Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lehmann tar jo ikke noe!

På dette målet måtte han stå på første stolpe da, i tilfelle skudde skulle komme, og tror ikke det er så lett å slenge seg fra 1. stolpe til den andre... Heller dårlig jobb av forsvaret, som det for så vidt har vært gjennom hele kampen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Denne overdrevne arrogansen blandt spillerne og fansen skal de f...... få bite i seg når ligagullet deles ut i mai!

 

Ja, er det bare meg og min far som sliter mer med de forbanna arrogante spillerne enn å tape 4-0? Sliter stort med å takle de arrogante og selvgode trynene til spillere som Anderson, Nani, Rooney, Carrick og Ferdinand, i tillegg til sjefen sjøl; Sir Alex Ferguson! Makan til dra-til-tryner samlet på ett sted har jeg sjelden sett.

 

Perfekt tidspunkt på vinterferien. Tror jeg holder meg innendørs resten av uka og ferien så jeg slipper masinga til Unitedfansen.

Link to comment
Share on other sites

3-0 mot United er ikke bra, men slik vi som lag fremstår er jo det verste. Vi blir jo rundtspilt så til de grader, og viser ikke innsatsvilje eller guts i det hele tatt..

 

Helt enig i akkurat det. Hadde vi tapt etter å ha ytt maks, hadde det vært helt greit. Men dette blir flaut, både over sifrene og hvordan enkelte spillere oppfører seg (Gallas og Eboue).

Kampen har skremmende mange likhetstrekk med Spurs-kampen. Sliter enkelte spillere med motivasjonen når det ikke er snakk om PL eller CL?

Link to comment
Share on other sites

Denne overdrevne arrogansen blandt spillerne og fansen skal de f...... få bite i seg når ligagullet deles ut i mai!

 

Liker den tanken! Hadde glattet over denne kampen!

 

Ellers ligger det i kortene at man ikke reiser til OT med en sånn halvveis innstilling. Både fra spillere og manager. Her må man gi alt, og stille med et toppet lag.

 

Tror dog at denne kampen går like fort i glemmeboka som kampen mot Spudz. Og alle husker hvordan det fortsatte etter den kampen.

 

Nå er håpet at B'ham knuses etter Milan-kampen, samt at Man får noen grusomme kamper i FA-cupen.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende forestilling dette. Man kan jo skylde på skadene og de spillerne som egentlig ikke er kampklare, men som må spille ettersom vi ikke har noen andre, men allikevel så er dette veldig skuffende.

 

Jeg syns vi hvert eneste år sliter med mange skader, og Wenger burde kanskje tenke på å utvide stallen med 2-3 spillere til slik at vi ikke blir såpass skadelidene. Men men, nå er vi ute av FA cupen. Vi er tross alt fortsatt med i serie og CL, selv om jeg frykter Milan kampen hvis vi ikke får flere spillere ordentlig kampklare snart.

 

Tullete utvisning av Eboue, og en del teite etterslengere etc som vi kan holde oss for gode til, men gjort er gjort og tapt er tapt. Nå må vi se fremover! :)

Link to comment
Share on other sites

Vi får trøste oss med at til tross for en flau forestilling, så taper vi i det minste ikke hjemme mot Barnsley. Nå er det bare utrolig viktig å heve seg til Milan-kampen, håper og tror vi kan reise oss på samme måte som United gjorde i dag.

Link to comment
Share on other sites

Elendig innsats fra absolutt alle. Ble lekt med i 93 minutter, og United burde vunnet 10-0. Eboue sitt røde var soleklart! Gilberto skulle hatt 2 gule og Gallas et soleklart rødt for å sparke Nani. Ade filmer. Greit å tape mot United, men Arsenal taper ALDRI med verdighet. Stygt spill, røde kort, filminger og slåssing er blitt Arsenals varemerke like mye som finspillet. Om ikke snart Wenger snart klarer å få spillerne til å tape med verdighet, så kan Wnger ryke og reise.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har (faktisk) kommet over tapet og bestemt for å se fremover. Klart det var skuffende, men egentlig hadde jeg ikke forventet noe bedre. Skrudde av TV'en da Nani satte inn 3-0, men slo på igjen og "pinte" meg gjennon de siste 40.

 

Nå ser jeg frem til en spennende vår, som starter på onsdag når AC Milan kommer på besøk til Emirates.

