Jump to content

2008.16.02 Manchester United B


zaldor

Hvilket kamputfall tror du vi får?  

81 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Men ser kansje ut som Chelsea enner i begge cup finalene og de har mulighet til å vinne alt i år.

 

De har ikek vinni noe enda men vis det skjer har nok store nok spiller staller skylden for det.

 

Greit de ligger et lite stykke bak oss på tabbelen om PL

 

Men slik vi spilte i går kan vi fort gå på noen nye smeller før sesongen er ferdig.

 

Vi for vel et svar på Onsdag hvor lage står i CL og da håper jeg for gudskyld at Hoyte, Gilberto o.s.v ikke spiller :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det blir en HELT anne kamp mot Milan på onsdag. Da skal vi nemmelig spille på gress, og ikke på en sølemyr!

 

Banen var lik for begge lag;) ingen unnskyldning der...

 

At den er lik for begge er rett, men Arsenal sitt passningsspill på myr funker ikke like bra. For oss er det et stort minus med en slik bane, for andre et pluss (i kamper mot oss). At vi velger å spille passning/langs bakken er jo vårt problem, men du kan ikke påstå at vi spiller like bra fotball både på gress og myr :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Men ser kansje ut som Chelsea enner i begge cup finalene og de har mulighet til å vinne alt i år.

 

De har ikek vinni noe enda men vis det skjer har nok store nok spiller staller skylden for det.

 

Greit de ligger et lite stykke bak oss på tabbelen om PL

 

Men slik vi spilte i går kan vi fort gå på noen nye smeller før sesongen er ferdig.

 

Vi for vel et svar på Onsdag hvor lage står i CL og da håper jeg for gudskyld at Hoyte, Gilberto o.s.v ikke spiller :unsure:

Hvis du syntes at Chelsea har så bra spillerstall og at det er bra at de kjøper, kjøper og kjøper. Og at du er så misfornøyd med Wenger: Slutt og heie på Arsenal og gå over til Chelsea da.

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

Link to comment
Share on other sites

Men ser kansje ut som Chelsea enner i begge cup finalene og de har mulighet til å vinne alt i år.

 

De har ikek vinni noe enda men vis det skjer har nok store nok spiller staller skylden for det.

 

Greit de ligger et lite stykke bak oss på tabbelen om PL

 

Men slik vi spilte i går kan vi fort gå på noen nye smeller før sesongen er ferdig.

 

Vi for vel et svar på Onsdag hvor lage står i CL og da håper jeg for gudskyld at Hoyte, Gilberto o.s.v ikke spiller :unsure:

Hvis du syntes at Chelsea har så bra spillerstall og at det er bra at de kjøper, kjøper og kjøper. Og at du er så misfornøyd med Wenger: Slutt og heie på Arsenal og gå over til Chelsea da.

 

Snakker du om her da missfornøyd?

 

Store nok spiller staller som tåler mange skader, de og Man Utd har nok å ta av.

 

Wenger er nok for snill og gir visse spiller alt for mange sjangser.

 

Men han gjør bare det han tror er best for klubben, ikke alltid er alle valg riktige.

 

Men så klart han er ikke gud men et menneske som sikkert lærer av sine feil :blink:

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

 

Er det noen som kan legge ut en link på denne situasjonen?

For ut ifra de gangene jeg så denne situasjonen igår, så virker det som om Eboue ser motspilleren før han satser i hodeduellen, med det ene beinet med knottene først i høy høyde. Det var ikke et vanlig 2-stegs opphopp i en hodeduell, men virket som en bevisst handling at beinet skulle frem (knottene).

 

Ser gjerne situasjonen i reprise flere ganger, og gjerne fra flere vinkler. Er jo ganske mange som mener det var et klart rødt kort (inkludert meg) ut ifra det jeg husker fra igår.

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

 

Er det noen som kan legge ut en link på denne situasjonen?

For ut ifra de gangene jeg så denne situasjonen igår, så virker det som om Eboue ser motspilleren før han satser i hodeduellen, med det ene beinet med knottene først i høy høyde. Det var ikke et vanlig 2-stegs opphopp i en hodeduell, men virket som en bevisst handling at beinet skulle frem (knottene).

