Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

 

helt enig med deg! :)

selv om det er mange gjester i EM-studio som ikke har peiling på fotball, så syns jeg det er kult å se på det allikevel :D Det er liksom endel av sjarmen av fotball, den er for alle! ;)

 

Semb er sier så utrolig mye dumt i fotballkamper at man bare blir irritert!

Greit at han har peiling på fotball, men setningene hans er Jævlig Dumme..

Tv3 har myyyyye bedre kommentatorer, når det gjelder landslag.. ellers er de dårlige siden de fleste holder med Man utd:P

Link to comment
Share on other sites

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

 

helt enig med deg! :)

selv om det er mange gjester i EM-studio som ikke har peiling på fotball, så syns jeg det er kult å se på det allikevel :D Det er liksom endel av sjarmen av fotball, den er for alle! ;)

 

Semb er sier så utrolig mye dumt i fotballkamper at man bare blir irritert!

Greit at han har peiling på fotball, men setningene hans er Jævlig Dumme..

Tv3 har myyyyye bedre kommentatorer, når det gjelder landslag.. ellers er de dårlige siden de fleste holder med Man utd:P

Semb er den ENESTE norske kommentatoren som faktisk viser at han har peiling om det han snakker om. Sikkert noen (få) andre som også har mye peiling, men de klarer ikke å formidle det på samme måten som Semb. Greit nok at Semb noen ganger kommer med noen rare kommentarer, men det er ingen andre kommentatorer jeg oftere er enig med. Scheie og Drillo prater bare irrelevant tull.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

 

helt enig med deg! :)

selv om det er mange gjester i EM-studio som ikke har peiling på fotball, så syns jeg det er kult å se på det allikevel :D Det er liksom endel av sjarmen av fotball, den er for alle! ;)

 

Semb er sier så utrolig mye dumt i fotballkamper at man bare blir irritert!

Greit at han har peiling på fotball, men setningene hans er Jævlig Dumme..

Tv3 har myyyyye bedre kommentatorer, når det gjelder landslag.. ellers er de dårlige siden de fleste holder med Man utd:P

Semb er den ENESTE norske kommentatoren som faktisk viser at han har peiling om det han snakker om. Sikkert noen (få) andre som også har mye peiling, men de klarer ikke å formidle det på samme måten som Semb. Greit nok at Semb noen ganger kommer med noen rare kommentarer, men det er ingen andre kommentatorer jeg oftere er enig med. Scheie og Drillo prater bare irrelevant tull.

Scheie og Drillo VAR gode kommentatorer, Scheie vet jeg ikke noe om fordi nrk aldri sender fotball mer og Drillo har vært dårlig når han har kommentert for tv2, men det tror jeg har noe med personligheten å gjøre, ikke all lar kjeften gå så fort som alsaker!

 

Scheie og drillo og semb er de med mest peiling.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg uenig i at TV2 ikke har noen bra kommentatorer. Syns ihvertfall Semb har gjort en meget god figur i EM. Selv om han til tider gjentar seg selv ganske mye, føler jeg han uttrykker så mye klokskap og fotballkjennskap at jeg ikke har noe problem å høre på han. Ihvertfall når han skryter hemningsløst av Fabregas og van Persie. Mye bedre enn TV3 er ihvertfall sikkert.

 

helt enig med deg! :D

selv om det er mange gjester i EM-studio som ikke har peiling på fotball, så syns jeg det er kult å se på det allikevel :P Det er liksom endel av sjarmen av fotball, den er for alle! :D

 

Semb er sier så utrolig mye dumt i fotballkamper at man bare blir irritert!

Greit at han har peiling på fotball, men setningene hans er Jævlig Dumme..

Tv3 har myyyyye bedre kommentatorer, når det gjelder landslag.. ellers er de dårlige siden de fleste holder med Man utd:P

Semb er den ENESTE norske kommentatoren som faktisk viser at han har peiling om det han snakker om. Sikkert noen (få) andre som også har mye peiling, men de klarer ikke å formidle det på samme måten som Semb. Greit nok at Semb noen ganger kommer med noen rare kommentarer, men det er ingen andre kommentatorer jeg oftere er enig med. Scheie og Drillo prater bare irrelevant tull.