 

avenell eller hva du nå heter: DU kan ryke og reise.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke bruke skader som unnskyldning her. Kommer Unitedfansen med kommentarer til dere, si bare: "Ja, vi var elendige. Dere vant fortjent! Ferdig med det." Da skal du se de blir forfjamset! :) Elsker å ødelegge moroa til kjepphøye Unitedfans.

 

Vi taper selvsagt helt fortjent, og er aldri på høyde med United. Alle Arsenalspillerne bortsett fra Dudu (som gir et rimelig godt inntrykk) og muligens Nicklas (som ikke får sjansen til å gjøre noe) står til stryk.

 

Vi reiser oss til onsdag (tirsdag?), og banker Milan! Vi fikk merke Uniteds vrede - Milan skal få merke vår!!

 

(Det nærmer seg vel forøvrig RvP's comeback?)

Link to comment
Share on other sites

Må innrømme jeg har vanskelig for å forstå at laget vårt kollapser så til de grader med 1 ukers mellomrom.

Greit vi har plenty av skader og møter et mye mer tent Manure-lag UTEN skader vel å merke. Likevel må det være lov å undres hvorfor gutta ikke viste en døyt av glød utpå der i dag.

 

Manure har 7-8 sjanser nærmest alene med keeper. Det er jo rimelig klart at forsvaret vårt ikke er så bra som mange skal ha det til. Som enkeltspillere er de gode store deler av sesongen, men så kommer det kamper der alt rakner. Samhandlingen og duellspillet er defintivt det største problemet.

La oss ta forsvarene til Manure og Chelsea som eksempel. Kanskje ikke så mye bedre enkeltspillere, men fungerer mye bedre enn oss kollektivt Er mer organisert, vinner mye mer hodedueller og har bedre kontroll.

Hvorfor kan ikke vi ha det?

 

Det ble en skrekkopplevelse i 1.omg.

Totalt overkjørt og det kunne vel stått mer enn 3-0 faktisk.

 

2.omg. begynner like dårlig og Manure kjørte på med flere sjanser.

Eboue tuller det til igjen med sitt karatespark og ødelegger vel all slags mulighet for å gjøre en ok 2.omg.

Sånn oppførsel har ingenting på en fotballbane å gjøre. Blir vel minst 3 kamper karantene. Skal ærlig innrømme at han ikke blir savnet.

Skuffende å se Gallas roter så mye og er vel heldig at han unngår utvisning. Men dette var jo en kollektiv svikt egentlig. Trist å se at flere spillere oppfører seg unødvendig tullete på slutten av kampen bare fordi vi taper mye. Fører jo bare til mer suspensjoner, noe vi absolutt ikke trenger med den skadelista vi har.

 

Vi spiller en fryktelig kamp, men kan ikke annet enn å glemme denne kampen, få spillerne friske og se mot Milan-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Elendig innsats fra absolutt alle. Ble lekt med i 93 minutter, og United burde vunnet 10-0. Eboue sitt røde var soleklart! Gilberto skulle hatt 2 gule og Gallas et soleklart rødt for å sparke Nani. Ade filmer. Greit å tape mot United, men Arsenal taper ALDRI med verdighet. Stygt spill, røde kort, filminger og slåssing er blitt Arsenals varemerke like mye som finspillet. Om ikke snart Wenger snart klarer å få spillerne til å tape med verdighet, så kan Wnger ryke og reise.

 

Ikke rødt kort på Eboue, og Gilberto to gule? Hva så? Har det noe med verdighet å gjøre? Wenger kan ryke og reise? :) Jaja, du vet vel best.

Link to comment
Share on other sites

Idag var samtlige en stor SKAM for drakta. At det ikke går ann og ha mer respekt for supporterene som reiser til gjørmebanen, at du ikke kan respektere den stolte drakta ved og i hvertfall gi ordentlig innsats. Se på spillere som Fletcher og Park på manure, egentlig spillere som hører hjemme i adecco ligaen, men de spiller med hjertet, noe jeg synes mangler på hele vårt lag. Også Wenger må ta kritikk idag, hvordan er det mulig og ikke greie og motivere til en slik kamp. Det verste er at vi stiller med så mange av de antatt beste, men blir overkjørt fra start til slutt.

At noen sier det flaueste er reaksjoner her inne, det er jo heilt høl i huet. Det må da for pokker være lov og reagere når ikke en eneste spiller gir en dritt i en kamp mot manure.

 

og tape 5-1 mot spurs og 4-0 mot manure, det er F... ikke greit. Og måten vi gjør det på er heilt utrolig.

