Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg prøver å være litt optismist angående skadene. Kan hende Wenger driver med "mindgames", det hadde vært flott hvis han gjør det så får vi hvertfall en positiv overraskelse. Av de spillerene som er ute er det, slik jeg ser det, Clichy som er mest kristisk å miste. Traore mot Ronaldo går rett og slett ikke. Hvs vi har flaks spiller han da kan vi stille med dette laget:

Jens

Eboue Toure Gallas Clichy

Hleb Fabregas Gilberto Flamini Eduardo

Ade

 

Det er et rimelig strekt lag synes jeg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Helmik'n, kan du være så vennlig å linke til innlegg hvor språket til Dannialdo "grenser til tider til noe nærmere sms-språk enn både nynorsk og bokmål".

 

Han har masse stave, grammatiske og ordstillingsfeil, men det er vel neppe det samme som sms-språk?

 

Kanskje Helmik'n og tonymontana skal foreslå følgende tillegg til retningslinjene for forumet:

 

"Utlendinger og dyslektikere har ikke adgang til forumet, slike supportere vil vi ikke ha noe med å gjøre"

 

Godt sagt. Dette er ikke universitetet,men et fotballforum.

Link to comment
Share on other sites

Var litt deprimerende å lese om alle spillerne som kan miste kampen. En ting er sikkert, om ikke Clichy blir klar synes jeg faktisk at Gallas må ut på backen (det er jo tross alt en posisjon han kjenner godt fra før), Hoyte/Traore mot Ronaldo er selvmord. Så får heller Gilberto (om ikke Big Phl rekker kampen da) steppe inn i forsvaret sammen med Kolo. Tror faktisk det er nødvendig, selv om det er litt dristig. Det er jo bakover vi sliter mest, vi har fortsatt Hleb og Adebayor, kanskje også Cesc (er han virkelig suspandert?). Og Eduardo. Tror nok vi har potensiale til å sette noen kasser, det er hvor mye som eventuelt renner inn bakover jeg er bekymret for. Men Wenger skal nok slite litt med å mikse sammen laget, i verstefall blir det noe slikt:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Gilberto - Gallas

Eboue - Flamini - ? - Hleb

Adebayor - Eduardo

 

Må faktisk innrømme at frykten for at det kan bli stygt så absolutt er tilstede :( :unsure:

 

 

Edit: Ble litt feil, mente at Gallas burde spille venstre stopper, ikke back, da vi trenger ham i midten;) Men om alt gåt til he***te med skadene skal det bli vanskelig å mekke sammen lag ja:(

Link to comment
Share on other sites

Laget må vel nesten bli sånn:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Hoyte/Traore

Cesc - Gilberto - Flamini - Hleb

Adebayor - Eduardo

 

Er ikke særlig optimistisk. Tror vi taper 2-1!!

 

Benk: Fabianski, Hoyte/Traore, Merida, Bendtner, Randall

 

Kommer ikke på flere, så velger Randall, jokeren! :unsure:

 

Randall er i Burnley

Link to comment
Share on other sites

er jo grunn til å bli litt skeptisk med alle skadane vi har for tida, men trur på dette laget:

 

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Flamini

Hleb-Cesc-Gilberto-Eduardo

Adebayor-Bendtner

 

Flamini gjorde jo ein kjempejobb som venstreback i CL i 2006, trur at han kan gjere ein

betre jobb enn både Traore og Hoyte.

Eventuelt blir det Hoyte på høgreback, Eboue på høgre flanke, Hleb venstre flanke og Eduardo/Bendtner

på topp. Adebayor blir super sub :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Flamini gjorde jo ein kjempejobb som venstreback i CL i 2006, trur at han kan gjere ein

betre jobb enn både Traore og Hoyte.

Tror arbeidet Flamini legger ned på midten vil være minst like viktig som at vi har en habil venstreback.

Hvis ikke han spiller der, vil vi bli løpt i senk med en treg Gilberto... Det er iallefall min mening.

 

Uansett bør vi ha spillere med 100 % motivasjon og vilje til å løpe for å klare å slå Manure.

Link to comment
Share on other sites

Dette lover ikke bra med alle skadene. Sagna og Clichy ute er

vel de verste nyhetene. Nå har vel Arsenal en tendens til å slå

til når ingen forventer det.

Flamini sin løpsstyrke trenger vi i midten.

 

Jeg kunne tenkt meg noe sånn som dette:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Senderos Gallas

 

Eboue Gilberto Flamini Cesc

 

Hleb

 

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Ser for meg dette laget:

 

Lehmann

Ebouè - Toure - Gallas - Hoyte

Hleb - Gilberto - Fabregas - Flamini

Adebayor - Eduardo

 

Jeg er sjeleglad for at Afrika-mesterskapet er slutt nå. Tenk hvis vi ikke hadde hatt Toure og Ebouè.. Hva skulle laget vært da? Skummelt å tenke på..