Scheie og Drillo VAR gode kommentatorer, Scheie vet jeg ikke noe om fordi nrk aldri sender fotball mer og Drillo har vært dårlig når han har kommentert for tv2, men det tror jeg har noe med personligheten å gjøre, ikke all lar kjeften gå så fort som alsaker!

 

Scheie og drillo og semb er de med mest peiling.

 

har ikke sagt noe imot, semb er ganske fotballklok og kan veldig mye, MEN det er hvordan de setningene kommer ut på, også er det en del dumme kommentarer også.. Et eksempel som jeg ble irritert over men samtidig så begynte jeg å le var i kampen Østerikke-Polen, da Polske fans sang for fullt, og de sang den polske nasjonal sangen.. Og da Hører man Semb i bakgrunnen: "Det er ikke tvil om at Østerikke har full støtte fra sine hjemme tilhengere, hør på dette fantastiske publikumet"

Link to comment
Share on other sites

Semb er en mester i å fortelle helt åpenbare ting. Holder seg alltid på det safe for å aldri ta feil. Etter straffen til Camoranesi i straffekonken mot Spania, sier Semb følgende: "Ja, den straffen kunne jeg egentlig sagt at han kom til å sette, på forhånd". Ja det kan hende, Nils Johan, men du sa det ikke.....

 

Få Bengt Eriksen inn i boksen ved siden av Alsaker så er jeg fornøyd. Semb duger ikke.

Link to comment
Share on other sites

Semb er en mester i å fortelle helt åpenbare ting. Holder seg alltid på det safe for å aldri ta feil. Etter straffen til Camoranesi i straffekonken mot Spania, sier Semb følgende: "Ja, den straffen kunne jeg egentlig sagt at han kom til å sette, på forhånd". Ja det kan hende, Nils Johan, men du sa det ikke.....

 

Få Bengt Eriksen inn i boksen ved siden av Alsaker så er jeg fornøyd. Semb duger ikke.

HELT ENIG!

Og som han sa nå.. Tyskland har vunnet flest em titler, og ingenting tyder på at de ikke vil nå en finale denne gangen.. Det blir for dumt å si noe slikt.. jeg har trua på tyrkia i dag, uansett skader! EM tropp er en Em tropp..

Link to comment
Share on other sites

Semb: "ALLE forventet at Tyrkia skulle bli utspilt av Tyskland"

 

faen jeg blir så jævlig forbanna, som om han snakker på vegne av hele verden.. Mange millioner i tyrkia som sikkert mente at Tyrkia skulle utspille tyskland..

 

HVIS semb kommenterer Finalen så ser jeg heller på Svensk tv4!!

 

Skuffende at Tyskland vant, Jeg mener at Tyrkia var best! Kjiiipt med strømbrudd i de viktigste og avgjørende minuttene av kampen:P

Mobil er en bra ting å ha:P haha

Link to comment
Share on other sites

Utrolig surt at Tyskland vant dette. Vil gå så langt som å si at det er et tap for fotballen at Tyrkia ryker ut etter en slik oppvisning. De gikk ut i 100, og kjørte over Tyskland i første omgang. I andre omgang hadde de også overtaket, men var ikke så overlegne.

 

Uansett er det ufattelig at Tyskland skal klare å lage 3 mål ut fra de sjansene de hadde. De kan maks ha hatt 4 sjanser i denne kampen.

 

Synes virkelig synd på tyrkerne nå, men vil bare takke dem for måten de tok fatt på denne oppgaven. Hadde dette vært Hellas hadde de ligget med 11 mann bak ballen i hele kampen, og prøvd å få mål på dødballer. Men Tyrkia gikk ut på den måten jeg hadde forventet at Tyskland skulle gjøre, og imponerte meg stort. Synd de ikke fikk uttelling i seier.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig surt at Tyskland vant dette. Vil gå så langt som å si at det er et tap for fotballen at Tyrkia ryker ut etter en slik oppvisning. De gikk ut i 100, og kjørte over Tyskland i første omgang. I andre omgang hadde de også overtaket, men var ikke så overlegne.

 

Uansett er det ufattelig at Tyskland skal klare å lage 3 mål ut fra de sjansene de hadde. De kan maks ha hatt 4 sjanser i denne kampen.

