Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

unitedfan...NOT

 

Jeg må ha lov å mene hva jeg vil, jeg synes at en klubb som Arsenal skal takle motgang bedre, det skjer gang på gang når vi først taper at spillerne oppfører seg latterlig, husker du feks Chelsea i CC, Spurs i semien, pizzakasting, ... jeg hater at vi er så dårlige tapere mer enn selve tapene. Sånn er jeg, og det må jeg ha lov å mene. Synes du det er greit at spillerne oppfører seg sånn? Dette er Wengers ansvar.

Jeg må jo også ha lov til å mene hva jeg vil.

Poenget mitt var at jeg var uenig med deg.

Men selvfølgelig må Wenger ta litt ansvar for tapet idag, litt motgang og så ryker hele laget. Sant nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Det å kritisere dommeren er latterlig.

 

Dommeren var konsekvent på begge lag! Røde og gule kort. Vi burde også hatt rødt for sparket i rompa av Gallas.

Der var vi heldige.

 

Det var ikke dommeren sin skyld, men vår.

 

Vi var ikke gode nok, og sånn er det med den saken!

Link to comment
Share on other sites

til deg oyvindherman

Gilberto laget et frispark på slutten som også skulle gitt gult i mine øyne. Dermed rødt. Ikke sikkert jeg har rett.

For meg er det ikke bare resultatene som teller, men også hvordan klubben fremstår.

Men nok om det, håper selvfølgelig Wenger tar tak i dette, sender Eboue vekk (det er vi vel alle enige om) og at vi knuser Milan på onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at noen her faktisk kan kritisere Lehmann etter denne kampen. En klassekeeper hadde tatt både det første og det tredje målet? Kan ikke du bare kjøpe deg et par keeperhansker og melde deg inn som frivillig erstatter hos Wenger?

Når Gallas, som er årsaken til de tre første målene, og resten av forsvaret suger helt ræv, hvordan i pokker kan du kreve at Lehmann skal ta noe som helst?

 

Nok er nok, Gallas kan ta av seg kapteinsbindet og gi det til Senderos. Det eneste han er er stor i kjeften...

 

Lehmann og Flamini, banens beste for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt skuffet over Fansen her i forumet, Greit at vi tapte 4-0 mot Manchester united, de var MYE bedre enn oss i dag, MEN det er bare å legge bak seg.. vi har en MYE viktigere kamp på onsdag(Mener jeg).

 

Fa cupen har vi vunnet en del ganger, men Champions league, hmm... jeg er ganske sikker på at vi ikke har vunnet denne turneringen..

 

Man utd ble ydmyket av man city, se hva de Gjorde mot oss!

Arsenal ble ydmyket mot Man utd, Håper vi kan ydmyke Milan;)

Link to comment
Share on other sites

til deg oyvindherman

Gilberto laget et frispark på slutten som også skulle gitt gult i mine øyne. Dermed rødt. Ikke sikkert jeg har rett.

For meg er det ikke bare resultatene som teller, men også hvordan klubben fremstår.

Men nok om det, håper selvfølgelig Wenger tar tak i dette, sender Eboue vekk (det er vi vel alle enige om) og at vi knuser Milan på onsdag!

 

Avenell: Om Gilberto skulle hatt et gult til eller ikke, spiller ingen rolle. Men hvordan kan du karakterisere det som uverdig om han hadde fått det?

Link to comment
Share on other sites

Ja, denne kampen er det bare å glemme! Makan til dårlig innsats skal man lete lenge etter. Forsvaret var som mot Yidsa, elendig! Takk og pris for at det bare var i FA Cupen, med tilnærmet reservelag. Vi kommer tilbake!

 

Så slutt å klag dere medgangssupportere! Dette er overhodet ikke verdens undergang. Vi kommer som sagt tilbake, akkurat som etter Spurs-kampen, som vi allerede har "glemt". Og selvfølgelig, det er serien og mesterligaen som gjelder. Og spør du meg, tror jeg vi tok et lengre skritt mot seriegull idag enn United. Vi blir mer sultne, og kan bare ikke tape på Old Trafford en gang til i år. Pluss at de har et par flere kamper å tenke på, forhåpentligvis omkamper med ekstraomganger ;)

 

Heldigvis treffer jeg trolig ikke United-"supportere" før om 8-9 dager, ettersom jeg skal på drømmetur til England nå, for å se The Arsenal :D ... Jepp, Arsenal mot både Milan og Birmingham. Og nå håper jeg virkelig det blir to seire, og håper flest mulige spillere blir spilleklare igjen. Ser "greit" ut, om ingen flere blir skadet nå, men det skal faktisk mye til. Dagens innbyttere Ade, Gael, Phil og Matty blir vel 100% klare til onsdag. Noe som hjelper utrolig mye. Noen til kommer nok også tilbake, og som sagt: Ingen flere skader nå, takk!