 

Ser gjerne situasjonen i reprise flere ganger, og gjerne fra flere vinkler. Er jo ganske mange som mener det var et klart rødt kort (inkludert meg) ut ifra det jeg husker fra igår.

http://www.d1g.com/video/show/1790417

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

 

Er det noen som kan legge ut en link på denne situasjonen?

For ut ifra de gangene jeg så denne situasjonen igår, så virker det som om Eboue ser motspilleren før han satser i hodeduellen, med det ene beinet med knottene først i høy høyde. Det var ikke et vanlig 2-stegs opphopp i en hodeduell, men virket som en bevisst handling at beinet skulle frem (knottene).

 

Ser gjerne situasjonen i reprise flere ganger, og gjerne fra flere vinkler. Er jo ganske mange som mener det var et klart rødt kort (inkludert meg) ut ifra det jeg husker fra igår.

http://www.d1g.com/video/show/1790417

 

Helt enig med dommer at det der er rødt!

Han går inn med knottene først i god høyde, uten noe grunn til å skulle gå opp med beinet sånn der.

 

Helt unaturlig posisjon å gå opp med beinet der i en hodeduell(!)

Det kortet får han helt fortjent.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Det var helt klart med vilje og de som mener noe annet er like dumme som Wenger når det gjelder Eboue. Han har kommet seg unna med det før når han prøver å få det til å se ut som et uhell(slik som mot Terry) og han trodde nok han skulle komme unna med det denne gangen også! Ingen kan forsvare denne gutten lenger!

Link to comment
Share on other sites

Det blir en HELT anne kamp mot Milan på onsdag. Da skal vi nemmelig spille på gress, og ikke på en sølemyr!

 

Banen var lik for begge lag;) ingen unnskyldning der...

 

Enig. Likt for begge lag. Bare pinlig syns jeg at Wenger går ut å skylder på baneforholdene etter å ha blitt knust 4-0 . :unsure:

 

Tviler på at Manu spillerne var så veldig fornøyde heller!

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

 

 

ehh..... HÆ !? Hvordan presterer man å si at det ikke var rødt..? Og ikke si at man får ha sin egen mening og alt det der.. Får det nesten ikke klarere. Livsfarlig og grisete spill uavhengig om han treffer eller ikke.

 

Noe jeg ikke har tenkt så mye over, men som Avenell helt riktig påpeker, er hvor dårlige tapere vi er. Greit å ha et innbitt vinnerinnstinkt og bli forbanna når man taper. Men når vi taper er det ikke bare det som er tilfelle, vi synker så dypt. Og da blir det bare dobbelt så ydmykende. Mange av spillerne ser ut som de gir totalt blaffen om vi ligger et par mål under, vi får røde kort, målene renner inn... Vi avslutter kampen med "no dignity" og det gjør tapet mye verre.

 

Sagna ute mot Milan? Hvor står det hen? :S

Link to comment
Share on other sites

Det var helt klart med vilje og de som mener noe annet er like dumme som Wenger når det gjelder Eboue. Han har kommet seg unna med det før når han prøver å få det til å se ut som et uhell(slik som mot Terry) og han trodde nok han skulle komme unna med det denne gangen også! Ingen kan forsvare denne gutten lenger!

 

F**n så enig! Nå får den gutten ta seg sammen!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

-Eboues røde er direkte feil. Er hverken stygt eller med vilje. Skal han dele ut kort på den bør Fletcher få direkte rødt for strakt ben i knehøyde på standfoten til Senderos. Den tacklingen gjøres med vilje og kan virkelig skade motspiller. I det hele tatt en utrolig svak dømming i går.

 

 

Fortjent ManU-seier som heldigvis alt er glemt for min del

 

Endelig en som er enig med meg. Slett ikke noe rødt. Det får Eboue pga ryktet sitt.

 

Er det noen som kan legge ut en link på denne situasjonen?

For ut ifra de gangene jeg så denne situasjonen igår, så virker det som om Eboue ser motspilleren før han satser i hodeduellen, med det ene beinet med knottene først i høy høyde. Det var ikke et vanlig 2-stegs opphopp i en hodeduell, men virket som en bevisst handling at beinet skulle frem (knottene).

