Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Hvilke spillere kunne du tenkt deg å bruke mot United i går da, dulfy? Hvis du hiver ut Traore og Hoyte som du nevner.

Link to comment
Share on other sites

Vi taper ikke denne kampen pga dårlige baneforhold, bare så det er klinkende klart for alle. Vi taper på dårlig innsats og innstilling. Er fullt klar over at spillet til Arsenal krever relativt gode baneforhold for at spillet langs bakken skal sitte, men United klarte det, og da bør vi også gjøre det.

Vi var dårlige både kollektivt og individuelt i går, og blir lei meg på vegne av spillere, trenere, supportere osv, av å se hvordan enkelte av våre spillere opptrer i blant, som igår. Greit at vi ikke har dagen, men innsatsen skal ALLTID være der, og filming og etterslengere gjør meg bare flau og forbannet, for det går ikke utover NOEN andre enn oss selv. Nå legger vi denne kampen bak oss, og ser frem til det som skal skje om bare 3 dager:)

Link to comment
Share on other sites

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Du stiller deg laglig til for hogg med de bastante meningene dine..

 

Å si at Eboue aldri spiller bra er bare tull. Du kan jo begynne med å sjekke antall assists og 3. sist pass han har i denne sesongen. Viser mangel på forståelse og historie hvis du hevder annet.

 

-Og jeg hevder fortsatt at det ikke skal være direkte rødt. Hvis farlig spill skal være årsaken bør dommeren som nevnt vise ut Fletcher og også Vidic som går opp med albuen i nakken på Hleb i stor fart bakfra. Slikt skjer i løpet av kamper og det blir bare tull å vise kort for dette. Gult holder i massevis i en slik kamp.

Dommeren og assistentene var inkonsekvente og veldig dårlige hele kampen i går.

Link to comment
Share on other sites

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Nix, det var ikke det du skrev. Det du skrev var følgende:

 

Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

 

Og DET, er noe helt annet enn du skriver over her. Det du skriver i åpningsinnlegget er en generell kritikk av Wenger som mananger. At du tydeligvis mener noe annet enn det du skrev, er en annen sak. Skal man kommunisere skriftlig bør det tydelig komme frem hva en mener.

Link to comment
Share on other sites

At Wenger går ut og klager på banen blir bare for dumt, United klarte da å spille nydelig pasningsspill på den samme banen. Dette bare bekrefter det jeg tidligere sa at Wenger og spillerne litt for ofte fremstår som en dårlig tapere. Ta det som en mann Wenger, United lekte med oss i går. punktum.

Nå må alle i Arsenal gå i seg selv og heve seg mange hakk til onsdag, alle må gi 100 % om vi skal slå ut Milan. Har troa!

 

At banen ikke holder pl kvalitet er d ingen tvil om,har sett utallige mål av ronaldo der ballen stryker langs bakken og spretter/skifter retning foran keeper.

Man u spiller/trener der flere timer dagli så di er bevist klar over dette og har en mer innøvd pasningssti/skuddstil i forhold til dette. Bare følg med i kampene fremmover på Old toilett, Di harr en drittmatte.

Link to comment
Share on other sites

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Hvilke spillere kunne du tenkt deg å bruke mot United i går da, dulfy? Hvis du hiver ut Traore og Hoyte som du nevner.

 

- Det har jeg allerede nevnt:

 

Eboue-Toure-Senderos-Gallas. Hvis ikke Senderos så ville jeg brukt Gilberto der.

 

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Nix, det var ikke det du skrev. Det du skrev var følgende:

 

Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

 

Og DET, er noe helt annet enn du skriver over her. Det du skriver i åpningsinnlegget er en generell kritikk av Wenger som mananger. At du tydeligvis mener noe annet enn det du skrev, er en annen sak. Skal man kommunisere skriftlig bør det tydelig komme frem hva en mener.

 

Ikke helt det jeg sier. Jeg sier at Wenger alltid velger å bruke Eboue når han er spilleklar og det ee et valg jeg ofte irriterer meg over. I "åpningsinnlegget" så sier jeg at jeg irriterer meg over flere av Wenger's valg. Er det bare meg som synes det er sammengheng med det?

