Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Kva i alle dagar er "Sport Express"..?

 

No må folk lære seg å ta ting med ei tønne salt, spesielt i "Pre-Silly Season"..

 

Tviler ikke på at Arshavin har sagt det der. Det er jo en dårlig skjult hemmelighet at å dra til Barcelona var hans førsteprioritet helt siden EM 08.

 

Fyren er straks 29 år, og skal den drømmen hans gå i oppfyllelse, bør det vel helst skje denne sommeren. Jeg tror det er i den konteksten man må forstå hans uttalelser.

 

Så får vel Wenger finne ut hvordan han skal forholde seg til slike uttalelser...

 

For min del må vi gjerne selge han hvis vi får inn en som er bedre og mer skikket til å spille ving enn Arshavin. Etter et imponerende halvår ifjor, har han hatt en noe vekslende sesong i år. Jeg er langt fra den første til å ha lagt merke til hans til tider negative eller likegyldige holdning ut på banen.

Link to comment
Share on other sites

Tviler ikke på at Arshavin har sagt det der. Det er jo en dårlig skjult hemmelighet at å dra til Barcelona var hans førsteprioritet helt siden EM 08.

 

Det er vel nettopp det slike sladder-blekke veit også, og ser sitt snitt til å fabrikere uttalelsar i aust og vest.

Det er mulig at Andrej kan ha sagt det, men eg vel å tru at han ikkje har gjort det..

Link to comment
Share on other sites

Arshavin trenger vel ikke si mer enn: "Barcelona er en fantastisk fotball klubb", før det står: "Arshavin ønsker seg til Barca", i aviser dagen etterpå..

 

må innrømme at den overskriften på diverse nettsteder gadd jeg ikke klikke meg innpå engang

Link to comment
Share on other sites

Vel...

 

EXCLUSIVE: No Guarantee Andrey Arshavin Will Be At Arsenal Next Season - agent

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010...l-be-at-arsenal

 

Det er har Wenger sagt :

 

"Yes, I’m very disappointed [by this story] because he shows a completely different attitude [to me],” said the manager. “He wants to extend his contract with us and stay with us so the noise coming out of Russia is very difficult to explain. He looks to be very happy here.

 

"You should ask him where it comes from,” Wenger told journalists. “Usually you have direct access to him, you can ask him where that comes from. I don’t forbid you to talk to him. But I take with a little bit of distance what comes back translated sometimes with the help of some agents who want to move the players.

 

"I think everybody has the freedom to speak but you want to make sure first of all that you respect your club. I just put a question mark on the things that come back translated.”

 

However while the authenticity of the quotes were in doubt, Wenger made it clear he would not tolerate any player expressing a desire to leave so openly.

 

“We do not of course accept that,” he said. “When you are at Arsenal you are at Arsenal. When you are somewhere else you are somewhere else. I believe that your pride mean that first you defend your club."

Link to comment
Share on other sites

Arshavin trenger vel ikke si mer enn: "Barcelona er en fantastisk fotball klubb", før det står: "Arshavin ønsker seg til Barca", i aviser dagen etterpå.. må innrømme at den overskriften på diverse nettsteder gadd jeg ikke klikke meg innpå engang

Han trenger ikke si noen ting som helst, tenker jeg. Cesc har jo ikke sagt annet enn at han vil bli i Arsenal og at han ikke skal til Barca (enda iaf.) i 5 år og det har ikke vært stopp på de "historiene"...

Link to comment
Share on other sites

Vel...

 

EXCLUSIVE: No Guarantee Andrey Arshavin Will Be At Arsenal Next Season - agent

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010...l-be-at-arsenal

 

Det er har Wenger sagt :

 

"Yes, I’m very disappointed [by this story] because he shows a completely different attitude [to me],” said the manager. “He wants to extend his contract with us and stay with us so the noise coming out of Russia is very difficult to explain. He looks to be very happy here.

 

"You should ask him where it comes from,” Wenger told journalists. “Usually you have direct access to him, you can ask him where that comes from. I don’t forbid you to talk to him. But I take with a little bit of distance what comes back translated sometimes with the help of some agents who want to move the players.