Wenger burde gjøre som Johan Cruyff gjorde i Barcelona etter det ble utspilt av Milan i CL finalen for mange år siden. VRAKE spillere som ikke ofrer seg for klubben. Greit nok vi vinner mot de fleste lag, men med en gang vi møter noen med karakter så faller vi sammen. Dagens lag var en SKAM idag, og det er vær eneste gooner som bruker tid og penger på klubben berettiget til og mene, det har ikke noe med lojalitet eller om man er gode eller dårlige supportere og gjøre. Jeg har holdt med denne klubben i 19 av mine 25 år. Og jeg bruker min rett til og klage når det er grunn for det, og skryte når det er grunn til det.

 

Laget idag:

 

Lehmann: Fikk han noengang ballen over midten. Mannen er nærmere 40! Han burde ikke være her.

Hoyte: Wenger sier han aldri vil kvitte seg med han, for han er kvalitet. Håper han var full når han sa dette.

Traore: Juniorspiller, og da bør du spille på juniorlaget, makan til feilplassering hele tiden.

Gallas: Lær av Tony Adams, oppfør deg som en kaptein. Ikke innsats, burde hatt rødt for etterslengen.

Toure: Tydligvis sliten etter ACN, totalt ubruklig idag.

Eboue: Trenger ikke si noe, denne mannen burde vært sparka ut av klubben for lengst. STYGG spiller.

Fabregas: Helt fraværende, totalt ute av form for tiden.

Gilberto: FERDIG, treg og ubruklig.

Hleb: At en spiller kan falle så fra tidligere i sesongen.

Bendter: Håpløs idag, ikke mye dansk dynamitt i han.

Eduardo: Tror ikke jeg så han idag, var i startoppstillingen, men begynner og lure....

 

 

Får håpe de hevner dette i serien, og at de hever seg til uka.

Men idag har jeg lov til og være pissed, samma hva folk mener. Det er klubben og drakta jeg elsker.

Link to comment
Share on other sites

unitedfan...NOT

 

Jeg må ha lov å mene hva jeg vil, jeg synes at en klubb som Arsenal skal takle motgang bedre, det skjer gang på gang når vi først taper at spillerne oppfører seg latterlig, husker du feks Chelsea i CC, Spurs i semien, pizzakasting, ... jeg hater at vi er så dårlige tapere mer enn selve tapene. Sånn er jeg, og det må jeg ha lov å mene. Synes du det er greit at spillerne oppfører seg sånn? Dette er Wengers ansvar.

Link to comment
Share on other sites

Ikke vits i å dra inn enkeltspillere i denne kampen ettersom alle underpresterte til de grader. En kan så absolutt stille spørsmål til motivasjons grunnlag hos spillerne når innsatsen mot Manure er så laber som dagens.

 

Syns det også er meget leit at Sagna ikke er tilbake til Milan kampen, men håper iallefall at dette var en virkelig smell som fører til et skjerpet og revansjesugent mannskap som stiller opp til dyst på onsdag. Jeg sitter her enda i Arsenal drakten klar til å parere nedlatene sms'er fra manure supportere. Jeg tror vi reiser oss slik som vi gjorde etter Sp*rs, og at Wenger knows :)

Link to comment
Share on other sites

Dette var en begredelig forestilling. Jeg hadde på forhånd en dårlig følelse, siden det er mye skader i laget. Sist vi spilte så her dårlig så hadde vi også masse skader.

Sagna, Clichy, Adebayor, Flamini, Senderos, Rosicky ville jeg gjærne sett fra start istedet for de som spilte i dag.

 

Eboue er tilbake igjen med ufint spill, etter at han har skjerpet seg en liten periode.

 

Det virket som om spilleren ikke hadde noen god plan idag, og de hang ikke med på noen ting, værken def eller offensivt. I tillegg var passningene alt for dårlige, og vi tapte veldig mange dueller. Jens burde kanskje reddet 1-2 av målene, men han hadde mange fine redninger ellers. Manu kunne jo fort ha vunnet med sinnsyke sifre, hvis de hadde vært mere effektiv. Dette var utklassing, og det liker jeg ikke. Uansett hvilket lag vi stiller med, så forventer jeg bedre spill en denne prestajonen.

 

Synes Gallas hadde en ganske dårlig kamp. Han var vell involvert i de 3 første målene til manu. Det skal sies at ikke bare Gallas var dårlig, men hele laget.

Vell, da kan gutta fokusere på CL og å vinne serien. Vi får håpe de får orden på spillet til onsdagen.