 

Synes virkelig synd på tyrkerne nå, men vil bare takke dem for måten de tok fatt på denne oppgaven. Hadde dette vært Hellas hadde de ligget med 11 mann bak ballen i hele kampen, og prøvd å få mål på dødballer. Men Tyrkia gikk ut på den måten jeg hadde forventet at Tyskland skulle gjøre, og imponerte meg stort. Synd de ikke fikk uttelling i seier.

 

Nå var vel Tyskland - Tyrkia en TOTAL motsettning til de andre kampene Tyrkia har spilt. Hvor de har blitt utspilt og skapt få sjanser, og allikevel klart å score på de ekstremt få sjansene de har skapt slik at de har kommet med videre.. slik jeg ser det så var det vel på tide at de ikke hadde alle marginene på sin side.

Link to comment
Share on other sites

Ja, for all del. Men jeg heier (så og si) ALLTID på de lagene som går ut for å vinne kampen, spesielt hvis det er underdogen som gjør det.

 

Tyrkia gikk rett i strupen på Tyskland og viste fantastisk angrepsfotball, spesielt i første omgang. På forhånd heide jeg på Tyskland, men ble sjarmert av underdogen Tyrkia som ikke viste noen frykt mot de tyske gigantene. Tyrkia kjørte faktisk over Tyskland.

 

Derfor synes jeg det var synd at Tyskland gikk videre. De var ikke interesserte i å spille fotball. Derfor ville det vært en seier for den offensive og morsomme fotballen hvis Tyrkia hadde tatt seg til finalen, selv om jeg i utgangspunktet ikke heier på dem i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, for all del. Men jeg heier (så og si) ALLTID på de lagene som går ut for å vinne kampen, spesielt hvis det er underdogen som gjør det.

 

Tyrkia gikk rett i strupen på Tyskland og viste fantastisk angrepsfotball, spesielt i første omgang. På forhånd heide jeg på Tyskland, men ble sjarmert av underdogen Tyrkia som ikke viste noen frykt mot de tyske gigantene. Tyrkia kjørte faktisk over Tyskland.

 

Derfor synes jeg det var synd at Tyskland gikk videre. De var ikke interesserte i å spille fotball. Derfor ville det vært en seier for den offensive og morsomme fotballen hvis Tyrkia hadde tatt seg til finalen, selv om jeg i utgangspunktet ikke heier på dem i det hele tatt.

 

Skjønner hva du mener selv, pleier vanligvis å heie på underdogen selv når jeg ikke har noen klar favoritt.

Men i løpet av kampen så kom jeg til å tenke på den fotballen Tyrkia har vist tidligere i mesterskapet, og hvordan de på litt "urettferdig" vis tok seg videre til semifinalen, så kunne jeg ikke å la vær å heie på Tyskland.

 

Men for all del, Tyrkia spilte flott angrepsfotball, og de ga alt! Det skal de ha!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 12:07 AM) 133808[/snapback]

Ja, for all del. Men jeg heier (så og si) ALLTID på de lagene som går ut for å vinne kampen, spesielt hvis det er underdogen som gjør det.

 

Tyrkia gikk rett i strupen på Tyskland og viste fantastisk angrepsfotball, spesielt i første omgang. På forhånd heide jeg på Tyskland, men ble sjarmert av underdogen Tyrkia som ikke viste noen frykt mot de tyske gigantene. Tyrkia kjørte faktisk over Tyskland.

 

Derfor synes jeg det var synd at Tyskland gikk videre. De var ikke interesserte i å spille fotball. Derfor ville det vært en seier for den offensive og morsomme fotballen hvis Tyrkia hadde tatt seg til finalen, selv om jeg i utgangspunktet ikke heier på dem i det hele tatt.

 

Skjønner hva du mener selv, pleier vanligvis å heie på underdogen selv når jeg ikke har noen klar favoritt.

Men i løpet av kampen så kom jeg til å tenke på den fotballen Tyrkia har vist tidligere i mesterskapet, og hvordan de på litt "urettferdig" vis tok seg videre til semifinalen, så kunne jeg ikke å la vær å heie på Tyskland.