Link to comment
Share on other sites

Til dulfy: Grunnen til at Eboue ofte starter er vel fordi han er rask, sterk, taklingssterk, robust, kraftig, har et godt rykk osv. Han har rett og slett det meste en komplett fotballspiller skal ha (Med unntak av teknikken). Dessverre har han en litt dårlig holdning ute på banen i blant. Dersom Wenger kan få ham til å slutte med de idiotiske tingene sine, så kan Eboue bli MEGET god.

Link to comment
Share on other sites

 

At banen ikke holder pl kvalitet er d ingen tvil om,har sett utallige mål av ronaldo der ballen stryker langs bakken og spretter/skifter retning foran keeper.

Man u spiller/trener der flere timer dagli så di er bevist klar over dette og har en mer innøvd pasningssti/skuddstil i forhold til dette. Bare følg med i kampene fremmover på Old toilett, Di harr en drittmatte.

 

He,he. United trener nok ikke daglig på Old Trafford. Arsenal trener heller ikke daglig på Ashburton Grove. Men at matta var rævva, det kan vi enes om. Men, som det blir påpekt av andre, det var likt for begge lag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier at Eboue ikke er god nok for Arsenal men Wenger velger alltid å bruke han. De valgene liker jeg ikke. I åpningsinnlegget sier jeg at jeg ikke liker mange av valgene til Wenger. Er det en sammenheng her, Chaz?

 

Ikke slik man leser åpningsinnlegget ditt. Hvorfor det ikke er det? For i det åpningsinnlegget nevner du ikke Eboue med et eneste ord. Du kritiserer KUN Wenger på generell basis. Man trenger da ikke være rakettforsker for å forstå det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier at Eboue ikke er god nok for Arsenal men Wenger velger alltid å bruke han. De valgene liker jeg ikke. I åpningsinnlegget sier jeg at jeg ikke liker mange av valgene til Wenger. Er det en sammenheng her, Chaz?

 

Ikke slik man leser åpningsinnlegget ditt. Hvorfor det ikke er det? For i det åpningsinnlegget nevner du ikke Eboue med et eneste ord. Du kritiserer KUN Wenger på generell basis. Man trenger da ikke være rakettforsker for å forstå det.

 

Greit jeg sier ikke hvilke valg jeg irriterte meg over men det gjorde jeg senere. Hva er problemet?!

Link to comment
Share on other sites

Å si at Eboue aldri spiller bra er bare tull. Du kan jo begynne med å sjekke antall assists og 3. sist pass han har i denne sesongen. Viser mangel på forståelse og historie hvis du hevder annet.

 

 

 

Åja sorry. Eboue har 1 assist og 0 scoringer i alle turneringer. Har ikke oversikt over 3.pass men.. Ikke så mye å skryte av dette? Eduardo har jo 5 assist..

Link to comment
Share on other sites

Har ikke hatt guts til å kommentere det jeg så i går men for å være kort... dette var flaut.

 

Hadde spillere/trenere på forhånd bestemt seg for å tape kampen? Var det ett ledd i en merkelig tankegang om at ManU med deltagelse i FA cupen vil la seg forstyrre i forberedelsene ti PL kamper?

Eller prøvde våre gutter å vinne kampen men raliteten er at ManU var så mye bedre? Jeg tror ikke på det.

 

Kansjke er sannheten en mellomting? Ikke vet jeg men dette var flaut flaut flaut. Så får Chaz med fler leke med ord og trøste alle dere andre. Det hjelper ikke for meg, kampen i går var en hån mot oss supportere og en påminnelse om den enorme avstanden det er mellom oss vanlig supportere som ville blødd for drakta i enhver sammenheng og disse overbetalte guttungene som har glemt hva ære og stolthet betyr.

 

Det vil ikke hjelpe om vi feier Milan av banen med 10-0 på onsdag for dette var rett og slett uanstendig.

Link to comment
Share on other sites

Men ser kansje ut som Chelsea enner i begge cup finalene og de har mulighet til å vinne alt i år.

 

De har ikek vinni noe enda men vis det skjer har nok store nok spiller staller skylden for det.

