Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette kan bli stygt. Ser for meg noe a'la Spurs-sifre her. Tør ikke engang håpe på seier, det maksimale her må være returkamp på Emirates.

 

Beklager at jeg er så negativ, men alt taler for en stor Unitedseier i dag. Vi har 11-12 spillere ute med skade, og klarer ikke å stille med fulltallig tropp. I tillegg er United og Ferguson sultne på revansje etter det bitre tapet for City, og Rooney er tilbake.

 

Bla bla bla... Mulig Senderos er ute men der går Toure inn så den plassen blir forsterket.. At Sagna muliggens blir erstattet med Eboue er heller ikke noe svekkelse syns jeg. Gallas på ventreback og Hoyte i midten eller omvendt. Det er vel stort sett det..

 

Ellers er det vel vanlig oppstilling...?

leser at adebayor har dratt på seg en liten skade, men er med i troppen. :P

Regner med at han spiller når det står så mye på spill :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en triller uten like! Det er fan helt sykt å ha rundt 14 spillere på skadelistene. Kan bli stygt dette her med to store og vansklige kamper på rad med så mange ute. Men ingenting er umulig, skal vi derimot vinne må alle yte 110%.

 

Come On ARSENAL!

Link to comment
Share on other sites

Dette kan bli stygt. Ser for meg noe a'la Spurs-sifre her. Tør ikke engang håpe på seier, det maksimale her må være returkamp på Emirates.

 

Beklager at jeg er så negativ, men alt taler for en stor Unitedseier i dag. Vi har 11-12 spillere ute med skade, og klarer ikke å stille med fulltallig tropp. I tillegg er United og Ferguson sultne på revansje etter det bitre tapet for City, og Rooney er tilbake.

 

Bla bla bla... Mulig Senderos er ute men der går Toure inn så den plassen blir forsterket.. At Sagna muliggens blir erstattet med Eboue er heller ikke noe svekkelse syns jeg. Gallas på ventreback og Hoyte i midten eller omvendt. Det er vel stort sett det..

 

Ellers er det vel vanlig oppstilling...?

leser at adebayor har dratt på seg en liten skade, men er med i troppen. :P

Regner med at han spiller når det står så mye på spill :o

 

Vi sliter på venstrekanten. Der er både Tomas og Diaby ute.

 

Ellers er Eboue på backen en gigantisk svekkelse. Sagna har vært enorm i så og si alle kampene denne sesongen. Eboue skuffet stort i ACN, og virker svært svak om dagen. Clichy har også vært stor, mens jeg ikke synes veldig mye om Hoyte.

 

Ellers er jo Adebayor tvilsom, noe som kan utgjøre seier og tap.

Link to comment
Share on other sites

tvi tvi gonners!

 

i dag er det en overaskelse hvis vi vinner. selv om jeg vanligvis er ganske negativ i slike stunder har jeg på følelsen av at det kommer til å skje et par uventede ting. Wenger sitter nok å lurer med noen ess i ermet :P

Link to comment
Share on other sites

Vi skal vel ha en del flaks for å komme helskinnet gjennom dette. Psykologisk er det gunstig med en liten smell her, slik at vi kommer i angrepsposisjon til onsdag og 12. april på OT. Da skal vi ha poeng! Det er mye viktigere. Får bare håpe vi greier å stable noen flere på beina til onsdag.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha lest kamptråden på un****.no har de samme oppfatning som oss, at clichy og sagna kanskje er ute kan bli en stor svekkelse. Ble kanskje litt overrasket når de faktisk satt opp ett arsenal-lag og så på mulighetene. Trodde ikke de tenkte så langt :o men lykke til alle sammen, selv er jeg litt skeptisk i dag. Men vi vet gutta kan overraske oss :P

Link to comment
Share on other sites

Når eg ser på lista over skader, legg eg merke til at dei fleste skadene er av typen strekk og muskelskader.

Trener vi for hardt og intensivt eller tøyer spelerane for dårleg ut, er det det harde kamp programmet eller finst det andre årsaker til at vi plutseleg har fått så mange skader?

 

Dette skulle kanskje vore tatt opp i skadetråden, men å poste her då diskusjonen er oppe.

Link to comment
Share on other sites

Når eg ser på lista over skader, legg eg merke til at dei fleste skadene er av typen strekk og muskelskader.

Trener vi for hardt og intensivt eller tøyer spelerane for dårleg ut, er det det harde kamp programmet eller finst det andre årsaker til at vi plutseleg har fått så mange skader?

 

Dette skulle kanskje vore tatt opp i skadetråden, men å poste her då diskusjonen er oppe.

Så nøye som Wenger er på alt mulig rart, så trur jeg ikke det har så mye med treningsopplegget å gjøre.

Wenger og hans stab er nok så spesialister på treningsmetoder og alt mulig annet på treningsfeltet, så sånne typer "glipper" blir neppe oversett. Uten å ha noen spesiell peiling på idrettskader, vet jeg ikke om det kan ha noe å gjøre med at vi har så mange ekstremt hurtige spillere, og derfor er de mer utsatt for strekkskader? I tillegg har vi jo to kjekser i van Persie og Rosicky, som jeg tror bare rett og slett bli lett skadet. At Clichy har holdt hele sesongen er vel også første gangen.

Som sagt, jeg har ikke peiling på skader, hvilke typer spillere som har størst sjanse for å få de, eller hvordan de får det.. MEN:

Jeg tviler iallefall på at det er treningsopplegget, for da hadde det vært endret for lenge, lenge, lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

Manchester U:

Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Nani.

Reserver

Kuszczak, Saha, Scholes, O'Shea, Tevez.

 

Arsenal:

Lehmann, Justin Hoyte, Gallas, Toure, Traore, Eboue, Fabregas, Silva, Hleb, Eduardo, Bendtner.

Reserver:

Fabianski, Senderos, Flamini, Clichy, Adebayor.

 

(Hentet fra VG live)

Link to comment
Share on other sites

Manchester U:

Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Nani.

Reserver

Kuszczak, Saha, Scholes, O'Shea, Tevez.

 

Arsenal:

Lehmann, Justin Hoyte, Gallas, Toure, Traore, Eboue, Fabregas, Silva, Hleb, Eduardo, Bendtner.

Reserver:

Fabianski, Senderos, Flamini, Clichy, Adebayor.

 

(Hentet fra VG live)

 

VG har altfor ofte feil lagoppstillinger(disse er riktige)

men de har lært seg at det er Hleb og ikke Gleb

 

;( 2-0

Link to comment
Share on other sites

Dette her er jo helt lattarlig!!! :D Vi henger jo ikke med i det hele tatt! Skal vi spille fotballkamp må vi hvertfall vise at vi har lyst til å holde på med dette! Innstillingen er ræva, og spillere som ikke pleier å spille fast viser nå hvorfor de ikke gjør det!

Link to comment
Share on other sites

Sikkrt dårligste spissen i arsenals stall!! Hvorfor ikke bruke van persie da!?

 

Ærlig talt! van Perise? Du er ganske så lite oppdatert. Gutten er skadet, noe han har vært nesten hele sesongen.

ja!! van persie er sikkert bedre skada uansett! neida.. er litt lite oppdatert på van persie fr tida.. men vi har da bedre en dansken?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...