Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

EDIT: Glemte en ting! Ut med Wenger, Fabregas, Bendtner, Gallas, Toure, Lehmann og Adebayor - for han er så mye skadet!!! SELG, SELG, SELG!!

... Og Hleb, Rosicky, Van Persie og Sagna.

 

Neida; spillerne må bare stå på og prøve å forminske tapet. Men ikke sett inn Adebayor, trenger han fit for Milan-kampen.

 

Er redd Wenger for en gangs skyld gjør et tidlig bytte, og setter inn Adebayor. Gjør han det så vil jeg vurdere å aldri kalle ham en taktiker igjen!

 

Vi snur ikke dette whatsoever, så man trenger ikke prøve engang. Er uenig med Berdølmo i studio: Som sagt; IKKE sett inn Ade!

Link to comment
Share on other sites

Dette snur vi, 4-3 vinner vi. 4 scoringer av Adebayor.. Satser på at Ade kommer inn i hvert fall. Eboue, Traore, Hoyte og resten av dem bak har spilt grusomt!!!

 

Vår dårligste har jo vært Cæpt'n. Makan til elendig omgang av den rutinerte franskmannen har jeg aldri sett! Fra den ene kameraposisjonen på 2-0 målet så det ut som selvmål av samme mann også. Traore er unnskyldt; 18 år og må spille i heksegryta på Old Trafford sammen med et rustent lag er ikke bra for ham. Han bør ihvertfall ikke få slakt for det.

 

Hoyte må ut, og da mener jeg det. Eboue ser jeg heller intet potensiale i. Hva som har skjedd med Toure aner jeg ikke, men han er ikke sitt gamle jeg.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så flaut at spelarane ikkje fortjener å bære den vakre drakta

 

Innsatsen til Gallas er så svak at eg ikkje har ord. Hoyte og Traore holder ikkje mål, men ein kan ikkje klandre dei, då Gallas øydelegger alt som liknar på defansiv tryggleik bak der

 

Hleb er svak, Cesc er svak, Gilberto er ferdig i PL, Speler Eboue? Eduardo viser brukbare ting, men faller flaut lett. Bendtner leiker seg i lufta, men kløner med beina.

 

Godkjent til Jensemann...

 

Takk for meg

Link to comment
Share on other sites

No må vi slappe av her då folkens... Herregud..

 

Kvar gong vi taper, noko som heldigvis ikkje skjer så ofte, så dett forumet ihop som eit korthus..

Sånn som folk oppfører seg her no, så syns eg nesten vi har godt av å tape...

 

Tenke seg til; folk godtar seg over at ein spelar på eige lag får raudt kort.. idioti..

De oppfører dykk som ein gjeng medgongssupporterar..

 

 

Når det gjeld kampen; no må vi berre komme oss gjennom resten av kampen med hovet heva, unngå fleire kort, og håpe at denne kampen ikkje får konsekvensar for innsatsen i serien..

Link to comment
Share on other sites

Å herregud! Nå skal vel Hleb følge seg inn i rekken av skadde spillere, muligens sammen med Bendtner...

 

Det her er jo helt forferdelig å se på! Spesielt Traore! Greit, gutten er 18 år, men når du blir eid av Park så sier det sitt!! Sleng inn Fabianski i stedet for alt jeg bryr meg!

 

Tror allikevel som noen nevnte før i tråden at dette kan gjøre oss mer tent på seier mot Milan, og forhåpentligvis med litt flere spillere tilbake fra skade. For Milan skal vi ta!! Hat-trick av Ade!

Link to comment
Share on other sites

No må vi slappe av her då folkens... Herregud..

 

Kvar gong vi taper, noko som heldigvis ikkje skjer så ofte, så dett forumet ihop som eit korthus..

Sånn som folk oppfører seg her no, så syns eg nesten vi har godt av å tape...

 

Tenke seg til; folk godtar seg over at ein spelar på eige lag får raudt kort.. idioti..

De oppfører dykk som ein gjeng medgongssupporterar..

 

 

Når det gjeld kampen; no må vi berre komme oss gjennom resten av kampen med hovet heva, unngå fleire kort, og håpe at denne kampen ikkje får konsekvensar for innsatsen i serien..