 

Men for all del, Tyrkia spilte flott angrepsfotball, og de ga alt! Det skal de ha!

 

Hva mener du med "urettferdig"??

Scorer man mål i løpet av en fotballkamp uansett om det er 1 min før slutt så kan man ikke kalle det urettferdig:) Tyrkia spilte ut tsjekkia i 2 omg og vant.. vellfortjent.. Kroatia scorte i 118 min, tyrkia i 119 min, var bedre på straffer, rettferdig!

I dag så tapte de desverre, men var det beste laget på banen..

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 12:07 AM) 133808[/snapback]

Ja, for all del. Men jeg heier (så og si) ALLTID på de lagene som går ut for å vinne kampen, spesielt hvis det er underdogen som gjør det.

 

Tyrkia gikk rett i strupen på Tyskland og viste fantastisk angrepsfotball, spesielt i første omgang. På forhånd heide jeg på Tyskland, men ble sjarmert av underdogen Tyrkia som ikke viste noen frykt mot de tyske gigantene. Tyrkia kjørte faktisk over Tyskland.

 

Derfor synes jeg det var synd at Tyskland gikk videre. De var ikke interesserte i å spille fotball. Derfor ville det vært en seier for den offensive og morsomme fotballen hvis Tyrkia hadde tatt seg til finalen, selv om jeg i utgangspunktet ikke heier på dem i det hele tatt.

 

Skjønner hva du mener selv, pleier vanligvis å heie på underdogen selv når jeg ikke har noen klar favoritt.

Men i løpet av kampen så kom jeg til å tenke på den fotballen Tyrkia har vist tidligere i mesterskapet, og hvordan de på litt "urettferdig" vis tok seg videre til semifinalen, så kunne jeg ikke å la vær å heie på Tyskland.

 

Men for all del, Tyrkia spilte flott angrepsfotball, og de ga alt! Det skal de ha!

 

Jeg mener det ikke kan være KUN flaks som har gjort at Tyrkia har kommet så langt som de gjorde. Moralen i det tyrkiske laget har vært fabelaktig. Mot Tsjekkia eide de store deler av 2. omgang, men det betyr jo ikke at Tsjekkia eide hele 1. omgang. Tsjekkia hadde et greit overtak i 1. omgangen mot Tyrkia, men de OVERKJØRTE dem IKKE. Jeg syns tyrkerne har gjort et stort mesterskap, og fortjente å komme til semifinalen! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg skriver om hvordan jeg mente Tyrkia litt urettferdig tok jeg videre til semi finale tenkte jeg ikke bare på Tsjekkia og Kroatia kampene, men også Sveits kampen.. det var rett og slett ran på høylys dag, si hva dere vil, men jeg er glad Tyskland slo ut Tyrkia :lol:

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 01:00 PM) 133842[/snapback]

Når jeg skriver om hvordan jeg mente Tyrkia litt urettferdig tok jeg videre til semi finale tenkte jeg ikke bare på Tsjekkia og Kroatia kampene, men også Sveits kampen.. det var rett og slett ran på høylys dag, si hva dere vil, men jeg er glad Tyskland slo ut Tyrkia :lol:

Da kan vi vell si det samme om tyskland da, at de vant på "urettferdig" vis.. det i går var også ran på høylys dag;)

 

Tyrkia fortjente bedre, MEN Fotball er fotball:P Håper Fabregas starter i dag:)

Link to comment
Share on other sites

For å si det sånn: Tyrkia har hatt flaks i mesterskapet fram til semifinalen, og også i kvalifiseringen. Så, når det virkelig gjaldt, røk de ut ufortjent. Ganske paradoksalt, men i fotball der det blir lite mål, er det sånn det ofte er.

 

Nå blir det spennende å se hvem som braker sammen med Tyskland i finalen. Vi har en ganske åpen kamp foran oss i dag, men forventningene heller vel i utgangspunktet mot Spania. Vi får bare håpe at Fabregas starter!

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 26 2008, 04:37 PM) 133884[/snapback]

blir det spilt bronsjefinale også?`dumt spm egentlig, men lurer:P

 

Står ikke no i programguiden om en bronsjefinale, trodde det skulle være en, men virker ikke sånn :lol:

 

Det er ikke bronsjefinale i EM nei :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...