 

Eboue fortjener et eget avsnitt. Trenger vel ikke si så mye mer... <_<

 

Må også nevnes at dette har blitt en "rar" sesong, og vi får så absolutt motgang i medgangen. To tap større enn på mange år, mot de verste av de verste. Uansett leder vi serien med 5 poeng etter 26 serierunder. Vi går altså hodestups ut av begge de hjemlige cupene, uten noe å by på. Men det er det som er så bra, vi kan ennå vinne de to viktigste trofeene, i motsetning til f.eks. Liverpool :P

 

Sesongen er hvertfall ikke over nå. Vi må bare skjerpe oss enormt til neste kamp, og knuse Old Boysene + Kaka på onsdag, og få tilbake flyten, vi så inderlig trenger.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann var vår beste idag, ingen tvil om det. Han redder fra Saha, Rooney og har ellers mange redninger.

 

Når det gjelder kampen er dette ganske flaut, men jeg er enig med Chaz. De som synes dette tapet svir kan jeg for min del nevne:

 

Owen i FA cup finalen.

Nayim.

Semifinale med Lineker og Gazzashow.

Leeds på Highbury, gullet glipper.

49 kamper ender på OT.

Osv, osv (det er mange flere...)

 

Gattuso, Kaka, Pirlo.. Velkommen til Emirates! Vi har tapt kraftig idag, men på onsdag er vi klare og kanskje, bare kanskje var dagens resultat det vi trengte for å gi det lille ekstra i hver duell slik denne kampen vil kreve. Onsdagen er den største kampen denne klubben spiller på lang tid og vi skal være superklare.

 

Vi kommer alltid tilbake og we support you even more!!!

 

Gratulerer United, ekstra kamper på dere i innspurten...

Link to comment
Share on other sites

Dette var en av de kampene! :D

 

Mange som har svarene på alt som gikk galt her inne på forumet. Jeg lar de henge, og uttrykker heller forventning og håp til den dagen vi igjen kan stille med følgende skadefrie lag:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Eduardo - Adebayor

 

 

Sub: Fab, Senderos, Song, Walcott, Van Persie

 

Men akkurat nå om dagen sliter vi voldsomt med skader og halvklare spillere. Jeg håper vi går for en noe mer defensiv tilnærming mot Milan. Og kampen mot Birmingham er vel den viktigste kampen av disse tre. Håper vi har noen spillere igjen med krefter i beina til den kampen. <_<

Link to comment
Share on other sites

oyvindherman, mener det Eboue gjør gang på gang er uverdig, Gallas oppførsel er tragisk, Ade's filming. Gilbertos burde hatt rødt. Alt dette blir uverdig for en klubb som Arsenal. Synes Arsenal skal spille mer fair, vi trenger ikke disse unotene. Om Wenger fortsetter å gi Eboue sjansen nå... Men nok om dette. Jeg håper Wenger rydder opp, at Wenger fortsetter og av vi tar gull i PL.

 

victoria Concordia Crescit.

Link to comment
Share on other sites

Hva skal jeg si etter å ha lest det meste alle andre har skrevet i kveld hmmm.

 

Okei skal ikke erte på meg noen.

 

Men ikke noen kan komme å si etter 5-1 mot Tottenham og 4-0 mot Man utd uten Ronaldo og Giggs at visse juniorer og de nest beste er goe nok.

 

Wenger for min del for å være helt erlig burde du ha handla når han kunne.

 

Ja Man Utd har nok spillere å ta av for de Alex handler kvalitet og unge bra spillere Nani og Anderson gjore naar av Arsenal i dag ikke mere å si om det.