 

Ser gjerne situasjonen i reprise flere ganger, og gjerne fra flere vinkler. Er jo ganske mange som mener det var et klart rødt kort (inkludert meg) ut ifra det jeg husker fra igår.

http://www.d1g.com/video/show/1790417

 

Det der er nok rødt kort. Han treffer ikke 100%, men det er et spark mot magen/skrittet.

Er jo håpløst å gå opp med benet utstrakt og knottene først i en hodeduell.

Ikke noe å si på dommerens avgjørelse.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er en utrolig god manager men jeg må si at samtlige her hadde klart å sette opp et bedre lag med de samme alternativene! Hadde Arsenalfansen tatt ut laget så ville Eboue sittet på tribunen i de fleste kampene og backrekken igår hadde vært noe mer: Eboue-Toure-Senderos-Gallas. Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

Link to comment
Share on other sites

Personligt mener jeg Gallas og Senderos spiller bra ilag. Backrekke med Toure-Gallas-Senderos-Clichy mot Milan på onsdag hadde vært bunnsolid. Wenger burde vurdere å flytte Hoyte opp på ving noen kamper slik at han lærer seg en mot en situasjoner uten å ha det ansvaret bak seg. Hoyte mangler egoet, han leter alltid febrilsk etter pasnings alternativer og bremser kontringsspillet på denne måten. På tide med en Milan tråd, slik at vi kan legge denne kampen bak oss :)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg vite det? Eboue burde komme seg vekk og vi burde ikke spille i 4-5-1 slik vi har gjort i mange kamper! I de kampene Sagna ikke har spilt så burde vi ha Eboue på høyrebacken! Noe kan han jo gjøre for klubben.. Så får du vel regne det ut selv, er ikke sikker men kanskje 5-10 poeng mer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

 

Og hvor mange poeng hadde vi ligget foran i PL hvis du hadde tatt ut laget, da?

 

 

Vi har prestert langt over det mange hadde tenkt mulig forut for sesongen. Spilt en hel haug kamper og kun tapt fire. Dessverre var et par av tapene stygge.

Vi har gjort en kjempesesong ut i fra forventningene. Mange av oss har sett større mulighet i forutsetningene vi hadde, og vi har store forutsetninger videre som kan legitimere store forventninger.

Vi kan vinne PL i år og gjøre en god figur i CL. Og med ny stor stadion og tilstrømning av nye fans er fremtiden lys.

Og jeg er også glad det er Wenger som tar ut laget, forhåpentligvis i mange år fremover.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan jeg vite det? Eboue burde komme seg vekk og vi burde ikke spille i 4-5-1 slik vi har gjort i mange kamper! I de kampene Sagna ikke har spilt så burde vi ha Eboue på høyrebacken! Noe kan han jo gjøre for klubben.. Så får du vel regne det ut selv, er ikke sikker men kanskje 5-10 poeng mer!

 

Når du uttaler deg så bastant som dette, dulfy:

Jeg har irritert meg over utrolig mange av valgene til Wenger så langt i år!0

 

så bør du faktisk talt gi et mer konkret svar enn det du her gjør. Hva vet du om spillernes dagsform, om sykdom om humør og what have you. Når du greier å uttale at DU irriterer over UTROLIG MANGE av valgene til Wenger, i en sesong der vi pr. midten februar leder PL rimelig klart, ja da MÅ du enten være et helsikkes utrolig manageremne in spe, eller så har kanskje mindre peiling enn det du gir uttrykk for. Eller mener du kanskje at utifra ALLE disse "feilvalgene" til Wenger så bør han ta sin hatt og gå? Hva vet du egentlig om manageryrket i en topklubb?

Link to comment
Share on other sites

At Wenger går ut og klager på banen blir bare for dumt, United klarte da å spille nydelig pasningsspill på den samme banen. Dette bare bekrefter det jeg tidligere sa at Wenger og spillerne litt for ofte fremstår som en dårlig tapere. Ta det som en mann Wenger, United lekte med oss i går. punktum.

Nå må alle i Arsenal gå i seg selv og heve seg mange hakk til onsdag, alle må gi 100 % om vi skal slå ut Milan. Har troa!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...