Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Huff, dette var trist. Sympatiserer med Sveits nå. De har vært verdige verter (i motsetning til Østerrike), og stått for glimrende fotball så langt. Samtlige spillere spilte med hjertet utenpå drakta og sto på for hjemlandet.

 

Håper for all del at Tyrkia ryker sammen med Sveits, for det jeg har sett av dem i dette mesterskapet så fortjener de absolutt ikke dette. I dagens kamp var de jo underlegne til tusen.

 

EDIT:

Behrami kan være en mann å holde et lite øye med. Briljerte på høyrekanten til Sveits i dag. Har vært positivt i de kampene jeg har sett ham for Lazio også.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om gruppe spillet blir avgjort på Målforskjell eller innbyrdes oppgjør ?

 

Målforskjell

 

Det kan faktisk bli straffespark mellom Tyrkia og Tsjekkia hvis den kampen blir uavgjort. De har lik målforskjell

og antall poeng. DET hadde vært morsomt, det har vel aldri skjedd før?

Link to comment
Share on other sites

Huff så synd jeg synes på Sveits og spesielt Senderos. De har hatt ufattelig uflaks, og jeg hadde unnet Senderos suksess i VM. Kan noen si meg hvordan han gjorde det helhetlig i dag? Fikk ikke sett mer enn den siste halvtimen.

Senderos var solid i dag, desverre for sveits var det bare han som tenkte på offside fella på 1-0 så det ut til

Link to comment
Share on other sites

Den spilleren som imponerte meg mest i går var Sionko på Czech.

1 ting er jo at han skårer,men har ikke tall på hvor mange ganger han kommer inn fra vingen og er i boksen på innleggene.

Ble rett å slett veldig imponert og overrasket,har aldrig hørt om spilleren før :)

Link to comment
Share on other sites

Den spilleren som imponerte meg mest i går var Sionko på Czech.

1 ting er jo at han skårer,men har ikke tall på hvor mange ganger han kommer inn fra vingen og er i boksen på innleggene.

Ble rett å slett veldig imponert og overrasket,har aldrig hørt om spilleren før :)

Har hørt om han selv, men hadde aldri trodd han skulle imponere noen her i en em kamp (så den ikke selv)

 

selv likte jeg han sveitsiske spissen Dediyok (elns) han hadde samme evne som Walcott til å få god fart i spillet

I tillegg synes jeg Vohnlanten var god, ble egentlig ikke imponert over Tyrkia!

Link to comment
Share on other sites

Derdiyouk hadde noen ok raid, men jeg synes ikke han overbeviste i den kampen. Arsenal har vel vært linkwet til han. Fikk et unødvendig gult kort... Vonlanthen hadde et kjemperaid og så ble han sliten....

Det gule kortet var unødvendig, men Vonlanthen var frisk den tiden han spilte... burde absolutt startet!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om gruppe spillet blir avgjort på Målforskjell eller innbyrdes oppgjør ?

 

Målforskjell

 

Det kan faktisk bli straffespark mellom Tyrkia og Tsjekkia hvis den kampen blir uavgjort. De har lik målforskjell

og antall poeng. DET hadde vært morsomt, det har vel aldri skjedd før?

 

Straffespark?

 

Er det slik reglene er?

Link to comment
Share on other sites

 

Og btw, har du sett kampene til polen så er de nok ikke så avhengige av smolarek som du tror:) Han er Polens C.Ronaldo for å si det slik, men vi har fler spillere som kan avgjøre kamper alene:)

 

I dag viste Boruc seg som en slags matchvinner selv om det ble uavgjort som nesten kan regnes som tap mot Østerike. Ble sjokkert over hvor dårlige Polen var i første omgang!

Link to comment
Share on other sites

 

Og btw, har du sett kampene til polen så er de nok ikke så avhengige av smolarek som du tror:) Han er Polens C.Ronaldo for å si det slik, men vi har fler spillere som kan avgjøre kamper alene:)

 

ALLE lag kan vinne:)

 

 

I dag viste Boruc seg som en slags matchvinner selv om det ble uavgjort som nesten kan regnes som tap mot Østerike. Ble sjokkert over hvor dårlige Polen var i første omgang!

 

Overrasket, det kalles for skam.... de spilte værre enn Helles, trudde jeg skulle slå av og gå og legge meg...

 

Dommeren burde hvertfall ikke få dømme i em 2012, ettersom dette blir spilt i Polen/Ukraina, med tanke på sikkerheten for hans liv:)

 

Ett feilidømt mål for Polen, og desidert ikke straffe til Østerikke:)

Møkkalag begge to som ikke fortjener å gå videre..

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om gruppe spillet blir avgjort på Målforskjell eller innbyrdes oppgjør ?

 

Målforskjell

 

Det kan faktisk bli straffespark mellom Tyrkia og Tsjekkia hvis den kampen blir uavgjort. De har lik målforskjell

og antall poeng. DET hadde vært morsomt, det har vel aldri skjedd før?

 

Straffespark?

 

Er det slik reglene er?

Nei Tsjekkia leder jo på mest skårte mål !!

Link to comment
Share on other sites

Jaja, men blir det straffesparkkonkuranse?

 

Tror det er noe sånt:

 

Poeng

Målforskjell

Mest scorte mål

Innbyrdes Oppgjør

Trekning

 

Dette er for all del ikke noe fasitsvar, men tror det er noe lignende.

Link to comment
Share on other sites

Det ser virkelig ut til at Henry har blitt myyye dårligere, ser det for hver kamp nå, han er ikke lenger eksepsjonelt kjapp, før var han et angrep alene, nå sliter han med å etablere seg mot landslag som romania!

 

Unner den fyren alt godt, men synes det var bra vi solgte han før denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...