 

Ikke mye greit å ha stor tap mot de 2 væreste erke fiendene vi har <_<

 

Wenger kan ikke bortforklare seg denne gangen han sa han lærte etter Tottenham tapet noe han ikke gjore.

 

Lei av å høre vi har masse skader, det har Man Utd, Chelsea og Liverpool hatt også.

 

Men Chelsea og Man Utd har store staller noe Wenger burde se penger har han nok av, men på tide å se at han trenger forsterkninger når vi vet vi er en klubb som alltid for mye skader.

Link to comment
Share on other sites

For mange av reservene som spilte i dag dessverre. Attpåtil hadde Gallas en elendi dag på jobben samtidig som Kolo er litt ute av form. Mot et topp motivert United måtte det gå galt... Nå er det viktig å reise seg mot Milan, med tap der frykter jeg for serieinnspurten også.

Link to comment
Share on other sites

Helt utrolig at noen her faktisk kan kritisere Lehmann etter denne kampen. En klassekeeper hadde tatt både det første og det tredje målet? Kan ikke du bare kjøpe deg et par keeperhansker og melde deg inn som frivillig erstatter hos Wenger?

Når Gallas, som er årsaken til de tre første målene, og resten av forsvaret suger helt ræv, hvordan i pokker kan du kreve at Lehmann skal ta noe som helst?

 

Nok er nok, Gallas kan ta av seg kapteinsbindet og gi det til Senderos. Det eneste han er er stor i kjeften...

 

Lehmann og Flamini, banens beste for oss.

 

 

 

Flamini? Mannen kom jo innpå noen minutter før slutt, og løp jo bare rundt og virra. Greit nok han har vært en av de bedre for oss i år, men det får da være grenser for hvor pro Flamini vi skal være...?

Link to comment
Share on other sites

oyvindherman, mener det Eboue gjør gang på gang er uverdig, Gallas oppførsel er tragisk, Ade's filming. Gilbertos burde hatt rødt. Alt dette blir uverdig for en klubb som Arsenal. Synes Arsenal skal spille mer fair, vi trenger ikke disse unotene. Om Wenger fortsetter å gi Eboue sjansen nå... Men nok om dette. Jeg håper Wenger rydder opp, at Wenger fortsetter og av vi tar gull i PL.

 

victoria Concordia Crescit.

 

Ok, kan bare ikke skjønne hvordan to "vanlige" taklinger fra Gilbero kan karakteriseres som uverdig. Jeg mener fortsatt at det røde er strengt. Han treffer jo ikke Evra.

Link to comment
Share on other sites

 

Flamini? Mannen kom jo innpå noen minutter før slutt, og løp jo bare rundt og virra. Greit nok han har vært en av de bedre for oss i år, men det får da være grenser for hvor pro Flamini vi skal være...?

 

Synes rotteh hadde et godt poeng, jeg. Og det sier rimelig mye om hvordan resten av laget spilte. Flamsteren gjorde nemlig fint lite galt den tiden han var innpå.

Link to comment
Share on other sites

 

Flamini? Mannen kom jo innpå noen minutter før slutt, og løp jo bare rundt og virra. Greit nok han har vært en av de bedre for oss i år, men det får da være grenser for hvor pro Flamini vi skal være...?

 

Synes rotteh hadde et godt poeng, jeg. Og det sier rimelig mye om hvordan resten av laget spilte. Flamsteren gjorde nemlig fint lite galt den tiden han var innpå.

 

 

Du har vel ett poeng, han hadde jo mye mindre tid på seg til og tulle, ikke så lett og gjøre så mye galt når vi ikke får ha ballen....Får trøste seg med at det var cup, og målforskjell ikke teller. Får bare håpe det blir som får noen år siden, når vi vant 2-0 på trafford i cupen, men dreit oss i serien. omvendt dejavu? Men kjipt at de to værste tapene skal komme mot de to klubbene jeg minst vil ha de mot.

 

En ting til, lenge siden jeg har gitt Senderos skylden for noe, så jeg mener Senderos var roten til vårt dårlige spill og tap idag!

Link to comment
Share on other sites

Men kjipt at de to værste tapene skal komme mot de to klubbene jeg minst vil ha de mot.

 

Helt enig, men husk, samma f***; always proud to be a Gooner!!! :D

 

 

Men jeg trur Liverpool fansen kanskje er flauere enn oss... De tapte tross alt mot Barnsley!