Hva forventer du når vi ligger under 3-0 for Man Utd, en mann utvist og skal møte AC Milan om noen dager?!

Link to comment
Share on other sites

No må vi slappe av her då folkens... Herregud..

 

Kvar gong vi taper, noko som heldigvis ikkje skjer så ofte, så dett forumet ihop som eit korthus..

Sånn som folk oppfører seg her no, så syns eg nesten vi har godt av å tape...

 

Enig. Det flaueste hittil er reaksjonene som kommer her. Stå oppreist for pokker!!

Link to comment
Share on other sites

No må vi slappe av her då folkens... Herregud..

 

Kvar gong vi taper, noko som heldigvis ikkje skjer så ofte, så dett forumet ihop som eit korthus..

Sånn som folk oppfører seg her no, så syns eg nesten vi har godt av å tape...

 

Tenke seg til; folk godtar seg over at ein spelar på eige lag får raudt kort.. idioti..

De oppfører dykk som ein gjeng medgongssupporterar..

 

 

Når det gjeld kampen; no må vi berre komme oss gjennom resten av kampen med hovet heva, unngå fleire kort, og håpe at denne kampen ikkje får konsekvensar for innsatsen i serien..

Hva forventer du når vi ligger under 3-0 for Man Utd, en mann utvist og skal møte AC Milan om noen dager?!

 

Så vidt jeg vet starter den kampen på 0-0, og med 11 mann på begge lagene..

Link to comment
Share on other sites

No må vi slappe av her då folkens... Herregud..

 

Kvar gong vi taper, noko som heldigvis ikkje skjer så ofte, så dett forumet ihop som eit korthus..

Sånn som folk oppfører seg her no, så syns eg nesten vi har godt av å tape...

 

Enig. Det flaueste hittil er reaksjonene som kommer her. Stå oppreist for pokker!!

 

Støtter begge to! Det flaueste er reaksjonene her på forumet. Tydelig at noen trenger litt motgang.

Link to comment
Share on other sites

Endelig fant jeg "av" knappen på fjernkontrollen.... Nå har jeg fått nok

God natt, og lykke til alle !

 

 

For en lørdagskveld.................

 

 

du er meg en fin gooner, nei la oss heller se den ferdig!!!!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Vi får bare stå oppreist og motta tyn fra Unitedsupportere som kan kose seg med en av tidenes mest fortjente seiere mot Arsenal. Laget viste at de kunne reise seg etter tapet mot Tottenham, og det tror jeg de klarer nå også...

 

We`re gonna win the league!

Link to comment
Share on other sites

3-0 mot United er ikke bra, men slik vi som lag fremstår er jo det verste. Vi blir jo rundtspilt så til de grader, og viser ikke innsatsvilje eller guts i det hele tatt.

 

Personlig har jeg fått nok av Eboue. At jeg godter meg over at han ble utvist var med et visst glimt i øyet og en smule sarkasme. Tingen er bare den at han har fått alt for mange sjanser. Rundt juletider gjorde han det der 3-4 ganger per kamp, og fikk knapt gult for det. Nå gjør han idiotiet sitt mot United, og man vet hva man skal forvente fra dommere på Old Trafford. Jeg for min del har fått mer enn nok av Manu nå. Spiller bra gjør han heller ikke.

Link to comment
Share on other sites

4-0.......

 

Nei, vi må heller se fremover. Innser at det ikke er så galt å gjøre de byttene Wenger gjorde. Var redd han tok ut Hoyte og Traore eller noe, og gikk for å ta igjen dette, men når han tar ut Cesc, Alex og Dudu så vet han hva han gjør. Krysser bare fingrene for at Mathieu eller Ade ikke blir skada. Egentlig Big Phil også, for per dags dato så setter jeg Phillipe foran Kolo som virker fryktelig rusten etter, og gjorde også det i ACN.

Link to comment
Share on other sites

Ikke rødt kort det der. Hadde Eboue villet treffe venstrebacken deres så hadde han gjort det. Latterlig av Wiley.

Synes Wiley har hatt flere merkelige avgjørelser. Feks burde vel både Fletcher og Anderson hatt gult i første...

 

Men det er likevel ikke Wiley sin feil at vi taper denne kampen. Det er det spillerne som må ta på seg skylda for.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...