Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Ja, det er sant.. Fabregas er en bedre spiller enn senna, både offensivt og deffansivt..

Jeg har hørt på meg rykter om at wenger er å ser kampen, Kanskje for å Holde et Øye med David Villa og Fabregas:P?

Skal man se litt realistisk på dette så tipper jeg Wenger er å ser på en russer eller to....

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sant.. Fabregas er en bedre spiller enn senna, både offensivt og deffansivt..

Jeg har hørt på meg rykter om at wenger er å ser kampen, Kanskje for å Holde et Øye med David Villa og Fabregas:P?

Skal man se litt realistisk på dette så tipper jeg Wenger er å ser på en russer eller to....

Ikke la oss være realister da, la oss drømme i en dag eller to:P

Link to comment
Share on other sites

For et drittlag Hellas er! Kom igjen Sverige!

Er ikke bra for fotballen å ha med et så kjedelig og kynisk lag i et EM-sluttspill. Det sier vel det meste når publikum piper hver gang de greske spillerne har ballen.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 10 2008, 09:35 PM) 132183[/snapback]

For et drittlag Hellas er! Kom igjen Sverige!

 

Enig.. makan til kynisk og direkte feigt lag skal man lete lenge etter!

 

De deler ikke Wengers filosofi for å si det slik. Burde vært sendt hjem, grunnet ellendig spill. Stakkars svenske supportere som har betalt flere tusen for å komme seg til kampen og for å se den. Sverige kunne selv ha lagt litt press på de tre bakerste hos Hellas noen ganger. Men det er ene og alene Hellas som er synderen for denne drittkampen jeg desverre ser på.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor Hellas i det hele tatt får delta. Makan til destruktiv og dårlig fotball har jeg aldri sett. Rehagel kan bare stikke tilbake til hullet sitt, dette er for dårlig. Så ekstremt provoserende å se dem spillle på tvers på egen banehalvdel i ti minutter i strekk at jeg holder på å spy.

 

Heier ikke noe videre på Sverige, men pokker som jeg jubla når Söta Bror putta.

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor Hellas i det hele tatt får delta. Makan til destruktiv og dårlig fotball har jeg aldri sett. Rehagel kan bare stikke tilbake til hullet sitt, dette er for dårlig. Så ekstremt provoserende å se dem spillle på tvers på egen banehalvdel i ti minutter i strekk at jeg holder på å spy.

 

Heier ikke noe videre på Sverige, men pokker som jeg jubla når Söta Bror putta.

Skulle tro Rehagel var trener'n til L'pool eller Chelsea! Hellas spiller like kjedelig fotball som de to lagene

Link to comment
Share on other sites

Forstår ikke hvorfor Hellas i det hele tatt får delta. Makan til destruktiv og dårlig fotball har jeg aldri sett. Rehagel kan bare stikke tilbake til hullet sitt, dette er for dårlig. Så ekstremt provoserende å se dem spillle på tvers på egen banehalvdel i ti minutter i strekk at jeg holder på å spy.

 

Heier ikke noe videre på Sverige, men pokker som jeg jubla når Söta Bror putta.

Skulle tro Rehagel var trener'n til L'pool eller Chelsea! Hellas spiller like kjedelig fotball som de to lagene

 

Det er synd å si det, men Hellas går både Chelsea og 'Pool høy gang.

Link to comment
Share on other sites

Ja detta laget til hellas er rett å slett møkk kjedelig og se på,,håper sverige og spania går vidre fra den gruppa.

Vet ikke hvorfor, men er ikke særlig super fan av Søta bror. Håper på Russland og Spania, Russland overaskt meg positivt idag. Selv om de tapte 4-1 så spilte de god og underhodende fotball. Men så lenge Hellas ikke går videre må jeg si meg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også trua på russerne. De var meget friske, og hadde uflaks i tillegg til flere tighte offside situasjoner..

 

Hvis Spania slår Sverige i neste kamp, og Russland vinner, da blir det litt av en kamp mellom Sverige og Russland!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...