Jump to content

EM 2008


The Gunner

Recommended Posts

  • Replies 400
  • Created
  • Last Reply

Helt enig Frank, de 4 der er veldig behaglige å høre på, og ikke minst kunnskapsrike. :D

 

Podolski vil nok få spille mere på Bayern neste sesong, Toni og Klose begynner å bli litt smågamle. Tviler uansett sterkt på at Podolski vil forlate Bayern München og Tyskland nå.

Link to comment
Share on other sites

Podolski Får spiller ikke fast på Bayern? Et lite hint Wenger

 

Klinsmann tar over i sjefsstolen i Bayern fra og med neste sesong. Og når Podolski er "yndlingen" hans så har jeg vanskelig for å tro at han forlater Bayern nå. På den annen side hadde det slett ikke vært trist å sett den polske tyskeren i Arsenaltrøya.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Frankrike - Romania går på noen kanal i kveld?

Den går på TV2 Sport Euro, eller noe sånt heter den.

 

Men heller vent til å se at Nederland skal gruse Italia noe sikkelig. Selv om jeg har lite tru på det, så er det lov og håpe. :D Den går forøvrig direkte på TV2 fra klokken 20.30 ikveld.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Frankrike - Romania går på noen kanal i kveld?

Den går på TV2 Sport Euro, eller noe sånt heter den.

 

Men heller vent til å se at Nederland skal gruse Italia noe sikkelig. Selv om jeg har lite tru på det, så er det lov og håpe. B) Den går forøvrig direkte på TV2 fra klokken 20.30 ikveld.

Can't wait... :D

Starter Van. Persie? :D

Link to comment
Share on other sites

Begredelig 1.omgang av Romania - Frankrike. Jeg vil gjerne se Nasri!

Forferdelige dårlige backer, de to beste sitter jo hjemme...

 

 

Ser kampen på stream med 2,5Mbit signalkvalitet. Meget bra!

Kostet nemlig på meg 1 måned TV sport sumo til 159,-

 

Syns det er verdt det når det er ca. 2 kamper hver dag i flere uker fremover!

Link to comment
Share on other sites

Begredelig 1.omgang av Romania - Frankrike. Jeg vil gjerne se Nasri!

Forferdelige dårlige backer, de to beste sitter jo hjemme...

 

 

Ser kampen på stream med 2,5Mbit signalkvalitet. Meget bra!

Kostet nemlig på meg 1 måned TV sport sumo til 159,-

 

Syns det er verdt det når det er ca. 2 kamper hver dag i flere uker fremover!

 

har gjort det samme selv,absolutt verdt det :D

Synes dette har vært en skikkelig trasig kamp så langt,virker ikke som om spillerene gidder noe som helst.

Kun ribery som får noenlunde godkjent fra meg!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Frankrike - Romania går på noen kanal i kveld?

Den går på TV2 Sport Euro, eller noe sånt heter den.

 

Men heller vent til å se at Nederland skal gruse Italia noe sikkelig. Selv om jeg har lite tru på det, så er det lov og håpe. B) Den går forøvrig direkte på TV2 fra klokken 20.30 ikveld.

Can't wait... :D

Starter Van. Persie? :D

Nei, V.Persie er ikke med fra start.

Link to comment
Share on other sites

1-0 målet lignet litt på den omdiskuterte offside situasjonen vi hadde mot Pool. Husker ikke helt regelen, men det der måtte vel være offside?

 

Nei. Man kan ikke velge å være ute av spill. Dommeren må gi et form for tegn til at du er ute av spill, slik de gjør ved småskader hvor man må ut på sidelinjen osv. Italieneren var med i spillet, ergo ikke offside.

Link to comment
Share on other sites

1-0 målet lignet litt på den omdiskuterte offside situasjonen vi hadde mot Pool. Husker ikke helt regelen, men det der måtte vel være offside?

 

Det var en helt korrekt avgjørelse av den svenske dommeren. En forsvarsspiller kan ikke "melde seg ut" av kampen for slik å sette motspiller i offside. Den liggende italiener og Buffon er derfor å regne som nærmere mållinjen enn Van Nistelrooy - som er onside.

 

Forøvrig en herlig match - i motsetning til den elendige dysten før i dag. Jeg tipper Italia vinner 3-2. :D

Link to comment
Share on other sites

En ting jeg kom til å tenke på ...

 

Er ikke Buffon foran siste forsvarer da? Er det ikke en regel for noe sånt?

 

Hmm, da må kanskje Nistelrooy være nærmere mål enn Buffon? Eller?

 

Det spiller jo ingen rolle hvem som er "siste forsvarer" av Panucci og Buffon. Det er to italienere lengre inn på Italias banehalvdel, og da har det ingenting å si om man heter keeper eller forsvarer.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men om Nistelrooy hadde vært nærmere mål enn Buffon, da hadde det vært offside?

 

Jeg tror jeg husker/skjønner den regelen nå.

 

(Den har ingenting med denne situasjonen å gjøre, da det jeg har nevnt ovenfor ikke er tilfelle.)

 

Ja, da hadde det vært offside. Det skal være to stykker bak, uansett om det er kiper eller ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, men om Nistelrooy hadde vært nærmere mål enn Buffon, da hadde det vært offside?

 

Jeg tror jeg husker/skjønner den regelen nå.

 

(Den har ingenting med denne situasjonen å gjøre, da det jeg har nevnt ovenfor ikke er tilfelle.)

 

Ja, det må være to spillere (samme om det er keeper, forsvar eller spiss) nærmere målet til Italia enn Van Nistelrooy for at det ikke skal være offside.

 

Var litt dårlig forklart, men håper du skjønner det!

 

Edit: Hermes var litt før der ;)

 

Edit2: Robin Van Persie inn for Van nistelrooy ;)

Link to comment
Share on other sites

3-0 :D Kan vel bare si at Nederland imponerer kraftig idag mot et middels dårlig Italia lag, som jeg unner ingenting! Nederland kan fort ende opp i finalen hvis de fortsetter med dette fantatiske spillet ;)

 

"For en fotball" : Semb beskriver Nederland sine mål ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...