pågående og som forflytter

seg så raskt som han.

Nå glemmer jeg denne kampen og ser framover. Nå er det PL og CL som gjelder.

 

Nå tror jeg Arsenal vil komme fryktelig tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare å si det som det er, United knuste oss kraftig i går, og 4-0 gir egentlig et meget godt bilde av kampen. Det meste som kunne gått galt i går, gikk galt, og det er andre gang på bare noen få uker vi har en slik kamp. Nå er vi ute av FA Cupen, som nå som vi er ute ser ut som en sykt kjedelig utgave av den prestisjetunge turneringa med i beste fall 4(?) PL igjen. Nå håper jeg faktisk på United - Chelsea i finalen.

 

Vi har to sidebacker som overhodet ikke holder dette nivået, det har vi også sett før. MEn, de er begge unge og talentfulle, og jeg er sikker på at de begge ville gjort en god figur om de hadde fått tillit over tid, og litt selvtillit, men det blir en annen sak. Når det er sagt synes jeg ikke noe om å kritisere de to beckene, de er unge og uerfarne; Gallas og Toure derimot må ta ansvar. Det er de som skal stå for tryggheten i forsvaret, men de sugde big time, begge to. Midtbanen blir totalt overkjørt, og spissene får lite å jobbe med. Om jeg skal trekke frem en spiller om gjorde det bra må jeg si Lehmann, som i dag var forskjellen på 4 og 7 null i favør United.

 

Eboue får mye kjeft her, og det fortjener han. Han er den mest klysete og usportslige Arsenalspilleren gjennom tidene, det er jeg helt sikker på. Han er en god spiller, kan spille i flere posisjoner og er det nærmeste vi kommer en typisk vingspiller, noe mange etterlyser. Men det hjelper ikke når gutten ikke kan de grunnleggende prinspipper for oppførsel på banen. Men selv om vi vet han kan må jeg si det er bekymringsverdig lenge siden Eboue storspilte, hvertfall over tid. Synes egentlig Wenger bør begynne å vurdere et salg til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...