 

Greit de ligger et lite stykke bak oss på tabbelen om PL

 

Men slik vi spilte i går kan vi fort gå på noen nye smeller før sesongen er ferdig.

 

Vi for vel et svar på Onsdag hvor lage står i CL og da håper jeg for gudskyld at Hoyte, Gilberto o.s.v ikke spiller :)

Hvis du syntes at Chelsea har så bra spillerstall og at det er bra at de kjøper, kjøper og kjøper. Og at du er så misfornøyd med Wenger: Slutt og heie på Arsenal og gå over til Chelsea da.

 

Snakker du om her da missfornøyd?

 

Store nok spiller staller som tåler mange skader, de og Man Utd har nok å ta av.

 

Wenger er nok for snill og gir visse spiller alt for mange sjangser.

 

Men han gjør bare det han tror er best for klubben, ikke alltid er alle valg riktige.

 

Men så klart han er ikke gud men et menneske som sikkert lærer av sine feil ;)

Wenger har vært manager i Arsenal i over 10 år, og har alltid hatt den samme politikken. Det han har fått til er fantastisk. Du kan bare slutte å kritisere han fordi han ikke handlet i januar.

Hvis United og Chelsea hadde hatt 11-12 spillere på skadelisten, hadde de spillt i The Championship.

Link to comment
Share on other sites

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Hvilke spillere kunne du tenkt deg å bruke mot United i går da, dulfy? Hvis du hiver ut Traore og Hoyte som du nevner.

 

- Det har jeg allerede nevnt:

 

Eboue-Toure-Senderos-Gallas. Hvis ikke Senderos så ville jeg brukt Gilberto der.

 

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Nix, det var ikke det du skrev. Det du skrev var følgende:

 

Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

 

Og DET, er noe helt annet enn du skriver over her. Det du skriver i åpningsinnlegget er en generell kritikk av Wenger som mananger. At du tydeligvis mener noe annet enn det du skrev, er en annen sak. Skal man kommunisere skriftlig bør det tydelig komme frem hva en mener.

 

Ikke helt det jeg sier. Jeg sier at Wenger alltid velger å bruke Eboue når han er spilleklar og det ee et valg jeg ofte irriterer meg over. I "åpningsinnlegget" så sier jeg at jeg irriterer meg over flere av Wenger's valg. Er det bare meg som synes det er sammengheng med det?

 

Wenger er ikke feil fri han heller.

 

Alle kan ikke være enig i alt han gjør av valg slik er det bare.

 

Vi må bare rekspekter de valga han gjør, selv om i går var valga ganske så feile.

 

Men har han mange skader som Arsenal så blir laget deretter også :)

Link to comment
Share on other sites

Chaz.. Jeg driter i manageryrket i en stor klubb. Det jeg sier er at Wenger har gitt Eboue alt for mange sjangser. Eboue spiller aldri bra. Han har brukt han i utrolig mange kamper og derfor har jeg irritert meg over utrolig mange valg fra Wenger. Traore er for ung til å spille i Champions League og i en toppkamp og Hoyte er ikke god nok for Arsenal. Vi spiller helt klart bedre med 4-4-2. Tror mangee er enig i det jeg sier her og det betyr ikke at alle her vil ha vekk Wenger fra klubben. Det blir idiotisk!!

Dette har vel ingenting med dagsformen til spillerene å gjøre?!?!

 

Hvilke spillere kunne du tenkt deg å bruke mot United i går da, dulfy? Hvis du hiver ut Traore og Hoyte som du nevner.

 

- Det har jeg allerede nevnt:

 

Eboue-Toure-Senderos-Gallas. Hvis ikke Senderos så ville jeg brukt Gilberto der.

 

 

Med unntak av Fabianski var ALLE som satt på benken i går egentlig skadet. Du mener med andre ord at det er bedre å risikere de skadede, enn å la Hoyte og Traore, som har imponert tidligere i sesongen, få en sjanse.

At du velger Eboue på høyreback, som du halshogger i etthvert annet innlegg, er også ganske uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

Og dessuten blir Gilberto lansert som erstatter hvis Senderos ikke kunne spilt. Hvis man hevder å være slik en stor ekspert og mener at mange valg som Wenger gjør er feil så er jo hvertfall løsningen å sette en helt ute av form Gilberto i midtforsvaret mot et av Englands beste angrepslag.

