Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 04:37 PM) 133884[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

blir det spilt bronsjefinale også?`dumt spm egentlig, men lurer:P

 

Står ikke no i programguiden om en bronsjefinale, trodde det skulle være en, men virker ikke sånn :lol:

 

Det er ikke bronsjefinale i EM nei :huh:

kjedelig, hadde vært kult med kamp lørdag og søndag:P eller 2 kamper på søndag, men men, vi får Trøste oss med finalen:P hehe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

NÅ er jeg heeelt enig med semb.. SKUFFET over at fabregas IKKE starter kampen.. HELT utrolig!!!

 

Ganske imponerende at Fabregas ikke spiller fra start, men dette sier også litt om det spanske landslaget. Her oser det av kvalitet over hele linja.

 

Gutten har spilt bra så fort han har fått muligheten. Kommer nok inn i dag også. Og så satser vi på at Fabregas & co blir mestere på søndag!

Link to comment
Share on other sites

NÅ er jeg heeelt enig med semb.. SKUFFET over at fabregas IKKE starter kampen.. HELT utrolig!!!

 

Ganske imponerende at Fabregas ikke spiller fra start, men dette sier også litt om det spanske landslaget. Her oser det av kvalitet over hele linja.

 

Gutten har spilt bra så fort han har fått muligheten. Kommer nok inn i dag også. Og så satser vi på at Fabregas & co blir mestere på søndag!

 

Nå kom jo Cesc inn etter en drøy halvtimes spill, synd med Villa.. men får håpe Torres klarer å vise frem formen han hadde i Premier League i år, forøvrig synes jeg det er rart at f.eks. Iniesta er førstevalg ovenfor Fabregas, han har vel ikke akkurat hatt et stort mesterskap :lol:

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 09:37 PM) 133908[/snapback]

NÅ er jeg heeelt enig med semb.. SKUFFET over at fabregas IKKE starter kampen.. HELT utrolig!!!

 

Ganske imponerende at Fabregas ikke spiller fra start, men dette sier også litt om det spanske landslaget. Her oser det av kvalitet over hele linja.

 

Gutten har spilt bra så fort han har fått muligheten. Kommer nok inn i dag også. Og så satser vi på at Fabregas & co blir mestere på søndag!

 

Nå kom jo Cesc inn etter en drøy halvtimes spill, synd med Villa.. men får håpe Torres klarer å vise frem formen han hadde i Premier League i år, forøvrig synes jeg det er rart at f.eks. Iniesta er førstevalg ovenfor Fabregas, han har vel ikke akkurat hatt et stort mesterskap :lol:

Nei, men så fikk iniesta en målgivende passning nå:huh: hehe

Link to comment
Share on other sites

Håper Spania vinner idag! Og at Fabregas scorer det avgjørende målet! :D Da vil sikkert Fabregas ta med seg den gode opplevelsen tilbake til Emirates ;)

Det viktigste for meg er ikke at Cesc blir helten i denne kampen, for så lenge han bare vinner EM med Spania vil det føre til at han tar med seg en vinnementalitet til oss. Cesc er uansett helt allerde, tatt de siste kampene i betraktning! I mine øyne den beste spilleren dette mesterskapet, tett etterfulgt av Ballack, Pepe og van der Sar.

Link to comment
Share on other sites

Hvem holder folk med i kveld ? Selv må jeg si at jeg ikke har noen klar favoritt, men siden Spania har vært gode gjennom hele mesterskapet håper jeg de vinner. Satser på en spennende og en forhåpentligvis målrik finale. Tips: Spania 4 - 2 Tyskland etter ekstraomganger. 2-2 etter ordinærtid.

Link to comment
Share on other sites

Holder faktisk med Tyskland. Årsak? Jo at alle som ikke har peiling på fotball heier på Spania og forteller meg hvor fantastisk Spania spiller. Jo da Spania spiller brukbart, men uten Cesc synes jeg faktisk de spiller ganske kjedelig. Synes fotballen de spiller er litt oppskrytt og går litt for sakte for min smak. Men for all del ett meget godt lag!

 

Men som sagt hovedgrunnen er at alle plutselig elsker fotball og ikke minst Spania.

Link to comment
Share on other sites

Holder med Tyskland. Satser på klasseredninger fra Jens som gir Tyskland Em-tittelen.

Føler nesten alle her hjemme heier på Spania, men her er jeg enig med deg. Lehmann fortjener det! Håper han står bra og får en fin avslutning på noe som trolig blir hans siste mesterskap med Tyskland. Han er "proud to be a Gooner", og har gjort sitt i Arsenal, og han vil aldri blir glemt for det han har gjort. Det er ingen jeg unner mer en EM-medalje, kanskje med unntak av Freddie. Sverige og Tyskland har altså vært lagene jeg har heiet på i sommer, ettersom jeg, som mange andre, vil ha spillerne våre hjem tidlig.

 

Fabregas har allerede vist i dette mesterskapet at han er en av verdens absolutt beste midtbanespillere, og han er bare 21. Derfor vil jeg se det på som positivt om Spania taper, han vil trolig få større hunger av å vinne mer videre, og han vil lære mye. Om han taper i kveld har han ennå rundt 15 gode år igjen på fotballbanen, samt han blir med å kjempe om flere ti-talls trofeer med videre, både i Arsenal og for Spania. Han har hvertfall fått vist for hele verden at han er "world-class" nå i det siste, så jeg griner heller ikke om Cesc og co stikker av med seieren.

 

Nei, i dag heier jeg på "mesterskapslaget" Tyskland, og tror nettopp historien og den tyske mentaliteten blir avgjørende. I motsetning til Spania, som for det meste spiller fin fotball men når sjeldent helt opp. Føler meg rimelig sikker, selv uten Ballack. Morro blir det hvertfall! Forhåpentligvis...

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se Fabregas briljere som han har gjort i førsteomgang. Satser på at han og Spania drar i land seieren etter hvert. Man vet aldri hvor man har Tyskland. Smack, smack så står det 2-1 til Tyskland, men jeg har troa på Spania i dag.

 

Tyskland må fremover, så Fabregas & Co får større rom fremover.

 

Tror på denne utviklingen: Spania 2-0 Tyskland, 2-1, 3-1.

 

FORZA ESPAÑA!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...