Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Manchester United - Arsenal

16. Februar klokka 18:15

 

 

TV-overføringer:

Viasat 4 (Direkte)

 

 

Hoveddommer:

Alan Wiley

 

 

Skader:

Injury news - Arsenal.com

 

 

Siste tre møter:

Arsenal - Manchester United 2-2

Arsenal - Manchester United 2-1

Manchester United - Arsenal 0-1

 

 

Seiersrekke - inkl. alle cuper

Arsenal: T - S - S - S - S

Manchester United: S - S - S - U - T

 

 

Om kampen:

Arsenal ble trukket til å møte Manchester United på Old Trafford. Det forventes en åpen kamp, selv om vi registrerer at hjemmelaget er favoritter. Forrige runde slo vi Newcastle 3-0 på Emirates, mens våre motstandere tok seg videre mot Tottenham. Forrige gang vi besøkte gamle T, vant vi fortjent 0-1 etter en sen scoring av Adebayor. Gilberto bommet også på straffe tidligere i kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Gruer meg egentllig litt til denne kampen, United kommer til å være skjerpet å det samme må vi være.

Det som bekymrer meg mest er at vi har en nesten like viktig kamp mot AC Milan bare 4 dager etterpå.

Vi må håpe på en god kamp med lite eller ingen skader.

 

Ser for meg denne:

 

 

Almunia

 

Sagna Gallas Senderos Clichy

 

 

Hleb Fabregas Flamini Rocky

 

 

Dudu Ade

Link to comment
Share on other sites

Gruer meg litt jeg å!

Av de 3 tittlene vi kan vinne denne sesongen, så er vel FA cupen den jeg helst gir slipp på vist vi skal tape noe.

Skulle vi slå united så kommer jeg til å tenke at di får en ekstra hviledag i innspurten av sesongen ,mens vi må ut i ny cup kamp :unsure:

Men skulle vi tape,så blir man jo skuffet likavel.

Så alt i alt vet jeg egentlig ikke hva jeg ønsker ut av denne kampen,bortsett fra at vi unngår nye skader.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får ståpels av tanken på våre to neste kamper :) Både gleder og gruer meg :unsure: Tror vi kjører toppet lag og gutta kommer til å fokusere på en ting!: SEIER! Hvis det er en gullerot ved å tape så kan man like så godt droppe å delta! Tror helt seriøst at vi knuser manu. 3-0, alternativt 3-1. Vi har det beste kollektivet og er i best driv om tida :)

Link to comment
Share on other sites

Mange spillere blir spart i denne kampen mon tro :unsure:

 

Vi vet alt Cesc er en av dem som står over denne kampen.

 

Han må ikke stå over, har vel "bare" 9.

 

Går for samme lagoppstilling som eivinho, men arsene var vel litt usikker på R7.

Blir en tøff kamp, føler mye kommer til å stå på marginene. Tror ikke det blir noen overkjøring fra noen av lagene, ser for meg noe liknende Chelsea kampen hjemme. Tror Gallas og Flamini kommer til å være veldig viktige med sin fighterinnstilling.

 

Håper vi får inn to mål på fine dødballer og hvis gutta bak gjør en bra jobb skal dette gå veien.

2-1 til gunners, mål av Gallas og Ade.

Link to comment
Share on other sites

Detter er kamp om heder og ære .

Vi spiller mot en av de størse rivalene våres.

Tror det blir en jevn kamp der Manu kommer til og gå ut i et høyt press som vi må forvente når vi spiller på old trafford.

Tror Manu kommer til å brenne en del sjannser, mens vi kommer til og sitte de :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det nevnes at "vi vet allerede at Fabregas vil stå over denne", hvem er "vi" og hvordan vet "vi" dette?

 

Dette blir uansett tøft. Kampen i seg selv er vanskelig og i tillegg har vi spilere som enten kommer tilbake fra skade eller fra lengre opphold utenfor laget.

 

Manu vil etter all sannsynlighet være über tent på å slå oss: den argeste gull favoritten! Arsenal er likevel laget som er i den beste flyt sonen for tiden.

 

Det er INGEN fordel å tape denne kampen. Mulig vi sparer en kamp fremover, men den ene kampen blir IKKE avgjørende. Det er nok mer avgjørende om vi taper her. Det går løs på psyken, og den bør være på topp fremover...for vi venter besøk av AC Milan og ligamesterskapet vil bli avgort i løpet av mars måned - det er hvertfall mine spådommer!

 

Go Gunners - denne matchen er fullt mulig å vinne!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

lehmann

 

sagna-senderos-gallas-clichy

 

hleb-flamini-denilson-rosicky/diaby

 

eduardo adebayor

 

Denilson vil neppe starte her Gilberto er før han i rekken så må du ikke glømme at Toure og Eboue er tilbake.

 

Ville brukt Toure på mitten jeg da og Flamini lenger fram på banen som offansin mittbane og Toure som deffansiv :)

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo, kan du ikke være så snill å øve litt på rettskrivning et annet sted enn her. Så mye skrivefeil at det blir irriterende å lese. Ikke noe personlig, men vi må prøve og holde et noenlunde nivå her inne.

 

Det er utrolig irriterende å lese innlegg fra folk som er opphøyer seg til "norsklærere" her på forumet. Avenell, står det noe i retningslinjene om at det ikke er lov å stave ord feil?

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo, kan du ikke være så snill å øve litt på rettskrivning et annet sted enn her. Så mye skrivefeil at det blir irriterende å lese. Ikke noe personlig, men vi må prøve og holde et noenlunde nivå her inne.

 

Det er utrolig irriterende å lese innlegg fra folk som er opphøyer seg til "norsklærere" her på forumet. Avenell, står det noe i retningslinjene om at det ikke er lov å stave ord feil?

 

Følgende står i retningslinjene for forumet:

 

3.Språk

Foruten den engelske delen, skal det skrives på norsk, henholdvis nynorsk eller bokmål. Overdreven dialekt eller sms-språk vil bli slått ned på. Forsøk å holde banning på et minimum.

 

Dannialdo's språk grenser til tider til noe nærmere sms-språk enn både nynorsk og bokmål.

 

Dog står jo i tillegg dette:

 

8.Klager

Dersom du har problemer med noe vedrørende personer på forumet, skal dette gå via moderatorene på forumet og ikke vi tråder på selve forumet. Overtredelse av dette kan føre til utestengelse.

Link to comment
Share on other sites

Dannialdo, kan du ikke være så snill å øve litt på rettskrivning et annet sted enn her. Så mye skrivefeil at det blir irriterende å lese. Ikke noe personlig, men vi må prøve og holde et noenlunde nivå her inne.

 

Det er utrolig irriterende å lese innlegg fra folk som er opphøyer seg til "norsklærere" her på forumet. Avenell, står det noe i retningslinjene om at det ikke er lov å stave ord feil?

 

Det er stor forskjell på å ha ein enkelt skrivefeil som kjem fordi man er litt for rask på tastaturet, enn når feila kjem konsekvent i tillegg til at teiknsetting er fråverande.

 

Og tek ikkje eg feil så står det i retningslinjene at norske innlegg skal skrivast på nynorsk eller bokmål.

 

Edit: Helmiken kom meg i forkjøpet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...