Link to comment
Share on other sites

På tide å lage Kamptråd til milan kampen på onsdag?

 

United kampen tapte vi fortjent, vi ble knust. Men jeg er forsatt Proud to be a Gooner. Vet ikke om jeg skal bli skuffet over prestasjonen og kamplysten til spillerne igår eller enkelte av innlegga som har blitt postet etter tapet. Nok om det, ny kamp om bare 3 dager og Dida har fått statusen usikker til onsdag.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=503827

Link to comment
Share on other sites

Bittert at vi ble rundspilt, men heldigvis uten store konsekvenser. Vi fikk ingen skader og får færre kamper. Det gikk litt utover æren og selvtilliten til noen av spillerne, men jeg er helt sikker på at de klarer seg fint. laget bouncet bra tilbake etter tapet mot spurs. Om vi hadde tapt 3 - 0 eller 5 - 0 er ikke så nøye for meg. Jeg bryr meg ikke så ofte om resultater, mer hvordan resultatene kom. VI ble rundspilt og de var bedre enn oss på alle områder. Jeg fikk ikke sett kampen fra i går, men har sett MOTD høydepunktene, så jeg har i alle fall fått et visst inntrykk av kampen og mange av de nevnte situasjonene.

 

Utvisningen på Eboue er det veldig vanskelig å se om er med vilje eller ikke. Han ser kun på ballen, men når han treffer Evra, men han så at Evra kom mot ballen før han hoppet opp. Det store spørsmålet er om det virkelig er naturlig å strekke ut beina slik han gjorde? Det virker også som at han spenner beinet når han treffer Evra. Dersom for eksempel en forsiktig Walcott hadde gjort det samme, ville jeg trodd det var et uhell. Men når Eboue stadig kommer i stygge situasjoner er det kanskje ikke tilfeldighet lenger? Uansett skal man ikke vise knotter slik Eboue gjorde. Om det i det hele tatt er rødt kort, er jeg ikke helt sikker på. Absolutt oransje farge på kortet, men i et rivaloppgjør ligger lista litt høyere enn vanlig.

 

Lehmann kan ikke lastes for målene, det er det forsvarsspillerne som skal. Heller ikke så bra markering av Flamini ved Fletchers andre mål. Gallas var ikke god på å markere Rooney, mens Hoyte ikke gikk nok opp i kroppen på Nani. Ellers er det generelt en kollektiv svikt i forsvaret, og Man U spillerne får stadig løpe gjennom forsvarsfireren. Ikke god linje! De andre spillerne våre fikk jeg ikke noe ordentlig inntrykk av. Likevel kan de umulig vært gode siden HLeb sin blokkerte volley var den eneste sjansen som ble vist på MOTD.

 

Fint at mange av spillerne som var halvskadet fikk hvile mest mulig. Helt unødvendig å risikere flere skader! Mot Milan ønsker jeg hverken se Hoyte eller Traore på backene. Sagna er nok ikke tilbake, men det er forhåpentligvis Clichy! Ellers er det utrolig viktig å få Flamini inn for Gilberto. Ade for Bendtner sier seg selv. Kanskje er Rosicky eller van Persie tilbake? For min del kan van Persie komme rett inn. Frisparkene og uforutsigbarheten hans er uvurdelig.

 

Heldgivis var dette kun en nedprioritert cup, pluss at vi får færre kamper - i motsetning til Man U som kanskje vil slite ut noen av spillerne litt? Spillerne vil så klart være mer motivert til kampen mot Milan og jeg er helt sikker på at spillerne vil heve seg. Vi får håpe på at milan ikke pakker inn Cesc på samme måte som han tydligvis ble i gårsdagens kamp. Både Hleb og Fabregas er utrolig avhengig av samtidige bevegelser rundt seg for å blomstre. Nok en grunn til at det blir viktig å ha Clichy tilbake og Eboue på backene! Ikke minst er Gallas mye bedre når han slipper å passe på backene hele tiden og kan konsentrere seg med sin egen mann!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...