Link to comment
Share on other sites

Lehmann tar jo ikke noe!

 

Lehman var faktisk talt Arsenal`s beste spiller i dag.

 

Forøvrig, og som enkelte andre sier her i tråden, det finnes tydeligvis endel norske Goonere som trenger å møte litt motgang i livet. Jepp, og ja, dette var noe av det dårligste jeg har sett av Arsenal på gud vet hvor mange år, men hvis resultatet er at vi får skrelt vekk noen "fair weather supportere" so be it. Det gikk til helvete i gamle dager også, men vi stod i hvertfall oppreiste etter et tap eller fjorten. Grue seg til å gå på skolen på mandag? Hva faen? Hvordan tror dere yids`en har det stort sett hver jævla mandag? De overlever. Og møter verden. Stå oppreist, be a Gooner and stay proud! Det er det som skiller en ekte Gooner med resten av denne verdens medgangssupportere. Jeg er like stolt av Arsenal som klubb når jeg legger meg i kveld, som da jeg stod opp tidlig i morges. Noen slag i trynet, som i dag, gir bare mer styrke.

 

Og seriøst, etter hvert som realitetene sank inn under kampen forløp, jeg kunne ikke annet enn å flire. Det går ti-år mellom hver slik kamp. Det er greit å se at Wenger, trenerstaben og spillerne faktisk er normale mennesker de også.

 

Når det gjelder Eboue, så er det røde kortet greit. Men, det verste av alt er at jeg tror pinadø han ikke gjorde det med vilje. Han var bare sitt klomsete seg selv.

 

Bring on AC Milan!!! :)

 

Vi får trøste oss med at til tross for en flau forestilling, så taper vi i det minste ikke hjemme mot Barnsley. Nå er det bare utrolig viktig å heve seg til Milan-kampen, håper og tror vi kan reise oss på samme måte som United gjorde i dag.

 

Vel, vel. Liverpool holdt seg nå inne i kampen til 2 minutter på overtid, det gjorde defintivt ikke vi. Jeg vet ikke hva som er verst, jeg! ;)

Link to comment
Share on other sites

Reprise på cup kampen mot tottenham.... synes dommeren blåste MYE til fordel for united. Banen såg helt jævlig ut (vi vinner ikke kamper på slike baner, der har vi sett før). Det virker som spillerene var redde for å skade deg på myra, og ofret ikke nok i kampen om ballen. Synes også en del av united sine angrep burde vært blåst for offisde også.

 

En klassekeeper ville tatt både det første og tredje scoringen.... unødvendige drittmål å få i mot oss. Lehmann viser nok en gang hvorfor han ikke er førstevalget.

 

Ang. det gule kortet til Ade for filming, så så det slik ut, helt til du såg reprisen bakfra.. da ser det ut som han tråkker på en fot, og prøver å dempe tråkket ved å "falle"... tror ikke det var så bevisst som det såg ut som.. men uansett.. greit nok.

 

Vi reiser oss fra denne kampen. PL kampen mot united skal bli helt noe annet! :)

Link to comment
Share on other sites

Ja hva skal man si?

Tror aldrig jeg har sett Arsenal bli rundspilt så til de grader.

 

Regner med wenger fikk noe svar idag,feks

 

1:Lehmann er blitt for gammel

2:Hoyte er og forblir backup,vil han noe mere,så bør han selges!

3:Traore trenger ennå endel tid før han er klar for de store kampene

4:Gilberto henger rett å slett ikke med i tempoet lengre,sånn er det bare!

5:Eboue lærer aldrig,og har ikke noe å tillføye dette laget i positiv retning.

 

Jeg vil ikke svartmale situasjonen helt,for jeg tror gutta reiser seg igjen og tar ligagullet til emirates.

Men jeg tror også wenger bør begynne og rydde litt i hyllene og kanskje fylle på stallen med etpar skikkelige kvalitets spillere,for det synes jeg vi trenger.

 

Må ærlig innrømme at jeg er grønn av missunnelse på united som har så flotte vinger som ronaldo og nani,,sistnevnte har riktignok langt igjen ennå,men det oser potensiale.

Selv så er jeg veldig glad i rendyrkede vinger,og det er smertelig og se at united har 2 ,mens vi har ingen.

 

Vi får trøste oss med at det ikke ble flere skader idag,vist vi er heldige og får en skadefri stall mot slutten av sesongen ,så kan vi klare dette :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...