 

"I think everybody has the freedom to speak but you want to make sure first of all that you respect your club. I just put a question mark on the things that come back translated.”

 

However while the authenticity of the quotes were in doubt, Wenger made it clear he would not tolerate any player expressing a desire to leave so openly.

 

“We do not of course accept that,” he said. “When you are at Arsenal you are at Arsenal. When you are somewhere else you are somewhere else. I believe that your pride mean that first you defend your club."

 

Goal.com er en latterlig useriøs kilde, tror heller jeg stoler på denne:

 

http://www.teamtalk.com/arsenal/6122552/Ar...enal-stay-Agent

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Med det siste som har kommet fra Wenger så skulle man tro at de aldri prater med hverandre. Nå er Arshavin skadet men regner med at han er på trening hver dag. Ellers så er det en grei taktikk fra Wenger og sette tvil over saken, så forsvinner den sakte men sikkert..Hvis Arshavin ikke føler for å åpne munnen i media igjen.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ut fra Wengers kommentarer virker det kanskje som om Arshavin er i Russland ??

 

Uansett, han er jævlig pratesjuk, eller medievennlig som det heter.

 

Hans egen hjemmeside hvor han har direkte kontakt med fans er noe man ikke ser hver dag. Ikke så mye tull som kommer derifra men heller "hver" gang han intervjues. Mht neste sesong så får man si som man sa om Adebayor; "Shut up and perform!" Han er en spesiell liten fyr denne russeren og håper vi slipper noe mere tull i fremtiden!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6124768,00.html

 

Arshavin påstår at uttalelsen hans om Barcelona ble feil oppfattet av russiske medier. Godt at han avkrefter Barca ryktene. Arshavin kommer sterkt tilbake neste sesong!

 

Han får slutte å prate på russisk tenker jeg. ;) Eller slutte å prate med media generelt. Hvis det er slik det ser ut at det ikke var riktig så er det bare å beklage!

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6124768,00.html

 

Arshavin påstår at uttalelsen hans om Barcelona ble feil oppfattet av russiske medier. Godt at han avkrefter Barca ryktene. Arshavin kommer sterkt tilbake neste sesong!

Står også på Arsenal.com: http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...o-be-at-arsenal

 

synes ikke vi fans skal dømme Arshavin nord og ned før han har fått en sjangse til å forsvare seg

Link to comment
Share on other sites

Andrey Arshavin: I Will Leave Arsenal For Barcelona In The Summer

 

http://www.goal.com/en/news/9/england/2010...arcelona-in-the

 

Vær så snill, slutt å legge inn linker fra goal.com!

De er jo bare en annen versjon av The sun, er så lei av å høre bare piss fra disse sidene. Har boikottet The sun og goal.com helt siden første gang jeg var innom nettstedene.

Link to comment
Share on other sites

Vær så snill, slutt å legge inn linker fra goal.com!

De er jo bare en annen versjon av The sun, er så lei av å høre bare piss fra disse sidene. Har boikottet The sun og goal.com helt siden første gang jeg var innom nettstedene.

Ja selv om fotballspillere vanligvis ikke er de skarpeste knivene i skuffen (som jo Adebayor er et eksempel på), så er nok ikke vår russiske venn så tåpelig at han går ut og sier noe slikt offentlig.

Link to comment
Share on other sites

Ja selv om fotballspillere vanligvis ikke er de skarpeste knivene i skuffen (som jo Adebayor er et eksempel på), så er nok ikke vår russiske venn så tåpelig at han går ut og sier noe slikt offentlig.

 

Akkurat ;)

Og det har både Wenger og Arshavin avvist på Arsenal.com.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Tror ikke det er noe i det der. Tviler på at Wenger selger Arshavin nå. Wenger brukte jo en del penger på russeren, så tror ikke han selger han så kjapt.

Jeg vil heller ikke at han skal bli solgt, han har et utrolig høyt nivå hvis han vil, og jeg tror han kommer til og være en av våre beste neste sesong!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...