Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

Fantastisk kamp av Nederland! Absolutt blandt favorittene til å vinne EM i år. Når RVP får litt mer tid på banen også så kommer Nederland til å bli enda bedre. ;)

 

Men hvor spiller Engelaar? Kjøp han, Wenger!! Fantastisk spiller!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk kamp av Nederland! Absolutt blandt favorittene til å vinne EM i år. Når RVP får litt mer tid på banen også så kommer Nederland til å bli enda bedre. ;)

 

Men hvor spiller Engelaar? Kjøp han, Wenger!! Fantastisk spiller!

 

Han spiller for FC Twente. Han er hele 28 år(29 om ikke så lenge). Jeg tror nok Wenger synes EM U18 er morsommere ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy for en kamp. Kan ikke nesten ikke huske siste jeg koste meg så mye når jeg så på en fotballkamp. Ennå bedere er det jo at det var Nederland som jeg håper vinner EM. De spiller fotball på ordentlig. Scoring nr.2 var fantastisk.

 

Jeg visste at Sneijder var god, men ikke at han var så god. Og gamle Arsenal backen van Bronckhorst. Må jo ha hatt en av tidenes kamper. Dette var morro. Og ennå var spillere som Robben og Van persie på benken ..

Link to comment
Share on other sites

Er fullstendig klar over at dette er å banne i kjerka, men jeg synes faktisk Martin Keowns gamle, gode venn fortjener honnør for ikke å gå etter straffe i den situasjonen i første omgang.

Hele laget utmerket seg forøvrig med gjennomgående tøft, men fair spill. Godt å se.

Link to comment
Share on other sites

Frankrike var skuffende igår, de stod jo bare og trilla ball uten å bevege seg jo, virkelig håpløst. den eneste som jobba litt var Ribery. Gomis som kom inn var en katastrofe og Nasri kom altfor sent inn. Toulalan og Makelele på midten er jo like kreativt som oljemaling på lerret! Nei, dette var dårlige greier.

Link to comment
Share on other sites

Mest underholdende kampene hittil:

 

Nederland-Italia

Polen-tyskland

 

Syntes resten av kampene i em har vært litt tamme:(

Lag prøver å forsvare seg HELE kampen, blir for dumt når man skal vise at man er Europas beste lag..

Hellas klarte det, men trur ikke det skjer igjen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk sett tore deler av andre omgang i Frankrike-kampen og må si jeg egentlig bare gosset meg. Nå kan vel "Dumme nek" angre for at han ikke stilte med våre gode offensive backer og en annen sentral midtbane. Noen andre enn meg som lot merke til hvor mange frispark Makelele laget? Minst 6 i andre - og han fikk ikke engang en advarsel :unsure:.

 

Dette var første gangen jeg så Nasri og han imponerte meg stort i! I motsetning til andre spillere sentret han mye og bevegde seg rundt for å skape rom for seg eller andre. Det liker jeg. Han traff motspillere alle gangene bortsett fra et innlegg. Fint driv hadde han også. Et typsik Wenger-kjøp. For min del kan Frankrikke gjerne underpestere, for da slipper vi en blodpris på Nasri ;)

 

Gallas så jeg først etter kampen, da han byttet drakt med en motspiller ;)

Link to comment
Share on other sites

Frankrike skuffet VELDIG i går.. og sant, Dårlig og uforståelig at man ikke tok med Clichy til sveits:S

 

Og nå ser jeg på lagoppstillingen til Spania.. Fabregas på benken, det er rett og slett skam:S!!!

 

Jaja, vi vet jo at Aragones og Domenech er to idioter.

 

Aragones er en rasist og Domenech har til tider helt forferdelige landslagsuttak.

 

bergkamp88: Regner med at du mener EM :)

Link to comment
Share on other sites

Cesc kan spille for hvilket som helst lag i hele verden, så lenge treneren har høyere IQ enn skonummer. Blir egentlig veldig irritert når våre spillere ikke for spiller for landslaget sitt, men der er jo egentlig bare bra for oss :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke helt hva Senna har som ikke Fab har. Førstnevnte gjorde da sine saker greit som anker, men det var ikke mange gode offensive trekk fra han. I løpet av de siste 20 hadde han vel en skikkelig pasning framover. Jeg fikk bare sett fra 20 min og ut, men ut fra det jeg så var det en fin omgang. Deilig å se at de offensive lagene infrir med sin fine fotball. Russland er ikke helt tannløse de heller. Gleder meg til andre omgang :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke helt hva Senna har som ikke Fab har. Førstnevnte gjorde da sine saker greit som anker, men det var ikke mange gode offensive trekk fra han. I løpet av de siste 20 hadde han vel en skikkelig pasning framover. Jeg fikk bare sett fra 20 min og ut, men ut fra det jeg så var det en fin omgang. Deilig å se at de offensive lagene infrir med sin fine fotball. Russland er ikke helt tannløse de heller. Gleder meg til andre omgang :)

Senna har nok blitt valgt grunnet sine defensive kvaliteter, de andre midtbanespillerne har mange offensive fibre, men allikevel er det uforståelig at han får en plass foran Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...