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppdaterer man slikt? Hadde vært fantastisk å få sett kampen hjemme.

Skru av og på dekoderen. Søk inn kanalene på nytt og voila! Sånn fikk ihvertfall jeg inn Viasat 4.

 

Les litt mer om hvordan du kan få Viasat 4 nederst på denne siden: http://canaldigital.no/templates/generalar...e____27586.aspx

Link to comment
Share on other sites

Er det nå man skal begynne å grine? Kan seriøst ikke skjønne hvordan vi skal komme oss gjennom denne kampen nå! Og hva med Milan senere???

 

Hvis alle på listen er skadet, er dette faktisk eneste mulighet:

 

Lehmann

Hoyte Toure Gallas Traore

Eboue Fab Gilberto Hleb

Bendtner Dudu

 

Fabianski Gilbert Randall

Link to comment
Share on other sites

Hvordan oppdaterer man slikt? Hadde vært fantastisk å få sett kampen hjemme.

Skru av og på dekoderen. Søk inn kanalene på nytt og voila! Sånn fikk ihvertfall jeg inn Viasat 4.

 

Les litt mer om hvordan du kan få Viasat 4 nederst på denne siden: http://canaldigital.no/templates/generalar...e____27586.aspx

 

Takk for hjelpen. :unsure:

 

Søker nå, får håpe det fungerer som det skal. Det hadde vært fantastisk å fått inn den kanalen! Det har alltid vært et savn å ikke få se FA Cupen og Liga Cupen hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Setter alltid pris på å lese Dannialdo sine meninger, som er tydelige uansett skrivefeil. Vi kan da ikke bry oss om noe som kun er på linje med en enkelt feilpasning.

Så Dannialdo: Vær deg selv og vit at det er mange her inne som ikke er så nøye på om ord er riktig stavet.

Men det er klart det er fint å lese grammatiske og stavemessige perfekte innlegg også.

Konklusjonen min er at alle her inne får være seg selv og at vi gjør lurt i å verdsette diversiteten oss i mellom.

Jeg ønsker meg et forum preget av vennlighet og omtanke, uten sjikane og rasisme og den type innlegg. Det er viktigere at vi beskytter oss selv og hverandre mot slikt, enn noen skrivefeil.

 

Hyggelig skrevet :P

Link to comment
Share on other sites

siterer meg sjølv:

er jo grunn til å bli litt skeptisk med alle skadane vi har for tida, men trur på dette laget:

 

Lehmann

Eboue-Toure-Gallas-Flamini

Hleb-Cesc-Gilberto-Eduardo

Adebayor-Bendtner

 

 

Med Flamini og Cesc ute, så blir det jo nesten uråd å sette opp eit lag :o Er veldig redd for at Wenger gambler med helsa til eit par spelarar slik at dei blir uaktuelle mot Milan, og komande ligakampar. Syns at CL og spesielt ligaen er mykje viktigare enn 5. runde i FA-cupen.

Er Lansbury lånt ut? Klarte ikkje å finne info om det på arsenal.com.

 

Nytt forslag til lag:

Lehmann

Hoyte-Toure-Gallas-Traore

Eboue-Gilberto-?-Hleb

Eduardo-Bendtner

 

Benk

Fabianski-Gilbert-Lansbury(?)-Adebayor-Nordtveit :P

 

Dette er i ferd med å sjå veldig vanskeleg ut. Trur dessverre vi taper med to mål :(

Link to comment
Share on other sites

Cesc og Flamini ute?!

Ikke bare gruer jeg meg til kampen idag men AC Milan-kampen er om noen dager.

Dette kan desverre ende med to stygge tap på rad, men hvor mange ganger har ikke Wenger's unggutter overrasket oss?

 

COME ON YOU ARSENAL!!!

 

Cesc og Flamini spiller selvfølgelig :o Uansett hvilket lag vi stiller med, så kommer det til å være en helt open kamp som kan gå begge veier .. Gruer med alltid til disse kampene uansett..

 

Dette klarer Wengers mannskap å håve inn ! 1-0 til Arsenal :P

Link to comment
Share on other sites

Dette kan bli stygt. Ser for meg noe a'la Spurs-sifre her. Tør ikke engang håpe på seier, det maksimale her må være returkamp på Emirates.

 

Beklager at jeg er så negativ, men alt taler for en stor Unitedseier i dag. Vi har 11-12 spillere ute med skade, og klarer ikke å stille med fulltallig tropp. I tillegg er United og Ferguson sultne på revansje etter det bitre tapet for City, og Rooney er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...