Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Sikkrt dårligste spissen i arsenals stall!! Hvorfor ikke bruke van persie da!?

 

Ærlig talt! van Perise? Du er ganske så lite oppdatert. Gutten er skadet, noe han har vært nesten hele sesongen.

ja!! van persie er sikkert bedre skada uansett! neida.. er litt lite oppdatert på van persie fr tida.. men vi har da bedre en dansken?

 

Bendtner har vel slått ferdinand to ganger i lufta allerede. Tror han kan få til noe i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Er jo skandale hvordan spillerne opptrer i en slik kamp som dette!

Traore, Hoyte, Bendtner og Gilberto burde spilt i finsk 6. divisjon.

Faen hvor jeg gruer meg til å gå på skolen på mandag...

heldigvis er det vinterferie. så du får utsatt det litt :D

Link to comment
Share on other sites

Grusomt, grusomt å se på.

 

Det her kan fort bli en grisete kamptråd, derfor: Har du ingenting fornuftig å si, ikke skriv noe! Og unngå banning!

Link to comment
Share on other sites

vet ikke om jeg tørr og se resten av dette jalla greiene her

 

Grusomt, grusomt å se på.

 

Det her kan fort bli en grisete kamptråd, derfor: Har du ingenting fornuftig å si, ikke skriv noe! Og unngå banning!

Ok.. da sier jeg takk for meg jeg før jeg ødelegger tråden. hade og lykke til gutta!

 

mulig jeg skulle gjort det samme, men tviler på jeg klarer

Link to comment
Share on other sites

Tenkte jeg det ikke...har hatt denne feelingen i hele dag :D

 

Dette er vel den verste 1. omgangen siden 1-6 kampen for en del år tilbake.

Vi mangler to av beste backene våre, men dette er vel like mye rot fra Toure og Gallas som Hoyte og Traore. Taper jo alle duellene baki der og viser en fryktelig plasseringsevne.

Ser ut som vi i dag blir skikkelig avslørt i defensive problemer som jeg mener har ligget å ulmet hele sesongen.

 

Midtbanen er helt ute av det og vi blir jo såklart overkjørt når vi ikke er "up for it".

 

Jeg tror nok dette fort blir enda værre.. :D

Link to comment
Share on other sites

Synd at vi ikke har en benk som ser slik ut: Mannone, Gilbert, Nordtveit, Dunne, Barazite. Da kunne vi ihvertfall latt noen av de unge fått sin ilddåp samtidig som vi sparer halvdøde spillere til Milankampen.

 

Ut med Cesc, Alex og Willy. Nå kan vi desverre ikke det, for de på benken er jo enda verre.

 

EDIT: Glemte en ting! Ut med Wenger, Fabregas, Bendtner, Gallas, Toure, Lehmann og Adebayor - for han er så mye skadet!!! SELG, SELG, SELG!!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann synger på siste verset...håper jeg. Han holder ikke mål. Skulle att det første og det 3 målet.

 

Håper dette er ironi. Lehmann har vært god han, og tar nok snart tilbake førstekeeperplassen. Det første skulle han ihvertfall ikke tatt. Ballen mot Rooney er hurtig, og han står på kun 5 meter. Lehmann har ikke en sjanse. Det andre var også fra fem meter, og nok en gang velplassert. Nanis skudd gidder jeg ikke kommentere engang..

Link to comment
Share on other sites

Endelig fant jeg "av" knappen på fjernkontrollen.... Nå har jeg fått nok

God natt, og lykke til alle !

 

 

For en lørdagskveld.................

Link to comment
Share on other sites

Ok! Nå må vi over på plan C!

Vi ofrer Traore for Rooney, Traorer må da gå bevisst på Rooney, å knekke foten hans. Men han må være 100% på att han klarer det. Traore blit utvist, mens Rooney bli skada, det er verdt det. Kanskje til og med blir Traore utvist fra fotballen for alltid! Snakk om å slå to fluer i en smekk da!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann synger på siste verset...håper jeg. Han holder ikke mål. Skulle att det første og det 3 målet.

 

Håper dette er ironi. Lehmann har vært god han, og tar nok snart tilbake førstekeeperplassen. Det første skulle han ihvertfall ikke tatt. Ballen mot Rooney er hurtig, og han står på kun 5 meter. Lehmann har ikke en sjanse. Det andre var også fra fem meter, og nok en gang velplassert. Nanis skudd gidder jeg ikke kommentere engang..

Hadde Lehmann hatt reaksjonen i behold enda, så hadde han tatt den lefsete headingen til rooney som går rett over han. Det andre re greit nok. Men det tredje målet derimot går rett over hansken til Lehmann. Ubrukelig keeperspill

Link to comment
Share on other sites

Lehmann synger på siste verset...håper jeg. Han holder ikke mål. Skulle definitivt tatt det første og det 3. målet.

 

Skal du skylde på noen får du i det minste skylde på de det som er skyld i flausene. Kapteinen vår til dømes.

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Glemte en ting! Ut med Wenger, Fabregas, Bendtner, Gallas, Toure, Lehmann og Adebayor - for han er så mye skadet!!! SELG, SELG, SELG!!

... Og Hleb, Rosicky, Van Persie og Sagna.

 

Neida; spillerne må bare stå på og prøve å forminske tapet. Men ikke sett inn Adebayor, trenger han fit for Milan-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen av innbytterne som fortjener å komme inn i den tragedien her. La spillerne som er utpå der nå ta ansvar selv, og ikke ødelegg moralen til de som sitter på benken mer enn nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...