 

Å? De var da inne i kampen helt til det var spilt 92 minutter, vi var ute allerede før det var gått 10 minutter, spør du meg! Så sånn sett kan de være mer fornøyd enn det vi kan være. Med dagen spill og innsats hadde vi også tapt mot Barnsley, tro meg!

 

Chaz - still proud to be a Gooner!

 

 

En ting til, lenge siden jeg har gitt Senderos skylden for noe, så jeg mener Senderos var roten til vårt dårlige spill og tap idag!

 

That`s the way to do it, en gang hoggestabbe, alltid hoggestabbe! <_<

Link to comment
Share on other sites

Å? De var da inne i kampen helt til det var spilt 92 minutter, vi var ute allerede før det var gått 10 minutter, spør du meg! Så sånn sett kan de være mer fornøyd enn det vi kan være. Med dagen spill og innsats hadde vi også tapt mot Barnsley, tro meg!

 

Chaz - still proud to be a Gooner!

 

 

En ting til, lenge siden jeg har gitt Senderos skylden for noe, så jeg mener Senderos var roten til vårt dårlige spill og tap idag!

 

That`s the way to do it, en gang hoggestabbe, alltid hoggestabbe! <_<

 

Skal ikke si noe imot... Satt på toget jeg, men... Det er et men der også. Flaut å tape mot Barnsley og. Hadde jeg syntes hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

Hva skal jeg si etter å ha lest det meste alle andre har skrevet i kveld hmmm.

 

Okei skal ikke erte på meg noen.

 

Men ikke noen kan komme å si etter 5-1 mot Tottenham og 4-0 mot Man utd uten Ronaldo og Giggs at visse juniorer og de nest beste er goe nok.

 

Wenger for min del for å være helt erlig burde du ha handla når han kunne.

 

Ja Man Utd har nok spillere å ta av for de Alex handler kvalitet og unge bra spillere Nani og Anderson gjore naar av Arsenal i dag ikke mere å si om det.

 

Ikke mye greit å ha stor tap mot de 2 væreste erke fiendene vi har <_<

 

Wenger kan ikke bortforklare seg denne gangen han sa han lærte etter Tottenham tapet noe han ikke gjore.

 

Lei av å høre vi har masse skader, det har Man Utd, Chelsea og Liverpool hatt også.

 

Men Chelsea og Man Utd har store staller noe Wenger burde se penger har han nok av, men på tide å se at han trenger forsterkninger når vi vet vi er en klubb som alltid for mye skader.

Hva annet kunne vi forvente av deg Dannialdo? Vi kan faen meg bare ikke handle og handle spillere... Og ikke kom til meg å si at du ikke har tro på de yngre spillerne i klubben! Og uten Wenger hadde vi ikke vært den klubben vi er i dag. Hvis du ikke har mer tålmodighet, enn to "middelmådige" sesonger, får du finne deg en annen klubb. Hadde vi nå gjort som Chelski gjør, og har gjort, hadde vi ødelagt det meste av Arsenal Football Club.

 

Wenger holder nå på med et 3.lag, som plutselig kan bli bedre enn de to foregående. Et prosjekt som kan nå verdens ende, for å si det sånn. Potensiale er mye større enn Chelsea's og Manu's til sammen. Og takk Gud for at vi ikke er med i denne såkalte kjøpeleken, og har Proffesor Wenger i sjefstolen. Kunne skrevet mye mer om dette, men enkelt og greit, vi kommer ikke til å kjøpe for å kjøpe. Vi har tross alt ikke samme muligheter som Chelski har til å kjøpe, men det trenger vi ikke heller. Vi kjøper dyrt når vi må, og kjøper som regel talent og ikke navn. Noe som vil vise seg å være ganske smart etter hvert...

 

Disse to stor-tapene hadde heller aldri hendt i serien. Dette var to "mindre" cuper, noe som spillerne helt tydelig viste oss i dag, med liten motivasjon og vilje. Og det var ikke bare vi som var dårlige, United sammen med Tottenham hadde en av sine livs kamper. Og jo, jeg synes vi kan "skylde" på at vi ikke hadde våre 11 beste i noen av kampene. Allikevel det går så absolutt greit! To tap vi må akseptere! Synes faktisk det er bedre å få ett gull enn fire sølv, for å si det sånn.

