Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Så aldri straffen til Cesc. Satt med hodet langt nede i drakta når han gikk frem mot straffemerket. Var straffen sikker?

 

Uansett bra gjort å takle presset av vår lille superstjerne. Synes forresten utrolig synd på Cazorla når han måtte gå frem og skyte. Uansvarlig av Aragones å legge så stort press på så urutinerte skuldre. Heldigvis putta han.

Link to comment
Share on other sites

Så aldri straffen til Cesc. Satt med hodet langt nede i drakta når han gikk frem mot straffemerket. Var straffen sikker?

 

Uansett bra gjort å takle presset av vår lille superstjerne. Synes forresten utrolig synd på Cazorla når han måtte gå frem og skyte. Uansvarlig av Aragones å legge så stort press på så urutinerte skuldre. Heldigvis putta ham.

 

Straffen til Cesc var faktisk veldig kontrollert slik jeg så det.. gikk forholdsvis sakte frem og puttet den iskaldt i høyre hjørne.

 

Ellers er jeg enig med deg om at Aragones la et stort press på Cazorla, vi så jo hvordan det gikk når Slaven Bilic gjorde det samme mot Tyrkia.

Link to comment
Share on other sites

Så aldri straffen til Cesc. Satt med hodet langt nede i drakta når han gikk frem mot straffemerket. Var straffen sikker?

 

Uansett bra gjort å takle presset av vår lille superstjerne. Synes forresten utrolig synd på Cazorla når han måtte gå frem og skyte. Uansvarlig av Aragones å legge så stort press på så urutinerte skuldre. Heldigvis putta ham.

Jepp, sikker som banken, sender Buffon til høyre, og setter ballen kaldt og rolig til venstre for Buffon!

Link to comment
Share on other sites

Litt overraskende at Fabregas ble satt til å avgjøre, men fy så moro! Håper dette kan bidra til at Fabregas får starte i både semi og ev. finale. Jeg respekterer at det finnes spillere som kan holde Fabregas på benken, men snakk om prioritering, da!

 

Så aldri straffen til Cesc. Satt med hodet langt nede i drakta når han gikk frem mot straffemerket. Var straffen sikker?

 

Uansett bra gjort å takle presset av vår lille superstjerne. Synes forresten utrolig synd på Cazorla når han måtte gå frem og skyte. Uansvarlig av Aragones å legge så stort press på så urutinerte skuldre. Heldigvis putta han.

 

Av pur nysgjerrighet: Hvilken drakt hadde du på? :P

Link to comment
Share on other sites

Så aldri straffen til Cesc. Satt med hodet langt nede i drakta når han gikk frem mot straffemerket. Var straffen sikker?

 

Uansett bra gjort å takle presset av vår lille superstjerne. Synes forresten utrolig synd på Cazorla når han måtte gå frem og skyte. Uansvarlig av Aragones å legge så stort press på så urutinerte skuldre. Heldigvis putta han.

 

Av pur nysgjerrighet: Hvilken drakt hadde du på? ;)

 

Kroatia, faktisk. :P Men hvis du siktet til hvem jeg heide på av Italia og Spania, så kan jeg fortelle at jeg jubla hemningsløst når Cesc putta. Altså Spaniafan.

Link to comment
Share on other sites

Bra innhopp for Fabregas.. Nå tror jeg faktisk fabregas blir prioritert i Semifinalen, Håper hvertfall det..

 

Men en ting jeg er nysgjerrig på, Aner noen hvem Wenger er å ser på når han er på kampene i Spania?

 

Rykter om at Adebayor forsvinner fra Emirates, Kan vi håpe at wenger ser På David Villa??

Link to comment
Share on other sites

Wenger satt sammen med Zidane på tribunen ;)

 

Synes at Cesc gjorde en veldig bra figur etter at han kom inn, og deilig at han setter siste straffe kaldt i mål.

Lukter at han starter neste kamp, på bekostning av Xavi! :P

 

Heia Spania!

Link to comment
Share on other sites

Herlig av Cesc ;)

 

Men er det bare jeg som finner "EM-kveld fra Wien" på tv2 provoserende? De har helt usaklige gjester som kan 0 om fotball, og som etter kampen mobber spillere som gråter for at de har røket ut. Idag snakket de ihvertfall mere om været i Wien enn om kampen :P

Link to comment
Share on other sites

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

 

helt enig med deg! ;)

selv om det er mange gjester i EM-studio som ikke har peiling på fotball, så syns jeg det er kult å se på det allikevel :) Det er liksom endel av sjarmen av fotball, den er for alle! :)

Link to comment
Share on other sites

Meget god kamp av Fab i går. Flere meget gode pasninger. Straffen var egentlig bare kronen på verket i en meget god kamp der han klart var banens beste etter at han kom inn. I andre klarte Spania å få ballen inn i mellomrommet mellom midtbanen og forsvaret til Italia. Alt takket være Fab, som i motsetning til de andre på midten til spania spiller framover i et forrykende tempo med herlig presisjon. Iniesta har vært skuffende i hele mesterskapet, mens Xavi heller ikke har levert det nivået han (i alle fall ifølge ryktene) vanligvis holder. Fabregas har vært strålende i alle sin kamper, og Spania er et helt annet lag uten han. Det at Fab også har en fantastisk arbeidsmoral, kommer også godt med. Starter Fab mot Russland, har de mye større sjanse til å vinne!

Link to comment
Share on other sites

gleder meg til semifinalene imorra og torsdag. Tror tyskland går greit videre, i oog med at tyrkerne er så sterkt svekket. Kampen mellom Russland o Spania ser jeg på som helt åpen. Jeg vil allikevel ha Russland som en liten favoritt (hadde aldri trodd det før EM) i den kampen. Men hvis Fabregas spiller fra Start så kan jo alt skje :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at det blir Tyskland-Spania i finalen.

 

- Tyrkerne mangler 14 (?) spillere, og skal kanskje bruke tredjekeeperen som spiss. Uten tvil Tysk seier.

- Spania slo Russland 4-1 i gruppespillet, og uansett hvor mye Russerne har forbederet seg, tror jeg de går på samme smellen.

 

I finalen heier jeg på Tyskland, mest pga et veddemål med broder'n, men også fordi jeg liker Tyskland. Dessuten får jo ikke Fabregas spille uansett.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at det blir Tyskland-Spania i finalen.

 

- Tyrkerne mangler 14 (?) spillere, og skal kanskje bruke tredjekeeperen som spiss. Uten tvil Tysk seier.

- Spania slo Russland 4-1 i gruppespillet, og uansett hvor mye Russerne har forbederet seg, tror jeg de går på samme smellen.

 

I finalen heier jeg på Tyskland, mest pga et veddemål med broder'n, men også fordi jeg liker Tyskland. Dessuten får jo ikke Fabregas spille uansett.

Det er jo ikke sikkert at Fabregas blir benket.. Han gjorde det bedre enn både Xavi og Iniesta, så hvis Aragornes er litt tøff, så har jeg trua på at han starter for spania :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...