 

United var 10 mål bedre enn oss i dag, men normalt sett er vi på høyde, enkelt og greit... Arsenal till I die!

Link to comment
Share on other sites

 

Vi kommer alltid tilbake og we support you even more!!!

 

Gratulerer United, ekstra kamper på dere i innspurten...

 

Dette er måten å håndtere dagens tap på, syting er for pyser.

 

HEEELT ENIG:) hva skjedde i dag? Arsenal, aldri tapt mot man utd:) Vet bare at vi har kamp mot Milan på Onsdag, VELDIG viktig kamp!!

Link to comment
Share on other sites

Hva skal jeg si etter å ha lest det meste alle andre har skrevet i kveld hmmm.

 

Okei skal ikke erte på meg noen.

 

Men ikke noen kan komme å si etter 5-1 mot Tottenham og 4-0 mot Man utd uten Ronaldo og Giggs at visse juniorer og de nest beste er goe nok.

 

Wenger for min del for å være helt erlig burde du ha handla når han kunne.

 

Ja Man Utd har nok spillere å ta av for de Alex handler kvalitet og unge bra spillere Nani og Anderson gjore naar av Arsenal i dag ikke mere å si om det.

 

Ikke mye greit å ha stor tap mot de 2 væreste erke fiendene vi har <_<

 

Wenger kan ikke bortforklare seg denne gangen han sa han lærte etter Tottenham tapet noe han ikke gjore.

 

Lei av å høre vi har masse skader, det har Man Utd, Chelsea og Liverpool hatt også.

 

Men Chelsea og Man Utd har store staller noe Wenger burde se penger har han nok av, men på tide å se at han trenger forsterkninger når vi vet vi er en klubb som alltid for mye skader.

Hva annet kunne vi forvente av deg Dannialdo? Vi kan faen meg bare ikke handle og handle spillere... Og ikke kom til meg å si at du ikke har tro på de yngre spillerne i klubben! Og uten Wenger hadde vi ikke vært den klubben vi er i dag. Hvis du ikke har mer tålmodighet, enn to "middelmådige" sesonger, får du finne deg en annen klubb. Hadde vi nå gjort som Chelski gjør, og har gjort, hadde vi ødelagt det meste av Arsenal Football Club.

 

Wenger holder nå på med et 3.lag, som plutselig kan bli bedre enn de to foregående. Et prosjekt som kan nå verdens ende, for å si det sånn. Potensiale er mye større enn Chelsea's og Manu's til sammen. Og takk Gud for at vi ikke er med i denne såkalte kjøpeleken, og har Proffesor Wenger i sjefstolen. Kunne skrevet mye mer om dette, men enkelt og greit, vi kommer ikke til å kjøpe for å kjøpe. Vi har tross alt ikke samme muligheter som Chelski har til å kjøpe, men det trenger vi ikke heller. Vi kjøper dyrt når vi må, og kjøper som regel talent og ikke navn. Noe som vil vise seg å være ganske smart etter hvert...

 

Disse to stor-tapene hadde heller aldri hendt i serien. Dette var to "mindre" cuper, noe som spillerne helt tydelig viste oss i dag, med liten motivasjon og vilje. Og det var ikke bare vi som var dårlige, United sammen med Tottenham hadde en av sine livs kamper. Og jo, jeg synes vi kan "skylde" på at vi ikke hadde våre 11 beste i noen av kampene. Allikevel det går så absolutt greit! To tap vi må akseptere! Synes faktisk det er bedre å få ett gull enn fire sølv, for å si det sånn.

 

United var 10 mål bedre enn oss i dag, men normalt sett er vi på høyde, enkelt og greit... Arsenal till I die!

 

Når tapte Man Utd 4-0 og 5-1 sist mot erkefienden? Chelsea fans er stolte prøv å si til en Chelsea fans det du skriver her værse go sier jeg bare :P

 

 

Detter er flaut, men må bare komme oss over det. Ny kamp til onsdag. Ny kamp, nye muligheter.

 

Men jeg trur Liverpool fansen kanskje er flauere enn oss... De tapte tross alt mot Barnsley!

 

Hadde mere klart å levd med 2-1 tap mot Barnsely en 5-1 og 4-0 mot de laga vi hater mest. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...